hamid_barca
Loyal Member
آره ارزونترین و راحتترین کار همینه.ما هم طبقه 4 هستیم بعدساختمون ما هر طبقه 2 واحده که ما سمتی هستیم که جهت مخالف باکس هست.یعنی اگه میخواستم مستقیم بکشم باید از روی نمای ساختمان رد میکردم. برای همین از گوشه دیوار سیم کشیدم تا طبقه آخر(8 طبقه هست)از پشت بوم رد کردم و از پشت ساختمون انداختم پایین.یعنی 8 طبقه رفته بالا بعد 4 تا هم اومده پایین.که شد حدود 110 متر سیم.مشکل اینه ما طبقه آخر و ۶ هستیمبه نظرت شدنیه روکار برا ۶ طبقه تا حیاط؟
تو اگه بتونی مستقیم همین 6 طبقه رو بکشی که راحتترم میشه.فقط سیم خوب بگیر چون مال من دم باکس سرعت تا 20 مگابیت هم میرسه ولی اینقدر سیم بلند کشیدم که تو اتاق رسیده به 13-14 مگابیت

یا مثلن میگه اسپید تست و فقط داخلی تست کن٬ خب مرد مومن من اینترانت به چه دردم میخوره؟ اصل نیاز ما به اینترنت سایت های خارجیه دیگه