بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

مشکل اینه ما طبقه آخر و ۶ هستیم:D به نظرت شدنیه روکار برا ۶ طبقه تا حیاط؟
آره ارزونترین و راحتترین کار همینه.ما هم طبقه 4 هستیم بعدساختمون ما هر طبقه 2 واحده که ما سمتی هستیم که جهت مخالف باکس هست.یعنی اگه میخواستم مستقیم بکشم باید از روی نمای ساختمان رد میکردم. برای همین از گوشه دیوار سیم کشیدم تا طبقه آخر(8 طبقه هست)از پشت بوم رد کردم و از پشت ساختمون انداختم پایین.یعنی 8 طبقه رفته بالا بعد 4 تا هم اومده پایین.که شد حدود 110 متر سیم.

تو اگه بتونی مستقیم همین 6 طبقه رو بکشی که راحتترم میشه.فقط سیم خوب بگیر چون مال من دم باکس سرعت تا 20 مگابیت هم میرسه ولی اینقدر سیم بلند کشیدم که تو اتاق رسیده به 13-14 مگابیت
 
  • Like
Reactions: RedShift
بچه ها من با اینترنت ADSL م یه مشکلی دارم.
وقتی سیم هایی که از بیرون میان دم در رو از پایین میبندم به هم و با چسب سفت میکنم و مودم رو خاموش روشن میکنم سرعت عالی و ۱ مگابایته. ولی بعد یه ساعت حدودا چند بار قطع میشه و سرعت رو ۵۰۰ تا افت میکنه و بعد چند روز حتی به ۲۰۰ میرسه.
اگه از دوباره برم پایین و سیم ها رو ببندم و باز کنم و چسب کنم دوباره همین پروسه تکرار میشه.
سیم ها توکارن. راه حلی برای این مشکل ندارید؟ نمیدونم چکار کنم واقعا رو اعصابمه. فکر کنم به خاطر نویزه که اینطور سرعت کم میشه تا نت قطع نشه ولی نویز از کجاس خب؟
چرا وقتیی سیم ها رو از پایین سفت میکنم نویز رفع میشه؟
محل همون سیم در ورودی اصلی و سیم انشعاب طبقه ی شما چه جور جایی هست ؟؟ فضای ازاد محلی که دو تا سیم به هم وصل شدند به خوبی عایق نشه باعش میشه کیفیت مس سیم بیاد پایین
اگر بیرون هست از هر دو طرف سیم کمی برش بزن تا سیم مس جدید و تمیز بیاد بیرون بعدش اینبار یه کانکتور عدسی مخابرایت بگیر با اون سیم هارو وصل کن ببین نتیجه چی میشه به نظرم ارزش داره قبل از کابل کشی کامل اینکارو امتحان کنی
 
دوستان روی فیبر مخابرات بازی call of duty bo7 میتونید اون قسمت checking for update رد کنید ؟ من الان فقط با vpn share میتونم اون قسمت رد کنم روی کنسول ، ولی هم خیلی دردسر داره و اکثرا هم انجام نمیشه !! راه دیگه ای نداره که بتونم اون قسمت رد کنم ؟
 
آقا این نوسان پینگ تو بازی منو کلافه کرده حسابی٬ با توربو و شلتر فرقی نداره ٬ امروز افتضاح بود ٬ از ۸۰ یهو میشد ۸۰۰

من هم همینه با ADSL و شدید داغونه. اما با ایرانسل روی سیستم وصل میشم بعد کابل لن رو از سیستم به کنسول وصل میکنم و الیت پینگ هم وصل میکنم، روی سرور آلمان داخل رایولز پینگ 110-130 میچرخه ولی نوسان اون مدلی نداره. پکت هم صفر
 
  • Like
Reactions: Destro
سلام دوستان. روی استیم Battlefield1 خریدم EA app نمیاد و ارور ریجن میده. راهی هست بشه بازی کرد؟ و آیا اگه با وی پی ان/دی ان اس واردش بشی و تحریم رو دور بزنی خطر بن شدن وجود داره؟
 
آقا این نوسان پینگ تو بازی منو کلافه کرده حسابی٬ با توربو و شلتر فرقی نداره ٬ امروز افتضاح بود ٬ از ۸۰ یهو میشد ۸۰۰
پینگت بدون dns چطوره؟نوسان داره؟

با 8.8.8.8 و 4.2.2.4 هر کدوم چند دقیقه بذار پینگ بگیره ببین آیا نوسان داری یا نه.فقط حواست باشه موقع پینگ گرفتن کسی به اینترنتت وصل نباشه

چون با فایراپس و الیت پینگ من نوسان خاصی ندارم که بگم مشکلی دارن.
 
پینگت بدون dns چطوره؟نوسان داره؟

با 8.8.8.8 و 4.2.2.4 هر کدوم چند دقیقه بذار پینگ بگیره ببین آیا نوسان داری یا نه.فقط حواست باشه موقع پینگ گرفتن کسی به اینترنتت وصل نباشه

چون با فایراپس و الیت پینگ من نوسان خاصی ندارم که بگم مشکلی دارن.
اونم فاجعه بود ٬ بیشتر رو ۹۰ بود ٬ یهو میرفت رو ۷۰۰٬۸۰۰
زنگم میزنی یه چیزی فقط میگه که خودشم نمیفهمه
طرف میگفت گوگل به ما ارتباطی نداره چون تو ایران نیست! :| یا مثلن میگه اسپید تست و فقط داخلی تست کن٬ خب مرد مومن من اینترانت به چه دردم میخوره؟ اصل نیاز ما به اینترنت سایت های خارجیه دیگه :دی ۳ ماهی هم که قطع بود دردمون همین بود دیگه٬ وگرنه ایرانسل.ir که همیشه سریع وصل میشه
 
اونم فاجعه بود ٬ بیشتر رو ۹۰ بود ٬ یهو میرفت رو ۷۰۰٬۸۰۰
زنگم میزنی یه چیزی فقط میگه که خودشم نمیفهمه
طرف میگفت گوگل به ما ارتباطی نداره چون تو ایران نیست! :| یا مثلن میگه اسپید تست و فقط داخلی تست کن٬ خب مرد مومن من اینترانت به چه دردم میخوره؟ اصل نیاز ما به اینترنت سایت های خارجیه دیگه :دی ۳ ماهی هم که قطع بود دردمون همین بود دیگه٬ وگرنه ایرانسل.ir که همیشه سریع وصل میشه
خب پس ایراد از اینترنت خودته نه dns
باید ببینی حالا از سمت isp هست یا خودت.یه سری چیزا شاید ساده باشه ولی تاثیر دارن.مثلا با کابل وصلی یا وای فای؟اینکه کسی دیگه هم از این اینترنت استفاده میکنه یا نه؟در حین تست گرفتن چیزی در حال آپدیت شدن نبوده؟

چون اینترنتهای ایران همه کم و زیاد مثل هم هستن و به یک جا وصلن و اینکه یه نت اینطوری نوسان داشته باشه طبیعی نیست.الان من با شاتل تست میگیرم 1 ساعت هم طول بکشه پینگ 46-47 هست یا با اینترنت مخابراتم 65-66 هست.
 
  • Like
Reactions: Destro
خب پس ایراد از اینترنت خودته نه dns
باید ببینی حالا از سمت isp هست یا خودت.یه سری چیزا شاید ساده باشه ولی تاثیر دارن.مثلا با کابل وصلی یا وای فای؟اینکه کسی دیگه هم از این اینترنت استفاده میکنه یا نه؟در حین تست گرفتن چیزی در حال آپدیت شدن نبوده؟

چون اینترنتهای ایران همه کم و زیاد مثل هم هستن و به یک جا وصلن و اینکه یه نت اینطوری نوسان داشته باشه طبیعی نیست.الان من با شاتل تست میگیرم 1 ساعت هم طول بکشه پینگ 46-47 هست یا با اینترنت مخابراتم 65-66 هست.
کنسول با کابل وصله ٬ اینترنت هم p2p
همه اینایی هم که گفتی رعایت شده٬ عجیبه..
 
p2p میشه همین رادیویی؟ از اینا که آنتن بالا پشت بومه؟

اگه از اونا هست که شاید اختلالی چیزی روش افتاده
آره باید ببینم چیه
نقطه کور هستیم ما ! نه نت خط انتن میده ٬ نه adsl اینجا میخوره ٬ فیبرم ۸ ماهی میشه که کوچه بالایی اومده اما اینجا نه:| خلاصه که خیلی بدشانس بودم تو این داستان نت.
 
  • Like
Reactions: hamid_barca

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or