گزارش موج جدید تعدیل نیرو در پلی‌استیشن؛ اخراج گسترده در کمین استودیوهای بزرگ سونی

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
1000010997.jpg

گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت ژاپنی سونی خود را برای موج دیگری از تعدیل نیرو و بهینه‌سازی هزینه‌ها در بخش بازی‌های ویدیویی playstation آماده می‌کند. مدیریت این شرکت در نظر دارد طی سال جاری میلادی، تعداد کارکنان چندین استودیوی داخلی و کلیدی خود را کاهش دهد.
این تعدیل نیرو گریبان‌گیر تیم‌های توسعه‌دهنده نام‌آشنایی چون Naughty Dog، Bend، Haven و Nixxes خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها، این گروه‌ها با کاهش ۸ تا ۱۰ درصدی نیروی کار خود مواجه خواهند شد.
با این حال، شدیدترین بخش این تغییرات پرسنلی در استودیوی Bungie رخ خواهد داد. ارزیابی‌های اولیه منابع آگاه نشان می‌دهد که این تیم ممکن است به دلیل عملکرد مالی ضعیف، ناچار به اخراج تا ۴۰ درصد از کارکنان خود شود.
 
زمان انتقام ماکرو فن ها فرا رسیده :D
....
وقتی به ps فن ها میگی چه خبر از ماراتون

View attachment 409852
شرایط طوری شده هر دو گروه تو یه جبهه قرار گرفتن:D
هر دو همزمان به مایکروسافت و سونی فوحش می دن
جنگ کنسولها تبدیل شده به اتحاد گیمرها
 
شرایط طوری شده هر دو گروه تو یه جبهه قرار گرفتن:D
هر دو همزمان به مایکروسافت و سونی فوحش می دن
جنگ کنسولها تبدیل شده به اتحاد گیمرها
متاسفانه خائنین همه جا هستند :D

باید تمام این کمپانی ها رو به هزار و یک دلیل سرجاشون نشوند برای بازگشت به دوران اوج سرگرمی :D

1000013689.jpg
 
یک تار موی بلوپوینت میارزید به کل گوریلا و فیرگیمز و Haven و بانجی و مدیا مولکولی و این آشغال سازها ولی خب تا وقتی میمونی به نام هرمن هالست مدیره اوضاع همینه .
الانم میدونم که هوس مارک رو میبنده و همه این آشغال هایی که بالا اسم بردم رو نگه میداره . ( از عمد 200 میلیون دلار خرج Marketing گیم های استودیو هایی که گفتم میکنه به بازی های هوس مارک که میرسه میگه 200 هزار دلار خرج مارکتینگت میکنم بعدم گیم شکست میخوره میگه بفرما تعطیل . همینقدر گاو و حروم لقمه ست خرمن هالست )
 
یک تار موی بلوپوینت میارزید به کل گوریلا و فیرگیمز و Haven و بانجی و مدیا مولکولی و این آشغال سازها ولی خب تا وقتی میمونی به نام هرمن هالست مدیره اوضاع همینه .
الانم میدونم که هوس مارک رو میبنده و همه این آشغال هایی که بالا اسم بردم رو نگه میداره . ( از عمد 200 میلیون دلار خرج Marketing گیم های استودیو هایی که گفتم میکنه به بازی های هوس مارک که میرسه میگه 200 هزار دلار خرج مارکتینگت میکنم بعدم گیم شکست میخوره میگه بفرما تعطیل . همینقدر گاو و حروم لقمه ست خرمن هالست )
بدبختا حتی فرصت نکردند بازی خودشون رو بسازند. استودیویی که قبل از این فقط شاهکار خالص ساخته بود انقدر راحت باید تعطیل بشه
 
  • Like
Reactions: Scαrface
بدبختا حتی فرصت نکردند بازی خودشون رو بسازند. استودیویی که قبل از این فقط شاهکار خالص ساخته بود انقدر راحت باید تعطیل بشه
چه دیدی؟
شاید بازی خودشون رو هم داشتن میساختن ، سونی بررسی کرده گفته جمع کنین برین با این بازی ساختنتون و کلا کرکره استودیو رو کشیده پایین.

ماها نهایتا 4تا خبری که تو سایتها میاد رو خبر داریم یا نهایتا از دوتا سازنده اسبق اخراجی از استودیوها که خب اینها هیچوقت نمیان بگن یک درصد مشکل از سمت ما بوده.
میخوام بگم حتما اون سمت هم دلایل خودشون رو دارن ، فقط ما به اون اطلاعات دسترسی نداریم.

منطقی بخوای حساب کنی خروجی بلوپوینت طی این سالها همواره ریمستر/ریمیک بازیهای قدیمی بوده که فروش آنچنانی هم نداشتن.(به جز آنچرتد کالکشن)
چرا سونی باید یک استودیو تخصصی رو پول آب و برقش رو بده که نهایتا براشون ریمستر/ریمیک نفروش تولید کنه؟
حالا نفروش که مبالغست اما جدا فکر نکنم به جز Uncharted Collection باقی فروش خوبی رو تجربه کرده باشن.
بهترین کارشون که دیمن سولز بود شاید به زور حول و حوش 2 میلیون فروخته که خیلی با فروش نسخه اوریجینال PS3 که اونهم زیر 2 میلیون بوده تفاوتی نداره!

نهایتا سونی اگه خواست خیلی راحت عناوین قدیمیش رو مثل کونامی میده Virtuos/ثردپارتی ها براش ریمستر/ریمیک کنن خب.
هزینه استودیو/کارمند هم نمیده ، براش به صرفه تر هم در میاد با این وضعیت صنعت امروز.
 
  • Like
Reactions: He!n3ger
چه دیدی؟
شاید بازی خودشون رو هم داشتن میساختن ، سونی بررسی کرده گفته جمع کنین برین با این بازی ساختنتون و کلا کرکره استودیو رو کشیده پایین.

ماها نهایتا 4تا خبری که تو سایتها میاد رو خبر داریم یا نهایتا از دوتا سازنده اسبق اخراجی از استودیوها که خب اینها هیچوقت نمیان بگن یک درصد مشکل از سمت ما بوده.
میخوام بگم حتما اون سمت هم دلایل خودشون رو دارن ، فقط ما به اون اطلاعات دسترسی نداریم.

منطقی بخوای حساب کنی خروجی بلوپوینت طی این سالها همواره ریمستر/ریمیک بازیهای قدیمی بوده که فروش آنچنانی هم نداشتن.(به جز آنچرتد کالکشن)
چرا سونی باید یک استودیو تخصصی رو پول آب و برقش رو بده که نهایتا براشون ریمستر/ریمیک نفروش تولید کنه؟
حالا نفروش که مبالغست اما جدا فکر نکنم به جز Uncharted Collection باقی فروش خوبی رو تجربه کرده باشن.
بهترین کارشون که دیمن سولز بود شاید به زور حول و حوش 2 میلیون فروخته که خیلی با فروش نسخه اوریجینال PS3 که اونهم زیر 2 میلیون بوده تفاوتی نداره!

نهایتا سونی اگه خواست خیلی راحت عناوین قدیمیش رو مثل کونامی میده Virtuos/ثردپارتی ها براش ریمستر/ریمیک کنن خب.
هزینه استودیو/کارمند هم نمیده ، براش به صرفه تر هم در میاد با این وضعیت صنعت امروز.
عجب حرفی میزنی ها ...
خب این بدبختا که مستقل بودن داشتن بازی برا سونی ریمستر میکردن .خود سونی اومد خریدشون بعد یهو یادش افتاد چه کاریه استودیو فرست پارتی ریمیک بسازه؟ پس تعطیلش کنیم ؟
چه کاریه خب 😅
 
عجب حرفی میزنی ها ...
خب این بدبختا که مستقل بودن داشتن بازی برا سونی ریمستر میکردن .خود سونی اومد خریدشون بعد یهو یادش افتاد چه کاریه استودیو فرست پارتی ریمیک بسازه؟ پس تعطیلش کنیم ؟
چه کاریه خب 😅
خب همین دیگه ، جلوی ضرر رو زودتر گرفتن.
این خریدها از همون اشتباه هایی بود که مدیریت قبلی در جواب به خریدهای مایکرو انجام داد.
مثل بانجی و... که خریدن ، استودیوهای لایوسرویس ساز و... که بستن یا در شرف بسته شدن هستن.
بلوپوینت هم حتما دیگه توجیه اقتصادی نداشت خب حالا هر چقدر ریمسترهای باکیفیتی رو ساخته باشه.
 
  • Like
Reactions: MoonD

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or