lil dragon
عضو جدید
سلام به همگی دوستان
من کپی خور ورژن 12.40 رو که انجام میدم برای دیجیتال تا اخرای کار میره توی یوتیوب اما کنسول خاموش میشه و کرش میکنه تا حالا چند بار امتحان کردم همینطوره به نظرتون مشکلش چیه
من کپی خور ورژن 12.40 رو که انجام میدم برای دیجیتال تا اخرای کار میره توی یوتیوب اما کنسول خاموش میشه و کرش میکنه تا حالا چند بار امتحان کردم همینطوره به نظرتون مشکلش چیه
