گزارش مایکروسافت قصد دارد سازنده South of Midnight را تعطیل کند

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
1000010891.jpg

فوری: گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد استودیوی Compulsion Games، سازنده بازی South of Midnight، را تعطیل کند.

رسانه Kotaku با استناد به منابع آگاه اعلام کرده که این استودیو در جریان موج جدید تعدیل نیرو و بازسازی ساختار Xbox بسته خواهد شد. این خبر هنوز به‌صورت رسمی توسط مایکروسافت تأیید نشده است.
جیسون شرایر و NateTheHate نیز این گزارش را تأیید کرده‌اند. در صورت نهایی شدن این تصمیم، Compulsion Games پس از عرضه South of Midnight به فهرست استودیوهایی اضافه می‌شود که در پی سیاست‌های جدید کاهش هزینه‌های Xbox فعالیت خود را متوقف خواهند کرد.
 
اینکه مثل سریال نمیشه اپیزودی بازی عرضه کنن درسته البته شاید در آینده اپیزودی هم بازی ها منتشر بشن

ولی یه فرق مهمی که گیم با سریال داره اینه تکرار پذیری گیم مخصوصا بازی مولتی پلیر خیلی خیلی زیاده

الان شما بهترین سریال تاریخ مثلا برکینگ بد هم ببنید وقتی تموم بشه بلافاصه تمایلی به دیدنش ندارید و اگه بازم بخواید ببینید معمولا یه فاصله زمانی زیادی بین تماشا میفته

حالا شما فکر کن یه نسخه مخصوص Halo روی گیم پس عرضه شده با مپ های جدید مولتی پلیر ماهانه و کلا محتوا ماهانه که روی سرویس فقط قابل بازی هست

این میشه همون اپیزود که توی سریال ها باعث میشه طرف ماه ها و سال ها اشتراکش تمدید کنه
اینجا میرسیم به جامعه مخاطب گیم پس که دقیقا اون دسته ای که میگی جزوشون نیست اصلا. یعنی اساسا کسی که سراغ مولتی پلیر میره اول اینکه تو اکوسیستم اکس باکس ترجیح میده نباشه و استیم رو انتخاب میکنه. دوم اینکه ازونجایی که معمولا وقتشونو فقط رو همون بازی میذارن دلیلی نداره ماهی 30 دلار بیان پول گیم پس بدن، میرن از استیم با یه قیمت معقولی میخرنش.

یعنی کسی که یه بازی مولتی پلیر رو انتخاب میکنه تصمیم نداره لا به لاش سنگین بشینه ماهی 10 بازی سینگلم تموم کنه که براش صرفه داشته باشه.
 
امیدوارم ninja theory تعطیل نشه. من کلی با بازیهاشون خاطره دارم از heavenly sword بگیر تا enslaved و dmc 2013 و حتی همین هلبلید. اینا همون اول باید هلبلید رو hack & slash میساختن. مطمعنا خیلی فروش بیشتری داشت. امیدوارم اصلا تعطیل نشه. بخدا این استودیو حیفه تعطیل بشه. الان که senua داره گیم پلی غنی تری میگیره و بیشتر شبیه هک اند اسلش شده می‌خوان تعطیلش کنن. امیدوارم یک فرصت دیگه بده ماکرو بهش. به جای این استودیو دو ۳ تا استودیو aa رو تعطیل کن که اصلا بازیهاشون فروش ندارن نه اینکه تر بزنی به یکی از با استعدادهای بازیسازی.😥😥Ninja theory مثل رمدی میمونه کلی سازنده با استعداد دارن ولی بازیهاشون طرفدارای خودشون رو دارند .ولی واقعا نبودشون ضربه میزنه به صنعت بازیسازی.
 
🔳 شایعه: بودجه South of Midnight و The Outer Worlds 2 مشخص شد

▫️به گفته Simon Pulman، یکی از تحلیلگران حوزه سرگرمی، بودجه توسعه و مارکتینگ عناوین The Outer Worlds 2 و South of Midnight (برای هرکدام و به صورت جداگانه) بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است.

▪️این تحلیلگر ادامه داد که South of Midnight حدود ۵۰۰ هزار نسخه فروخته و The Outer Worlds 2 نیز تنها ۱ میلیون نسخه فروش داشته است.

منبع ترجمه: MoonMedia
 
آمار فروش که نگفتن ولی هفته اول عرضه 3 میلیون پلیر جذب کرده که یه بخشی روی گیم پس بوده

ماه اول کمتر از یه میلیون فروش بود
اید سافتور خدایی حیفه بازی هاش نفروشه ‌.....
دووم دارک که از همه لحاظ معرکه ترین دووم بود چطوری میشه فروشش اون قدر بالا نرفته؟؟.....
البته بتزدا کلا طلسم هست فروش بازی هاش
هم ارکین هم تانگو‌ خدابیامرز هم الان اید سافتور ....چرا واقعا با وجود کیفیت بالا نباید بفروشن؟؟؟
 
  • Like
Reactions: He!n3ger
🔳 شایعه: بودجه South of Midnight و The Outer Worlds 2 مشخص شد

▫️به گفته Simon Pulman، یکی از تحلیلگران حوزه سرگرمی، بودجه توسعه و مارکتینگ عناوین The Outer Worlds 2 و South of Midnight (برای هرکدام و به صورت جداگانه) بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است.

▪️این تحلیلگر ادامه داد که South of Midnight حدود ۵۰۰ هزار نسخه فروخته و The Outer Worlds 2 نیز تنها ۱ میلیون نسخه فروش داشته است.

منبع ترجمه: MoonMedia
اگه این واقعی باشه که Compulsion تا دسته کرده تو پاچه مایکروسافت و بار خودشون رو بستن:دی ۱۰۰ میلیون خرج چیه اون بازی کردن دقیقا؟ حتی Outer Worlds هم قیافش به بازی ۱۰۰ میلیونی نمیخوره.
اگه انقد بریز بپاشه خب ما هم بریم زیر مجموعه مایکرو بشیم یه پولی تیغ بزنیم ازشون:دی والا:دی
 
🔳 شایعه: بودجه South of Midnight و The Outer Worlds 2 مشخص شد

▫️به گفته Simon Pulman، یکی از تحلیلگران حوزه سرگرمی، بودجه توسعه و مارکتینگ عناوین The Outer Worlds 2 و South of Midnight (برای هرکدام و به صورت جداگانه) بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است.

▪️این تحلیلگر ادامه داد که South of Midnight حدود ۵۰۰ هزار نسخه فروخته و The Outer Worlds 2 نیز تنها ۱ میلیون نسخه فروش داشته است.

منبع ترجمه: MoonMedia

به همین دلیل در پست های قبلی گفتم این استدیوها مستقل بودنم تا الان تخته شده بودن! چه بسا زودتر!

کامپولشن 100 میلیون دلار بودجه داشت، میتونست هرکاری بکنه، هر بازی رو بسازه، مارکتینگ مایکروسافت پشتش بود! بعد خروجیش این آشغال ووک بود. چرا نباید تعطیل بشه؟ مایکروسافت به همشون فرصت داد دیگه...
 
اگه این واقعی باشه که Compulsion تا دسته کرده تو پاچه مایکروسافت و بار خودشون رو بستن:دی ۱۰۰ میلیون خرج چیه اون بازی کردن دقیقا؟ حتی Outer Worlds هم قیافش به بازی ۱۰۰ میلیونی نمیخوره.
اگه انقد بریز بپاشه خب ما هم بریم زیر مجموعه مایکرو بشیم یه پولی تیغ بزنیم ازشون:دی والا:دی
تایید بشه بودجه بالای 400چوقی Gears: E-Day کاملا منطقی بنظر میاد :D
1000013123.jpg
 
اینجا میرسیم به جامعه مخاطب گیم پس که دقیقا اون دسته ای که میگی جزوشون نیست اصلا. یعنی اساسا کسی که سراغ مولتی پلیر میره اول اینکه تو اکوسیستم اکس باکس ترجیح میده نباشه و استیم رو انتخاب میکنه. دوم اینکه ازونجایی که معمولا وقتشونو فقط رو همون بازی میذارن دلیلی نداره ماهی 30 دلار بیان پول گیم پس بدن، میرن از استیم با یه قیمت معقولی میخرنش.

یعنی کسی که یه بازی مولتی پلیر رو انتخاب میکنه تصمیم نداره لا به لاش سنگین بشینه ماهی 10 بازی سینگلم تموم کنه که براش صرفه داشته باشه.
دقیقا این مورد هست
اونایی که علاقه به بازی های اینجوری دارن علاقه/وقت برای بازی های دیگه ندارن به اون صورت

جدا از اینکه الان بازی های آنلاین تقریبا هیچکدومشون (جز COD و فیفا و البته به زودی GTA ) قبل از عرضه موفقیتشون تضمین شده نبوده، میان...و یهو میگیرن
و اکثرا هم به صورت F2P عرضه میشن و یواش یواش ملت جذب میشن برای خرج کردن تو بازی

به نظرتون چرا رو PSN بازی های F2P نیاز به پلاس برا بازی کردن ندارن؟ چون میدونند با اینکار باعث خودکشی فن بیس رو پلتفرمشون میشن... (که همینم فکر کنم XBOX اواسط این نسل تازه اوکیش کرد)

کلا بازی منتشر کردن با هدف فروش اشتراک، اشتباهه... اونم وقتی رقبات F2Pن ... و پلتفرم اول بازار هم نیستی، کیفیت بازیتم خفن نیست، ایده خاص و جدید نداری و .‌..
ده تا هیلو و گیرز انحصاریم بدی برای سرویس، با دید آنلاینش میگیره مخاطب جذب میکنیم، بلزم هیچی نمیشه:-"
 
  • Like
Reactions: SMM9 and He!n3ger
تایید بشه بودجه بالای 400چوقی Gears: E-Day کاملا منطقی بنظر میاد :D
View attachment 409698

اینا هم میتونن نامزد تعطیلی باشن! صرف 400 میلیون دلار برای ساخت یه سینگل پلیر داستان با مد آنلاین و یه فروش خیلی امن و محدود معقول نیست. یعنی خلاف رویه تازه مایکروسافته! نگرشونم دارن بخاطر IP ـه GeoW ـه نه خود استدیو و یحتمل محدود بشن. مگه اینکه واقعا بازی خوبی در بیارن، رو PS5 هم بیاد و کلا فروش خیلی خوبی بکنه. که اونم با این تز انحصاری کردن فرصت سوزی داره میشه. ولو اینکه انحصاری زمانی باشه. همزمان رو PS5 میدادن و مارکتش هم کلا میومد رو PS5 سر کویر شوتری که اینور گرفتارشه خیلی میتونست موفق عمل کنه. کما اینکه Halo: CE تو صدر لیست پیش فروش های PS5 ـه و دارن براش سر و دست میشکنن!
 
اینا هم میتونن نامزد تعطیلی باشن! صرف 400 میلیون دلار برای ساخت یه سینگل پلیر داستان با مد آنلاین و یه فروش خیلی امن و محدود معقول نیست. یعنی خلاف رویه تازه مایکروسافته! نگرشونم دارن بخاطر IP ـه GeoW ـه نه خود استدیو و یحتمل محدود بشن. مگه اینکه واقعا بازی خوبی در بیارن، رو PS5 هم بیاد و کلا فروش خیلی خوبی بکنه. که اونم با این تز انحصاری کردن فرصت سوزی داره میشه. ولو اینکه انحصاری زمانی باشه. همزمان رو PS5 میدادن و مارکتش هم کلا میومد رو PS5 سر کویر شوتری که اینور گرفتارشه خیلی میتونست موفق عمل کنه. کما اینکه Halo: CE تو صدر لیست پیش فروش های PS5 ـه و دارن براش سر و دست میشکنن!
مشکل اینه که با این بودجه که به نظرم منطقی نیست بازم درگیر day1 گیمپس هست و این یعنی بازی فروش خوبی نمیکنه و بدون نسخه PS5 قطعا بیچاره میشن . هم تو فروش به مشکل میخورن هم آخر نسلی این یه بازی کنسول سلر هم نمیتونه باشه اونم با این شرایط عجیب غریبی که این یکی دو روز گزارش شده .
تمام این بدبختی های xbox رو دوچیز میدونم قبلا بارها گفتم و بارها باهام بحث کردن
1. گیمپس
2. شخص فیل اسپنسر
پروژه شکست خورده گیمپس و نتفلیکسی شدنش عملا باعث نابودی خیلی چیزا شد (نابودی فروش بازی های انحصاری xbox , مجبور شدن به خریدهای میلیاردی و هزینه های زیاد و بدون بازگشت برا پر کردن لایبرری و در نهایت پورت شدن بازی ها برا PS5 و محو شدن کامل برند در فروش و هایپ) و تمام اینا هم از مغز متوهم اسپنسر میومد که بارها بهش حمله میکردیم و اینجا فکر میکردن که ما فشار میخوریم و عمو اسپنسر ناجی اکس باکسه
خلاصه با این اتفاقات باید جایزه بولشت ترین مدیر تاریخ صنعت گیم رو بدن به اسپنسر ، البته در رقابت با جیم رایان که اون میشه دوم
آشا شارما هم یکم سعی کرد گرد و خاک کنه ولی فکر نکنم کاری از دستش بر بیاد اونم در شرایطی که مدیر مایکروسافت میگه درآمد یوتیوب از XBOX بیشتره
 
باید جایزه بولشت ترین مدیر تاریخ صنعت گیم رو بدن به اسپنسر ، البته در رقابت با جیم رایان که اون میشه دوم
من مخالفم :D جیم رایان فاجعه بار ترین مدیریت تاریخ ویدیو گیم رو داشت. یعنی اگر پلی استیشن تو نسل هفت یا هشت این بلا سرش میومد هیچ اثری ازش باقی نمیموند. اسپنسر یه برند نابود شده رو اومد نجات بده که بیشتر رو به نابودی بردش. ولی جیم رایان محبوب ترین برند گیمینگ دنیا رو به فلاکت کشوند رسما.
 
من مخالفم :D جیم رایان فاجعه بار ترین مدیریت تاریخ ویدیو گیم رو داشت. یعنی اگر پلی استیشن تو نسل هفت یا هشت این بلا سرش میومد هیچ اثری ازش باقی نمیموند. اسپنسر یه برند نابود شده رو اومد نجات بده که بیشتر رو به نابودی بردش. ولی جیم رایان محبوب ترین برند گیمینگ دنیا رو به فلاکت کشوند رسما.
فرقی نداره درکل رقابت سختی با هم داشتن 😁
 
🔳 شایعه: بودجه South of Midnight و The Outer Worlds 2 مشخص شد

▫️به گفته Simon Pulman، یکی از تحلیلگران حوزه سرگرمی، بودجه توسعه و مارکتینگ عناوین The Outer Worlds 2 و South of Midnight (برای هرکدام و به صورت جداگانه) بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است.

▪️این تحلیلگر ادامه داد که South of Midnight حدود ۵۰۰ هزار نسخه فروخته و The Outer Worlds 2 نیز تنها ۱ میلیون نسخه فروش داشته است.

منبع ترجمه: MoonMedia
خب خدا وکیلی الان اینا رو جز زدن دم باسن مبارک چیکار باید باهاشون کرد؟
لعنتی ها چیکار میکنید با اون پول ها.
 
  • Like
Reactions: Love Console
🔳 شایعه: بودجه South of Midnight و The Outer Worlds 2 مشخص شد

▫️به گفته Simon Pulman، یکی از تحلیلگران حوزه سرگرمی، بودجه توسعه و مارکتینگ عناوین The Outer Worlds 2 و South of Midnight (برای هرکدام و به صورت جداگانه) بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است.

▪️این تحلیلگر ادامه داد که South of Midnight حدود ۵۰۰ هزار نسخه فروخته و The Outer Worlds 2 نیز تنها ۱ میلیون نسخه فروش داشته است.

منبع ترجمه: MoonMedia
اینا شنیدن که تحت مدیریت اسپنسر، چک سفید امضا داره و نادلا هیچ کنترلی نداره که اسپنسر چیکار میکنه.

گفتن خب بهترین کار اینه که بریم زیر مجموعه مایکروسافت
کلی پول بچاپیم. بعدش زورکی یه بازی تحویل میدیم
حالا استودیو هم تعطیل شد که شده. ما بارمون رو بستیم و پولمون رو دارم که تا آخر عمرمون خوش باشیم و عشق و حال کنیم!

از اون طرف از ۲۰۱۶ به بعد استودیو ها کلی آدم لگبت استخدام کردن که هیچ تجربه ای توی بازی و بازی سازی نداشتن و فقط میخواستن از تفکراتشون توی بازی استفاده کنن و حقوقای نجومی هم بهشون دادن.

نتیجه هم اینی هست که میبینیم.


استودیشون رو میبندن؟ به درک
بزار ببندن. به جاش استودیو های جدید مث Sandfall بوجود میان و جاشون رو پر میکنن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or