شایعه تام هندرسون: Gears of War E-Day بودجه 400 میلیون دلاری داشته است

kourooshkabir25

کاربر سایت
1781371283911.png


تام هندرسون، خبرنگار و اینسایدر صنعت بازی، مدعی شده که بودجه بازی Gears of War: E-Day به رقم بسیار بالایی رسیده است:

«بودجه Gears of War: E-Day دیوانه‌وار است. شنیده‌ام که از ۴۰۰ میلیون دلار هم بیشتر شده است.»

 
آخرین ویرایش:
اگر واقعیت داشته باشه و بیش از 400چوق چاپیده! باشن فکر می کنم 3 ماه نهایت روی ایکس باکس دووم بیاره :D خود هندرسون هم می گه درستش این بود روی همه پلتفرم ها میومد
نمی دونم اونجا چه خبره که هر روز اخبار ضدونقیض ازشون بیرون میاد. هر موقع سنگ بزرگی برداشتن مشکلاتشون بیشتر شدو امیدوارم برندو سر همین 2 دونه انحصاری به بای ندن! حسی که از اخبارو دستوبالک زدنای اشا می گیرم اینه که انگار آخرین فرصتشونه. بماند که با معرفی دو انحصاری اونم با بودجه کلان نمی شه با سیاست یه بامو دوهوا روی فروش سخت افزار حساب چندانی باز کرد.
 
اگر واقعیت داشته باشه و بیش از 400چوق چاپیده! باشن فکر می کنم 3 ماه نهایت روی ایکس باکس دووم بیاره :D خود هندرسون هم می گه درستش این بود روی همه پلتفرم ها میومد
نمی دونم اونجا چه خبره که هر روز اخبار ضدونقیض ازشون بیرون میاد. هر موقع سنگ بزرگی برداشتن مشکلاتشون بیشتر شدو امیدوارم برندو سر همین 2 دونه انحصاری به بای ندن! حسی که از اخبارو دستوبالک زدنای اشا می گیرم اینه که انگار آخرین فرصتشونه. بماند که با معرفی دو انحصاری اونم با بودجه کلان نمی شه با سیاست یه بامو دوهوا روی فروش سخت افزار حساب چندانی باز کرد.
بازی Concord بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بودجه ساختش بود و کلا ۳ روز دووم آورد.هیچکدومتون هیچ صدایی ازتون در نیومد و انتقادی نکردین. الان ماشالله همتون نگران جیب مایکروسافت و صنعت گیم شدین!

گیرز ریلودد روی پی اس ۵ اومد و فروش خوبی نداشت و ظاهرا ۳۰۰ هزار نسخه فروخته
اکثر بازیکنای فعلیش هم روی ایکس باکس و پی سی هستن.

کلا گیرز به سلیقه سونی فنا نمیخوره. مخصوصا اینکه توی ۶ ۷ سال گذشته سلیقشون هم تغییر کرده و الانم شاهد این هستیم که کل لاین آپ سونی همشون قهرمانشون زن هستن.
 
آخرین ویرایش:
بازی Concord بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بودجه ساختش بود هیچکدومتون هیچ صدایی ازتون در نیومد و انتقادی نکردین. الان ماشالله همتون نگران جیب مایکروسافت و صنعت گیم شدین!

گیرز ریلودد روی پی اس ۵ اومد و فروش خوبی نداشت و ظاهرا ۳۰۰ هزار نسخه فروخته
اکثر بازیکنای فعلیش هم روی ایکس باکس و پی سی هستن.

کلا گیرز به سلیقه سونی فنا نمیخوره. مخصوصا اینکه توی ۶ ۷ سال گذشته سلیقشون هم تغییر کرده و الانم شاهد این هستیم که کل لاین آپ سونی همشون قهرمانشون زن هستن.
انتقادی نکردیم!؟ انقدر کامنت زیاده که نیاز به اسکرین شات هم نیست، نخواستی ببینی وگرنه سر Concord و همین اخیرا سیاست لایو سرویس ها در تاپیک ها، کامنت هام مشخصه. کافر همه را به کیش خود پندارد :D
چه عصبانی! ابتدا با خودت تکرار کن مایکروسافت فقط ناشر گیرز نیست تا جابیوفته براتو بدونی چرا در مورد مایکروسافت گیمینگ "سونی فن ها" هر جا بخوان می تونن هر نظری بدن :D آمار ۳۰۰ هزار نسخه برای PS5 آمار رسمی نیست بلکه برآورد تحلیلگرهاست، اگر بخوای آمار غیر رسمی هم بدی، تا همین امروز برآورد شده نزدیک به 700هزار فروخته، بر فرض اگر همون 300ی که می گی درست باشه برای یه ریمستر از یه بازی که دو دهه پیش روی پلتفرمی که هیچ سابقه‌ای از این فرنچایز نداشته فاجعه محسوب نمی‌شه. سهامدار مایکروسافت هم که نیستی هستی؟

گیرز فقط مرد داره :))
الان Marvel's Wolverine، Saros و عناوین قبلی دیگه که شخصیت اصلی مرد داشتن قبول نیست!؟ همین الان RE VERONICA رتبه 1 ویش لیست مردمه با اینکه نه انحصاریه نه قهرمانش مرده. قبل از اینکه صرفا تایپ کنید کمی فکر هم بکنید :D
 
اگر واقعیت داشته باشه و بیش از 400چوق چاپیده! باشن فکر می کنم 3 ماه نهایت روی ایکس باکس دووم بیاره :D خود هندرسون هم می گه درستش این بود روی همه پلتفرم ها میومد
نمی دونم اونجا چه خبره که هر روز اخبار ضدونقیض ازشون بیرون میاد. هر موقع سنگ بزرگی برداشتن مشکلاتشون بیشتر شدو امیدوارم برندو سر همین 2 دونه انحصاری به بای ندن! حسی که از اخبارو دستوبالک زدنای اشا می گیرم اینه که انگار آخرین فرصتشونه. بماند که با معرفی دو انحصاری اونم با بودجه کلان نمی شه با سیاست یه بامو دوهوا روی فروش سخت افزار حساب چندانی باز کرد.
اگر ۴۰۰ میلیون هزینه داشته، انحصاری بودنش خریت محضه. این همه ضرر رو واقعا نمیفهمم.

بجای همچین پولای غیر منطقی رو هزینه کردن، مثلا اگر کنسول نسل بعدیش واقعا پریمیوم هست، اگر میشه، بازم مثلا اگر قیمتش میشه ۱۰۰۰ دلار، بفروشتش ۸۰۰ دلار. یه ۲۰ میلیون یوزر بتونه بگیره😁 بعد رو اونا مانور بده. کسی که پول زیادی خرج کنسول بکنه، قطعا توانایی هزینه کردن بیشتر هم داره. گیمپس خیلی گرون بفروشه، مثلا ماهی ۵۰-۶] دلار. رو اون‌ گیمپس من میپذیرم بیاد بازی که این همه هزینه روش کرده انحصاری کنه، رو گیمپس هم بذارتش🤣


به عنوان یه فن XBOX هی بیشتر دادم‌ نمیفهممشون. می‌خوای کنسولت رو بکشی. بکش، چرا به ضرر دادن ادامه میدی؟🤔


اپل و سونی ثابت کردن، هرکسی هزینه کنسول(سخت‌افزار) قوی‌تر می‌کنه، قطعا برای بازی (نرم‌افزار) هم هزینه می‌کنه. وقتی در کنار کنسول قوی‌تر، میای کنسول فقرا عرضه می‌کنی، نباید توقع داشته باشی گیمپسی که میفروختی ۱۰$ رو بیان براش ۳۰$ بدن. قطعا بگی ۳۰$ نصف‌شون‌میرن، دیگه هم بر نمی‌گردن. احتمالا ۷۰٪ کنسولایی که MS فروخته XBOX Serries Foghara بوده. وقتی اونا گیمپس نخرن، کنسولشون دیسک هم‌نخوره، رسما دیگه ازش استفاده نمی‌کنن.


نمیفهمم چطوری اینقدر احمقن.
 
بازی Concord بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بودجه ساختش بود و کلا ۳ روز دووم آورد.هیچکدومتون هیچ صدایی ازتون در نیومد و انتقادی نکردین. الان ماشالله همتون نگران جیب مایکروسافت و صنعت گیم شدین!

گیرز ریلودد روی پی اس ۵ اومد و فروش خوبی نداشت و ظاهرا ۳۰۰ هزار نسخه فروخته
اکثر بازیکنای فعلیش هم روی ایکس باکس و پی سی هستن.

کلا گیرز به سلیقه سونی فنا نمیخوره. مخصوصا اینکه توی ۶ ۷ سال گذشته سلیقشون هم تغییر کرده و الانم شاهد این هستیم که کل لاین آپ سونی همشون قهرمانشون زن هستن.
Gears reloaded رو PS5 نزدیکای ۷۰۰هزارتا فروخت. ولی ۴۰ دلاره دیگه. حقیقت من هزار بار بازی کردمش. رو Xbox serie x ریلودد رو دیگه حوصله‌م نکشید بازی کنم. با اینکه رو گیمپس بود.

طبیعتا بازی که ۲۰۰۶ عرضه شده، دو بار هم اپدیت شده و خیلی‌ها تجربه‌ش کردن. اگر یه بازی نسل جدید بود حداقل ۲-۳ میلیون نسخه رو PS5 میفروخت، با قیمت مثلا ۸۰ دلار، تقریبا نیمی از هزینه‌ش برمی‌گشت. اگر تبلیغات و نمرات خوبم همراهش بود. فروش خیلی بیشتر میشد. الان همون شد 0 دلار.

این هزینه‌ها رو جاهای دیگه‌ای باید انجام بده. گیمپسی که بازی انحصاری روش هست، نباید زیر ۵۰ دلار فروخته بشه. همه‌ی اینا خریته. بعد از انجام این خریت‌ها فقط یاد و خاطره‌ها باقی میمونه😁 برند رو میفروشه، asus هرسال یه xbox میزنه🤣
 
بازی Concord بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بودجه ساختش بود و کلا ۳ روز دووم آورد.هیچکدومتون هیچ صدایی ازتون در نیومد و انتقادی نکردین. الان ماشالله همتون نگران جیب مایکروسافت و صنعت گیم شدین!

گیرز ریلودد روی پی اس ۵ اومد و فروش خوبی نداشت و ظاهرا ۳۰۰ هزار نسخه فروخته
اکثر بازیکنای فعلیش هم روی ایکس باکس و پی سی هستن.

کلا گیرز به سلیقه سونی فنا نمیخوره. مخصوصا اینکه توی ۶ ۷ سال گذشته سلیقشون هم تغییر کرده و الانم شاهد این هستیم که کل لاین آپ سونی همشون قهرمانشون زن هستن.


میدونی نکته خنده دار چیه ؟ بر اساس ادعا ها ( امار رسمی وجود نداره :-?? ) احتمالا 70 درصد فروش ریلودد روی ps5 بوده
1781339669671.png

1781339440928.png 1781339710331.png

اگه نسخه ps5 در کار نبود گیرز ریلودد به یه ابر فاجعه تجاری تبدیل می شد ....
 
بازی Concord بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بودجه ساختش بود و کلا ۳ روز دووم آورد.هیچکدومتون هیچ صدایی ازتون در نیومد و انتقادی نکردین. الان ماشالله همتون نگران جیب مایکروسافت و صنعت گیم شدین!

گیرز ریلودد روی پی اس ۵ اومد و فروش خوبی نداشت و ظاهرا ۳۰۰ هزار نسخه فروخته
اکثر بازیکنای فعلیش هم روی ایکس باکس و پی سی هستن.

کلا گیرز به سلیقه سونی فنا نمیخوره. مخصوصا اینکه توی ۶ ۷ سال گذشته سلیقشون هم تغییر کرده و الانم شاهد این هستیم که کل لاین آپ سونی همشون قهرمانشون زن هستن.
ماشالله همه چیز رو از خودت دروردی نتیجه گیری هم کردی :D
گیرز ریلودد حدود 700k روی ps5 فروخته که از خیلی دیگه بازی های xbox بیشتر بوده با اینکه بازی ۲۰ سال پیش هست .
اکثر پلیر های بازی روی pc با ۱۵۰ نفر !
این که یه بازی در سال انحصاری کنسولی ( نه کامل ! ) کنی باعث سود و فروش بیشتر نمیشه در حالی که ۹۹ درصد بازی هات برای رقیب میاد تنها هدفش خوشحالی دل سوپر فن بوی هاست که فعلا آشا معلومه موفق بوده قول هم بهت میدم همونطور که همیشه سرتون رو شیره مالیدن حداکثر ۶ الی ۱۲ ماه دیگه برای ps5 میدنش تا بودجه ۴۰۰ میلیونیش رو درارن .

IMG_6636.JPG IMG_6637.jpg

انتقادی نکردیم!؟ انقدر کامنت زیاده که نیاز به اسکرین شات هم نیست، نخواستی ببینی وگرنه سر Concord و همین اخیرا سیاست لایو سرویس ها در تاپیک ها، کامنت هام مشخصه. کافر همه را به کیش خود پندارد :D
چه عصبانی! ابتدا با خودت تکرار کن مایکروسافت فقط ناشر گیرز نیست تا جابیوفته براتو بدونی چرا در مورد مایکروسافت گیمینگ "سونی فن ها" هر جا بخوان می تونن هر نظری بدن :D آمار ۳۰۰ هزار نسخه برای PS5 آمار رسمی نیست بلکه برآورد تحلیلگرهاست، اگر بخوای آمار غیر رسمی هم بدی، تا همین امروز برآورد شده نزدیک به 700هزار فروخته، بر فرض اگر همون 300ی که می گی درست باشه برای یه ریمستر از یه بازی که دو دهه پیش روی پلتفرمی که هیچ سابقه‌ای از این فرنچایز نداشته فاجعه محسوب نمی‌شه. سهامدار مایکروسافت هم که نیستی هستی؟

گیرز فقط مرد داره :))
الان Marvel's Wolverine، Saros و عناوین قبلی دیگه که شخصیت اصلی مرد داشتن قبول نیست!؟ همین الان RE VERONICA رتبه 1 ویش لیست مردمه با اینکه نه انحصاریه نه قهرمانش مرده. قبل از اینکه صرفا تایپ کنید کمی فکر هم بکنید :D
e-day توی top10 ویش لیست گیمر های خوش سلیقه مرد پسند نیست و در رتبه خارق العاده ۶۲ قرار داره :D

photo_2026-06-13 11.59.40.jpeg
photo_2026-06-13 11.59.17.jpeg
 
اگر واقعیت داشته باشه و بیش از 400چوق چاپیده! باشن فکر می کنم 3 ماه نهایت روی ایکس باکس دووم بیاره :D خود هندرسون هم می گه درستش این بود روی همه پلتفرم ها میومد
نمی دونم اونجا چه خبره که هر روز اخبار ضدونقیض ازشون بیرون میاد. هر موقع سنگ بزرگی برداشتن مشکلاتشون بیشتر شدو امیدوارم برندو سر همین 2 دونه انحصاری به بای ندن! حسی که از اخبارو دستوبالک زدنای اشا می گیرم اینه که انگار آخرین فرصتشونه. بماند که با معرفی دو انحصاری اونم با بودجه کلان نمی شه با سیاست یه بامو دوهوا روی فروش سخت افزار حساب چندانی باز کرد.
60 میلیونش خرج تکنولوژی شکستن شیشه ها کردن که شبیه TLOU P2 بشه =))

دقیقا همون کاری که اسپنسر با استارفیلد کرد
شارما با گیرز انجام داد.

اونجام جلوی انتشار نسخه PS5 گرفتن که ابر بازی قرن Game 2.0 رو داشته باشن. عنوانی که صنعت گیم به قبل و بعد خودش تبدیل می‌کرد...

اینجام همینه. من مطمئنم اینم مثل استارفیلد یه شکست عجیب غریبی میخوره. حالا یا آماری یا متا یا هر دو...

مجبورن برای PS5 ریلیز کنن.
 
بازی Concord بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بودجه ساختش بود و کلا ۳ روز دووم آورد.هیچکدومتون هیچ صدایی ازتون در نیومد و انتقادی نکردین. الان ماشالله همتون نگران جیب مایکروسافت و صنعت گیم شدین!

گیرز ریلودد روی پی اس ۵ اومد و فروش خوبی نداشت و ظاهرا ۳۰۰ هزار نسخه فروخته
اکثر بازیکنای فعلیش هم روی ایکس باکس و پی سی هستن.

کلا گیرز به سلیقه سونی فنا نمیخوره. مخصوصا اینکه توی ۶ ۷ سال گذشته سلیقشون هم تغییر کرده و الانم شاهد این هستیم که کل لاین آپ سونی همشون قهرمانشون زن هستن.
نتیجه میگیریم Gears 5 باید پورت بشه
 
  • Like
Reactions: dark souls
سری Gears سر و تهش رو به هم بچسبونی نهایتا ۵۰ میلیون نسخه فروش داشته :دی این شماره هم روی PS5 و PS6 و غیره هم بیاد بعیده بتونه جمعا بالای ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته باشه. در نتیجه اون ۴۰۰ میلیون دلار یا فیک هست یا اینکه قید اون پول رو زدن (!) چون حتی سیستم مولتی‌پلیر بازی هم جوری نیست که پلیر زیادی جذب کنه و بتونه بازگشت سرمایه داشته باشه. خلاصه ۴۰۰ میلیون دلار یعنی حتی ۱۰ میلیون نسخه در طی چند سال بفروشه، بازم تهش بودجه تولید رو در میاره و یه جای کار می‌لنگه 😆 :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or