آخرین ویرایش:
اگر واقعیت داشته باشه و بیش از 400چوق چاپیده! باشن فکر می کنم 3 ماه نهایت روی ایکس باکس دووم بیاره
بازی Concord بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بودجه ساختش بود و کلا ۳ روز دووم آورد.هیچکدومتون هیچ صدایی ازتون در نیومد و انتقادی نکردین. الان ماشالله همتون نگران جیب مایکروسافت و صنعت گیم شدین!اگر واقعیت داشته باشه و بیش از 400چوق چاپیده! باشن فکر می کنم 3 ماه نهایت روی ایکس باکس دووم بیارهخود هندرسون هم می گه درستش این بود روی همه پلتفرم ها میومد
نمی دونم اونجا چه خبره که هر روز اخبار ضدونقیض ازشون بیرون میاد. هر موقع سنگ بزرگی برداشتن مشکلاتشون بیشتر شدو امیدوارم برندو سر همین 2 دونه انحصاری به بای ندن! حسی که از اخبارو دستوبالک زدنای اشا می گیرم اینه که انگار آخرین فرصتشونه. بماند که با معرفی دو انحصاری اونم با بودجه کلان نمی شه با سیاست یه بامو دوهوا روی فروش سخت افزار حساب چندانی باز کرد.
انتقادی نکردیم!؟ انقدر کامنت زیاده که نیاز به اسکرین شات هم نیست، نخواستی ببینی وگرنه سر Concord و همین اخیرا سیاست لایو سرویس ها در تاپیک ها، کامنت هام مشخصه. کافر همه را به کیش خود پنداردبازی Concord بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بودجه ساختش بود هیچکدومتون هیچ صدایی ازتون در نیومد و انتقادی نکردین. الان ماشالله همتون نگران جیب مایکروسافت و صنعت گیم شدین!
گیرز ریلودد روی پی اس ۵ اومد و فروش خوبی نداشت و ظاهرا ۳۰۰ هزار نسخه فروخته
اکثر بازیکنای فعلیش هم روی ایکس باکس و پی سی هستن.
کلا گیرز به سلیقه سونی فنا نمیخوره. مخصوصا اینکه توی ۶ ۷ سال گذشته سلیقشون هم تغییر کرده و الانم شاهد این هستیم که کل لاین آپ سونی همشون قهرمانشون زن هستن.

اگر ۴۰۰ میلیون هزینه داشته، انحصاری بودنش خریت محضه. این همه ضرر رو واقعا نمیفهمم.اگر واقعیت داشته باشه و بیش از 400چوق چاپیده! باشن فکر می کنم 3 ماه نهایت روی ایکس باکس دووم بیارهخود هندرسون هم می گه درستش این بود روی همه پلتفرم ها میومد
نمی دونم اونجا چه خبره که هر روز اخبار ضدونقیض ازشون بیرون میاد. هر موقع سنگ بزرگی برداشتن مشکلاتشون بیشتر شدو امیدوارم برندو سر همین 2 دونه انحصاری به بای ندن! حسی که از اخبارو دستوبالک زدنای اشا می گیرم اینه که انگار آخرین فرصتشونه. بماند که با معرفی دو انحصاری اونم با بودجه کلان نمی شه با سیاست یه بامو دوهوا روی فروش سخت افزار حساب چندانی باز کرد.
وقتی رو گیمپس میان، فروش داشته باشن؟بابا بیخیال بحث ها بشید
گیرز و کلاک وورک آخرین سنگر های انحصاری XBOX هستن که اگر نتونن فروش خوبی کنن دیگه بعدش واویلا هست....
Gears reloaded رو PS5 نزدیکای ۷۰۰هزارتا فروخت. ولی ۴۰ دلاره دیگه. حقیقت من هزار بار بازی کردمش. رو Xbox serie x ریلودد رو دیگه حوصلهم نکشید بازی کنم. با اینکه رو گیمپس بود.بازی Concord بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بودجه ساختش بود و کلا ۳ روز دووم آورد.هیچکدومتون هیچ صدایی ازتون در نیومد و انتقادی نکردین. الان ماشالله همتون نگران جیب مایکروسافت و صنعت گیم شدین!
گیرز ریلودد روی پی اس ۵ اومد و فروش خوبی نداشت و ظاهرا ۳۰۰ هزار نسخه فروخته
اکثر بازیکنای فعلیش هم روی ایکس باکس و پی سی هستن.
کلا گیرز به سلیقه سونی فنا نمیخوره. مخصوصا اینکه توی ۶ ۷ سال گذشته سلیقشون هم تغییر کرده و الانم شاهد این هستیم که کل لاین آپ سونی همشون قهرمانشون زن هستن.
بازی Concord بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بودجه ساختش بود و کلا ۳ روز دووم آورد.هیچکدومتون هیچ صدایی ازتون در نیومد و انتقادی نکردین. الان ماشالله همتون نگران جیب مایکروسافت و صنعت گیم شدین!
گیرز ریلودد روی پی اس ۵ اومد و فروش خوبی نداشت و ظاهرا ۳۰۰ هزار نسخه فروخته
اکثر بازیکنای فعلیش هم روی ایکس باکس و پی سی هستن.
کلا گیرز به سلیقه سونی فنا نمیخوره. مخصوصا اینکه توی ۶ ۷ سال گذشته سلیقشون هم تغییر کرده و الانم شاهد این هستیم که کل لاین آپ سونی همشون قهرمانشون زن هستن.
) احتمالا 70 درصد فروش ریلودد روی ps5 بوده
ماشالله همه چیز رو از خودت دروردی نتیجه گیری هم کردیبازی Concord بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بودجه ساختش بود و کلا ۳ روز دووم آورد.هیچکدومتون هیچ صدایی ازتون در نیومد و انتقادی نکردین. الان ماشالله همتون نگران جیب مایکروسافت و صنعت گیم شدین!
گیرز ریلودد روی پی اس ۵ اومد و فروش خوبی نداشت و ظاهرا ۳۰۰ هزار نسخه فروخته
اکثر بازیکنای فعلیش هم روی ایکس باکس و پی سی هستن.
کلا گیرز به سلیقه سونی فنا نمیخوره. مخصوصا اینکه توی ۶ ۷ سال گذشته سلیقشون هم تغییر کرده و الانم شاهد این هستیم که کل لاین آپ سونی همشون قهرمانشون زن هستن.
e-day توی top10 ویش لیست گیمر های خوش سلیقه مرد پسند نیست و در رتبه خارق العاده ۶۲ قرار دارهانتقادی نکردیم!؟ انقدر کامنت زیاده که نیاز به اسکرین شات هم نیست، نخواستی ببینی وگرنه سر Concord و همین اخیرا سیاست لایو سرویس ها در تاپیک ها، کامنت هام مشخصه. کافر همه را به کیش خود پندارد
چه عصبانی! ابتدا با خودت تکرار کن مایکروسافت فقط ناشر گیرز نیست تا جابیوفته براتو بدونی چرا در مورد مایکروسافت گیمینگ "سونی فن ها" هر جا بخوان می تونن هر نظری بدنآمار ۳۰۰ هزار نسخه برای PS5 آمار رسمی نیست بلکه برآورد تحلیلگرهاست، اگر بخوای آمار غیر رسمی هم بدی، تا همین امروز برآورد شده نزدیک به 700هزار فروخته، بر فرض اگر همون 300ی که می گی درست باشه برای یه ریمستر از یه بازی که دو دهه پیش روی پلتفرمی که هیچ سابقهای از این فرنچایز نداشته فاجعه محسوب نمیشه. سهامدار مایکروسافت هم که نیستی هستی؟
گیرز فقط مرد داره
الان Marvel's Wolverine، Saros و عناوین قبلی دیگه که شخصیت اصلی مرد داشتن قبول نیست!؟ همین الان RE VERONICA رتبه 1 ویش لیست مردمه با اینکه نه انحصاریه نه قهرمانش مرده. قبل از اینکه صرفا تایپ کنید کمی فکر هم بکنید![]()
60 میلیونش خرج تکنولوژی شکستن شیشه ها کردن که شبیه TLOU P2 بشهاگر واقعیت داشته باشه و بیش از 400چوق چاپیده! باشن فکر می کنم 3 ماه نهایت روی ایکس باکس دووم بیارهخود هندرسون هم می گه درستش این بود روی همه پلتفرم ها میومد
نمی دونم اونجا چه خبره که هر روز اخبار ضدونقیض ازشون بیرون میاد. هر موقع سنگ بزرگی برداشتن مشکلاتشون بیشتر شدو امیدوارم برندو سر همین 2 دونه انحصاری به بای ندن! حسی که از اخبارو دستوبالک زدنای اشا می گیرم اینه که انگار آخرین فرصتشونه. بماند که با معرفی دو انحصاری اونم با بودجه کلان نمی شه با سیاست یه بامو دوهوا روی فروش سخت افزار حساب چندانی باز کرد.
نتیجه میگیریم Gears 5 باید پورت بشهبازی Concord بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بودجه ساختش بود و کلا ۳ روز دووم آورد.هیچکدومتون هیچ صدایی ازتون در نیومد و انتقادی نکردین. الان ماشالله همتون نگران جیب مایکروسافت و صنعت گیم شدین!
گیرز ریلودد روی پی اس ۵ اومد و فروش خوبی نداشت و ظاهرا ۳۰۰ هزار نسخه فروخته
اکثر بازیکنای فعلیش هم روی ایکس باکس و پی سی هستن.
کلا گیرز به سلیقه سونی فنا نمیخوره. مخصوصا اینکه توی ۶ ۷ سال گذشته سلیقشون هم تغییر کرده و الانم شاهد این هستیم که کل لاین آپ سونی همشون قهرمانشون زن هستن.
چند سالی میشد آتش بس بود! طرفین دارن ناوگانهاشون رو به حرکت درمیارنوقتی میبینی دوباره جنگ های کنسولی داره جون میگیره:
View attachment 409444
