نمایشگاه/رویداد Nintendo Direct | سه شنبه، 19 خرداد ساعت 17:30

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
139379

Nintendo Direct Center | نینتندو دایرکت سنتر
تاپیک خبری پیرامون پوشش اخبار و معرّفی های برنامه نینتندو دایرکت

نینتندو دایرکت برنامه های ضبط شده نینتندو برای ارائه اطّلاعات پیرامون برنامه های شرکت در ماه های آتی و معرّفی و تبلیغ بازی های آینده دستگاه های این کمپانی است که در تاریخ های مشخّصی در شبکه های آنلاین استریم و پخش می شوند
این مجموعه برنامه از اکتبر سال 2011 میلادی به دست ساتورو ایواتا، مدیر کل وقت نینتندو در آن زمان، کلید خورد و تا به اکنون ادامه دارد.
برنامه های دایرکت نینتندو به 4 دسته تقسیم می شوند:
  • دایرکت های عادی: از 25 تا 50 دقیقه طول می کشند و عموماً تمرکز بر بازی ها، نرم افزار و سخت افزار و برنامه های آتی کمپانی نینتندو و شرکای ترد پارتی دارد. به طور طبیعی نینتندو هر ربع سال یک دایرکت عادی برگزار می کند
  • مینی دایرکت: از لحاظ محتوا، مشابه دایرکت های معمولی است، با این تفاوت که طول مدت آن به شدّت کوتاه تر است و از 5 تا 15 دقیقه متغیّر است.
  • دایرکت های مخصوص: این مدل دایرکت ها عموماً مختص به تنها یک بازی می شود و اطّلاعات جزئی و کلّی این بازی را به اشتراک قرار می دهد. Fire Emblem, Super Smash Bros, Pokemon از نمونه بازی هایی هستند که طی این سال ها، دایرکت مختص به خود را دریافت کرده اند.
  • نیندی دایرکت: دایرکت های مختص به عناوین مستقل که اسامی شان با توجه به سه ریجن پخش آن کمی متفاوت است. هدف این دایرکت ها، پوشش عناوین مستقل در انتظاری هستند که برای سیستم های نینتندو منتشر می شوند و در میان دایرکت های معمولی نمی توان قرارشان داد. طول این دایرکت ها عموماً 20 دقیقه است.
این تاپیک به قصد پوشش خبری موارد معرّفی شده در دایرکت ها، اعلام زمان پخش هر کدام، پوشش شایعات و بحث و صحبت پیرامون اخبار آن ایجاد شده.

Direct Template 02.jpg

قسمت جدید برای چهارشنبه 13 فروردین، ساعت 16:30 عصر تایید شده

برای مشاهده دایرکت های نینتندو در زمان پخش از لینک های زیر می توانید استفاده کنید

Twitch | YouTube
 
آخرین ویرایش:
چرا باید دو‌ هفته بعد اینکه بعد عمری ایپد حسابی خریدم اینا رو آنونس کنه آخه؟:دی

پ.ن: قیمت سوییچ۲ الان بین ۹۰ الی ۱۲۰ میلیون:دی
قرعه کشی ۱۰۰ میلیونی بذاریم ده نفر بیست نفر:دی همه سوییچ دار شیم:دی
نفر اولم @Z-fan نفر دوم هم خودم:دی

خب چیزیکه نشون ندادن یه چنتا اسکرین کانسپت بزاریم لااقل گرم بشه اما این چیزیکه نشون دادن تو دیرکت قطعا خیلی از فیک ها و پورت هایی که تا الان اومده میتونه بهتر باشه.
View attachment 408992
View attachment 408993
البته ایناهم ۲ ساعت پیش لیک‌شده اما بعید میدونم این همچین ویژوالی باشه با این هاد !!! قطعا میدونه خیلی بهتر باشه تو ارت و فنی!!
اینا فکر کنم اصلا همون نسخه نینتندو ۶۴ هست انداختن تو انریل یه جوری :))

من دوست دارم ریمیک به صورت ری ایمجینیشن باشه
مثل BotW تو دنیای باز بازی بشه حسابی کاوش کرد
بازی اصلی زمان خودش غولی بود
ولی الان تکنولوژی خیلی جلو رفته و دنیاش باید خیلی جزییات بیشتری داشته باشه
 
واقعا رو چه حسابی زنوبلید یک دفنتیو رو ۷۰ دلار قیمت زده نینتندو؟ :دی
تو این موارد گدا صفت تر از نینتندو نداریم واقعا.
حتما تو دروآشنا یکی دوتایی میشناسی که سر مسائل مالی طرف با خانوادش هم شوخی نداره و از خساست زیاد به اونها هم رحم نمیکنه.
ایشون رو یه همچین آدمی باید فرض کرد ولی بیشتر بخیله:دی
 
واقعا رو چه حسابی زنوبلید یک دفنتیو رو ۷۰ دلار قیمت زده نینتندو؟ :دی
کنسولای نینتندو فقط فول هک :D نه ریجن پرایسینگ خوبی داره، نه تخفیف درستی، نه قیمت گذاری عادلانه ای. واقعا هیچ دلیلی نداره یکی خودشو قانع کنه اورجینال استفاده کنه تو ایران.
 
تو این موارد گدا صفت تر از نینتندو نداریم واقعا.
حتما تو دروآشنا یکی دوتایی میشناسی که سر مسائل مالی طرف با خانوادش هم شوخی نداره و از خساست زیاد به اونها هم رحم نمیکنه.
ایشون رو یه همچین آدمی باید فرض کرد ولی بیشتر بخیله:دی

کل سه گانه رو باید ریمستر شده و آپدیت شده توی یه پکیج بده ۵۰ دلار حالا جهنم خیلی خسیسی بده ۷۰ دلار که اونی که بازی نکرده هایپ بشه واسه نسخه جدیدی که معرفی کردی بره اون سه گانه رو بخره بازی کنه!

نه که بازی سال ۲۰۱۰ که سال ۲۰۲۰ یبار ریمسترش کردی و الان بعد ۱۶ سال دوباره فول پرایس بکنی تو پاچه ملت.

من از روزی که سوییچ ۲ رو خریدم کلی عنوان انحصاری نینتندو رو ویش لیست کردم که تخفیف خوبی خوردن بخرم ولی دریغ از یه تخفیف خوب!
 
کل سه گانه رو باید ریمستر شده و آپدیت شده توی یه پکیج بده ۵۰ دلار حالا جهنم خیلی خسیسی بده ۷۰ دلار که اونی که بازی نکرده هایپ بشه واسه نسخه جدیدی که معرفی کردی بره اون سه گانه رو بخره بازی کنه!

نه که بازی سال ۲۰۱۰ که سال ۲۰۲۰ یبار ریمسترش کردی و الان بعد ۱۶ سال دوباره فول پرایس بکنی تو پاچه ملت.

من از روزی که سوییچ ۲ رو خریدم کلی عنوان انحصاری نینتندو رو ویش لیست کردم که تخفیف خوبی خوردن بخرم ولی دریغ از یه تخفیف خوب!
یادمه بچه ها میگفتن که تخفیف خوب برای بازیهای خود نینتندو تهش بیشتر از ۳۰ درصد نیست.
تازه همون هم دیر و زود داره و قطعی نیست.
روی تخفیفها خیلی حساب باز نکن.
 
آخرین ویرایش:
کل سه گانه رو باید ریمستر شده و آپدیت شده توی یه پکیج بده ۵۰ دلار حالا جهنم خیلی خسیسی بده ۷۰ دلار که اونی که بازی نکرده هایپ بشه واسه نسخه جدیدی که معرفی کردی بره اون سه گانه رو بخره بازی کنه!

نه که بازی سال ۲۰۱۰ که سال ۲۰۲۰ یبار ریمسترش کردی و الان بعد ۱۶ سال دوباره فول پرایس بکنی تو پاچه ملت.

من از روزی که سوییچ ۲ رو خریدم کلی عنوان انحصاری نینتندو رو ویش لیست کردم که تخفیف خوبی خوردن بخرم ولی دریغ از یه تخفیف خوب!

بازی های نینتندو در رویایی ترین حالت بیشتر از ۴۰ درصد ندیدم تخفیف بخورن

من فقط همین قدر شاکرم که این سه گانه رو از قبل دارم فقط باید پول ارتقا رو بدم که اونم لامصب زیاده
اصن در مرحله اول، من کنسول رو ندارم که بخوام ارتقا بدم :((
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
کنسولای نینتندو فقط فول هک :D نه ریجن پرایسینگ خوبی داره، نه تخفیف درستی، نه قیمت گذاری عادلانه ای. واقعا هیچ دلیلی نداره یکی خودشو قانع کنه اورجینال استفاده کنه تو ایران.
و نه حتی تروفی اچیومنت که دلت خوش باشه پول میدی یک چیزی از بازی کردنت باقی میمونه برای خاطرات خودت :دی

این تروفی اچیومنت ندادن های نینتندو (شنیدم بعضی از بازی هاش اینگیم دارند) به نظرم اگر بر این اساس هست که "انگیزه" بازی کردن صرفا مربوط به محتوای درون بازی باقی بمونه، سیستم پاداش مغز صرفا با محتوای درون بازی تحریک و استیمولیت بشه، مثل قدیم حالت الداسکول عشق به ویدئوگیم، به نظرم رویکرد خوبی هست... اما خب نمیشه از این گذشت که همین تروفی اچیومنت و داشتن یک روند و ساز و کار مشخص برای تنظیم مدل بازی کردن، جذابیت بازی کردن رو برای پلیر بیشتر میکنه بهانه برای سوشالایز با رفقا ایجاد میکنه و از نظر بازار هم به نظرم بازی هارو خوب پرزنت میکنه...
 
نداشتن تروفی و اچیومنتزش خیلی خیلی رو مخه و نمیدونم چرا رو اضافه نکردن این موارد مهم انقدر پافشاری میکنه و از خر شیطون پایین نمیاد!!! البته بعضی بازیهاش خودشون دارن که به درد نمیخوره و تو گیمرکارت و هیچ سرویسی ثبت نمیشه، گویا مثلا پورت جدید BotW داشته

و اینکه البته تو این مقوله یه تبصره هم وجود داره بگم:
بازیهاش تو گیمرکارت شما میفته صرفا اسمشون و مقدار زمانی که صرف پلی دادنشون کردید. ولی بازم این کافی نیست.

پ.ن: فکرشو کن OoT نینتندو ۶۴ به واسطه رترو اچیومنتز اچیومنتایی داره که ثبت میشن ولی ریمیکش نداره!!! بدجور رو مخه!
خدا کنه بیخیال این مسخره بازیا شه سیستم اچیومنت بذاره!!! کسیم نمیکه تقلید کرده!!! (فکر کنم جریان همین باشه که میخوان همیشه پیشرو باشن نه مقلد، چون واقعا دلیل منطقی دیگه ای نمیبینم)
 
  • Like
Reactions: mobile1199
این تروفی اچیومنت ندادن های نینتندو (شنیدم بعضی از بازی هاش اینگیم دارند) به نظرم اگر بر این اساس هست که "انگیزه" بازی کردن صرفا مربوط به محتوای درون بازی باقی بمونه، سیستم پاداش مغز صرفا با محتوای درون بازی تحریک و استیمولیت بشه، مثل قدیم حالت الداسکول عشق به ویدئوگیم، به نظرم رویکرد خوبی هست...

نینتندو بهتره اینو به عهده گیمر بزاره نه اینکه مجبورشون کنه. خیلی ها هستن که به تروفی علاقه ندارن و برعکس خیلی ها اصلا مبنای بازی کردنشون فقط گرفتن تروفی هاست. نداشتن سیستم اچیومنت و تروفی در حالی که تمامی پلتفرم های دیگه این قابلیت رو دارن فول بزرگی محسوب میشه.
 
Rise of the Tomb Raider رو گرفتم. بازی با جزئیات پشم ریزون روی کنسول (اونم رو حالت هندهلد!) اجرا میشه. کاملا 30 FPS هست اما خیلی روونه و اصلا اذیت نمیکنه. چندتا اسکرین گرفتم خدایی گرافیک دیتیل بازی رو کنسول گاااااده گااااااد

20260611022120-01KTSVKNHFW6PJPE50Y9V67SKF.jpg

20260611022116-01KTSVM8CDKSJE6FY0HQZG61JX.jpg

20260611022124-01KTSVJRYQ0HHBHHPS0HY95D0J.jpg

20260611022130-01KTSVGT8FRXHEKRBTKT7BSVF1.jpg

20260611022134-01KTSVG6ZGTEXK7JC3TSKR3S8E.jpg
 
کنسولای نینتندو فقط فول هک :D نه ریجن پرایسینگ خوبی داره، نه تخفیف درستی، نه قیمت گذاری عادلانه ای. واقعا هیچ دلیلی نداره یکی خودشو قانع کنه اورجینال استفاده کنه تو ایران.
جدای از اون برای بچه‌هایی مثل من که Wii U رو هم داشتن، داستان اونجایی جالب میشه که تقریبا تمام کنسول‌های Wii U که با چیپ حافظه 32 گیگ ساخت Hynix بودن، دچار NAND failure (و عملا بلا استفاده شدن کنسول، و ریکاوری بسیار سخت با باز شدن کنسول) میشن.
و حالا جالب‌ترش اینجاست سال پیش متوجه شدم خود من هر 2 تا Wii U ـی که دارم (یکی ـش رو فقط اوریج نگه داشته بودم برای حدود 30 تا تایتلی که از eShop کنسول دیجیتالی با DLC هاشون حوالی سال 93-94 خریده بودم، و اون یکی هم باندل Splatoon گرفته بودم که هم از کد گیم استفاده کنم و هم بذارمش برای روزی که کپی خور شد) دقیقا از همین چیپ استفاده میکنن :دی دیگه شانسی که آوردم یه روشی پیدا شده تحت عنوان ISFShax که میاد کل NAND رو با یه sd card یا حتی فلش مموری و hdd بدون باز شدن کنسول جایگزین میکنه، که خب متاسفانه بازم باید کنسول هک بشه (هر چند ISFShax ربطی به هک فریمور نداره و خیلی قبل‌تر از فریمور طی coldboot اجرا میشه و عملا اینجوری فریمور خود کنسول میتونه بدون دستکاری بمونه)
حالا اینم بذاریم کنار، Miiverse و خیلی از گیم‌ها من جمله Splatoon آنلاین ـشون روی Wii U هم بسته شد (جدای از eShop که صرفا میشه تایتل‌های خریداری شده قبلی رو دانلود کرد) و تنها راهی که میشه همه رو دوباره اوکی کرد باز هک کنسول و استفاده از یه داستانی تحت عنوان Pretendo Network هست (برای 3DS هم جوابگوئه). البته ظاهرا بخش آنلاین AC IV به لطف ubisoft هنوز کار میکنه :دی
سر اچیومنت هم عملا مدت ـی که Miiverse باز بود میشد اسکرین‌شات و progress و اینا رو share کرد و حداقل از این بابت خوب بود. ولی برای تایتل‌های مولتی پلتفرم ـی که الان داره برای سوییچ میاد واقعا این نبود achievement اونم بعد این همه سال خیلی بده اونم وقتی این همه handheld الان با ساپورت استیم اومدن.
 
و نه حتی تروفی اچیومنت که دلت خوش باشه پول میدی یک چیزی از بازی کردنت باقی میمونه برای خاطرات خودت :دی

این تروفی اچیومنت ندادن های نینتندو (شنیدم بعضی از بازی هاش اینگیم دارند) به نظرم اگر بر این اساس هست که "انگیزه" بازی کردن صرفا مربوط به محتوای درون بازی باقی بمونه، سیستم پاداش مغز صرفا با محتوای درون بازی تحریک و استیمولیت بشه، مثل قدیم حالت الداسکول عشق به ویدئوگیم، به نظرم رویکرد خوبی هست... اما خب نمیشه از این گذشت که همین تروفی اچیومنت و داشتن یک روند و ساز و کار مشخص برای تنظیم مدل بازی کردن، جذابیت بازی کردن رو برای پلیر بیشتر میکنه بهانه برای سوشالایز با رفقا ایجاد میکنه و از نظر بازار هم به نظرم بازی هارو خوب پرزنت میکنه...
حالا اینش به کنار. من داشتم سیلک سانگ بازی میکردم به هزار بدبختی فرست سینر رو زدم اومدم ضبط کنم دیدم ۱۵ ثانیه آخرش ضبط شد :| سرچ کردم دیدم بیشتر از ۱۵ ثانیه ضبط نمیکنه کلا! یعنی خاطرات گیم کلا پاک میشه میره نه اچیومنتی نه میذاره رکورد کنی.
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard
واقعا رو چه حسابی زنوبلید یک دفنتیو رو ۷۰ دلار قیمت زده نینتندو؟ :دی
به همون دلیلی که Fire Emblem: Fortune’s Weave نسخه فیزیکیش ۸۰ دلاره! گداگشنه ای به نام نینتندو که باید پست فطرتیشو یاداوری کنه به ما!
کاری به کیفیت بازیاش ندارم که هیچ حرف و حدیثی توشون نیست ولی بودجشون مگه چقدره که میاد همچین قیمتایی تعیین میکنه؟ GTAش با اون هزینه ساخت بعیده ۸۰ دلار باشه نسخه فیزیکیش که اینا همچین حرکتایی میزنن!
چقدر یه کمپانی باید چیپ و گداگشنه باشه آخه!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or