agh515
کاربر سایت
به exfat تبدیل نکنم دیگه اینجور نمیشه؟خود دستگاه از حالت فشرده خارج میکنه بازیو رو برای اجرا....
به exfat تبدیل نکنم دیگه اینجور نمیشه؟خود دستگاه از حالت فشرده خارج میکنه بازیو رو برای اجرا....
شما خودت نوشتی که ( من تبدیل به exfat می کنم ) دیگه نیاز نیست دوباره تبدیل کنید ... دستگاه خودش همون exfat رو از حالت فشرده خارج میکنهGhost of yoti بعد از دانلود و اکسترکت حدود ۱۵۰ گیگ میشه. من تبدیل به exfat می کنم. بعد از اینکه کپی می کنمش به هارد داخلی میبینم که ۲۰۰ گیگ هاردم پر شده. چجوریاست این. دقت کردم همه بازیهایی که ریختم اینجورن. بیشتر از اونچه که ریختم پر کردن هاردو.
v1.6.2 - soniciso/elf-arsenalدرود
رفقا ورژن ۱۲.۷۰ رو جیلبریک کردم با کی استاف و یوتیوب و شادومانت
حالا بازیها رو از هارد اکسترنال اجرا میکنه
ایا راهی هست بشه بازی هارو انتقال داد به هارد داخلی کنسول
ایتم فلو و اکس اکسپلورر روی ۱۲.۷۰ اجرا نمیشم
اگر کسی میتونه کمک کنه ممنون میشم
کنسولت دیجیتاله ؟ بازی مرد عنکبوتی ریمستر رو تست زدی ؟ چه بازیی تست زدی ؟درود
رفقا ورژن ۱۲.۷۰ رو جیلبریک کردم با کی استاف و یوتیوب و شادومانت
حالا بازیها رو از هارد اکسترنال اجرا میکنه
ایا راهی هست بشه بازی هارو انتقال داد به هارد داخلی کنسول
ایتم فلو و اکس اکسپلورر روی ۱۲.۷۰ اجرا نمیشم
اگر کسی میتونه کمک کنه ممنون میشم
فایل منیجر رو پیدا کردم بازی رو انتقال دادم
کنسول دیسکی هستکنسولت دیجیتاله ؟ بازی مرد عنکبوتی ریمستر رو تست زدی ؟ چه بازیی تست زدی ؟
بمون با بکپورت بازی کندوستان بنده ورژنم 10 دیجیتال هستش . بنظرتون به 12.7 اپدیت کنم یا بمونم رو 10 و با بک پورت بازی کنم ؟ یکی از دوستان گفت با روش exfat میشه بدون هارد خارجی بازی ها رو بدون هنگ یا کرش اجرا کرد ! امکانش هس یا صبر کنم هک بروزتر بشه ؟ لیست بازیا
spiderman remester ps5
Horizon: Zero Dawn - Remastered ps5
red dead redemption 1 remastered ps5
Stellar Blade ps5
The Last of Us Part II Remastered ps5
The Last of Us Part I ps5
elendig ring ps5
Wo Long fallen Dynasty ps5
lies of p ps5
ghost of tsushima: director's cut ps5
کپیخور میشه ورژن 12.02 هستش ولی میکن 50 دقیقه طول میکشهسلام دوستان روزتون بخیر
من اسلیم دیجیتال دارم با ورژن عکس ضمیمه شده.(نمیدونم ورژن چنده) چند تا سوال داشتم خدمتتون اگر وقت کردین جواب بدین ممنونم. راسیتش صفحات قبل رو هم خوندم ولی خیلی متوجه نشدم.
۱- آیا این ورژنی که من دارم کپی خور میشه؟
۲- چه بازیایی میشه انجام داد؟ از بازی های ۴ هم میشه چیزی نصب کرد؟
۳- اگر بعد از هک منصرف شدم و کنسول رو آنلاین کردم. کنسول بن نمیشه؟
۴- مغازه دار بدم هک کنه یا خودم برم دنبالش یاد بگیرم؟
View attachment 409154
اگر دیجیتال داری یوتوب ولی میکن 50 مین طول میشکهدوستان من 12.70 دیجیتال دارم
چه روشی برای من در دسترسه و چه بازی هایی رو میتونم اجرا کنم؟
