نمایشگاه/رویداد Nintendo Direct | سه شنبه، 19 خرداد ساعت 17:30

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
139379

Nintendo Direct Center | نینتندو دایرکت سنتر
تاپیک خبری پیرامون پوشش اخبار و معرّفی های برنامه نینتندو دایرکت

نینتندو دایرکت برنامه های ضبط شده نینتندو برای ارائه اطّلاعات پیرامون برنامه های شرکت در ماه های آتی و معرّفی و تبلیغ بازی های آینده دستگاه های این کمپانی است که در تاریخ های مشخّصی در شبکه های آنلاین استریم و پخش می شوند
این مجموعه برنامه از اکتبر سال 2011 میلادی به دست ساتورو ایواتا، مدیر کل وقت نینتندو در آن زمان، کلید خورد و تا به اکنون ادامه دارد.
برنامه های دایرکت نینتندو به 4 دسته تقسیم می شوند:
  • دایرکت های عادی: از 25 تا 50 دقیقه طول می کشند و عموماً تمرکز بر بازی ها، نرم افزار و سخت افزار و برنامه های آتی کمپانی نینتندو و شرکای ترد پارتی دارد. به طور طبیعی نینتندو هر ربع سال یک دایرکت عادی برگزار می کند
  • مینی دایرکت: از لحاظ محتوا، مشابه دایرکت های معمولی است، با این تفاوت که طول مدت آن به شدّت کوتاه تر است و از 5 تا 15 دقیقه متغیّر است.
  • دایرکت های مخصوص: این مدل دایرکت ها عموماً مختص به تنها یک بازی می شود و اطّلاعات جزئی و کلّی این بازی را به اشتراک قرار می دهد. Fire Emblem, Super Smash Bros, Pokemon از نمونه بازی هایی هستند که طی این سال ها، دایرکت مختص به خود را دریافت کرده اند.
  • نیندی دایرکت: دایرکت های مختص به عناوین مستقل که اسامی شان با توجه به سه ریجن پخش آن کمی متفاوت است. هدف این دایرکت ها، پوشش عناوین مستقل در انتظاری هستند که برای سیستم های نینتندو منتشر می شوند و در میان دایرکت های معمولی نمی توان قرارشان داد. طول این دایرکت ها عموماً 20 دقیقه است.
این تاپیک به قصد پوشش خبری موارد معرّفی شده در دایرکت ها، اعلام زمان پخش هر کدام، پوشش شایعات و بحث و صحبت پیرامون اخبار آن ایجاد شده.

Direct Template 02.jpg

قسمت جدید برای چهارشنبه 13 فروردین، ساعت 16:30 عصر تایید شده

برای مشاهده دایرکت های نینتندو در زمان پخش از لینک های زیر می توانید استفاده کنید

Twitch | YouTube
 
آخرین ویرایش:
خب چیزیکه نشون ندادن یه چنتا اسکرین کانسپت بزاریم لااقل گرم بشه اما این چیزیکه نشون دادن تو دیرکت قطعا خیلی از فیک ها و پورت هایی که تا الان اومده میتونه بهتر باشه.
IMG_1346.jpeg
IMG_1344.jpeg
البته ایناهم ۲ ساعت پیش لیک‌شده اما بعید میدونم این همچین ویژوالی باشه با این هاد !!! قطعا میدونه خیلی بهتر باشه تو ارت و فنی!!
 
آخرین ویرایش:
خب چیزیکه نشون ندادن یه چنتا اسکرین کانسپت بزاریم لااقل گرم بشه اما این چیزیکه نشون دادن قطعا خیلی از فیک ها و پورت هایی که تا الان اومده میتونه بهتر باشه.
View attachment 408992
View attachment 408993
البته ایناهم ۲ ساعت پیش لیک‌شده اما بعید میدونم این همچین ویژوالی باشه با این هاد !!! قطعا میدونه خیلی بهتر باشه تو ارت و فنی!!

اینا که Unreal Slop های معموله که واسه اوکارینا هر یه سال یه بار میاد :دی
 
چه کنه نینتندو از این به بعد با این سخت افزار به نسبت خیلی قوی تری که سوییچ 2 داره اخ اخ اخ پرهام ریخت اینقدر همه چی خوب بود :دی سوییچ 2 رو این وسط چجوری بخریم؟ :دی دیگه خدابیامرزه مشکل بنیادین با گرافیک نینتندو، تموم شد، اند اف ان ارا، و چه بازی های زیبایی ببینیم از این به بعد.. (من قبلا هم اوکی بودما، اصلا گرافیک حساس نیستم و اتفاقا ساختار رترو کلاسیک خیلی دوست دارم فتیش بازی های الداسکول دارم از نسل 3 به بالا حداقل، منظورم دیدگاه همگانی بود که بلاخره نینتندو به اون استاندارد همگانی صنعت گیم رسید حالا فنی پرفورمنس هرچی باشه،)

تصور شاهکار های نینتندو با گرافیک نسل جدید واقعا لذت بخشه :دی حالا نسل بعدش رو تصور کنید :دی
 
تنها نمایشی بود که دوس داشتم گیم پلیش رو ببینم، عجیب اینکه با وجود نداشتن تاریخ ماه دقیق اما امسال تاریخ خورده و با وجود ریمیک بودنش این تنگ بازیای نینتندویی اینجا کاربردی نبود
خب ببین این عنوان واقعا ارزششو داره ، یعنی یه عنوانی بود که سال ۹۸ تو خیلی زمینه ها انقلاب کرد به نوعی زمانی که تازه بازیها ۳ بعدی شده بود و همه گیج میزدن تو گیم پلی :D اون سیستم z تارگتینگو اوردو ارتقا داد با دکمه زد رو دشمن قفل میکردی و خیلی مبارزاتو لذت بخش کرد .ازونطرف سفر در زمان و تلفیقش با دانجن ها که یه جورایی دانجنای چند لایه رو اورد و اون ساز اورکانیا که با ملودیها و نتای خاصش درارو باز میکردو هزااااررر…. :D

راستش من خودمم سویچ ۲ ندارم یعنی به جاش بودجشو دادم راگ الای گرفتم به امید کپی خور شدن و امیولیتورش که تا الان هیچ غلطی نکردن :D اما خب واقعا ارزششو داره یه pc هند هلد خصوصا رو عناوین نسل ۸ و ۹ سونی و سویچ ۱ و ماکرو و کلی امیولیتور دیگه!!
خلاصه هر جور شده اینو تجربه کن حیفه !!

اینا که Unreal Slop های معموله که واسه اوکارینا هر یه سال یه بار میاد :دی
همون دیگه این نزدیک دیرکت اومد و با انریل الان تو یوتوب سرچ بدی هزار تا پورت ازش هست اما اکثرا تکنیکال دموعه و تو نتم چنتا پورت ناقصه ولی خب سرگرم کنندس تا عنوان اصلی بیاد :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: VITAMIN2X and Z-fan
خب ببین این عنوان واقعا ارزششو داره ، یعنی یه عنوانی بود که سال ۹۸ تو خیلی زمینه ها انقلاب کرد به نوعی زمانی که تازه بازیها ۳ بعدی شده بود و همه گیج میزدن تو گیم پلی :D اون سیستم z تارگتینگو اوردو ارتقا داد با دکمه زد رو دشمن قفل میکردی و خیلی مبارزاتو لذت بخش کرد .ازونطرف سفر در زمان و تلفیقش با دانجن ها که یه جورایی دانجنای چند لایه رو اورد و اون ساز اورکانیا که با ملودیها و نتای خاصش درارو باز میکردو هزااااررر…. :D

راستش من خودمم سویچ ۲ ندارم یعنی به جاش بودجشو دادم راگ الای گرفتم به امید کپی خور شدن و امیولیتورش که تا الان هیچ غلطی نکردن :D اما خب واقعا ارزششو داره یه pc هند هلد خصوصا رو عناوین نسل ۸ و ۹ سونی و سویچ ۱ و ماکرو و کلی امیولیتور دیگه!!
خلاصه هر جور شده اینو تجربه کن حیفه !!
من این عنوانو همون زمان بازی کردم و پست و حرف من چیز دیگه ای بود، حرف من اینه که انتظار داشتم برای این ریمیک یک گیم پلی هر چند کوتاه نشون می دادن و اشاره کردم "تنها نمایشی بود که دوس داشتم گیم پلیش رو می دیدم" چون مثل عناوین PS1 PS2 باهاش خاطره دارم
 
من این عنوانو همون زمان بازی کردم و پست و حرف من چیز دیگه ای بود، حرف من اینه که انتظار داشتم برای این ریمیک یک گیم پلی هر چند کوتاه نشون می دادن و اشاره کردم "تنها نمایشی بود که دوس داشتم گیم پلیش رو می دیدم" چون مثل عناوین PS1 PS2 باهاش خاطره دارم
خب پس دیگه چه بهتر !!! الان حسه تشنگیتو برای دیدن گیم پلی درک میکنم ! متاسفانه روتینه خیلی از معرفی ها شده این ماجرا اما نینتندو حد اقل یه چند ثانیه گیم پلی حتی کات شدت نشون میداد ،خب چاره ای جز صبر نیس اما قطعا ارزششو‌ داره ، مهم تر ازون جور کردن پلتفرم مادر برای تجربه بازیه اونو گمونم اول باید جور کنیم :D حالا یه خروار خبرو گیم‌پلی میاد ازش
 
خب پس دیگه چه بهتر !!! الان حسه تشنگیتو برای دیدن گیم پلی درک میکنم ! متاسفانه روتینه خیلی از معرفی ها شده این ماجرا اما نینتندو حد اقل یه چند ثانیه گیم پلی حتی کات شدت نشون میداد ،خب چاره ای جز صبر نیس اما قطعا ارزششو‌ داره ، مهم تر ازون جور کردن پلتفرم مادر برای تجربه بازیه اونو گمونم اول باید جور کنیم :D حالا یه خروار خبرو گیم‌پلی میاد ازش
برخی ریمیک ها حال خوب کنن مخصوصا برای من پیرمرد، خبر ریمیک ورونیکا رو چند سال قبل خودم دادم همون زمانی که داسک گالم گفت کنسل شده و ایول 1 قراره بجاش بیاد. با اینکه 100%مطمئن بودم و حتی از قبل می دونستم تو SGF نمایش داره ولی موقع نمایش بازی شدم همون کودک 25/6 سال پیش، برخی عناوین تراپی رو در مواقع بی حوصلگی به بهترین شکل ممکن انجام می دن. پس هزینه برای سلامتی روان باید در اولویت باشه همونطور که بارها بهش اشاره کردم، حتی اگر خرید توجیحی نداشته باشه امروز، با فرض اینکه فردایی وجود نداره نباید از یک سری خواسته های معمول خودمونو محروم کنیم
 
برخی ریمیک ها حال خوب کنن مخصوصا برای من پیرمرد، خبر ریمیک ورونیکا رو چند سال قبل خودم دادم همون زمانی که داسک گالم گفت کنسل شده و ایول 1 قراره بجاش بیاد. با اینکه 100%مطمئن بودم و حتی از قبل می دونستم تو SGF نمایش داره ولی موقع نمایش بازی شدم همون کودک 25/6 سال پیش، برخی عناوین تراپی رو در مواقع بی حوصلگی به بهترین شکل ممکن انجام می دن. پس هزینه برای سلامتی روان باید در اولویت باشه همونطور که بارها بهش اشاره کردم، حتی اگر خرید توجیحی نداشته باشه امروز، با فرض اینکه فردایی وجود نداره نباید از یک سری خواسته های معمول خودمونو محروم کنیم
اره قشنگ گفتی میفهمم این حسو ، واقعا اون حسی که گاهی تو‌ همچین موردایی میگیری هیچ قیمتی نمیشه روش گزاشت.
 
  • Like
Reactions: .Amirone
عجب دایرکتی بود. اصلا توقع نداشتم، امسال همه ترکوندن رسما.
Kingdom Hearts 4 و Xenoblade Genesis عالی بودن، ترد پارتی‌ها یکی پس از دیگری آدم رو سورپرایز می‌کردن با نمایش هاشون.
می‌خواستم برم سراغ زینوبلید ۲ و ۳ تازه، ولی دست نگه می‌دارم با سوییچ ۲ میزنمشون :دی
حیف فقط چیز خاصی از OoT و Dusk Bloods نمایش ندادن.
آرت استایل OoT هم خیلی خوب بود، با همین فرمون ادامه بدن یک چیز خفن تحویلمون بدن حرف دیروزمو پس میگیرم :D
فقط جای پلاتینیوم خالی بود به نظرم، جا داشت اونا هم یک عرض اندامی می‌کردن.
 
1000060681.jpg

واو
چه پایان باشکوهی رو این هفته شلوغ پلوغ
داداشم الان نشسته بغلم و با هم زانوی غم بغل گرفتیم که چطور سوییچ 2 بخریم (و من همین الانش 100 میلیون زیر بدهی ام :( )

بماند
بریم سراغ نمایش ها

  • Rhythm Heaven: Groove - نمایش با یکی از اون بازی های دوست داشتنی و کلاسیک نینتندو شروع شد. بازی به نظر تمام روحیه قدیم سری رو داره و حتی مود جدیدش رسما Patapon ـه :دی. امیدوارم موقع عرضه، پکیج کلی بازی قابلی از آب دربیاد.
  • Onimusha رو مطمئنم کپکام گفته بود میاره رو سوییچ 2... ولی Dragon's Dogma 2... چطوری اصن؟ :دی این حقیقتا پورت غیر ممکن این دایرکت بود برای من :دی بماند که کلی بازی دیگه هم قراره برای سوییچ 2 بیاد که خیلی هاشون پورت دیروقت نیستن مثل قدیم. استلار بلید و... هم به شدت ازشون استقبال میشه. پورت هایی اند که با توجه به این که کنسول یه سال هم نیست عرضه شده، اومدنشون با این سرعت رو کنسول خیلی خوبه
  • Orbitals مثل همیشه خیلی خوشگل و خاص و باحال میزنه ولی این یکی از اون بازی هایی بود که انتظار داشتم یه چیز جدیدی ازش نشون بدن و نشون ندادن :(
  • Big Walk هم به نوعی Friendslop این دایرکت بود. این سبک بازی ها این چند ساله خیلی مد شدن. این باحال بود یخورده بازم :دی
  • One Piece Grand Gourmet عجب سورپرایز کوچیک و باحالی بود :x بازی شبیه ساز رستوران داری با محوریت کلاه حصیری ها. اگه غول آخر بازی یه لوفی خیلی گرسنه نباشه نمیدونم چی میخواد باشه :D
  • Fire Emblem: Fortune's Weave هم بالاخره تاریخ گرفت. این که بازی حول تورنمنت میچرخه کامل خیلی این جا بیشتر مشخص بود و بیشتر از گیم پلی و شخصیت ها دیدیم. گرافیک بازی نسبت به FE:3H خیلی تمیز تر شده ولی جهش شگفتی نکرده. و حقیقتا مهم نیست. من بیشتر برام مهمه ببینم چجوری تورنمنت به هم میریزه. اینا قبلا با FE:3H نشون دادن چجوری فضای اولیه داستان رو خوب به آتیش میکشن >:) >:) هاییییپ
  • بالاخره هر سه تا زنوبلید برای سوییچ 2 ارتقا گرفتن. بر همه JRPG دوستان واجب است سوییچ 2 خود را در اسرع وقت تهیه کرده و این سه گانه شاهکار رو حالا در کیفیت بالا تجربه کنن ^:)^
  • Xenoblade Genesis هم بزرگترین سورپرایز و خفن ترین تریلر نمایش بود برام. عجب طراحی دنیای گادلایکی، عجب استایل انیمه ای خوشگلی... به به! فقط خیلی فانتزی تره تا سای فای و به نظرم همینه که Genesis رو میخواد از Chronicles متمایز کنه. البته که Xeno ـه در نهایت و مطمئنم تا آخر بازی جوری تاکاهاشی و تیم اش تم آینده گرایانه و سای فای رو به بازی اضافه کنن که از حلقوم همه مون بزنه بیرون.
  • Switch Sports Resort خیلی بهتر از نسخه قبلیه، هم از حیث ارائه و هم از حیث محتوا. اون بازی کلاسیک انگشت گیری خودمون رو هم داشت :D خیلی بازی های خانوادگی خوبی اند!
  • Final Fantasy Resonance هم سورپرایز عجیبی بود در نوع خودش :دی. تیم آسانو بالاخره دست خودشو به فاینال فانتزی رسوند :D
  • The Duskbloods رسما حتی تاریخ هم نخورد ولی همین که میدونیم بازی قراره نتورک تست داشته باشه یعنی فرام و نینتندو بهش مطمئن اند و میخوان گیم پلی بازی رو دست اول به مخاطب ها از این طریق نشون بدن.
  • Splatoon Raiders خیلی خوب میزنه :x کلا گیم پلی این سری خیلی باحال و خوبه و این بازی هم کلا شوتر سوم شخص خیلی آن اورتودوکس ـیه. و این یکی هم به نظر میاد جلوی خودشو نگرفته تا بازیکن رو له کنه >:)
  • Kingdom Hearts 4 هم دومین سورپرایز خفن مراسم بود. کی فکرشو میکرد :دی خنده دارش این جاست که آخر تیزر میگن بازی همزمان رو سوییچ 2 هم لانچ میشه، ولی نمیگن لعنتی ها کی لانچ میشه ~X(
  • Zelda Ocarina of Time Remake هم تیزر خیلی خوبی داشت. امیدوارم هر چه سریعتر ازش بیشتر چیزی نشون بدن. بازی برای من مقدسه. بهتره ببینیم چطوری بازی پلی میشه

کدومتون به من پول *می بخشید و قرض نمیدید* که سوییچ 2 بخرم؟ ;;)
دلتون میاد من جدیدترین فایر امبلم و ریمیک زلدا اوکارینا رو بازی نکنم؟ ;;)

آتلیه کاریا خیلی خوب بود. ریمستری چیزیه؟ @Z-fan
سوال خوبی پرسیدی. بازی انگار دنباله Atelier Yumia است که نرسیدم برم ولی تعریف شو زیاد شنیدم
 
من نمایش رو لایو ندیدم ، الان اومدم دارم خبرها رو میخونم و نمایشهارو میبینم فکم افتاده زمین.
چقدر نمایش پربار بوده ، از زنوبلید بگیر تا اکسپنشن DD2 :x :x تا ریمیک زلدا ، تایید Deltarune Chapter 5 ،نمایشهای کنیگدم هرتس ، FF RESONANCE و...
این وسط هم کلی بازی ثردپارتی و مولتی پلتفرم نمایش داشت.
فقط نمایش Duskbloods برام عجیب بود ، عملا هیچی نشون ندادن!
حالا ما اینجا کلی لذت بردیم از دایرکت ولی به نظر سهام دارا زیاد راضی نبودن:D

View attachment 409035
چه سهامدارهای بی شخصیتی [-(
دیوونه میوونه تشریف دارن؟
100 رحمت به سهامدارهای این کمپانی ها تو انجمن خودمون.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or