نمایشگاه/رویداد Nintendo Direct | سه شنبه، 19 خرداد ساعت 17:30

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
139379

Nintendo Direct Center | نینتندو دایرکت سنتر
تاپیک خبری پیرامون پوشش اخبار و معرّفی های برنامه نینتندو دایرکت

نینتندو دایرکت برنامه های ضبط شده نینتندو برای ارائه اطّلاعات پیرامون برنامه های شرکت در ماه های آتی و معرّفی و تبلیغ بازی های آینده دستگاه های این کمپانی است که در تاریخ های مشخّصی در شبکه های آنلاین استریم و پخش می شوند
این مجموعه برنامه از اکتبر سال 2011 میلادی به دست ساتورو ایواتا، مدیر کل وقت نینتندو در آن زمان، کلید خورد و تا به اکنون ادامه دارد.
برنامه های دایرکت نینتندو به 4 دسته تقسیم می شوند:
  • دایرکت های عادی: از 25 تا 50 دقیقه طول می کشند و عموماً تمرکز بر بازی ها، نرم افزار و سخت افزار و برنامه های آتی کمپانی نینتندو و شرکای ترد پارتی دارد. به طور طبیعی نینتندو هر ربع سال یک دایرکت عادی برگزار می کند
  • مینی دایرکت: از لحاظ محتوا، مشابه دایرکت های معمولی است، با این تفاوت که طول مدت آن به شدّت کوتاه تر است و از 5 تا 15 دقیقه متغیّر است.
  • دایرکت های مخصوص: این مدل دایرکت ها عموماً مختص به تنها یک بازی می شود و اطّلاعات جزئی و کلّی این بازی را به اشتراک قرار می دهد. Fire Emblem, Super Smash Bros, Pokemon از نمونه بازی هایی هستند که طی این سال ها، دایرکت مختص به خود را دریافت کرده اند.
  • نیندی دایرکت: دایرکت های مختص به عناوین مستقل که اسامی شان با توجه به سه ریجن پخش آن کمی متفاوت است. هدف این دایرکت ها، پوشش عناوین مستقل در انتظاری هستند که برای سیستم های نینتندو منتشر می شوند و در میان دایرکت های معمولی نمی توان قرارشان داد. طول این دایرکت ها عموماً 20 دقیقه است.
این تاپیک به قصد پوشش خبری موارد معرّفی شده در دایرکت ها، اعلام زمان پخش هر کدام، پوشش شایعات و بحث و صحبت پیرامون اخبار آن ایجاد شده.

Direct Template 02.jpg

قسمت جدید برای چهارشنبه 13 فروردین، ساعت 16:30 عصر تایید شده

برای مشاهده دایرکت های نینتندو در زمان پخش از لینک های زیر می توانید استفاده کنید

Twitch | YouTube
 
آخرین ویرایش:
چه دایرکت عجیبی بود.
بازی هایی که آورده بودن همه عالی بودن. هم پورت ها، هم معرفی ها، هم بازی های قبلی و مخصوصا سورپرایزها با زنوبلید جنسیس و کینگدوم هارتز 4

ولی از هیچ کدوم اون قدره چیزی نشون ندادن :(
مخصوصا داسک بلادز و زلدا ریمیک که رسما بازی های امسال اند. حتی فایر امبلم هم به نظرم کم نشون دادن.


با این حال بازم دایرکت خفنی بود :دی
 
چه دایرکت عجیبی بود.
بازی هایی که آورده بودن همه عالی بودن. هم پورت ها، هم معرفی ها، هم بازی های قبلی و مخصوصا سورپرایزها با زنوبلید جنسیس و کینگدوم هارتز 4

ولی از هیچ کدوم اون قدره چیزی نشون ندادن :(
مخصوصا داسک بلادز و زلدا ریمیک که رسما بازی های امسال اند. حتی فایر امبلم هم به نظرم کم نشون دادن.


با این حال بازم دایرکت خفنی بود :دی
برا من هایلایت مراسم همین ثرد پارتی ها بودن که شاهکار اجرا میشدن روی سوییچ 2. کسایی که هندهلد بازی نکردن نمیدونن چه تجربه نابیه. اگه PS5 هم میشد لوکال هندهلد زد، من احتمالا 90 درصد اوقات TV رو روشن نمیکردم:دی
 
این تری هاوس چیه ینی گیمپلی جدید نشون میدن توش؟

تری هاوس یه بخش پای ثابت تابستونه نینتندوئه که دورهمی میشینن بازی هایی که ریلیزشون نزدیکه رو پلی میدن و خیلی جو آروم و معمولی ای داره و جریان عادی گیم پلی بازی ها رو خوب به تصویر می کشه
نگفتن الان تری هاوس امسال مال دقیقا چه بازی هاییه (و الانم خودم زنده نمی بینم، منتظرم تموم شه بعد یه جا ببینم)
ولی فکر کنم امسال رو اختصاص بدن به Splatoon Raiders و Fire Emblem fortune's Weave و Nintendo Sports Resort
 

طبق سابقه نینتندو میگم بعیده CG باشه
نینتندو یادم نمیاد برای معرفی یا نمایش هیچ زلدایی از CG استفاده کرده باشه. شده مثلا مثل معرفی BotW تو 2014 از کات سین in-engine استفاده کرده باشن ولی CG نه
احتمالا آرت استایل و گرافیک بازی همینه
 
خب همزمان دارم رویداد تری هاوس رو می بینم.

@Z-fan
منو میشناسی خودت هم پی سی دارم هم سوییچ2 :D

برا دایرکت:
اونیموشا 2 تقریبا عین دموی پی سیشه که رو 9060XT تجربه کردم! اصلا انتظار نداشتم همچین بهینگی ای.
درگون دوگما 2 رو دیگه اصلا انتظار نداشتم پورت بگیره!
استلار بلید که بسیار نکو:D است!
گیم غذاخوری سانجی... چی بگم والا! سم!
پوکوپیا یه دفعه فوج فوج محتوا گرفت(ولی برای من نیست. منتظر پوکمون های اصلیم).
فایرامبلم جدید خداست. بسیار راضیم ازشون. حتمی میخرمش(باید بانک بزنم!).
لردز2 هم برا سوییچ میاد که بازم متریال من نیست.
پورت لایز او پی هم اومد که بازم متریال من نیست ولی دمشون گرم ویژوالی بسیار تمیز بود!
پورت دویل5 بالاخره تایید رسمی شد! خیلیم زود میادش! بهترینه!
سه گانه زینوبلید محتوای جدید گرفتن و بصری هم عالی شدن. بهترین خبر ممکن!
انتظار زینوبلید جنسیس رو نداشتم و بسیار خفن بود! هایپ!
سوییچ اسپرت خوب بود.
استارفاکس... نمی دونم چرا خوشم نمیاد! شرمنده اخلاق ورزشی همه!
انتظار یه فاینال جدید و اونم دو بعدی نداشتم! بسیار خفن بود! تو لیستمه قطعا.
داسک بلاد(کلا از سولز بورنی و هارر خوشم نمیاد!) خوب. مبارک طرفداراش.
اسپلتون جدیده خیلی برام meh بود. بیشتر چشمم رو مدرن 4 و گیرزه تا این.
بالاخره متافور تایید شد اما... @Z-fan این اتلوس بی شرف نمیخواد نسخه‌ای عین پرسونا 4 گلدن و اینا برا این بده؟ عمدا نخریدمش که اون بیاد تا دو بار پول نریزم تو حلق اینا!
آتلیه کاریا خیلی خوب بود. ریمستری چیزیه؟ @Z-fan
اسپیس مارین 2 همینطوری یهویی معرفی شد و تاریخ هم گرفت. امان از سخت افزار سوییچ!
دایز هم از پی سی اومد اینجا. اینو اصلا باورم نمیشه(بازم زامبیه که جز هارر حساب میاد برام که ازش خوشم نمیاد). مبارک طرفداراش.
رایز او توم ریدر شدو دراپ شد. بسیار راضیم!
تیلز او اترنیا هم رونمایی شد(بازم پورته فکر کنم!) این اواخر تیلز او ارایز اومده که گرفتمش(بزودی ریبرث ایشالا رو اینم میگیرمش!)
فاینال14... هیچوقت حس مثبتی به این نداشتم.
سه گانه تاریکی(اسمیه که براش گذاشتم) کینگدام هارتس بالاخره یه پورت انسان وار گرفت و دمو 3 هم امروز میاد رو ای شاپ! بهتر از اون پورت کلادشه!

هولی شت! کینگدام هارتس 4 رو اصلا انتظار نداشتم! گریه‌ام گرفت! تف به شرفت خدایی نومورا تاریخ عرضه بده دیگه مردک فلان فلان شده! دم نینتندو گرم از اینا یه تریلر گرفت!


ریمیک اوکارینا! بالاخره! من دو تا زلدای سوییچ اصلی رو از یوتیوبر موردعلاقم دیدم سر همین بابت نخریدمشون. اما به شدت مشتاقم اوکارینا رو ببینم و بازی کنم! اولا تاریخ ندادین دقیق چرا؟ دوما بی شرفا پری اوردرشو باز کنین! سوما!!!!!! چرا بیشتر نشون ندادین! اصلا خوشحال نیستم!

مرسی از توجه شما:D:D:D:D
 
View attachment 408986

بیدار شو یه اکسپلوری بکن یه جستو خیزی بزن ببینیم چه خبره آخه :D
این چه مدل معرفیه مد کردین با یه سینماتیک در حد چن ثانیه سرو‌ته ماجرا رو هم میارین !!
تنها نمایشی بود که دوس داشتم گیم پلیش رو ببینم، عجیب اینکه با وجود نداشتن تاریخ ماه دقیق اما امسال تاریخ خورده و با وجود ریمیک بودنش این تنگ بازیای نینتندویی اینجا کاربردی نبود
 
  • Like
Reactions: Nike-90

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or