Last edited by a moderator:
از لحاظ گرافیکی، بیلد قدیمیهحقیقت گیرز ناامید کننده نبود؟ حتی از نظر گرافیکی هم همچین از نسخه 5ش چیز خفن تری نمیزد.
فیبل و هیلو حداقل جداب تر به نظر میان.
هیلو کمتر از دو ماه دیگه میاد!
