Last edited by a moderator:
انگار ریمیک نسخه اول بود!ویژوالی که خیلی خفن و جذابه. ولی گیم پلی ظاهرا هیچ فرقی نکرده و همون فرمول قدیمیه. انتظار پیشرفت بیشتری داشتم
تشخیص تفاوتش با ریمیک نسخه اول سخت بود، نه به سونی که یه IP مثل GOW رو کوبیده از نو ساخته نه اینا که رفتن همون نسخه 20 سال پیشو کپی کردن
