نمایشگاه/رویداد Xbox Games Showcase 2026 | Xbox Events | یکشنبه 17 خرداد ساعت 20:30 دقیقه

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
1780671808147.png

مایکروسافت در 7 ژوئن 2026 (یکشنبه 17 خرداد 405) ساعت 20:30 رویداد Xbox Games Showcase برای نمایش بازی‌های سال خود برگزار خواهد کرد. حضور Gears of War: E-Day Direct در این رویداد قطعی است.


[نحوه تماشا]

YouTubeTwitch 8DRbfb.png

1780846228509.png
 
Last edited by a moderator:
سونی و مراسم جف کیلی خیلی خوب بودن، در نتیجه احتمالا مایکروسافت خراب کنه :دی هر چند با همون Fable و Gears و Clockwork هم میشه کار رو درآورد ولی باز این مراسم‌ها یکی دو تا سورپرایز خفن می‌خواد که این چند وقته اینقدر از اخبار دور بودیم اصلا ایده‌ای ندارم چی قراره رو کنن.
اگه نمایش گیم‌پلی Gears همون چیزی باشه که سال‌هاست منتظرشیم، یعنی بتونه تگ استاندارد Cliff B از طرف فن‌ها دریافت کنه، مطمئن باش کل شوکیس‌های این چند روز رو تحت‌الشعاع خودش قرار خواهد داد!! بماند که مایکروسافت با اون همه ip که در اختیار داره دستش برای مگاتن زدن خیلی بازه :D
 
اگه نمایش گیم‌پلی Gears همون چیزی باشه که سال‌هاست منتظرشیم، یعنی بتونه تگ استاندارد Cliff B از طرف فن‌ها دریافت کنه، مطمئن باش کل شوکیس‌های این چند روز رو تحت‌الشعاع خودش قرار خواهد داد!! بماند که مایکروسافت با اون همه ip که در اختیار داره دستش برای مگاتن زدن خیلی بازه :D

Gears of War زمانی که امد شد یه نقشه راه برای باقی شوتر سازها و تقریبا هرکی بعد اون یه شوتر سوم شخصی ساخت مستقیم و غیر مستقیم از رو دستش کپی کرد. و حتا کسایی که عوض کپی نوآوری خودشون رو داشتن هم در مسیری قدم گذاشتن که جاده صاف کنش ایشون بود. این فرمول ولی در گذر زمان تکراری شد و GeoW 4&5 هم نتونستن جون دوباره بهش بدن. بخصوص 5 که میخواست تنوع رو با تغییر تو لول دیزاین بازی ایجاد کنه که موفق نبود به اون صورت. ولی کوآلشن الان میگه میخوام عوض این چیزها فرمول گیم پلی رو از نو تعریف کنم!

این ذاتن خیلی مثبت و رو به جلوعه. چون نشون میده فهمیدن مشکل تکراری شدن GeoW کجاست و با لول های بزرگ و شخصیت های جدید و دشمن رنگارنگم حل نمیشه. باید از بیخ و بن درش تغییر ایجاد کنن. نمیدونم چقدر این فرمول جدید باز میتونه انقلابی باشه، هرچند دیگه تکرار مسیر GeoW تغریبا غیر ممکنه (به علت اشباع) ولی همینکه دست گذاشتن رو نقطه اصلی و جسارت به خرج دادن تا تغییرش بدن یعنی راه بازی درسته. ستینگش هم که دیگه اصلا خود جنسه. در نتیجه E-Day برای من یه بازی موفقه. خیلی امیدوارم بهش.
 
اگه بتونم تا فردا یه چیزی ردیف میکنم ایشالله با ناو بریم مراسم :D
ریمستر ولفنشتاین ۱ و ۲ رو هستم خدایی 8->
یهو شاید از نسل بعدی XBOX هم یه تیزری دادن
بزنه نه تنها ریمستر ولف ۱ و ۲ رو نشون بده که تیزر نسخه سومم نمایش بدن‌ اوففف
 
Gears of War زمانی که امد شد یه نقشه راه برای باقی شوتر سازها و تقریبا هرکی بعد اون یه شوتر سوم شخصی ساخت مستقیم و غیر مستقیم از رو دستش کپی کرد. و حتا کسایی که عوض کپی نوآوری خودشون رو داشتن هم در مسیری قدم گذاشتن که جاده صاف کنش ایشون بود. این فرمول ولی در گذر زمان تکراری شد و GeoW 4&5 هم نتونستن جون دوباره بهش بدن. بخصوص 5 که میخواست تنوع رو با تغییر تو لول دیزاین بازی ایجاد کنه که موفق نبود به اون صورت. ولی کوآلشن الان میگه میخوام عوض این چیزها فرمول گیم پلی رو از نو تعریف کنم!

این ذاتن خیلی مثبت و رو به جلوعه. چون نشون میده فهمیدن مشکل تکراری شدن GeoW کجاست و با لول های بزرگ و شخصیت های جدید و دشمن رنگارنگم حل نمیشه. باید از بیخ و بن درش تغییر ایجاد کنن. نمیدونم چقدر این فرمول جدید باز میتونه انقلابی باشه، هرچند دیگه تکرار مسیر GeoW تغریبا غیر ممکنه (به علت اشباع) ولی همینکه دست گذاشتن رو نقطه اصلی و جسارت به خرج دادن تا تغییرش بدن یعنی راه بازی درسته. ستینگش هم که دیگه اصلا خود جنسه. در نتیجه E-Day برای من یه بازی موفقه. خیلی امیدوارم بهش.
من هم خیلی امیدوارم و در واقع منظورم از تگ استاندارد Cliff B این نیست که E-Day صرفاً تکرار سه‌گانه اصلی باشه، بلکه به قول تو، این تغییرات بنیادین که قراره مثبت و رو به جلو باشن، همون اثری رو روی گیمرها بذاره که در اون دوران، Cliff B و تیمش گذاشتن و تبدیلش کردن به یکی از برترین شوترهای تاریخ ویدیوگیم؛ انگار که اون تیم افسانه‌ایِ Epic Games برگشته باشن و بخوان Gears رو با استانداردهای خودشون ریبوت کنن. من الان از Coalition، همچین توقعی دارم و معتقدم هم استعدادش رو دارن و هم به قدر کافی وقت و فرصت داشتن.
 
من هم خیلی امیدوارم و در واقع منظورم از تگ استاندارد Cliff B این نیست که E-Day صرفاً تکرار سه‌گانه اصلی باشه، بلکه به قول تو، این تغییرات بنیادین که قراره مثبت و رو به جلو باشن، همون اثری رو روی گیمرها بذاره که در اون دوران، Cliff B و تیمش گذاشتن و تبدیلش کردن به یکی از برترین شوترهای تاریخ ویدیوگیم؛ انگار که اون تیم افسانه‌ایِ Epic Games برگشته باشن و بخوان Gears رو با استانداردهای خودشون ریبوت کنن. من الان از Coalition، همچین توقعی دارم و معتقدم هم استعدادش رو دارن و هم به قدر کافی وقت و فرصت داشتن.
خیلی جالب میشد جهت ایجاد حس نوستالژی هم که باشه به طور افتخاری کلیفی رو بیارن که دوباره با اره برقی بیاد تو :x
ملت لباس مباس تنشون نمیمونه ، میدرن میان بیرون :D
 
امیدوارم Arkane از Blade یه گیمپلی نشون بده. خیلی منتظرم ببینم گیمپلی رو خوب در آوردن یا نه. و در کنارش Gears of War برای من کافیه :)
فعلا باید امیدوار بود که کنسل نشده باشه! بعد از کنسلی پرفکت دارک و سرنگون کردن استودیوش خبرهای خوبی برای سیاست اتی عناوین مایکروسافت گیمینگ نیومد
 
طرف یجوری تر زد به سر تا پای این برند که واقعا نمیدونم آشا شارما چجوری میخواد خرابکاریاشو جمع کنه! مخصوصا که اگه شایعات درست باشن کنسول نسل بعدی ایکس باکس عملا یه پیسیه و ساخت انحصاری نمیدونم چجوری میشه براش.
با این حال امیدوارم آشا شارما با توپ پر بیاد توی میدون. وعده هاش خیلی قشنگه فقط میمونه چجوری انجام دادنش. رقابت دوباره راه بیفته به نفع همه میشه.
 
View attachment 408427
تو مصاحبه گفته باید هر جا که بازیکن هست باید بازی ها رو منتشر کرد،
اما این اما مهمه
برای ارتقای پلتفرم خودمون به محتوای انحصاری نیاز داریم،
ببینم و تعریف کنیم
توی تمام مصاحبه ها این مورد ازش سوال شده، ایشونم به همین صورت از پاسخ قاطع طفره رفته که بازی ها طبق سیاست مایکروسافت گیمینگ باید همه جا منتشر بشن ولی به محتوای انحصاری کنسول نیاز داره. سیاست یک بامو دو هوا معنی نداره. حرف بیراهی هم نمی زنه ولی خب خودش خوب می دونه الان مایکرو بیش از هر موقعی ناشر بودنش رو پروموت می کنه
 
به رضا دارک سولز گفتم اینجا هم میگم . بعید نیست نادلا از سرنوشت رلیز انحصاریها واسه بقیه پلتفورم ها ترسیده باشه.چون از نسل دن متریک فهمیده اگر اول نسل گند بزنی دیگه براحتی جبران نمیشه . و سر همین قضیه تغییر سیاست داده باشه و اشا رو اورده و فیل رو استعفا داده و باند رو هم اخراج کرده باشه . امار فروش بازیهای ایکس باکس روی فایو رو توی تاپیک امار و ارقام گذاشتم تقریبا فقط گیم هایی انلاین داشتن خوب فروختند با توجه به اون درخواست کاربران که خواستار عدم رلیز انحصاریهاشون هستن بعید نیست اعلام کنن فقط انحصاری هایی مولتی پلیر دارن برای بقیه پلتفورم ها رلیز میشه اونم با فاصله یکی دو سال .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or