Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
متاسفانه نصب کردم قبول نکردش گویا بازی خودش اپدین 1.3 رو داره و اینو قبول نمیکردش نصب بشه میگفت 1.4 رو نصب کن
فارسی ساز همرا اپدیت 1.3 بودش
 
هیچ احتیاجی به Dark Souls 4 نیست.
مرثیه ای که Gael و Ashen One در انتهای جهان واقع در Ringed City خوندن و رقص شمشیری که در اعماق آریاندل به راه انداختن دراماتیک ترین حالت قضیه بود و کفایت میکرد.
کفایت رو بیزینس تعیین میکنه نه داستان بازی:D. که اگر به داستان بود همون پایان شماره 1 کامل ترین و بهترین پایان برای دنیای دارک سولز بود :Dو داستان شماره 2 و 3 (مخصوصا 3) بیشتر بیس داستانی رو خراب کرد تا اینکه چیزی بهش اضافه کنه
هر کدوم از ip ها بتونه فروش بیشتری براشون تضمین میکنه و در عین حال هم بشه مولتی خوبی ازش درآورد میرن سراغ اون

.​
 
آخرین ویرایش:
کفایت رو بیزینس تعیین میکنه نه داستان بازی:D. که اگر به داستان بود همون پایان شماره 1 کامل ترین و بهترین پایان برای دنیای دارک سولز بود :Dو داستان شماره 2 و 3 (مخصوصا 3) بیشتر بیس داستانی رو خراب کرد تا اینکه چیزی بهش اضافه کنه
هر کدوم از ip ها بتونه فروش بیشتری براشون تضمین میکنه و در عین حال هم بشه مولتی خوبی ازش درآورد میرن سراغ اون

.​

فرام سافتور فروش بازياش اصلا وابسته به ip نيست ديگه.
فقط برچسب سولزبورن رو باشه و كارگردان ميازاكى باشه ميفروشه و براى همينم من اميد دارم كه ip جديد بدن.
 
دوستان یک سوال
این Attune spells چرا باز نمیشه تو فایر لینک که میشنم گزینه Attune spells رو میزنم میگه نمیتونم باز کنم . دلیلش چیه الان اخرای بازی هم هستش . البته این برای همون بچه خواهر زادمه داره بازی میکنه نمیدونم چی رو نزده که باز نمیشه
داداشت رو اکانت خودش بازی میکنه برای اون درسته ولی رو این نه
 
دوستان یک سوال
این Attune spells چرا باز نمیشه تو فایر لینک که میشنم گزینه Attune spells رو میزنم میگه نمیتونم باز کنم . دلیلش چیه الان اخرای بازی هم هستش . البته این برای همون بچه خواهر زادمه داره بازی میکنه نمیدونم چی رو نزده که باز نمیشه
داداشت رو اکانت خودش بازی میکنه برای اون درسته ولی رو این نه

کم بودن لول Attunement​

در سری دارک سولز، برای باز شدن اولین اسلات جادو، باید ویژگی Attunement (که در منوی وضعیت یا لول‌آپ با ATT نشان داده می‌شود) حداقل 10 باشد.
  • احتمالاً کاراکتر او با کلاسی مثل Knight یا Warrior شروع شده که این استت در آن‌ها زیر ۱۰ است و تا آخر بازی هم آن را ارتقا نداده است.
  • راه حل: باید برود پیش Fire Keeper و با دادن روح (Souls)، لول Attunement خود را به ۱۰ یا بالاتر برساند تا اولین اسلات جادو باز شود.

۲. استفاده از انگشترهای خاص (راه میانبر)​

اگر نمی‌خواهد لول آپ کند، می‌تواند از انگشترهایی استفاده کند که به کاراکتر اسلات جادوی رایگان می‌دهند.

  • در دارک سولز ۳: انگشترهایی مثل Saint's Ring یا Deep Ring.
  • در دارک سولز ۱: انگشترهایی مثل White Seance Ring یا Darkmoon Seance Ring.
  • به محض اینکه یکی از این انگشترها را دستش کند، منوی Attunement Spells در بونفایر برایش فعال می‌شود.
  • نکته: برای استفاده از خودِ جادوها (خارج از منوی بونفایر) علاوه بر داشتن اسلات، کاراکتر باید به اندازه کافی استتِ Intelligence (برای جادوهای معمولی)، Faith (برای معجزه‌ها) یا ترکیبی از هر دو (برای پایرومنسی/هکس) داشته باشد و عصا یا آیتم واسط مربوط به آن جادو را هم در دست بگیرد.
 

کم بودن لول Attunement​

در سری دارک سولز، برای باز شدن اولین اسلات جادو، باید ویژگی Attunement (که در منوی وضعیت یا لول‌آپ با ATT نشان داده می‌شود) حداقل 10 باشد.
  • احتمالاً کاراکتر او با کلاسی مثل Knight یا Warrior شروع شده که این استت در آن‌ها زیر ۱۰ است و تا آخر بازی هم آن را ارتقا نداده است.
  • راه حل: باید برود پیش Fire Keeper و با دادن روح (Souls)، لول Attunement خود را به ۱۰ یا بالاتر برساند تا اولین اسلات جادو باز شود.

۲. استفاده از انگشترهای خاص (راه میانبر)​

اگر نمی‌خواهد لول آپ کند، می‌تواند از انگشترهایی استفاده کند که به کاراکتر اسلات جادوی رایگان می‌دهند.

  • در دارک سولز ۳: انگشترهایی مثل Saint's Ring یا Deep Ring.
  • در دارک سولز ۱: انگشترهایی مثل White Seance Ring یا Darkmoon Seance Ring.
  • به محض اینکه یکی از این انگشترها را دستش کند، منوی Attunement Spells در بونفایر برایش فعال می‌شود.
دستت درد نکنه
درسته کلاسش warrior هستش
 
  • Like
Reactions: mikami.pro

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or