Last edited by a moderator:
خبرچین اعظم شرایر فرمودن:
ناتی داگ از کارمندهاش خواسته برای رسوندن اینترگلکتیک اضافه کاری کنن.
از قرار اینطور بر میاد که استودیو چند هفتست که مشغول آماده کردن یک دمو از بازی هستن که به سونی نمایش بدن.
ND هم از کارمندهاش خواسته بود که حداقل 8 ساعت در هفته اضافه کاری کنن و ازشون خواسته شده که از 60 ساعت کار در هفته تجاوز نکنن.
طبق خبر ایشون از منبعی که داره میگه که اون اضافه کاری برای بیشتر کارمندها تو همین هفته تموم شده چون دمو تقریبا آمادست.
'Naughty Dog Studio Orders Employee Overtime for ‘Intergalactic
خودش می گه داشتن تلاش می کردن به قیمت کوچکتر شدن مقیاس پروژه (زدن کیفیت) و متفاوت بودن! بازی رو به ضرب و زور ریلیز کنن، خب این که داره نشون می ده مدیریت قصدش سمبل کردن بوده مثل تریلری که نشون دادن، وقتی نیروهای کلیدی مدام خبرش میومد از استودیو خارج شدن، کارگردان تغییر می کرد، کریستال داینامیکس هم که خودش اعلام کرد پس لز توم ریدر سراغش می ره، دیگه تعجب نداره، علامت سوال داره!Alix Wilton که بازیگر اصلی عنوان کنسل شده Perfect Dark است گفته که تمام موشن کپچرها را به امید احیای دوباره بازی نگه داشته بود. او از کنسل شدن بازی و حتی بسته شدن استودیوی Initiative و موج کاهش بودجه و تعدیل نیرو توسط مایکروسافت شوک، متعجب و بسیار غمگین شده بود و گفته " تا آنجا که میدانم خیلی جلو رفته بودیم و تمام چپترهای دنیای این بازی، کار شده بود."
همه در پشت صحنه به سختی تلاش کردند تا بازی را زنده کنند. حتی اگر در حد نسخه ای کوچکتر و یا متفاوت باشد.
View attachment 404898
View attachment 404899
https://www.thegamer.com/joanna-dark-perfect-dark-reboot-cancellation-details/
همین کارها رو کردن ملت سوسول شدن.

متاسفانه بازی ساز ها از بعد از کرونا لوس شدنهمین کارها رو کردن ملت سوسول شدن.
دیگه روزی یک ساعت اضافه کسی رو نمیکشه.
اما شرایر رو چرا . میره رو مود خودتخریبی![]()

همین کارها رو کردن ملت سوسول شدن.
دیگه روزی یک ساعت اضافه کسی رو نمیکشه.
اما شرایر رو چرا . میره رو مود خودتخریبی![]()
حالا چینیها که از اون سمت بوم افتادن و کاملا مشخصه که این خروجیهای عجیب و غریبی که دارن نشون از کرانچ وحشتناک داره که خب اونهم خوب نیست.حالا ما چیزی نمیگیم، ولی میخونی اخبار رو رسما بوی مشکلات مختص کشورهای جهان اولی رو میده قضیه هاشون
الان یارو Zoe Quinn (که اسلام و قوانین انجمن دست و پام رو بستن به محض شنیدن اسمش قاطی نکنم) اومده کلی از Larian بد گفته که آهر اینا موقع استخدام نویسنده اهل دورکاری نیستن و باید تست نویسندگی ای که میدی پولی نمی گیری بابتش و اینا
بعد من خندم گرفته بود تو ریست ارا خیلی جدی چند صفحه آه و ناله که چه وضعیتیه تو Larian
واقعا از این لحاظ چینی ها باید از هشت جهت اینا رو گوش مالی بدن تا آدم شن. نه فقط چینی ها، حتی اروپایی ها که اتفاقا دو ساله با همین Expedition 33 و Baludr's Gate دهنشون رو سرویس کردن. ژاپن هم همین طور. کلا هر جا. برای خودشون خوشن واقعا
ما هم کار می کنیم دیگه. حالا ما که بازیساز نیستیم، ساختمون سازیمولی این مسخره بازی ها واقعا تو کتم نمیره. آره مثلا چهار ماه بگن پشت هم کرانچ سنگین گذاشتن اون وقت یه چیزی. نه این چرت و پرت های کلا هفت هشت ساعت اضافه کاری که به برنامه زمانی برگردن
حالا چینیها که از اون سمت بوم افتادن و کاملا مشخصه که این خروجیهای عجیب و غریبی که دارن نشون از کرانچ وحشتناک داره که خب اونهم خوب نیست.
فقط موندم سیستم کاری Insomniac چه جوریه وسط بلبشو استودیو های غربیاينا دقيقا مدلشون كومونيستيه.
ساعت كار بالا و حقوقاى پايين و يه دست.
يه كارى با كيفيت و گستردگى ووكانگ يادمه يه هزينه ساخت عجيب غريب پايينى داشت.
بعد واسه پاداش به كارمنداشون ps5 داده بودن
واسه من مصرف كننده عاليه،بازياى با كيفيت و پر محتوا با ساخت سريع.
اصلا چين رو بذار كنار همين تيم نينجا رو ببين.
حالا شايد از نظر كيفيت گرافيكى بازياش مدرن نباشه ولى همين ١٠ سال اخير تا الان وولانگ رو داده،رونين رو داده،نينجا گايدن ٤ رو داده،دو تا nioh با dlc داده،ريمستر همونا رو داده و تازه nioh 3 رو هم تو راه داره.
كپكام هم به همين صورت،فرام سافتور هم تو همين نسل يه بازى خيلى وسيع و dlc گنده داده،يه انلاين داده،يه انلاين ديگه داره ميسازه،شايعه قوى يه بازى ديگه هم هست.
كونامى هم اخيرا خوب فعاليت داره و ريميك متال گير و سايلنت هيل و يه سايلنت هيل جديد داده.
اين غربيا (امريكاييا) هى دور باسن خودشون دارن ميچرخن فقط و هزار جور ادا اطوار هم دارن.
ایشون سر فاینال ۱۶ گفته بودن که آرت استایل ریلیستیک(واقعگرایانه) با کامبت نوبتی نمیخونه و اینجوری اکشن بودن فاینال رو توجیه کردن. حالا نکته جالب کجاست؟ ایشون خودشون رو هیچ فاینال نوبتیای کار نکردن. بهنظر من تا اطلاع ثانوی که هیچ، کلا حرفاش رو جدی نگیرید.حق
این یوشیدا انتظارات ازش خیلی بیشتر بود ولی با XVI کاری کرد که الان مردم میگن XV اونقدرم بازی بدی نبود پس بهتره تا اطلاع ثانوی نظریاتش فاقد اهمیت باقی بمونه
مدیریت با تجربه و آدم حسابی کمه تو آمریکا. Obsidian هم از همین استودیو های کالیفرنیاییه و همین به اصطلاح ادا اطوار ها رو داره ولی چپ و راست بازی AA-AAA میدهاينا دقيقا مدلشون كومونيستيه.
ساعت كار بالا و حقوقاى پايين و يه دست.
يه كارى با كيفيت و گستردگى ووكانگ يادمه يه هزينه ساخت عجيب غريب پايينى داشت.
بعد واسه پاداش به كارمنداشون ps5 داده بودن
واسه من مصرف كننده عاليه،بازياى با كيفيت و پر محتوا با ساخت سريع.
اصلا چين رو بذار كنار همين تيم نينجا رو ببين.
حالا شايد از نظر كيفيت گرافيكى بازياش مدرن نباشه ولى همين ١٠ سال اخير تا الان وولانگ رو داده،رونين رو داده،نينجا گايدن ٤ رو داده،دو تا nioh با dlc داده،ريمستر همونا رو داده و تازه nioh 3 رو هم تو راه داره.
كپكام هم به همين صورت،فرام سافتور هم تو همين نسل يه بازى خيلى وسيع و dlc گنده داده،يه انلاين داده،يه انلاين ديگه داره ميسازه،شايعه قوى يه بازى ديگه هم هست.
كونامى هم اخيرا خوب فعاليت داره و ريميك متال گير و سايلنت هيل و يه سايلنت هيل جديد داده.
اين غربيا (امريكاييا) هى دور باسن خودشون دارن ميچرخن فقط و هزار جور ادا اطوار هم دارن.
