سرخط خبرها

خبرچین اعظم شرایر فرمودن:
ناتی داگ از کارمندهاش خواسته برای رسوندن اینترگلکتیک اضافه کاری کنن.

از قرار اینطور بر میاد که استودیو چند هفتست که مشغول آماده کردن یک دمو از بازی هستن که به سونی نمایش بدن.
ND هم از کارمندهاش خواسته بود که حداقل 8 ساعت در هفته اضافه کاری کنن و ازشون خواسته شده که از 60 ساعت کار در هفته تجاوز نکنن.

طبق خبر ایشون از منبعی که داره میگه که اون اضافه کاری برای بیشتر کارمندها تو همین هفته تموم شده چون دمو تقریبا آمادست.

'Naughty Dog Studio Orders Employee Overtime for ‘Intergalactic
 
Alix Wilton که بازیگر اصلی عنوان کنسل شده Perfect Dark است گفته که تمام موشن کپچرها را به امید احیای دوباره بازی نگه داشته بود. او از کنسل شدن بازی و حتی بسته شدن استودیوی Initiative و موج کاهش بودجه و تعدیل نیرو توسط مایکروسافت شوک، متعجب و بسیار غمگین شده بود و گفته " تا آنجا که میدانم خیلی جلو رفته بودیم و تمام چپترهای دنیای این بازی، کار شده بود."
همه در پشت صحنه به سختی تلاش کردند تا بازی را زنده کنند. حتی اگر در حد نسخه ای کوچکتر و یا متفاوت باشد.
p dark.jpg
alex.jpg
https://www.thegamer.com/joanna-dark-perfect-dark-reboot-cancellation-details/
 
خبرچین اعظم شرایر فرمودن:
ناتی داگ از کارمندهاش خواسته برای رسوندن اینترگلکتیک اضافه کاری کنن.

از قرار اینطور بر میاد که استودیو چند هفتست که مشغول آماده کردن یک دمو از بازی هستن که به سونی نمایش بدن.
ND هم از کارمندهاش خواسته بود که حداقل 8 ساعت در هفته اضافه کاری کنن و ازشون خواسته شده که از 60 ساعت کار در هفته تجاوز نکنن.

طبق خبر ایشون از منبعی که داره میگه که اون اضافه کاری برای بیشتر کارمندها تو همین هفته تموم شده چون دمو تقریبا آمادست.

'Naughty Dog Studio Orders Employee Overtime for ‘Intergalactic
IMG_1704.jpeg
 
Alix Wilton که بازیگر اصلی عنوان کنسل شده Perfect Dark است گفته که تمام موشن کپچرها را به امید احیای دوباره بازی نگه داشته بود. او از کنسل شدن بازی و حتی بسته شدن استودیوی Initiative و موج کاهش بودجه و تعدیل نیرو توسط مایکروسافت شوک، متعجب و بسیار غمگین شده بود و گفته " تا آنجا که میدانم خیلی جلو رفته بودیم و تمام چپترهای دنیای این بازی، کار شده بود."
همه در پشت صحنه به سختی تلاش کردند تا بازی را زنده کنند. حتی اگر در حد نسخه ای کوچکتر و یا متفاوت باشد.
View attachment 404898
View attachment 404899
https://www.thegamer.com/joanna-dark-perfect-dark-reboot-cancellation-details/
خودش می گه داشتن تلاش می کردن به قیمت کوچکتر شدن مقیاس پروژه (زدن کیفیت) و متفاوت بودن! بازی رو به ضرب و زور ریلیز کنن، خب این که داره نشون می ده مدیریت قصدش سمبل کردن بوده مثل تریلری که نشون دادن، وقتی نیروهای کلیدی مدام خبرش میومد از استودیو خارج شدن، کارگردان تغییر می کرد، کریستال داینامیکس هم که خودش اعلام کرد پس لز توم ریدر سراغش می ره، دیگه تعجب نداره، علامت سوال داره!
 
همین کارها رو کردن ملت سوسول شدن.
دیگه روزی یک ساعت اضافه کسی رو نمیکشه.
اما شرایر رو چرا . میره رو مود خودتخریبی :))
متاسفانه بازی ساز ها از بعد از کرونا لوس شدن
قبلا با ضعیف ترین سخت افزار بازی میساختن با گرافیک خدا، حجم کم،بازی پر محتوا و طولانی
الان هی نق میزنن وای قدرت کنسول ها کمه نمیتونیم خوب بازی بسازیم،بازی 8 ساعت گیم پلی کافیه بیشتر از اون در توانمون نیست،وای روزی 30 دقیقه باید بیشتر کار کنیم ما باید اصلا دورکار باشیم
قدیم بازی میدادن 30 تا کرکتر 15 تا باز بود 15 تا دیگه باید بازی میکردی باز کنی الان بازی میدن با 10 تا کرکتر سالی 3 تا کراکتر رو 30 دلار بخر:-w
یا در مورد همین قدرت کنسول چجوریه تا 10 سال پیش قدرت ملاک نبود و راحت بازی میساختن الان چه اتفاقی اتفاده که با این همه پیشرفت سخت افزارها هی نیاز به کنسول و قطعات جدیده تا قطره چکونی گرافیک رو بالا ببرن
تمام کم کاری های این نسل از بازی سازه همونطور که قبلا تو تاپیک های دیگه گفتم یه بازی ساز مثل کوجیما با همین سخت افزار Death Stranding 2 میسازه یه بازیساز هم Rise of the Rōnin میسازه با اون اسباشون
 
آخرین ویرایش:
همین کارها رو کردن ملت سوسول شدن.
دیگه روزی یک ساعت اضافه کسی رو نمیکشه.
اما شرایر رو چرا . میره رو مود خودتخریبی :))

حالا ما چیزی نمیگیم، ولی میخونی اخبار رو رسما بوی مشکلات مختص کشورهای جهان اولی رو میده قضیه هاشون
الان یارو Zoe Quinn (که اسلام و قوانین انجمن دست و پام رو بستن به محض شنیدن اسمش قاطی نکنم) اومده کلی از Larian بد گفته که آهر اینا موقع استخدام نویسنده اهل دورکاری نیستن و باید تست نویسندگی ای که میدی پولی نمی گیری بابتش و اینا
بعد من خندم گرفته بود تو ریست ارا خیلی جدی چند صفحه آه و ناله که چه وضعیتیه تو Larian

واقعا از این لحاظ چینی ها باید از هشت جهت اینا رو گوش مالی بدن تا آدم شن. نه فقط چینی ها، حتی اروپایی ها که اتفاقا دو ساله با همین Expedition 33 و Baludr's Gate دهنشون رو سرویس کردن. ژاپن هم همین طور. کلا هر جا. برای خودشون خوشن واقعا

ما هم کار می کنیم دیگه. حالا ما که بازیساز نیستیم، ساختمون سازیم :دی ولی این مسخره بازی ها واقعا تو کتم نمیره. آره مثلا چهار ماه بگن پشت هم کرانچ سنگین گذاشتن اون وقت یه چیزی. نه این چرت و پرت های کلا هفت هشت ساعت اضافه کاری که به برنامه زمانی برگردن
 
حالا ما چیزی نمیگیم، ولی میخونی اخبار رو رسما بوی مشکلات مختص کشورهای جهان اولی رو میده قضیه هاشون
الان یارو Zoe Quinn (که اسلام و قوانین انجمن دست و پام رو بستن به محض شنیدن اسمش قاطی نکنم) اومده کلی از Larian بد گفته که آهر اینا موقع استخدام نویسنده اهل دورکاری نیستن و باید تست نویسندگی ای که میدی پولی نمی گیری بابتش و اینا
بعد من خندم گرفته بود تو ریست ارا خیلی جدی چند صفحه آه و ناله که چه وضعیتیه تو Larian

واقعا از این لحاظ چینی ها باید از هشت جهت اینا رو گوش مالی بدن تا آدم شن. نه فقط چینی ها، حتی اروپایی ها که اتفاقا دو ساله با همین Expedition 33 و Baludr's Gate دهنشون رو سرویس کردن. ژاپن هم همین طور. کلا هر جا. برای خودشون خوشن واقعا

ما هم کار می کنیم دیگه. حالا ما که بازیساز نیستیم، ساختمون سازیم :دی ولی این مسخره بازی ها واقعا تو کتم نمیره. آره مثلا چهار ماه بگن پشت هم کرانچ سنگین گذاشتن اون وقت یه چیزی. نه این چرت و پرت های کلا هفت هشت ساعت اضافه کاری که به برنامه زمانی برگردن
حالا چینیها که از اون سمت بوم افتادن و کاملا مشخصه که این خروجیهای عجیب و غریبی که دارن نشون از کرانچ وحشتناک داره که خب اونهم خوب نیست.
ولی همونطور که میگی غیر از این نمیشه AAA ساخت که حرف تازه ای برای زدن داشته باشه و هزینه کردش توجیه داشته باشه.
پس مسیر همینه و نمیشه کاریش کرد.

اما بهتر آقا ، همین موارد باعث شده تا کاردرست ترها وقتی به پشتوانه کافی رسیدن از استودیوهای بزرگ جدا میشن یا فرار میکنن و برای خودشون تیمهای کوچکتری میسازن.

میخوام بگم اگه نتیجه این شده که E33 ، KCD ها و... تولید بشن کیه که ناراضی باشه؟

بزار همین رویه ادامه داشته باشه تا استودیوها کم کم به این برسن که واقعا نمیشه و به سازوکاری برسن که بتونن عذر این نخاله ها رو بخوان.
به نظرم استودیو از یه حدی که بزرگتر میشه دیدن همچین مواردی درش عادیه ، مخصوصا وقتی مابقی میبینن که این غر زدن ها و کم کاری ها جواب میده خب بقیه هم میگن چرا من نه؟

اما همینهایی که غر میزنن چه بسا تو استودیوهای کوچکتر دوبرابر بیشتر خروجی داشته باشن.
=========
=========
یکسری از اینها باید برن کارمند مدرسه بشن که زنگ رو که زدن بدو بدو برن خونه.
 
  • Like
Reactions: SaDrA-HhH and MoonD
حالا چینیها که از اون سمت بوم افتادن و کاملا مشخصه که این خروجیهای عجیب و غریبی که دارن نشون از کرانچ وحشتناک داره که خب اونهم خوب نیست.

اينا دقيقا مدلشون كومونيستيه.
ساعت كار بالا و حقوقاى پايين و يه دست.
يه كارى با كيفيت و گستردگى ووكانگ يادمه يه هزينه ساخت عجيب غريب پايينى داشت.
بعد واسه پاداش به كارمنداشون ps5 داده بودن :D
واسه من مصرف كننده عاليه،بازياى با كيفيت و پر محتوا با ساخت سريع.
اصلا چين رو بذار كنار همين تيم نينجا رو ببين.
حالا شايد از نظر كيفيت گرافيكى بازياش مدرن نباشه ولى همين ١٠ سال اخير تا الان وولانگ رو داده،رونين رو داده،نينجا گايدن ٤ رو داده،دو تا nioh با dlc داده،ريمستر همونا رو داده و تازه nioh 3 رو هم تو راه داره.
كپكام هم به همين صورت،فرام سافتور هم تو همين نسل يه بازى خيلى وسيع و dlc گنده داده،يه انلاين داده،يه انلاين ديگه داره ميسازه،شايعه قوى يه بازى ديگه هم هست.
كونامى هم اخيرا خوب فعاليت داره و ريميك متال گير و سايلنت هيل و يه سايلنت هيل جديد داده.

اين غربيا (امريكاييا) هى دور باسن خودشون دارن ميچرخن فقط و هزار جور ادا اطوار هم دارن.
 
اينا دقيقا مدلشون كومونيستيه.
ساعت كار بالا و حقوقاى پايين و يه دست.
يه كارى با كيفيت و گستردگى ووكانگ يادمه يه هزينه ساخت عجيب غريب پايينى داشت.
بعد واسه پاداش به كارمنداشون ps5 داده بودن :D
واسه من مصرف كننده عاليه،بازياى با كيفيت و پر محتوا با ساخت سريع.
اصلا چين رو بذار كنار همين تيم نينجا رو ببين.
حالا شايد از نظر كيفيت گرافيكى بازياش مدرن نباشه ولى همين ١٠ سال اخير تا الان وولانگ رو داده،رونين رو داده،نينجا گايدن ٤ رو داده،دو تا nioh با dlc داده،ريمستر همونا رو داده و تازه nioh 3 رو هم تو راه داره.
كپكام هم به همين صورت،فرام سافتور هم تو همين نسل يه بازى خيلى وسيع و dlc گنده داده،يه انلاين داده،يه انلاين ديگه داره ميسازه،شايعه قوى يه بازى ديگه هم هست.
كونامى هم اخيرا خوب فعاليت داره و ريميك متال گير و سايلنت هيل و يه سايلنت هيل جديد داده.

اين غربيا (امريكاييا) هى دور باسن خودشون دارن ميچرخن فقط و هزار جور ادا اطوار هم دارن.
فقط موندم سیستم کاری Insomniac چه جوریه وسط بلبشو استودیو های غربی
هم سرعتشون بالاست( ۷ تا بازی ) هم خروجی با کیفیتی دارن هم اینکه از ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۶ ( البته اگه اتفاق خاصی نیوفته ) روی ۴ تا ip مختلف کار کردن
 
  • Like
Reactions: SaDrA-HhH
حق
این یوشیدا انتظارات ازش خیلی بیشتر بود ولی با XVI کاری کرد که الان مردم میگن XV اونقدرم بازی بدی نبود پس بهتره تا اطلاع ثانوی نظریاتش فاقد اهمیت باقی بمونه
ایشون سر فاینال ۱۶ گفته بودن که آرت استایل ریلیستیک(واقع‌گرایانه) با کامبت نوبتی نمی‌خونه و این‌جوری اکشن بودن فاینال رو توجیه کردن. حالا نکته جالب کجاست؟ ایشون خودشون رو هیچ فاینال نوبتی‌ای کار نکردن. به‌نظر من تا اطلاع ثانوی که هیچ، کلا حرفاش رو جدی نگیرید.
 
اينا دقيقا مدلشون كومونيستيه.
ساعت كار بالا و حقوقاى پايين و يه دست.
يه كارى با كيفيت و گستردگى ووكانگ يادمه يه هزينه ساخت عجيب غريب پايينى داشت.
بعد واسه پاداش به كارمنداشون ps5 داده بودن :D
واسه من مصرف كننده عاليه،بازياى با كيفيت و پر محتوا با ساخت سريع.
اصلا چين رو بذار كنار همين تيم نينجا رو ببين.
حالا شايد از نظر كيفيت گرافيكى بازياش مدرن نباشه ولى همين ١٠ سال اخير تا الان وولانگ رو داده،رونين رو داده،نينجا گايدن ٤ رو داده،دو تا nioh با dlc داده،ريمستر همونا رو داده و تازه nioh 3 رو هم تو راه داره.
كپكام هم به همين صورت،فرام سافتور هم تو همين نسل يه بازى خيلى وسيع و dlc گنده داده،يه انلاين داده،يه انلاين ديگه داره ميسازه،شايعه قوى يه بازى ديگه هم هست.
كونامى هم اخيرا خوب فعاليت داره و ريميك متال گير و سايلنت هيل و يه سايلنت هيل جديد داده.

اين غربيا (امريكاييا) هى دور باسن خودشون دارن ميچرخن فقط و هزار جور ادا اطوار هم دارن.
مدیریت با تجربه و آدم حسابی کمه تو آمریکا. Obsidian هم از همین استودیو های کالیفرنیاییه و همین به اصطلاح ادا اطوار ها رو داره ولی چپ و راست بازی AA-AAA میده
 
  • Like
Reactions: mohamad_128

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or