سرخط خبرها

Bethesda Gives Us An Update On The Elder Scrolls VI Development

تاد هاوارد بر روند توسه TES6 :

«روند توسعه واقعاً خوب پیش میره. اکثر اعضای استودیو روی نسخه ششم کار می‌کنن، اما اینو بگم: ما همیشه پروژه‌ها رو همزمان پیش می‌بریم. پس به توسعه همزمان کاملاً عادت داریم. و ما برای پروژه‌هامون پیش‌تولیدهای طولانی داریم تا ازشون مطمئن بشیم. و خب، این یه پروسه‌ست. همه‌مون آرزو می‌کنیم که یکم سریع‌تر – یا خیلی سریع‌تر – پیش می‌رفت، اما این پروسه‌ایه که می‌خوایم درست انجامش بدیم.»
اگه یه پدر و مادر در روزهایی که The Elder Scrolls VI معرفی شد بچه‌دار شده بودن، الآن فرزند دلبندشون در کلاس دوم دبستان به سر می‌بره ولی همچنان دو خط اطلاعات رسمی از بازی نداریم، چه برسه به تریلر درست و حسابی یا گیم‌پلی! :دی
واقعاً جزو مسخره‌ترین معرفی‌های صنعت بازی بود و واقعاً نیازی به همچین معرفی زودهنگامی نبود. سورپرایز خاصی محسوب نمی‌شد و به هر حال همه می‌دونستن که بتزدا روی TES کار می‌کنه و دلیلی نداشت که انقدر زود اعلام بشه و بعدش به مدت ۷،۸ سال (تا این لحظه) در سکوت به سر ببره. :دی
 
کپکام فهمید... شماره رو از فرنچایز هاش برداشت... اما اسکوئر نمی خواد بفهمه...!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینهمه بازی شماره دار داریم مگه فقط اسکوئره؟🧐
شماره رومی اصولا برای عنوان پادشاهها یه نمونه ش به کار میرفته دلالت شدید به یه چیز کاملا متفاوت میکنه اینطور شماره گذاری
مثلا Luis XIV
بعد اینهمه بازی شماره دارن (سری پرسونا، Ys، Dragon Quest و... خصوصا تو JRPG ها رسمه) طرف ندونه ربط بهم ندارن دیگه هیچ همون بهتر نخره. یه سوال ساده قبل خریده ما عهد بوق که فیلم میکرو و‌ سگا ابتیاع میکردیم به مراتب سوالای فنی تری از فروشنده میپرسیدیم الان نت هم هست و AI
ضمنا فاینال کلی اسپین اف و عنوان بدون شماره داشته در کل فرقی به حالش نکردن به لحاظ فروش.
من نمیدونم چرا مد شده انقدر ایراد عجیب غریب از FF و کلا JRPG ها میگیرید. به کائنات سوگند ژانرهای دیگه اولویت دارن و تعدادی از مهمترینا مثل fps در حال احتضارن. جهت ایمان اوردن به حرفم به امضای جدیدم مراجعه کنید که چرا باید گیر ندید:دی به قول یه بنده خدایی تو سایت: تفاوت را احساس کنید، حقیقت را قبول کنید:دی
 
  • Like
Reactions: Ffmmdreza
ضمنا فاینال کلی اسپین اف و عنوان بدون شماره داشته در کل فرقی به حالش نکردن به لحاظ فروش.
من نمیدونم چرا مد شده انقدر ایراد عجیب غریب از FF و کلا JRPG ها میگیرید. به کائنات سوگند ژانرهای دیگه اولویت دارن و تعدادی از مهمترینا مثل fps در حال احتضارن. جهت ایمان اوردن به حرفم به امضای جدیدم مراجعه کنید که چرا باید گیر ندید:دی به قول یه بنده خدایی تو سایت: تفاوت را احساس کنید، حقیقت را قبول کنید:دی
مخاطب ،انسان هست، موجود تک سلولی نیست که نفهمه چه بازی سری اصلی حساب می شه، چه عنوانی یک اسپین اف جمع و جور:دی

هر بازی از روی نمایش هاش و نوع تبلیغاتش از کیلومتر ها فریاد می زنه آیا من یک نسخه اصلی های باجت هستم یا یک اسپین اف جمع و جور!!!

وگرنه تا الان نینتندو و سگا و کپکام و کلی ناشر غربی ورشکست شده بودند:دی

بماند اومدی برای FF عنوانی رو مثال زدی که همون DQ دست خود همین اسکوئرانیکس نگون بخته:دی

شماره تا یک مقداری روی بازاریابی می تونه کمک کنه،از یک حدی فراتر بره... همون شماره هم حذف می شه...

همین اتلوس پرسونا رو قبل از اینکه به نسخه اصلی 9 برسه شماره رو حذف می کنه:دی
 
  • Like
Reactions: m.a.t and He!n3ger
Terminator: Survivors - What’s next for Terminator: Survivors - Steam News

یک خبر خوب :
Terminator: Survivors قرار بود امسال به صورت EA در سبک جهان باز انلاین Coop منتشر بشه . بعد کلی فیدک منفی سازنده ها تصمیم گرفت روند توصعه بازی رو تغییر بدن . بازی قرار به OW سینگل پلیر داستانی تغییر سبک بده و در آینده نا مشخص به صورت کامل منتشر بشه .
 
اگه یه پدر و مادر در روزهایی که The Elder Scrolls VI معرفی شد بچه‌دار شده بودن، الآن فرزند دلبندشون در کلاس دوم دبستان به سر می‌بره ولی همچنان دو خط اطلاعات رسمی از بازی نداریم، چه برسه به تریلر درست و حسابی یا گیم‌پلی! :دی
واقعاً جزو مسخره‌ترین معرفی‌های صنعت بازی بود و واقعاً نیازی به همچین معرفی زودهنگامی نبود. سورپرایز خاصی محسوب نمی‌شد و به هر حال همه می‌دونستن که بتزدا روی TES کار می‌کنه و دلیلی نداشت که انقدر زود اعلام بشه و بعدش به مدت ۷،۸ سال (تا این لحظه) در سکوت به سر ببره. :دی
عنوانِ بازی هنوز subtitle هم نداره لامصب! یعنی معرفی، غیر ضروری‌تر و بی‌معنی‌تر از این ندیدم تو عمرم :D اصلا کی به کیه! بنده به عنوان یک اینسایدر با نفوذ و معتبر، از همین جا اعلام می‌کنم که Fallout 5 ساخته و منتشر خواهد شد!!:-"

البته از جنبه مثبت هم میشه به ماجرا نگاه کرد؛ خبر ساخت The Elder Scrolls VI، شاید راست‌ترین حرفی باشه که از دهن تاد هاوارد و Bethesda بیرون اومده!:D خب داداشمون با وجود اینکه بی‌تردید یکی از بزرگترین بازی‌سازان تاریخه ولی کارنامه درخشانی در زمینه صداقت کلامی نداره! البته تعمدی در کار نیست! خیلی دقت کردم؛ فقط مواقعی که با کاپشن چرم میره رو استیج، زیاد دروغ میگه! مثل روزی که Fallout 76 رو معرفی کرد :D
 
اینهمه بازی شماره دار داریم مگه فقط اسکوئره؟🧐
شماره رومی اصولا برای عنوان پادشاهها یه نمونه ش به کار میرفته دلالت شدید به یه چیز کاملا متفاوت میکنه اینطور شماره گذاری
مثلا Luis XIV
بعد اینهمه بازی شماره دارن (سری پرسونا، Ys، Dragon Quest و... خصوصا تو JRPG ها رسمه) طرف ندونه ربط بهم ندارن دیگه هیچ همون بهتر نخره. یه سوال ساده قبل خریده ما عهد بوق که فیلم میکرو و‌ سگا ابتیاع میکردیم به مراتب سوالای فنی تری از فروشنده میپرسیدیم الان نت هم هست و AI
ضمنا فاینال کلی اسپین اف و عنوان بدون شماره داشته در کل فرقی به حالش نکردن به لحاظ فروش.
من نمیدونم چرا مد شده انقدر ایراد عجیب غریب از FF و کلا JRPG ها میگیرید. به کائنات سوگند ژانرهای دیگه اولویت دارن و تعدادی از مهمترینا مثل fps در حال احتضارن. جهت ایمان اوردن به حرفم به امضای جدیدم مراجعه کنید که چرا باید گیر ندید:دی به قول یه بنده خدایی تو سایت: تفاوت را احساس کنید، حقیقت را قبول کنید:دی
دیگه شما برو یقه یوشیدا رو بگیر چون اونم نظرش همینه اتفاقا :D زیر همون پستی که کوت کردی توضیح دادم چرا پرسونا باید پسوند 6 رو داشته باشه و فاینال فانتزی نداشته باشه.
این توجیه شماره رومی از کجا اومد دیگه؟ مثلا به یکی بگیم آقا برو فاینال فانتزی 16 رو با اعداد رومی بازی کن خیلی خوبه. اونم میگه عه عدد 16 رومی نوشته شده پس شماره هاش هیچ ربطی به هم ندارن.

راستش من تا قبل این فکر میکردم واقعا از نظر تکنیکی و سلیقه و فنی به یه چیزی انتقاد میکنی و از یه چیزی دفاع میکنی. ولی سر این داستان ساده که کاملا فکت و واضحه باز میبینم بهت برخورده و بهش میگی ایراد عجیب غریب فهمیدم صرفا رو jrpg متعصبی.

در کل وقتی تو تریلر FF16 اومدن گفتن این شماره ربطی به شماره های قبلی نداره لازم نیست بازیشون کرده باشید فکر کنم دیگه واضحه ایراد عجیب غریبی بوده یا نه.
 
کلا مشکل اسکوار فراتر از شماره گذاری مشکل اصلی پایبند نبودن روی یک گیم پلی درست و حسابی روی حرف یوشیدا نمیشه آنچنان حساب کرد بیشتر به نظرم میخواست فروش پایین بازی گردن شماره بندازه در حالی که کل بازی به جز داستان که همون هم پرفکت نیست مشکل داره.کلا اسکوار این چند سال هی با تغییر فرمول گیم پلی فاینال و آسونتر کردنش سعی کرد مخاطب بیشتری بگیره ولی بدتر شد.اگه همون گیم پلی ریمیک ۷ به عنوان گیم پلی کلی سری در نظر میگرفت و اون آپگرید می کرد به نظرم اوضاعش بهتر بود ریبرث بیشتر چوب ۱۶ و انحصاری یکسالش خورد طبق گفته خودشون از وقتی روی استیم عرضه شده فروش خوبی داشته.
 
حسابی روی حرف یوشیدا نمیشه آنچنان حساب کرد بیشتر به نظرم میخواست فروش پایین بازی گردن شماره بندازه
یوشیدا این حرفو درمورد FF14 زد نه 16. گفت اگه شماره نداشت خیلی بیشتر میتونست موفق بشه که کاملا حرف درستی بود.
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
سازنده بالدورز گیت ۳ از هوش مصنوعی استفاده می‌کند؛ اما نه در آخرین عنوان خود
Divinity_logo.jpg
استودیو لاریان (Larian) در روند ساخت بازی‌های خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، اما دیوینیتی (Divinity) از این قاعده مستثنا است.
Swen Vincke،مدیر عامل استودیو در مصاحبه‌ی اخیری که با خبرگزاری بلومبرگ داشت، درباره هوش مصنوعی صحبت کرد. این مصاحبه پس از معرفی شدن جدیدترین عنوان لاریان در مراسم گیم آواردز ۲۰۲۵، با نام دیوینیتی، انجام شد. آخرین ساخته‌ی این استودیو، بالدورز گیت ۳، عنوان بهترین بازی را از آن خود کرد.
استودیو در حال به کارگیری هوش مصنوعی در محصولات خود است، اما هنوز بهبود قابل توجهی در بازدهی حاصل نشده. به گزارش بلومبرگ، لاریان از هوش مصنوعی برای گشت‌و‌گذار ایده‌ها، گسترش نمایش‌های داخلی، توسعه کانسپت آرت و ... استفاده می‌کند؛ اما درمورد دیوینیتی، وینکه (مدیر عامل لاریان) می‌گوید: "همه‌ی بازیگر‌ها انسان هستند، و همه چیز را خودمان می‌نویسیم."
در حالی که استفاده از هوش مصنوعی، مخالفت‌هایی را در داخل استودیو‌ها، در مقیاس جهانی بوجود آورده است؛ اما وینک معتقد است در این مقطع، همه اعضاء در استودیو با نحوه استفاده‌ی لاریان از هوش مصنوعی، موافق هستند.
لاریان به دنبال کوتاه کردن زمان توسعه دیوینیتی است، تا زمان ساخت بازی نسبت به بالدورز گیت ۳ زودتر به اتمام برسد. یکی از ابزار‌هایی ‌که به آن‌ها در هدف کمک می‌کند، هوش مصنوعی است. دیگر روش، توسعه داستان و ماموریت‌ها، به صورت موازی، و نه خطی می‌باشد.
استودیو در حال جذب کارمند و بزرگ‌تر شدن است. وینکه در این باره می‌گوید: "خیلی از بنیان‌گذار‌های ما هم با این مشکل مواجه شدند. استودیو باید بزرگ شود، در غیر اینصورت من نمی‌توانم بازی‌هایم را بسازم. بزرگ‌تر شدن در اندازه، با مسئولیت‌های زیادی همراه است که قبلاً به آن‌ها حتی به فکر هم نمی‌کردید؛ اما آن مشکلات بوجود آمده‌اند، و بهترین کار استفاده حداکثری از آن‌ها هست. اندازه، مشکلات جدیدی را به شما معرفی می‌کند که تا قبل از آن حتی تصور نمی‌کردید چنین مشکلاتی وجود داشته باشند."
در GDC سال گذشته، وینکه در مصاحبه‌ای دیگر با یوروگیمر درباره هوش مصنوعی گفت: "ما هوش مصنوعی را جایگزینی برای توسعه دهندگان نمی‌بینیم؛ بلکه آن را به عنوان چیزی می‌بینیم که می‌شود کار‌های زیادی با آن انجام داد. من آن‌را به عنوان یک ابزار اضافی می‌بینم، که می‌توان آن‌را به هر آن چیزی که در بازی وجود دارد، اضافه کرد. ما در حال آزمایش آن هستیم. اما همانطور که گفتم، الان از وضعیت قابل استفاده فاصله‌ی زیادی دارد."
جدید‌ترین عنوان دیوینیتی، که چهارمین نسخه‌ی آن نیز هست، قرار است یک عنوان نقش آفرینی نوبتی (turn-base RPG) باشد.
هفته‌ی گذشته یک بروزرسانی ارتقای نسلی برای عنوان قدیمی لاریان، Divinity: Original Sin 2، برای PS5، Nintendo Switch 2 و Xbox Series X/S منتشر شد.
The big Larian interview: Swen Vincke on industry woes, optimism, and life after Baldur's Gate 3
 
دو روز بعد گیم اواردز بعد از حرفای کیسی هادسون میخواستم این کامنت رو پست کنم ولی فراموش کردم :D

خیلی ببخشید خیلی ببخشید کیسی هادسون غلط کرده.
استودیو 6 ماه تاسیس یه بازی در این حد رو به هیچ وجه نمیتونه قبل از 2030 عرضه کنه. حتی اگه فرض محال بگیریم از 1 ژانویه 2026 برن تو فول پروداکشن (🤣) تا 1 ژانویه 2029 تازه میشه سه سال.

تنها راه فرار از این وضعیت کنسل کردن بازی و تعطیلی استودیو هست. یا میتونه دو سال دیگه یه توییت با بکگراند قهوه ای بزنه و از همه عذرخواهی کنه.
 
کلا مشکل اسکوار فراتر از شماره گذاری مشکل اصلی پایبند نبودن روی یک گیم پلی درست و حسابی روی حرف یوشیدا نمیشه آنچنان حساب کرد بیشتر به نظرم میخواست فروش پایین بازی گردن شماره بندازه در حالی که کل بازی به جز داستان که همون هم پرفکت نیست مشکل داره.کلا اسکوار این چند سال هی با تغییر فرمول گیم پلی فاینال و آسونتر کردنش سعی کرد مخاطب بیشتری بگیره ولی بدتر شد.اگه همون گیم پلی ریمیک ۷ به عنوان گیم پلی کلی سری در نظر میگرفت و اون آپگرید می کرد به نظرم اوضاعش بهتر بود ریبرث بیشتر چوب ۱۶ و انحصاری یکسالش خورد طبق گفته خودشون از وقتی روی استیم عرضه شده فروش خوبی داشته.
مشکل اصلی اسکوئر این Decision ها مختلف، با مدیریت های متفاوت هست. عملاً هر بخش داره بازی خودشو می‌سازد منتها از اسم برند فاینال فنتسی نون می‌خورند. با این داستان تعطیل بشه و تمامی بخش ها متمرکز بر یک بازی از فرانچایز یا مشغول توسعه دیگر بازی ها باشند.
 
دیگه شما برو یقه یوشیدا رو بگیر چون اونم نظرش همینه اتفاقا :D زیر همون پستی که کوت کردی توضیح دادم چرا پرسونا باید پسوند 6 رو داشته باشه و فاینال فانتزی نداشته باشه.
این توجیه شماره رومی از کجا اومد دیگه؟ مثلا به یکی بگیم آقا برو فاینال فانتزی 16 رو با اعداد رومی بازی کن خیلی خوبه. اونم میگه عه عدد 16 رومی نوشته شده پس شماره هاش هیچ ربطی به هم ندارن.

راستش من تا قبل این فکر میکردم واقعا از نظر تکنیکی و سلیقه و فنی به یه چیزی انتقاد میکنی و از یه چیزی دفاع میکنی. ولی سر این داستان ساده که کاملا فکت و واضحه باز میبینم بهت برخورده و بهش میگی ایراد عجیب غریب فهمیدم صرفا رو jrpg متعصبی.

در کل وقتی تو تریلر FF16 اومدن گفتن این شماره ربطی به شماره های قبلی نداره لازم نیست بازیشون کرده باشید فکر کنم دیگه واضحه ایراد عجیب غریبی بوده یا نه.
آقا اونی که بخواد بخره میدونه آنتولوژی هست این فرانچایز و شماره هاش هیچ ربطی بهم ندارن. یکی از پرفروشترین فرانچایزهای تاریخ هست با ۲۰۰ میلیون نسخه فروش و محبوبیت یه بازی مثل FF VII بعد سه دهه و...
این شماره ها میراث و اصالت بازین
اکثر عناوین غربی و شرقی درست و حسابی همینن، همین صفحه اسم TES VI مثلا اومده! یا فال اوت! یا GTA که معرف حضوره.
این چیزهای واضح هیچ ربطی به تعصب نداره من احساس میکنم اینجا شما درگیر گیمای دیگه هستید بیشتر و از JRPG دور شدید تاپیک خود JRPG دوستمون
@Amir_shuu
جواب خوبی دادن درمورد JRPGها
البته اصلا نیازیم به بحث نیست، اصلا یه چیزهایی میگید تو قوطی هیچ عطاری نیست:دی
در نهایت فروش VII هم با عرضه ش روی ایکس باکس و‌ سوییچ اوکی میشه و‌ یه ورژن کامل شامل کل سه گانه هم تهش میدن و میرن تو سود مطلق.
کلا مشکل اسکوار فراتر از شماره گذاری مشکل اصلی پایبند نبودن روی یک گیم پلی درست و حسابی روی حرف یوشیدا نمیشه آنچنان حساب کرد بیشتر به نظرم میخواست فروش پایین بازی گردن شماره بندازه در حالی که کل بازی به جز داستان که همون هم پرفکت نیست مشکل داره.کلا اسکوار این چند سال هی با تغییر فرمول گیم پلی فاینال و آسونتر کردنش سعی کرد مخاطب بیشتری بگیره ولی بدتر شد.اگه همون گیم پلی ریمیک ۷ به عنوان گیم پلی کلی سری در نظر میگرفت و اون آپگرید می کرد به نظرم اوضاعش بهتر بود ریبرث بیشتر چوب ۱۶ و انحصاری یکسالش خورد طبق گفته خودشون از وقتی روی استیم عرضه شده فروش خوبی داشته.
داداش شما چرا اصلا مشکلی این وسط نیست:دی
مشکل اصلی اسکوئر این Decision ها مختلف، با مدیریت های متفاوت هست. عملاً هر بخش داره بازی خودشو می‌سازد منتها از اسم برند فاینال فنتسی نون می‌خورند. با این داستان تعطیل بشه و تمامی بخش ها متمرکز بر یک بازی از فرانچایز یا مشغول توسعه دیگر بازی ها باشند.
اصلا کل اسکوئر و JRPG طبق فرمایشات شما تعطیل شه بهتره فکر کنم چون سبک مرده س:دی
 
سازنده بالدورز گیت ۳ از هوش مصنوعی استفاده می‌کند؛ اما نه در آخرین عنوان خود
View attachment 404705
استودیو لاریان (Larian) در روند ساخت بازی‌های خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، اما دیوینیتی (Divinity) از این قاعده مستثنا است.
Swen Vincke،مدیر عامل استودیو در مصاحبه‌ی اخیری که با خبرگزاری بلومبرگ داشت، درباره هوش مصنوعی صحبت کرد. این مصاحبه پس از معرفی شدن جدیدترین عنوان لاریان در مراسم گیم آواردز ۲۰۲۵، با نام دیوینیتی، انجام شد. آخرین ساخته‌ی این استودیو، بالدورز گیت ۳، عنوان بهترین بازی را از آن خود کرد.
استودیو در حال به کارگیری هوش مصنوعی در محصولات خود است، اما هنوز بهبود قابل توجهی در بازدهی حاصل نشده. به گزارش بلومبرگ، لاریان از هوش مصنوعی برای گشت‌و‌گذار ایده‌ها، گسترش نمایش‌های داخلی، توسعه کانسپت آرت و ... استفاده می‌کند؛ اما درمورد دیوینیتی، وینکه (مدیر عامل لاریان) می‌گوید: "همه‌ی بازیگر‌ها انسان هستند، و همه چیز را خودمان می‌نویسیم."
در حالی که استفاده از هوش مصنوعی، مخالفت‌هایی را در داخل استودیو‌ها، در مقیاس جهانی بوجود آورده است؛ اما وینک معتقد است در این مقطع، همه اعضاء در استودیو با نحوه استفاده‌ی لاریان از هوش مصنوعی، موافق هستند.
لاریان به دنبال کوتاه کردن زمان توسعه دیوینیتی است، تا زمان ساخت بازی نسبت به بالدورز گیت ۳ زودتر به اتمام برسد. یکی از ابزار‌هایی ‌که به آن‌ها در هدف کمک می‌کند، هوش مصنوعی است. دیگر روش، توسعه داستان و ماموریت‌ها، به صورت موازی، و نه خطی می‌باشد.
استودیو در حال جذب کارمند و بزرگ‌تر شدن است. وینکه در این باره می‌گوید: "خیلی از بنیان‌گذار‌های ما هم با این مشکل مواجه شدند. استودیو باید بزرگ شود، در غیر اینصورت من نمی‌توانم بازی‌هایم را بسازم. بزرگ‌تر شدن در اندازه، با مسئولیت‌های زیادی همراه است که قبلاً به آن‌ها حتی به فکر هم نمی‌کردید؛ اما آن مشکلات بوجود آمده‌اند، و بهترین کار استفاده حداکثری از آن‌ها هست. اندازه، مشکلات جدیدی را به شما معرفی می‌کند که تا قبل از آن حتی تصور نمی‌کردید چنین مشکلاتی وجود داشته باشند."
در GDC سال گذشته، وینکه در مصاحبه‌ای دیگر با یوروگیمر درباره هوش مصنوعی گفت: "ما هوش مصنوعی را جایگزینی برای توسعه دهندگان نمی‌بینیم؛ بلکه آن را به عنوان چیزی می‌بینیم که می‌شود کار‌های زیادی با آن انجام داد. من آن‌را به عنوان یک ابزار اضافی می‌بینم، که می‌توان آن‌را به هر آن چیزی که در بازی وجود دارد، اضافه کرد. ما در حال آزمایش آن هستیم. اما همانطور که گفتم، الان از وضعیت قابل استفاده فاصله‌ی زیادی دارد."
جدید‌ترین عنوان دیوینیتی، که چهارمین نسخه‌ی آن نیز هست، قرار است یک عنوان نقش آفرینی نوبتی (turn-base RPG) باشد.
هفته‌ی گذشته یک بروزرسانی ارتقای نسلی برای عنوان قدیمی لاریان، Divinity: Original Sin 2، برای PS5، Nintendo Switch 2 و Xbox Series X/S منتشر شد.
The big Larian interview: Swen Vincke on industry woes, optimism, and life after Baldur's Gate 3
در همین رابطه یه مصاحبه از تهیه کننده Expedition 33 اومده بیرون که میگه به صورت محدود از هوش مصنوعی در روند ساخت بازی استفاده شده.
1000035275.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or