PlayStation Ghost of Yōtei

سازنده
Sucker Punch Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
f7baf6d0e047d9a9ca2e7b85241b233195041daa.jpg
امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که بازی جدید استودیوی Sucker Punch با عنوان Ghost of Yōtei و معرفی قهرمان جدیدمان، آتسو، در راه است.

وقتی تصمیم گرفتیم یک بازی جدید از سری Ghost بسازیم، هدفمان حفظ اصول اصلی بود که با Ghost of Tsushima پایه‌گذاری شده بود: تجربه جنگجویی سرگردان در ژاپن فئودالی، آزادی در اکتشاف با ریتم دلخواه بازیکن، و نمایش زیبایی‌های بی‌نظیر این جهان.

با این حال، به دنبال نوآوری بودیم. برای خلق چیزی که هم تازه باشد و هم آشنا، از داستان جین ساکای و جزیره تسوشیما فراتر رفتیم و روی مفهوم Ghost تمرکز کردیم. در Sucker Punch، ما عاشق داستان‌های آغازین هستیم و این بار خواستیم بفهمیم که داشتن قهرمانی جدید با نقاب Ghost چه معنایی دارد و چگونه می‌توان افسانه‌ای جدید را شکل داد. این رویکرد ما را به Ghost of Yōtei رساند: یک قهرمان تازه، داستانی نو و منطقه‌ای جدید از ژاپن برای کاوش.

اگرچه امروز جزئیات داستان را فاش نمی‌کنیم، اما می‌توانیم بگوییم که سفر آتسو در سال 1603 آغاز می‌شود، یعنی بیش از 300 سال پس از وقایع Ghost of Tsushima. داستان ما در سرزمین‌های اطراف کوه یوتی رخ می‌دهد، قله‌ای سر به فلک کشیده در قلب منطقه اِزو، ناحیه‌ای که امروزه با نام هوکایدو شناخته می‌شود. در سال 1603، این منطقه هنوز خارج از قلمرو رسمی ژاپن بود، سرزمینی وحشی و بکر با چمنزارهای پهناور، توندرای یخ‌زده، و تهدیدهایی پیش‌بینی‌ناپذیر. این محیط، تفاوت چشمگیری با جزیره تسوشیما و سامورایی‌های منظم آن دارد و فضایی ایده‌آل برای روایت داستانی اصیل و جدید است که بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با شما هستیم.

این بازی نخستین عنوان استودیوی Sucker Punch است که به‌طور کامل برای پلی‌استیشن 5 ساخته شده، و ما مشتاقانه منتظریم تا بر مبنای دستاوردهای بصری Ghost of Tsushima پیش برویم و دنیایی حتی واقعی‌تر خلق کنیم. با دیدی وسیع و گسترده، بازیکنان قادر خواهند بود تا از فاصله‌های دور به چشم‌اندازهای خیره‌کننده بنگرند، آسمان‌های پرستاره و شفق قطبی را مشاهده کنند، و حرکات باد را که با طبیعی‌ترین حالت در چمنزارها و گیاهان جریان دارد، تجربه کنند. علاوه بر این، بهبودهای بیشتری در زمینه بصری در راه است که در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این محیط جدید فرصت معرفی مکانیک‌های تازه، ارتقاءهای گیم‌پلی و حتی سلاح‌های نوآورانه را نیز فراهم می‌کند.

تریلر امروز ما نگاهی اجمالی به این دنیای جدید ارائه می‌دهد، اما چیزهای بسیار بیشتری برای نمایش وجود دارد. در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، از جمله اطلاعاتی درباره سفر آتسو و شخصیت‌ها (و حیواناتی) که در طول این مسیر با آن‌ها آشنا خواهد شد. ما همیشه قدردان موفقیت Ghost of Tsushima بوده‌ایم و بی‌صبرانه منتظریم که شما همه‌ شما در سال 2025 بازی Ghost of Yōtei را تجربه کنید.
ترجمه توسط دوست خوبمون @Romell
 
آخرین ویرایش:
چه هدفی؟ چون به اسم DLC دیدم پرسیدم
بازی Ghost of Tsushima یک بسته الحاقی داستانی داره با تایم بالا حدود ۵ ۶ ساعت به نام

Ghost of Ikishima . ایکیشیما نام یک جزیره هست مثل سوشیما


Ghost of Yotei شماره دوم از این فرانچایز هست و داستانش ۳۰۰ سال بعد از داستان جین ساکای روایت می شود . در دشت و کوهستان ادو
 
آخرین ویرایش:
داداش وقتی پیام قبلی رو دادم که گفتم شاید با هدف پرسیدی ، شک کردم که واقعا نکنه سوالت از روی ندونستن باشه و من زود قضاوت کرده باشم چون سابقه ت از من بیشتره اینجا و ندیدم تا جایی که خاطرم اهل ترول کردن و اینا باشید .
ولی عرض میکنید DLC ! کو ؟ کی گفته؟
کجا گفتن Yotei بسته الحاقی سوشیما هست؟😐😐😐
کدوم DLC از بازی اصلی سرمایه بیشتری واسش خرج‌‌ میشه؟ کدوم DLC جزئیات و گرافیک بالاتر و بازی کامل تری میشه؟
وای اسم DLC میاد میخوام بترکم !
...
اینم نمرات DLC ِ عناوین دیگه!
View attachment 394567View attachment 394568
اره واقعا فکر میکردم dlc باشه برای همون پرسیدم دیگه پیر شدیم داداش . ولی شما هم سخت میگیریا
هیچ هدف و برنامه ای هم پشت سوالم نبود خیالت راحت باشه
 
بازی Ghost of Tsushima یک بسته الحاقی داستانی داره با تایم بالا حدود ۵ ۶ ساعت به نام

Ghost of Ikishima . ایکیشیما نام یک جزیره هست مثل سوشیما


Ghost of Yotei شماره دوم از این فرانچایز هست و داستانش ۳۰۰ سال بعد از داستان جین ساکای روایت می شود . در دشت و کوهستان ادو
بسته الحاقی Ghost of tsushima اسمش Iki island هست 😬
 
قراره رو کدوم سلاح تمرکز کنید؟ :D من حقیقتش کوساریگاما سلاح مورد علاقمه ولی خب دوال کاتانا هم همیشه محبوب بوده واسم اما از روزی که تریلر گیم‌پلی اوداچی رو دیدم عجیب دلمو برد :D خیلی خوب طراحیش کردن. قدرت و سنگینیش به بهترین شکل حس میشه. فکر کنم تمام تریلرای اخیر هم رو حالت MIIKE بودن که خون رو بیشتر میکنه.
از لحاظ سلاح که فکر کنم این اسلحه ها جای استایل مبارزه سوشیما رو گرفته و همونطور که تو سوشیما برای مبارزه با انمی های مختلف باید از استایل مبارزه ای خاصی استفاده میکردیم تو این بازی هم باید مثلا برای سپر دار از فلان سلاح استفاده بشه یا مثلا جلو انمی گنده ها از نیزه استفاده بشه
اما فکر کنم اکثرا از سینگل کاتانا استفاده کنم
حالت بازی رو هم قبلا همین جا گفتم MIKE مود با زبون ژاپنی و زیرنویس انگلیسی :D
 
از لحاظ سلاح که فکر کنم این اسلحه ها جای استایل مبارزه سوشیما رو گرفته و همونطور که تو سوشیما برای مبارزه با انمی های مختلف باید از استایل مبارزه ای خاصی استفاده میکردیم تو این بازی هم باید مثلا برای سپر دار از فلان سلاح استفاده بشه یا مثلا جلو انمی گنده ها از نیزه استفاده بشه
اما فکر کنم اکثرا از سینگل کاتانا استفاده کنم
حالت بازی رو هم قبلا همین جا گفتم MIKE مود با زبون ژاپنی و زیرنویس انگلیسی :D

اینو تایید کردن که به مشکل نمیخورید اگر فقط با یک سلاح بازی کنید. یعنی اگه برای مقابله با هر انمی سلاح خاص دستتون بگیرید قطعا کار راحت میشه و به قولی میتونید استنس انمی رو بشکنید اما اگه حال کنید با یه سلاح بازی کنید بازی این اجازه رو میده بهتون :D خودمم حالا سوئیچ میکنم بینشون چون اینجوری جالب‌تر میشه. قطعا انمی‌های الیت گزینه بهتر اینه که سلاح مخصوص به دست بگیریم.

Ghost of Yōtei Won’t Punish You for Sticking to a Single Weapon Type, Says Sucker Punch
 
مقایسه جزئیات بین یوتی و شدوز...

حالا هر چند در اصل مقایسه درستی نیست... چون نه بودجه هاشون برابر بوده نه تعداد نیروهایی که یوبی سافت بسیج می کنه برای ساپورت استدیو اصلی... ولی نمی شه منکر عملکرد خوب شدوز و یوبی شد...یکی از بهترین خروجی های فنی سال رو داشتن

به طور کلی تو موشن کپچر یا مدل اسب یا برخی از تکسچر ها و کمی دراو دیستنس و کیفیت حجمی ابرها یوتی عملکرد بهتری داره

اما تو بحث فیزیک و تخریب پذیری کاملا کفه ترازو به نفع شدوز سنگینی می کنه... از تخریب اشیا تا گیاهان و حتی پارچه ها... تو مدل برخی حیوانات هم شدوز برتری داره...
اما واضح ترین تفاوت که به چشم هم میاد... این آب هست:دی واقعا انجین ساکر از همون ابتدای نسل هشت خروجی خوبی از آب نمی داد:دی دیگه بحث فیزیک و شنا کردن شخصیت اصلی و حرکت اسب تو آب نگم
infamous-second-sone284a2_20140713145456.jpg
تو Infamous Second Son فرق آب و جیوه رو نمی شد تشخیص داد:دی

اما یک نکته رو الزامی می دونم بگم... آرت دایرکشن هر دو بازی متفاوت هست... مثلا برگ های متراکم و ریخته شده روی زمین که یکی از نماد های سری گوست شده... تو بحث فیزیک به مراتب از شدوز بهتره...
این موضوع باعث می شه پی ببریم خوده انجین توانایی های بیشتری داره ولی برای خلق جزئیات بیشتر نیازمند بودجه و تعداد نیروهای بیشتر هستند...

خلاصه هر دو بازی جزو بهترین خروجی های فنی سال محسوب می شن...
و سال خوبی برای دوستاران ژاپن و سری GHOST و AC هست

موفق باشیم.
 
🔴 پچ روز اول همینک در دسترس:

Update 01.006.000 .

Update Size : 4.863 GB
🔴 سونی در بیانیه ای رسمی اعلام کرد نصب اپدیت 1.06 برای دارندگان نسخه فیزیکی الزامی میباشد و بدون آن دیسک بازی غیرقابل استفاده خواهد بود.
این اپدیت بهبودهای قابل توجهی در انیمیشن‌ها، طراحی محیط‌ها و رابط کاربری صورت گرفته است. موجودات جدیدی مانند پرندگان بومی هوکایدو گسترش یافته اند.در بخش فنی بهبودهایی در عملکرد کلی بازی اعمال شده، مشکلات مربوط به رهگیری پرتو (Ray Tracing) رفع شده و تعدادی از باگ‌های منجر به کرش اصلاح شده‌اند.
نسخه های دیجیتال بصورت پیش فرض اپدیت 1.06 را نصب دارند.
 
🔴 سونی در بیانیه ای رسمی اعلام کرد نصب اپدیت 1.06 برای دارندگان نسخه فیزیکی الزامی میباشد و بدون آن دیسک بازی غیرقابل استفاده خواهد بود.
این اپدیت بهبودهای قابل توجهی در انیمیشن‌ها، طراحی محیط‌ها و رابط کاربری صورت گرفته است. موجودات جدیدی مانند پرندگان بومی هوکایدو گسترش یافته اند.در بخش فنی بهبودهایی در عملکرد کلی بازی اعمال شده، مشکلات مربوط به رهگیری پرتو (Ray Tracing) رفع شده و تعدادی از باگ‌های منجر به کرش اصلاح شده‌اند.
نسخه های دیجیتال بصورت پیش فرض اپدیت 1.06 را نصب دارند.
دیگه این روزها طوری شده که دیسک فیزیکی بازی تو روز اول و بدون آپدیت روز اول حتی اگه اجرا هم بشه به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره.
باز هم نیاز به آپدیت داره تا اسم بازی رو یدک بکشه.

خب واقعا الان بین این دیسک فیزیکی که بدون آپدیت روز اول ناقصه ، ویژگی های گرافیکی کامل رو نداره یا حتی گیم پلی و دنیای بازی نقص داره ، کرش میکنه و... با یه بازی دیگه که توی دیسک فیزیکیش هیچی نیست و بازی کاملا باید دیجیتالی دانلود بشه چه تفاوت فاحشی وجود داره؟
شاید فقط نیاز به اینترنت و دانلود چند ده گیگ کمتر.
که این حتی تو کشوری مثل ما که رتبه 100 به بالا رو تو مبحث اینترنت داره هم اونقدری دیگه مطرح نیست.

با این رویکردی که این کمپانیها دارن نسخه های فیزیکی بازیها عملا مردن.
فقط با سیلی صورتشون رو سرخ نگه میدارن و رفع تکلیف میکنن که بگن بفرمایید نسخه فیزیکی هم دادیم براتون.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or