PlayStation Ghost of Yōtei

سازنده
Sucker Punch Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
f7baf6d0e047d9a9ca2e7b85241b233195041daa.jpg
امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که بازی جدید استودیوی Sucker Punch با عنوان Ghost of Yōtei و معرفی قهرمان جدیدمان، آتسو، در راه است.

وقتی تصمیم گرفتیم یک بازی جدید از سری Ghost بسازیم، هدفمان حفظ اصول اصلی بود که با Ghost of Tsushima پایه‌گذاری شده بود: تجربه جنگجویی سرگردان در ژاپن فئودالی، آزادی در اکتشاف با ریتم دلخواه بازیکن، و نمایش زیبایی‌های بی‌نظیر این جهان.

با این حال، به دنبال نوآوری بودیم. برای خلق چیزی که هم تازه باشد و هم آشنا، از داستان جین ساکای و جزیره تسوشیما فراتر رفتیم و روی مفهوم Ghost تمرکز کردیم. در Sucker Punch، ما عاشق داستان‌های آغازین هستیم و این بار خواستیم بفهمیم که داشتن قهرمانی جدید با نقاب Ghost چه معنایی دارد و چگونه می‌توان افسانه‌ای جدید را شکل داد. این رویکرد ما را به Ghost of Yōtei رساند: یک قهرمان تازه، داستانی نو و منطقه‌ای جدید از ژاپن برای کاوش.

اگرچه امروز جزئیات داستان را فاش نمی‌کنیم، اما می‌توانیم بگوییم که سفر آتسو در سال 1603 آغاز می‌شود، یعنی بیش از 300 سال پس از وقایع Ghost of Tsushima. داستان ما در سرزمین‌های اطراف کوه یوتی رخ می‌دهد، قله‌ای سر به فلک کشیده در قلب منطقه اِزو، ناحیه‌ای که امروزه با نام هوکایدو شناخته می‌شود. در سال 1603، این منطقه هنوز خارج از قلمرو رسمی ژاپن بود، سرزمینی وحشی و بکر با چمنزارهای پهناور، توندرای یخ‌زده، و تهدیدهایی پیش‌بینی‌ناپذیر. این محیط، تفاوت چشمگیری با جزیره تسوشیما و سامورایی‌های منظم آن دارد و فضایی ایده‌آل برای روایت داستانی اصیل و جدید است که بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با شما هستیم.

این بازی نخستین عنوان استودیوی Sucker Punch است که به‌طور کامل برای پلی‌استیشن 5 ساخته شده، و ما مشتاقانه منتظریم تا بر مبنای دستاوردهای بصری Ghost of Tsushima پیش برویم و دنیایی حتی واقعی‌تر خلق کنیم. با دیدی وسیع و گسترده، بازیکنان قادر خواهند بود تا از فاصله‌های دور به چشم‌اندازهای خیره‌کننده بنگرند، آسمان‌های پرستاره و شفق قطبی را مشاهده کنند، و حرکات باد را که با طبیعی‌ترین حالت در چمنزارها و گیاهان جریان دارد، تجربه کنند. علاوه بر این، بهبودهای بیشتری در زمینه بصری در راه است که در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این محیط جدید فرصت معرفی مکانیک‌های تازه، ارتقاءهای گیم‌پلی و حتی سلاح‌های نوآورانه را نیز فراهم می‌کند.

تریلر امروز ما نگاهی اجمالی به این دنیای جدید ارائه می‌دهد، اما چیزهای بسیار بیشتری برای نمایش وجود دارد. در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، از جمله اطلاعاتی درباره سفر آتسو و شخصیت‌ها (و حیواناتی) که در طول این مسیر با آن‌ها آشنا خواهد شد. ما همیشه قدردان موفقیت Ghost of Tsushima بوده‌ایم و بی‌صبرانه منتظریم که شما همه‌ شما در سال 2025 بازی Ghost of Yōtei را تجربه کنید.
ترجمه توسط دوست خوبمون @Romell
 
آخرین ویرایش:
این ویدیو رو حتما ببینید
نه این فقط یه dlc هستش
جهش گرافیکی قابل باور نیست :((

کاری به جزعیات بافت چوب و میخها تو دو تا تصویر ندارم فقط دقت کنید به ارتفاع میخی که چوبش شکسته.آخه کدوم آدم مریضی زوم میکنه ببینه وضعیت میخها چه جوریه :)

Untitffled.jpg
 
آخرین ویرایش:
این ویدیو رو حتما ببینید
سوشیما واقعا عالی بود اما این شماره جدید خیلی بهتر شده

در تمام ابعاد و ریزه کاری ها پیشرفت قابل لمسی کرده

دست خوش

1000044774.jpg

1000044775.jpg


این مناظر کمتر جایی می شه دید

کاش همزمان برای PC هم عرضه می شد
 
موافقم که شاید خودشون میتونستن بهتر بازی رو نشون بدن طوری که پیشرفتش کاملا مشخص باشه ولی خب بیایم به عقب بازگردیم و ببینیم داستان چی بوده :D وقتی بازی رونمایی شد دوتا موضوع باعث ایجاد حاشیه شد. یکی اینکه شخصیت اصلی زن هستش و دومی هم زندگی شخصی بازیگر آتسو! اینکه گرافیکش فرقی نکرده و دقیقا همون سوشیماس بعدا اضافه شد. این جماعت رو هم هیچ جوره نمیشه ساکت کرد. اینا اقلیت پر سر و صدای فضای مجازی هستن که حتی اکثرشون بازی هم نمیکنن. شما اگه بخوای اینارو راضی و ساکت کنی حتی میلیاردها دلار هم خرج تبلیغات کنی بازم فایده نداره. ازون‌ور گیمر جماعت حتی اگه نگرانی هم داشته باشه منتظر میمونه تا ببینه نمایشای بازی و در نهایت نقداش چطور میشن. من که معتقدم از روز اول این بازی مشکلی نداشت از بابت موفقیت چه کیفیتش چه فروشش. ولی همون جماعت پر سر و صدا جوری القا میکنن که انگار قراره بازی نابود بشه. من خودم اون ویدئوی مقایسش با سوشیمارو ندیدم غیر از همین تیکه‌ی شخم زدن ولی خب مشخصه دیگه خیال همه رو راحت کرده و همه مطمئن شدن که این بازی به اندازه کافی پیشرفت داشته.
این میم هم جالب بود. اگه نمیدونید جریانش چیه متاسفانه نمیتونم اینجا توضیح بدم :D ولی خب اینم یکی ازون مواقع بود که به اقلیت پر سر و صدا بهانه داد تا بیخود و بی‌جهت بازی رو بکوبن.



RDT_20250928_0117062809472944503736713.png
 
من نظرم رو از زمان معرفی بازی نسبت به شماره ی دوم یکی از بازیهای مورد علاقم نگفتم!
خیلی از شماها شاید اینو بدونین ولی حداقل نصف بیشتر جامعه ی گیمری توی دنیا خیلی نگاه سطحی و ساده به به اینکه "چی باعث میشه یه بازی، از ابتدا تا آخر یه تجربه ی لذت بخش بشه!" مثلا این نگاه/برداشت نگاه 10 ساله یا کلی نیست. حالا منظورم دقیقا چیه!؟ ما توی صنعت بازی یه سری بازی داریم که زمان معرفی خیلی سر و صدا نمیکنن، متای +94 نمیگیرن، زمان عرضه یه المان انقلابی ندارن که بازی همه رو از خودش راضی کنه. "حتی به نظر خیلی از فیلسوف های صنعت بازی این IP یا بازی جنریک هستش! :D مثلا شما میای Ratchet & Clank نسل نهمی رو تجربه میکنی، بازی با اینکه Wow moment نداره، ولی از ابتدا تا آخر یه تجربه روان و لذت بخشه. بازی Villain آیکونیک یا المان انقلابی نداره ولی شما ازش بیشتر از بازی که متای بیشتر یا استودیویی که سابقه ی درخشان تری داره لذت میبری.

بنظرم استودیوهای مثل Sucker Punch و Insomniac Games میشه بهشون لقب Underdogs رو داد. و از اونجایی که توی سابقه شون جوایز درو نکردن یا فن بیس عظیمی پشتشون نیست بیشتر مواقع دست کم گرفته میشن! یا زمان معرفی هرکی رد میشه یه تیکه ای به بازی تازه معرفی شده میندازه. شما از هر جهت نگاه کنی Ghost جدید جنریک تر از RE9 نیست! درحالی که کل دنیای سری RE اصلا داستان و دنیای جدی نداره! ولی بخاطر فن بیس عظیم و جا افتاده بودن آیپی کسی انتظار یا نقد خاصی به ایرادات ظاهری بازی نداره. خلاصه حرف من، این مدل عناوین و استودیوها دست کم گرفته میشن. جدا از حاشیه و ایراداتی که بعضی ها میگیرن اگه از قسمت اول Ghost لذت بردین اینم نسخه بهتر اثر قبلی هستش.

پ.ن: الان تاپیک Wolverine هم دقیقا همین داستان هستش! بازی صرفا دارن بخاطر خشونتش تعریف میکنن! :) گویا کل هویت بازی و لذتش صرفا بخاطر خشونت نه چیز دیگه ای :/
 
قراره رو کدوم سلاح تمرکز کنید؟ :D من حقیقتش کوساریگاما سلاح مورد علاقمه ولی خب دوال کاتانا هم همیشه محبوب بوده واسم اما از روزی که تریلر گیم‌پلی اوداچی رو دیدم عجیب دلمو برد :D خیلی خوب طراحیش کردن. قدرت و سنگینیش به بهترین شکل حس میشه. فکر کنم تمام تریلرای اخیر هم رو حالت MIIKE بودن که خون رو بیشتر میکنه.
 
الان این بازی رو میشه به طور جداگانه نصب کرد و بازی کرد و یا نه باید نسخه قبلی رو داشته باشیم رویه اون نصب کنیم مثل الدن رینگ
سلام و درود
داداش کلا یه بازی جداست و هیچ ربطی ( از نظر اجرا) به بازی قبلی نداره.
 
قراره رو کدوم سلاح تمرکز کنید؟ :D من حقیقتش کوساریگاما سلاح مورد علاقمه ولی خب دوال کاتانا هم همیشه محبوب بوده واسم اما از روزی که تریلر گیم‌پلی اوداچی رو دیدم عجیب دلمو برد :D خیلی خوب طراحیش کردن. قدرت و سنگینیش به بهترین شکل حس میشه. فکر کنم تمام تریلرای اخیر هم رو حالت MIIKE بودن که خون رو بیشتر میکنه.
سینگل کاتانا 😊
 
چه هدفی؟ چون به اسم DLC دیدم پرسیدم
داداش وقتی پیام قبلی رو دادم که گفتم شاید با هدف پرسیدی ، شک کردم که واقعا نکنه سوالت از روی ندونستن باشه و من زود قضاوت کرده باشم چون سابقه ت از من بیشتره اینجا و ندیدم تا جایی که خاطرم اهل ترول کردن و اینا باشید .
ولی عرض میکنید DLC ! کو ؟ کی گفته؟
کجا گفتن Yotei بسته الحاقی سوشیما هست؟😐😐😐
کدوم DLC از بازی اصلی سرمایه بیشتری واسش خرج‌‌ میشه؟ کدوم DLC جزئیات و گرافیک بالاتر و بازی کامل تری میشه؟
وای اسم DLC میاد میخوام بترکم !
...
اینم نمرات DLC ِ عناوین دیگه!
1000008675.jpg 1000008676.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or