PC Automobilista 2

107291


107307

107289 استودیوی Reiza سازنده عنوان تحسین شده Automobilista در سبک سیمولیشن ریسینگ، از نسخه بعدی این عنوان رونمائی کرد.

بازی از انجین Madness (انجین داخلی استودیوی SMS سازنده PCars) استفاده میکنه.
با توجه به ساخته قبلی استودیو ،مطمئنا موتور فیزیک بازی جدای از بازی Pcars هست و انتظار میره کاملا به سمت سمت شبیه ساز میل کنه.

فعلا اطلاعاتی از بازی منتشر نشده ولی از تریلر میشه گفت بازی رنج وسیعی از ماشینها را شامل میشه:
از فرمول های دهه 60، 70 تا مدرن.
فرمولا تراک، که امضائ استودیو هست وطرفداران این غول پیکر هیچ جا بهتر از AMS برای تجربش پیدا نمیکنن.
همینطور مدل های پروتوتایپ (LMP)، در تریلر چند مدل GT3 هم دیدم.
ماشین های جاده ای مثل Caterham و...
تقریبا میشه گفت هرچی در نسخه قبل بازی بوده تو این نسخه هم دیده میشه + ماشین های جدید.

رییس استودیو بزودی قرار هست یک مصاحبه انجام بده، بعد از اون با اطلاعات بیشتری این پست بروز میکنم.

زمان انتشار پائیز 2019/1398
 
آخرین ویرایش:
منظورت ACC شده 67 لیر؟ 6-5 دلار ها.
همین بگیر، اگه آنلاین نمیخوای بازی کنی بهت میگم چطوری DLCهارو مفت بگیری:D
در غیر اینصورت که اونهارو هم بخر.

100% مدنس واقعا بهینست، مخصوصا برای VR.
ACC با آنریل خیلی سنگین تر.
رفتم بخوابم ، شب بخیر :))
ACC
13 دلار
67 لیر

AC Ultimate
7 دلار
6 لیر
 
  • Like
Reactions: kamyy
فری تریال racin’usa pt2 شروع شده 6 دسامبر تموم میشه

محتوای پک:

CONTENT

Tracks

  • Added Cleveland Burke Lakefront airport circuit (part of the Racin´ USA Pt2 DLC pack)
  • Added Watkins Glen International (4 layouts) (part of the Racin´ USA Pt2 DLC pack)


Vehicles

  • Added Reynard 98i, Swift 009C, Lola T98 to Formula USA Gen2 class (part of the Racin´ USA Pt2 DLC pack)
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
آقا این Cleavland عجب پیست خفنیه.
بین پیستهایی که فرودگاه بودن برای من بهترین Sebring بود، با اون دست اندازهای وحشتناکش سر پیچ ها و کلا ترکیب خود پیست.
این Cleavland خیلی راحت تونست به دومین پیست از این لحاظ برام تبدیل بشه.
پیچ های نه چندان تندی داره، همچنین در کل خیلی فلوی خوبی داره.
خوراک ثبقت گیریه.

واقعا دیدن SPA, Monza ,silverstone و... تو همه ریسینگهای دیگه واقعا تکراری شده، نمیگم نباید باشه ولی تو همه بازیها بارها تجربشون کردیم.
اینکه AMS2 تنها ریسینگی هست که بطور رسمی علاوه بر پیستهای پرطرفدار رایج ، رنج وسیعی از پیستهای کمتر دیده شده رو به پلیر ارائه میده واقعا جای شکر داره.
(خب این پیستهارو قبلا بعنوان MOD میشد تو بازیهایی مثل A.Corsa تجربه کرد ولی مود کجا و پیست رسمی اسکن شده کجا)

حالا به همه اینها ورژنهای کلاسیک پیستهارو هم اضافه کنید (علاوه بر نسخه های مدرن)، مثلا ورژن دهه های 70 یا 80 پیستهای معروف، قبل بازسازیهای صورت گرفته.
مثل ورژن دهه 90 از Imola که Senna درش فوت کرد یا نسخه های کلاسیک Monza ، سیلوراستون، SPA و...
================
خبر خوب دیگه اینکه پیست زیبا و دوست داشتنی Road America هم معرفی شد که جزو همین DLC Racin USA Part2 هست و بهمراه تعدادی ماشین دیگه ، همین ماه قبل کریسمس منتشر میشه :x
یکی از پیستهای فوق العاده دوست داشتنی آمریکاست، منتظر بودیم که برای ACC تایید بشه که خب اینجا هم بصورت سورپرایز معرفی شد.
اصلا مگه میشه DLC پیستهای آمریکایی بدی و RA جزوش نباشه =D>
 
  • Like
Reactions: Eazy-E
آقا این Cleavland عجب پیست خفنیه.
بین پیستهایی که فرودگاه بودن برای من بهترین Sebring بود، با اون دست اندازهای وحشتناکش سر پیچ ها و کلا ترکیب خود پیست.
این Cleavland خیلی راحت تونست به دومین پیست از این لحاظ برام تبدیل بشه.
پیچ های نه چندان تندی داره، همچنین در کل خیلی فلوی خوبی داره.
خوراک ثبقت گیریه.

واقعا دیدن SPA, Monza ,silverstone و... تو همه ریسینگهای دیگه واقعا تکراری شده، نمیگم نباید باشه ولی تو همه بازیها بارها تجربشون کردیم.
اینکه AMS2 تنها ریسینگی هست که بطور رسمی علاوه بر پیستهای پرطرفدار رایج ، رنج وسیعی از پیستهای کمتر دیده شده رو به پلیر ارائه میده واقعا جای شکر داره.
(خب این پیستهارو قبلا بعنوان MOD میشد تو بازیهایی مثل A.Corsa تجربه کرد ولی مود کجا و پیست رسمی اسکن شده کجا)

حالا به همه اینها ورژنهای کلاسیک پیستهارو هم اضافه کنید (علاوه بر نسخه های مدرن)، مثلا ورژن دهه های 70 یا 80 پیستهای معروف، قبل بازسازیهای صورت گرفته.
مثل ورژن دهه 90 از Imola که Senna درش فوت کرد یا نسخه های کلاسیک Monza ، سیلوراستون، SPA و...
================
خبر خوب دیگه اینکه پیست زیبا و دوست داشتنی Road America هم معرفی شد که جزو همین DLC Racin USA Part2 هست و بهمراه تعدادی ماشین دیگه ، همین ماه قبل کریسمس منتشر میشه :x
یکی از پیستهای فوق العاده دوست داشتنی آمریکاست، منتظر بودیم که برای ACC تایید بشه که خب اینجا هم بصورت سورپرایز معرفی شد.
اصلا مگه میشه DLC پیستهای آمریکایی بدی و RA جزوش نباشه =D>
عاقا اینا چرا هرچی بودجه دارن هی پیست لایسنس میکنن؟ :-" :D
حداقل بگیرن دو سه تا کلاس (مثلا GT3) ماشیناش رو تکمیل کنن بازم غنیمته
دیگه پیست خیلی زیاد داره. کار لیست رو تکمیل کنن طرفدارهای بیشتر هم میتونن جذب کنن. خیلی کمک میکنه محبوبیتش بره بالا.

———————

باز خوبه رضا مستقل مونده sms و کدمسترز نخریدنش. امیدوارم تا اخر هم همین بمونه اون کدمسترز نیاد اینا رو بخره یهو.
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
یک ایستراگ شاهکار



متن اون کاغذ:

"Congratulations, you found an easter egg!
The Tunnels in fact existed, and served a purpose of bringing the clean water from this intake crib into the city. Many lives were lost in the process of construction. The tunnels ingame do not represent the real ones though, and no one was harmed while building them, apart from many virtual cars that were sent into the abyss or into the walls during the testing. There is also a branch that leads to the lighthouse if you missed it."

ماشین هم ماده میتونید از اینجا بگیرید

Downloads Autmobilista 2
 
کسی هست اینجا جز من و بالایی بازی رو داشته باشه؟ :-"

Download and Links

واسه رادیوهای تیمی حتما اپ crew chief رو نصب کنید.
از همین لینک بالا دانلود کنین
نصب کنن
اپ رو باز کنین همه درایورها و sound pack ها رو دانلود و نصب کنین.
بعد اینکه نصب کردین حتما بالا سمت راست اسم خودتون رو بزنین. مثلا اسم خودم علی رو زدم تو رادیو اسم خودم رو صدا میزنه خیلی حال میده :D
صدای چیف و اسپاتر هم میتونین متفاوت بذارین. مثلا یکی زن یکی مرد. من همه رو یکی گذاشتم اونطوری سرم گیج میره. (اسپاتر کارش اینه موقعیت بقیه ماشین ها نسبت خودتون رو میگه، سمت چپه، راسته، همین لاین رو داشته باشین و …). چیف در مورد همه چی مسابقه میگه بهتون. دمای پیست، دما و فشار تایر، رعایت نکردن ترک لیمیت، ماشین اول کیه، نفر جلو کیه و چقدر باهاتون فاصله داره و … .
با میکروفون هم میتونین باهاش حرف بزنین :D

برای اینکه تو بازی هم فعالش کنین:
اول تو خود اپ، بازی رو انتخاب کنین و start application رو بزنین
بازی رو اجرا کنین برین تو ستینگ
System
گزینه اول project cars 2
دومی offf
سومی project cars 1
بعدش میرین general
تو بخش display
Team radio و spotter رو always بذارین.
اگه هم خواستین صداش رو کم و زیاد کنین تو ستینگ خود بازی بخش audio اینکار رو بکنین

اپ هم باید تو بک گراند باز بمونه

C091CB59-35AB-4376-8734-9A56A4C304A9.png
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.d.makan
این تعرض اخیر روی این استودیو هم تاثیر گذاشته.
Code:
Just as an update on the update folks - we´re pushing to have something ready in time for this weekend, even if the full contents of the update are still a bit uncertain.

More will be shared in our soon-to-be-published March Dev Update, but with two of our lead developers (one Russian, another Ukrainian) being directly impacted by ongoing world events and
other members of the team also being affected, we are currently focusing on making sure everyone is well cared after, which in turn will have an impact on our schedule and how we approach publicly announcing our plans at least
until the situation is less volatile. 

While everyone in the team remain fine and continue to work towards delivering on our 2022 roadmap for AMS2, we just feel this is not the time to burden anyone with strict deadlines.

2تا از لید دولوپرهای استودیو روسی و اوکراینی بودن، در مجموع 3 نفر بدلیل مشکلات اخیر نمیتونن تو مراحل توسعه فعال باشن.
Reiza مجموعا 24نفر کارمند داره که خیلی هاشون مثل این چند نفر دور-کاری میکنن.

=============
چند روز پیش هم cart 1995 (Indycar) تیز کرده بودن.
cart 1995.jpg
پس علاوه بر مدلهای سالهای 98 و 2000 که تو این چندماه اخیر به بازی اضافه شدن، بزودی مدلهای سال 1995 هم به بازی میان.
 
  • Like
Reactions: Eazy-E
بزرگترین آپدیت بازی در مبحث فیزیک ، Damage Model ، آپدیت AI و... تا به امروز با حجم 4.3 گیگ منتشر شد.
Cars
  • Added F-USA Gen1-3 Short Oval, Speedway & Superspeedway configurations (part of Racin´USA Pt3)
  • Added Ginetta G55 GT3 to GT Open Class
  • Added Mini Cooper 1965 to Copa Classic B class
  • Added Vulkan Truck to Copa Truck class
  • Added Mercedes AMG GT4 to GT4 class

Tracks
  • Added WWT Raceway Speedway and road course configurations (part of Racin´ USA Pt3)
  • Added Autoclub Speedway (speedway & road course part of Racin´ USA Pt3)
  • Added Daytona Tri-Oval layout- part of Racin´ USA Pt3)

GENERAL
  • Added support for Full Course Yellow
  • Added support for cars to use different aero packages depending on track
  • Fixed bug allowing player livery to be selected by AI in championships
  • Added low downforce aero packages for F-V12, F-V10 Gen1 & F-V10 Gen2 classes (affects physics & default setup for both player and AI)
  • LiveTrack developments: Added support for custom min-max grip ranges per track to account for tarmac quality / dirtiness / maintenance and other such variables from track-to-track; Adjusted baseline minimal grip and range (generally lower mininum grip, higher peak, slightly slower buildup, offline isn´t as globally poor grip as it was before); Adjusted Livetrack presets for better scaling & set light rubber as baseline starting point instead of Green in Default progressing configuration)
    Fixed potential freeze when a new participant joins Multiplayer session while session is alredy in progress
  • Added some mitigation to help reduce extreme wheel movement of remote clients in Multiplayer

UI & HUD
  • Extended Opponent Settings to allow user to set the number of AI vehicles per class in single player
  • Opponent Aggression setting now uses 5 predefined levels rather than 0-100% slider.
  • Enabled seat/mirror adjustment for non VR users accessed via in-game Cockpit Configuration options
  • Updated various vehicle specifications to recent revisions & added specs for new cars & associated aero packages
  • Fixed livery limit warning not displaying on Opponent Settings screen
  • Prevented livery name from expanding beyond container bounds on livery selection screen
  • Revised vehicle information according to latest physics adjustments


PHYSICS
  • Fully revised physics for Caterhams, ARC Camaro, GT Classics, Vintage TCs, Street Cars
  • Revised tire thermodynamics covering ideal temperature ranges, heating & cooling rates and fallout rates when outside ideal operating window
  • Added Qual / Soft / Medium / Hard compounds to F-Classics (all); medium & hard compound records for F-Reiza; Hard compounds for F-V12, F-V10 (both gens)
  • Added bespoke wet compound records for Formula Classic, Formula V10, Formula Reiza, F-USA, Formula 3, Proto2-4, GT4, GT5, Sprint Race
  • Added bespoke intermediate records for Formula Ultimate (both gens)
  • Further development to F-Vee, Vintages, Copa Fusca, Copa Uno, Opala 79, Old Stock, TSI Cup, Street Cars
  • Revised various existing compounds for GTE, GT1, F-Ultimate (both gens), Super V8, Stock Car 2019; Revised wet & intermediate compounds (WIP)
  • Extensive engine revisions (torque & compression curves, inertia, turbo models, fuel consumption, heating & cooling rates & associated wear) to GTE, GT3, GT4, GT1 (all), Porsche Cup, F-Classic Gen3 (all), Cadillac DPi, Sprint Race, P1-P4 prototypes, ARC Camaro, Stock Car 2019-2022, Group C, Vintage TCs, F-USA (all) Mini JCW, Corvette C3, TSI Cup, Ginetta G40 GT5 & G40 Cup, Copa Classics, Hot Cars, Copa Uno & Copa Fusca
  • Fixed bug leading to extreme engine cooling
  • Revised clutch LSD models for F-Vintages (both gens) F-Retro (all gens) Cadillac DPI, P1 , P2, P3, P4 (MRX), BMW 2002 Turbo, F-V10 (both gens), F-V12, F-Ultimate (both gens), Corvette C Caterham Supersport, Superlight, 620R, F-Classic G1-3, F-USA G1-3 Stock Car 2019-2022, Copa Montana, Ultima GTR Race & revised default setups to suit (setup reset recommended)
  • Changed radiator & brake duct ranges to 5% increments for cars that have it adjustable
  • Added throttle maps for cars that still missed it: BMW 2002, F301 & F309, Caterham Superlight & Supersport , F-Classic Gen2M1&2, G3M3, F-V10 Gen2
  • GTE, GT3 & GT4 BoP revision complete, including various adjustments to turbo downscaling depending on environment pressure (so turbo cars no longer have substantial advantage on tracks at higher altitude)
  • Copa Truck now features more detailed modelling of each truck´s engine with performance differences
  • Adjusted CoG height for F-Trainers, Ginetta G40s2
  • Various fuel tank size corrections & corrections to discrepancies between fuel tank pistop ranges; corrected tank ranges that didn´t factor initial minimal 1L in tank
  • Adjusted center of fuel tank height for various cars to rectify minor inconsistencies
  • Added custom draft production scale per car, accounting for variations in drag & dimensions
  • Slightly increased lift & drag increment per radiator & brake duct setting for cars that still had that specially low
  • Disabled lingering redundant one-step setup ranges that made options appear adjustable in setup screen even though they weren´t
  • Further adjustments to FFB Max force in various cars
  • Fixed diff ramp angles in GTE / GT3 to current defaults / disabled redundant range in Mclaren 570 & Ginetta G55
  • Further adjustments to slick behavior on a wet track
  • Ginetta G40 Cup: Correted mass (925kg with driver)
  • Reduced rate of artificial pre-race tire heating without formation lap
  • Minor moment of inertia corrections for Stock Omega, Opala (all models), Lancer Cup (both models) GTE / GT3 / GT4, GT1, Street Cars
  • Ultima GTR Race: Revised specifications to suit new GT Open class it now belongs to, with adjusted tire dimensions & weight; Disabled onboard adjustable ARB
  • Mercedes AMG GT3: Minor adjustments to default setup (slightly lower rear slow rebound, increased diff preload to 110 Nm)
  • Adjusted fuel tank positions for Porsche RSR, Corvette C3.R
  • F-Classic G2M3: Added boost function going to full boost pressure setting (100%) temporarily while boost button is is held; Slight adjustment to turbo efficiency; adjusted boost map for improved driveability
  • F-Ultimate Gen2: Adjusted mass (798kg as per latest regulation update)
  • F-3: Fixed syntax error causing its tires to use the wrong components as of V1.3.8.3
  • F-Ultimate (both gens): Reduced front & rear wing drag-to-lift efficiency

AI
  • AI can use more then one tire compound
  • Addec custom AI driver names & personalities for Vintage Touring Cars 1/2, Copa Classic B & FL, GT Classics, HotCas, Opala Stock, Formula Vee, Copa Uno, Copa Fusca and Lancer Cup
  • Further adjustments to AI movement when pulling out from behind another car to overtake
  • Revised AI performance for Adelaide Modern
  • Generally raised AI overtaking parameters & reduced gaps between minimum and max aggression for AI rates
  • Dsabled function that was added to prevent AI from cutting corners but was actually making the issue worse
  • AI calibration pass for all cars
  • Adjusted AI performance for Nurburgring Nordschleife layouts, Adelaide
  • Adjusted performance levels for all classes with custom AI driver
  • Restored AI aggression for practice and qualifying when dealing with other AI cars
  • Slightly improved AI overtakes of slow/lapped cars.
  • Added table of contents and sub headings for each class in AI driver list to facilitate editing by end users
  • Globally reduced rolling resistance for AI on most cars to compensate error in benchmarking AI straightline speed (further per car fine tuning still pending)
  • Added automatic radiator adjustment for F-USA 2022 AI (oval spec only)
  • Added functional differential for all AI physics according to car spec to improve their ability to negotiate corners
  • Implemented AI mistakes for oval tracks (AI spins)
  • Added new AI personality parameter 'fuel_management' that works in oval tracks and is customizable by end user as explained here

AUDIO
  • AI / Remote / replay cars now have same drivetrain sounds & surface sounds as player car
  • Grinding gears sound effect should now play continuously on H-Shifters instead of infinite restarting
  • Added ambient reverb for Buenos Aires and Galeao
  • Removed artificial reverb parameters from Adelaide, Imola, Interlagos and Montreal tracks.
  • Adjusted F-Classic V6 Turbo internal sounds, adjusted external volume.
  • Increased volume of audio effect from running off the ideal racing line
  • Added crowd sounds (Auto Club only for now)

TRACKS
  • Interlagos: Restricted track cut limits at pit entrance

VEHICLES
  • Restricted available car liveries to a limit of 40 total for all classes in the game
  • Added actual driver helmet designs and outfits to Stock Car Pro Series 2019-2022
  • Updated F-USA driver helmet model
  • Puma P052: Added damage/dangling parts; Fixed the reverse lights (wasn't working before); Adjusted lights glow texture, lights uv map (ch5) and adjusted the material; Revised collision.
  • Caterham SuperSport: Fixed the H-pattern movement to reflect the correct gear sequence
  • Opala 1979: Fixed the cockpit shift light
  • McLaren F1 GTR: Fixed windscreen issue
  • Ginetta G40 Cup/GT5: Fixed gauges lights
  • F-USA Gen1: Added magnesium wheels for cars that should have them
  • Montana: Adjusted onboard cameras
  • Camaro GT4R: Updated position of look back camera so as rear wing doesnt obscure
  • Various onboard camera corrections for Copa Classic models & Copa Fusca
  • Updated F-USA G3 LCD steering wheel to include water temp in Fahrenheit
  • Fixed inaccurate RPM bar calibrations on F-USA G1 and G2 cockpit displays
  • Switched water temperature on F-USA G1 and G2 displays to fahrenheit
  • Added custom driver outfits & helmets to Stock Car 2019 + new entries to 2020-22..
  • Updated driver outfits for Stock Car drivers that participate outside series that use the Modern GT driver outfits
  • Updated liveries for Copa Uno, Copa Classics

V1.4.0.0 -> V1.4.1.0 CHANGELOG

CONTENT

  • Added Spa-Francorchamps 2022 layout (part of Spa-Francorchamps DLC)

GENERAL
  • Added new exhaust smoke type for diesel vehicles
  • Fixed Green LiveTrack preset not being fully green & revised grip levels for other presets
  • Reduced FFB fade in timer from 5 to 3s

UI & HUD
  • Added Official Events page and menu entry
  • Updated Main Menu art panels
  • Added Manual Grid and Full course Yellow options to championship editor
  • Added Single Player Gameplay option to enable/disable random failures
  • Changed Damage Scale option to use predefined levels instead of percentages
  • Fixed ICM being unable to choose 'auto' ERS mode
  • Altered vehicle/livery selection, showroom, and lobby to display appropriate downforce variant for current circuit
  • Changed vehicle reliability to be based on mean time to failure directly
  • Disabled redundant turbo setting from showing in Copa Uno & Mini 1965 setup screen

PHYSICS
  • Completely revised thermodynamics for all tires
  • Added Advanced Mechanical Damage Modelling for: F-Vintage (both gens), F-Retro (all gens), F-Classic (all gens), F-V12, F-V10 (both gens), F-Reiza, F-Ultimate (both gens)
  • Updated traction control functionality for all cars that feature the device
  • Fixed autolift value keeping throttle @ 100% during autoclutch upshifts with F-Vintage (all), F-Retro (all but G3 TE), F-Vee & corrected various semi-automatics that were blipping to 100% in downshifts
  • Added new tire model parameters to more accurate modelling of slick behavior & performance in a wet surface
  • Adjusted FFB for F-Classics, F-V10 Gen1, F-V12, F-3
  • FFB adjustments for F-Ultimate Gen2, F-V10 Gen2
  • Adjusted brakeduct cooling rates for BMW M6 & M8
  • Camaro SS: Revised body inertia
  • Mclaren 720S GT3: Slightly raised front splitter height sensitivity
  • ARC Camaro:Adjusted CoG height
  • Ginetta G55 GT3: further adjustments to aero balance and suspension Adjusted brake heating & cooling rates
  • F-Ultimate Gen2: Fixed asymetrical front brake cooling rate
  • Sigma P1: Fixed TC & ABS not being enabled
  • Added LD variants for F-Classic Gen3, F-Reiza & F-Ultimate Gen1
  • Ginetta G55 GT3: Suspension geometry update & suspension and ride height adjustments
  • GT1: Corrected engine output of Porsche and Mclaren F1 GTR
  • BMW M4 GT4: Minor power multi & rear ARB adjustment; Reduced default steering lock
  • Completed tire revisions for Street Cars, F-Vintage Gen1&2
  • Adjusted FFB max force & pneumatic trail on F-Vintages, Super V8, Stock Cars and BMW M6
  • Corvette C3-R: Reduced brake torque & heating
  • Mclaren F1: Reduced diffuser baseline downforce & adjusted center of pressure
  • BMW M6: Default setup refinements
  • Lancer Cup: revised fuel consumption, engine heating and wear

AI
  • Prevented AI taking damage from small contacts in the wall or in other AIs (could lead to AIs coming to the pits too frequently)
  • Fixed AI not pitting for engine repairs if they have an engine related failure
  • Improved the way that the AI retires to off track due to terminal damage
  • Added initial extra compounds for AI on F-Classic, F-Reiza & F-Ultimate Gen2 (WIP)
  • F3, Copa Truck, Group C AI calibration pass
  • F-USA (all gens): Added automatic radiator settings for AI for short oval and speedway variants
  • Slightly increased AI draft scaling
  • Revised F-V10 Gen1 & F-Classic Gen1 AI names and performance
  • Revised AI paths & performance for Adelaide Historic, Nurburgring (GP & Veedol layouts) & Hockenheim (GP & National layouts), Spieberg
  • Prevented AI vehicles from speeding up when they are trying to retire
  • Fixed some issues with AI behaviour during full course yellow
  • Implemented AI differentials
  • Improved AI response to overheating due to damage
AUDIO
  • Wall reflections: increased in volume, altered profile.
  • Enabled new high speed passby wind "woosh" sound
  • Decreased-distant live-play opponent sound attenuation max parameter, increased close distance parameter.
  • Ginetta G55 GT4 & Supercup: Adjusted on-power volume for trackside & opponent view
  • Fusca Classic FL: adjusted internior engine sound transition from idle to 3000 RPM
  • Adjusted engine samples mixing on idle to mid-rpms for Copa Fusca, HotCars Fusca M1 & M2 and Puma GTE.
  • Copa Truck: adjusted tire skid parameters, increased base pitch.
  • Mercedes AMG GT4: increased interior engine volume, adjusted mixing in lower rpm band (cockpit sound)
  • Adjusted trackside camera and opponent volume for BMW M8 & Corvette C8.R
  • Turned off doppler on environment aerial animations.

TRACKS
  • Livetrack Updates: Added more visible rubbering effect, more prominent dirt buildup & cleaning off on track with car interaction
  • Added custom LT grip ranges for Adelaide Historic, Bathurst, Brands Hatch, Buenos Aires, Cordoba, Daytona, Donington, Fontana, Galeao, Granja, Ibarra, Interlagos Historic, Interlagos Kart, Jaca Oval, Kansai, Londrina Kart, Long Beach, Montreal, Monza, Nurburgring, Ortona, Oulton Park, Road America, Silverstone, Spa 93, Speedland, Spielberg
  • Nurburgring: Fixed floating flags in test day session for Nords 24h layout
  • Road America: Adjusted curb physics for improved FFB feeling; LOD adjustments
  • Bathurst: Fixed a hole in csm wall (T1 exit on left)

VEHICLES
  • All Cars: Corrected Fresnel Power & adjusted liveries to suit
  • Corvette C3 RC: Fixed trunk UV mapping issue
  • Corrected cockpit mirrors position for Porsche RSR 1974, Mclaren 720S GT3, BMW M6 GT3
  • Puma GTB: Corrected oil pressure gauge; 5 liveries revised
  • Puma GTE: 5 liveries revised
  • Onboard camera adjustments for Corvette C3, Copa Fusca, Copa Uno, Roco 001, Lotus 23, Mini Cooper S 1965, Metalmoro MRX, Camaro GT4, Mclaren 570S, Mercedes AMG GT4, Ginetta G55 GT4, Porsche Cayman GT4, Mclaren 720S GT3, Mercedes AMG GT3, BMW M6 GT3, Porsche 911 GT3 R
  • Copa Classic: Further livery revisions
  • Vulkan Copa Truck: Added dirt/damage texture
  • Metalmoro AJR (all models): Adjusted the driver's animation head tilt
  • Adjusted suspension animation to rectify issue with wheels appearing to have positive camber on F-Retro V12 Gen 1, F-Trainer (both), F-V12, F-V10 Gen 2
  • Mini Cooper S 1965: Fixed speedomer being set as MPH instead of KPH
  • StockCar Corolla 2020-2022: Fixed steering wheel LOD issue
  • F-USA Gen1-3: Added custom helmets
  • Ultima GTR Race: Fixed LOD issue that was causing graphical artifacts; Revised collision mesh parameters; Adjusted rim textures to work better with LODC; Redone the LODC rims; Adjusted LODD; Added damage to LODD
  • Corvette C3: Corrected engine heat and blown smoke emission point
  • Opala 79, Opala 86: Changed the driver type to use the 80's helmet style
Update 1.4

لعنتی تو هر زمینه ای که بگی محتوا اضافه کردن از Oval و ناسکار بگیر تا اضافه شدن Mercedes AMG GT4 تا Mini cooper یا کامیون Vulkan Truck !

Full Course Yellow اضافه شده ، طرفدارهای ریسینگ میدونن چقدر میتونه مسابقه رو جذاب کنه ، اینکه وقتی در پیست تصادفی پیش میاد وکل راننده ها مجبورن با سرعت پایینتر حرکت کنن و ثبقت نگیرن تا این پرچم از بین بره.
مخصوصا برای کلاس Nascar و Oval که اضافه شده.

فیزیک بیشترین تغییرات داشته ، اصلا نمیشه به نکته خاصی اشاره کرد ، از تایر مدل گرفته تا آپدیت محاسبات آیرودینامیک و همینطور ترمودینامیک.


AI خیلی بروز شده ، باید تست کنم ولی نحوه ثبقت گرفتن و دفاع کردن آپدیت شده.
کلا شکل رانندگی و ویژگیهای اونها بروز شده.
میتونن از انواع لاستیک Soft/medium/hard استفاده کنن.
اسامی AI میتونین برای کلاس های کلاسیک عوض کنین که با چه کسی مسابقه بدین!

بخش صدا آپدیت شده و لایه های جدیدی از صدا مثل Drivetrain یا گیر کردن دنده ها هنگام تعویض بصورت دستی اضافه یا بروز شده.

موتور ماشین میتونه در صورت نگه داشتن دور موتور بالا داغون بشه و مسابقه رو از دست بدین.
این قابلیت قبلا برای گیرباکس اضافه شده بود که وسط مسابقه میتونستین اون رو به فنا بدین :p

همش هست اگه کسی علاقه داشت.
مطمئنا مثل هر آپدیت بزرگ دیگه ای باید یکسری نقص هم باشه که با یکی دوتا آپدیت کوچکتر فیکس بشه.
برم دانلود کنم ببینم چطور شده.
 
  • Like
Reactions: Eazy-E and m.a.t
خب دوباره استودیو با آپدیت 1.5 یک اورهال دیگه در مبحث فیزیک و محتوای بازی میخواد ارائه بده.
با این آپدیت بخش رالی کراس با ماشین ها و پیستهای متعدد به بازی اضافه میشه:

Adrenaline Pack DLC
Gharial.jpg
Mitsubishi Lancer X و VW Polo RX در تصویر

به این دو ماشین دو عدد دیگه اضافه میشه که هنوز معرفی نشدن.

با همین DLC و محتوای جاده های خاکی یک کلاس دیگه هم ارائه میشه:

Rallycross Karts
018 (1).jpg

به همراه این DLC تعداد خیلی زیادی هم پیست اختصاصی این کلاس اضافه میشه ، تا حالا 7 عدد پیست تایید شده.
=========
محتوای رایگانی که همراه این آپدیت اضافه میشن:

کلاس LMP1 - Sigma P1 G5
013 (1).jpg

با این آپدیت Safety Car هم به بازی اضافه میشه که تا قبل این هم وجود داشت ولی شما تو پیست ماشین سیفتی کار رو نمیدید.
ولی از این به بعد هنگامی که سیفتی کار اعلام میشه ماشین هم میاد تو پیست که به فضاسازی بهتر مسابقات خیلی کمک میکنه.
034.jpg

همینطور مدلهای pit crew وقتی به پیت میرید به بازی اضافه میشه.
image_2023_06_14T11_49_09_006Z.png

همچنین تو بخش ماشینهای فرمول قابلیت محو کردن میله عمودی Halo اضافه شده که دید بهتری به پیست و خودروی جلویی داشته باشید.
001 (1).jpg

====================
تو مبحث پیست هم با این آپدیت پیست فرانسوی و نوستالژی مسابقات استقامتی Le mans 24 به بازی اضافه میشه:
LeMans24h.png

با ورود این پیست به بازی استودیو از ارائه ماشینهای این سری مسابقات به بازی در آینده خبر داد.
خودروهای کلاس LMDh - LMP سال 2023 طی ماه های آینده به بازی اضافه میشن.

تو مبحث خودرو/کلاسهای تاریخی و نوستالژی هم که بازی تا حالا کم نزاشته مثل کلاسهای Group C و GT1 از دهه نود میلادی.
با این حال استودیو برنامه داره ماشینهای کلاس استقامتی (Endurance) و GT رو که طی سالهای 1970 تا دهه 2000 در این کلاسها به رقابت میپرداختن رو به بازی بیاره.

=================
این رونمایی پارت اول از محتواهایی بود که با این آپدیت به بازی اضافه میشن ، باید طی روزهای آتی منتظر پارت دوم از معرفی ها باشیم.
 
AMS 2 Ultimate F1 Simulator



دوستانی که به فرمول 1 علاقه دارن بازیی بهتر از این پیدا نمیکنن.
این تعداد مدل از سالهای مختلف این رشته فکر نکنم تا حالا تو هیچ بازیی یکجا بوده باشه.
1966/1967 - Formula Vintage Gen 1
1969/1970 - Formula Vintage Gen 2
1974 - Formula Retro Gen 1
1978 - Formula Retro Gen 2
1983 - Formula Retro Gen 3
1986 - Formula Classic Gen 1
1988 - Formula Classic Gen 2
1990 - Formula Classic Gen 3
1991 - Formula Classic Gen 4
1995 - Formula V12
1997 - Formula V10 Gen 1
2001 - Formula V10 Gen 2
2011 - Formula Reiza
2019 - Formula Ultimate 2019
2022/2023 - Formula Ultimate Gen 2
 
  • Like
Reactions: Eazy-E and m.a.t
بازی برای اولین بار تخفیف 90 درصدی خورده و میشه گفت تقریبا رایگان شده:


تو اکراین که تقریبا شده زیر 1 دلار!

اگه به ریسینگ و مخصوصا سبک شبیه ساز علاقه دارین حتما این بازی رو بگیرین.
با این تخفیف خفن که دیگه دیوونگیه که کسی نخواد بگیره.

بعد چندسال از زمان انتشار بازی خیلی جدی داره آپدیت و محتوای جدید/DLC میگیره.
با گیم پد هم به راحتی قابل بازیه و یکی از بهترین گرافیکها رو بین بازیهای ریسینگ داره.
رنج ماشین ها و پیستها هم خیلی متنوعه.

حتی استودیو گفته که برای 2025-2026 برنامه دارن که براش کریر/کمپین هم منتشر کنن.

که خب همه اون DLCهارو میتونین با خامه(CreaMAPI) به طور قانونی :D روی استیم آنلاک کنین.

اگه بازی رو گرفتین ، این فایل پیوست آماده رو بریزین تو فولدر اصلی بازی تو استیم و تمام ، همه dlcها آنلاک میشه.
 

Attachments

  • Like
Reactions: unloved
این DLC که امروز منتشر کردن جیگره :x :x



Automobilista 2 - Historical Endurance Pack Pt1

69895c6d0c85cc0e5c1f41756def3fb4.avif


2005 LMP1 Class

  • Audi R8 LMP1
  • Courage C60
  • Dallara SP1
aa2f6869348b4fa5baa433149c885cb9.avif



2005 LMP2 Class

  • Lola B0540 V8
  • Lola B0540 Turbo

fe80bcdd4f0a1dfa1e10edb8279a33d7.avif



2005 GT1 Class

  • Aston Martin DBR9 GT1
  • Corvette C5.R
  • Dodge Viper GTS-R
  • Maserati MC12 GT1
291f8c4102d55359757a25241107f89e.avif




2005 GT2 Class

  • Porsche 996 RSR
a62ef63a35c6852bf6f80a6eac29d7cb.avif



2004 GTR Class

  • BMW M3 GTR
dab076adb601e65308f1c5ee55a8189f.avif

=======================
=======================
=======================

نقد و بررسی DLC
 
  • Like
Reactions: unloved and Eazy-E
هندلینگ جدیدش شبیه GT SPORT شده.
خیلی روونه. FFB هم لایت شده که فکر کنم به هندلینگ جدید ارتباط داره.
خب وقتی ملت میان غر‌ میزنن ماشینا گریپی نیستن اینم بهاشه دیگه.
که به نظر من چیز بدی نیست خیلی بهتر از قبله بازی :D
ولی هوش مصنوعی جدید بازی خیلی ترسناکه. واقعا عین انسان ها عمل میکنه. جوری که دفاع میکنن.

View attachment video-output-50BE59BC-DB53-4DD5-AB62-ACE35D0E8760-1.mp4
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or