گزارش پروژه جدید Ninja Theory؛ تجربه‌ای متفاوت‌تر و جاه‌طلبانه‌تر از همیشه

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
1000009019.jpg

استودیو Ninja Theory در جدیدترین آگهی شغلی خود بدنبال فردی به عنوان طراح مبارزات (Combat Designer) در یک بازی سوم شخص است. این استودیو در لیست کاری خود عنوان کرده :

در این موقعیت شغلی، شما با تیمی از طراحان با تجربه همکاری خواهید کرد که مرزهای ممکن در طراحی نبردهای تن‌به‌تن و گیم‌پلی را جابجا می‌کنند. این کار با ترکیب سبک سینمایی استودیوی ما با سطوح جدیدی از آزادی و انتخاب بازیکن انجام می‌شود. وظایف این طراح شامل طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌ها و مکانیک‌های مبارزه‌ای، رفتار دشمنان در داخل و خارج از مبارزه و همکاری با تیم طراحی مراحل برای اطمینان از جذابیت و هماهنگی مبارزات با روایت داستانی است.

این شغل نیازمند تسلط بر Unreal Engine 5 یا ابزارهای معادل، درک عمیق از مکانیک‌ها و سیستم‌های مبارزه‌ای در بازی‌های اکشن سوم‌شخص، مهارت‌های قوی در ارتباط و همکاری تیمی و توانایی کار در یک محیط پویا و سریع است. همچنین، داشتن تجربه عملی در طراحی دشمنان و باس‌ها برای بازی‌های AAA یک مزیت محسوب می‌شود.

استودیو Ninja Theory به دنبال فردی است که بتواند به طور مستقل کار کند، کیفیت کار را همیشه تحت نظر داشته باشد و با تیم‌های مختلف مانند انیمیشن، صداگذاری، برنامه‌نویسی و طراحی شخصیت همکاری کند. همچنین، توانایی نمونه‌سازی و بهینه‌سازی سریع سیستم‌های مبارزه‌ای و علاقه به طراحی سیستم‌های گیم‌پلی گسترده، امتیاز محسوب می‌شود.
 
دوباره n سال مویرگ چشم نشون ندن که تهش بیاد شبیه ساز پیاده روی ۳ ساعته باشه! همین که فهمیدن بازی طراح سیستم مبارزاتم نیاز داره یعنی پیشرفت کردن!
اینا تو گیمپلی مخصوصا تو کامبت محشر بودن، به خاطر علاقه به سینما فاندر استدیو یعنی Tameem Antoniades اینا تو روایت هم واقعا کارشون خوب بود،
اما خوب بازی اینا نفروش بود، استدیو در مرز ورشکستگی بود که کلی تعدیل صورت گرفت، اینا هلبلید رو به عنوان یک بازی AA فقط با 14 نفر ساختشو شروع کردن!

در کل محصول اول به عنوان اینکه این بازی AA هسن فوق العاده بود، و برا خودش دستاورد هایی رو داشت، اما مدیریت بد، و شاید بشه گفت نهایت حماقتشون این بود، بعد از خریده شدن توسط مایکی و احیای استدیو، اینا جای اینکه برگردن به ریششون، انتخاب کردن با نفرات بیشتر، سیکوئل همون بازی جمع جورشون رو بسازن، و سکوت بیش از حد، و هی مخفی کاری و عدم شفافیت، باعث شد تو ذهن برخی ها که من میگم انتظار درستی هم بوده، یک اثر بزرگ از هلبلید بود، در حالیکه نبود، در نهایتم مدیر استدیو، استدیو رو ترک کرد، پروژه بعدیش قطعا همه چیزو مشخص می کنه، یا اینا هم تعطیل میشن و به فروش می رن، یا برمی گردن به دوران نسبتا در اوجشون که تو بازی هاشون از نظز گیمپلی حرفی برا گفتن داشتن...!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or