PlayStation Intergalactic: The Heretic Prophet

270d1eea399ddeaea096c20afd887d2c5c7a8196.png
توجه: هرگونه بحث نامربوط جهت برهم زدن جو تاپیک از جمله موارد اقلیتی شامل قطع دسترسی از انجمن خواهد بود
ما برگشتیم! می‌دونم که خیلی منتظر بودید ببینید پروژه بعدی ما چیه و حالا خیلی خوشحالم که می‌تونم بگم: بازی جدید Naughty Dog اسمش Intergalactic: The Heretic Prophet هست و در حال حاضر برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در دست توسعه است. ما از سال ۲۰۲۰ روی این ماجراجویی جدید کار می‌کنیم! این بازی قراره جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین داستانی باشه که تا حالا ساختیم.

Intergalactic داستان شخصیت جدید ما، جردن اِی. مان رو روایت می‌کنه؛ یک جایزه‌بگیر خطرناک که به طرز عجیبی توی یه سیاره دورافتاده به اسم سمپیریا گیر می‌افته. ارتباط این سیاره با دنیای بیرون صدها سال پیش قطع شده و هر کسی که سعی کرده به اونجا سفر کنه و رازهای گذشته‌اش رو کشف کنه، دیگه برنگشته. حالا جردن باید از تمام مهارت‌ها و هوشش استفاده کنه تا اولین نفری باشه که بعد از ۶۰۰ سال از مدار این سیاره خارج می‌شه.

بیشتر از این نمی‌تونیم داستان رو لو بدیم – حداقل فعلاً. اما چیزی که می‌تونیم بگیم اینه که این بازی هم مثل تمام کارهای قبلی ما یه ماجراجویی احساسی و شخصیت‌محور خواهد بود. اهداف داستانی ما فقط با جاه‌طلبی‌هامون تو گیم‌پلی قابل رقابت هستن. این بازی عمیق‌ترین گیم‌پلی‌ای خواهد داشت که تا حالا تو تاریخ Naughty Dog ساختیم و قراره تمام تجربیات‌مون از فرنچایزهای قبلی رو برداریم و اون‌ها رو به مرحله‌ای جدید ببریم.

نقش جردن رو تاتی گابریله، بازیگر بااستعداد، ایفا می‌کنه و بقیه تیم بازیگران هم عالی هستن (اشاره به ستاره‌ها تصادفی نبود!). توی تریلر ممکنه بعضی از بازیگرای دیگه رو هم شناسایی کنید. اطلاعات بیشتری درباره تیم بازیگران در آینده منتشر می‌کنیم.

ماجراجویی فضایی خفن ما به یه موسیقی متن خفن‌تر هم نیاز داره. برای همین، با افتخار اعلام می‌کنیم که قراره موسیقی این بازی رو ترنت رزنر و اتیکوس راس بسازن! کارهای اون‌ها فوق‌العاده هستن و تریلر فقط یه بخش کوچیک از شاهکارشون برای این بازی رو نشون می‌ده.

می‌دونیم که برای اطلاعات بیشتر بی‌صبرانه منتظرید – و باور کنید ما هم خیلی هیجان داریم که چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم. ولی فعلاً باید سرمون رو بندازیم پایین و کار روی این ماجراجویی فوق‌العاده رو ادامه بدیم.

از طرف کل تیم Naughty Dog، از همه طرفدارامون ممنونیم! حمایت شما باعث می‌شه بتونیم بازی‌های رویایی‌مون رو بسازیم و دنیاها و شخصیت‌های جدید و فوق‌العاده‌ای رو خلق کنیم. نمی‌تونیم صبر کنیم تا چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم!

- نام شخصیت اصلی "جردن" است، یک شکارچی جایزه بگیر که به سیاره Sempiria کشیده می شود، سیاره ای که صدها سال پیش ارتباطش با دنیای بیرون قطع شد.
- داستان حول یک دین ساختگی و عواقب ایمان آوردن به نهاد های مختلف متمرکز است.
- بازی در یک جهان موازی جریان دارد که در آن سفرهای فضایی از سال 1986 به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.
- از انیمه های کلاسیک مانند "Akira" و "Cowboy Bebop" الهام گرفته شده.
- بازیگران عبارتند از: Tati Gabrielle - Kumail Nanjiani - Tony Dalton - Halley Gross - Troy Baker
- بازگشت به ریشه های Naughty Dog در ژانر اکشن ادونچر.
- عمیق ترین گیم پلی تاریخ Naughty Dog را خواهد داشت.
- تریلر به طور کامل In-game کپچر شده.
- موسیقی متن توسط Trent Reznor و Atticus Ross ضبط می شود.
- هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد.
 
آخرین ویرایش:
در کنار اینکه هنرمند باید ازاد باشه و ازادانه هنر و محصول خودش رو خلق کنه، و دست بردن در این هنر یا ملزوم به تایید دونستنش (در هر صورت و شکلی) میشه همین وزارت ارشاد فولانی فعلی، جدا از این بدیهیات، اینجا بحث بازار ازاد هم مطرحه و فقط بحث هنر حتی نیست، بحث بازار ازاد هست و حقی که تولید کننده و صاحب سرمایه درش باید داشته باشه، واقعا "تمام"

جدا از اینم، اینکه یک عده زیادی از بازی خوششون اومده و این تاپیک رو میبرند جلو طبیعیه، مگر اینکه برای سخن گفتن طرفداران در این تاپیک هم نیاز به اصول و قوانینی وزارت ارشادی باشه!! طبیعتا من نوعی که از بازی خوشم اومده "میتونم" بینهایت در موردش حرف بزنم، بی نهایت، کسی هم خوشش نمیاد، حق نداره این حق رو از من بگیره، خیلی ناراحته میتونه این تاپیک یا من نوعی رو اگنور کنه، که مطمئنم طرفداران هم از این اگنور به شدت استقبال میکنند،

قطعا همه حق دارند نظر بدند، اصلا نیاز به استدلال نداره، این میشه در امتداد همون "ازادی" که در بازار هست و اینجا در مورد مخاطب و حق اظهار نظرشم هست، ولی اگر احیانا برای کسی سواله که چرا تایپک جلو میره، خب طرفدران که گفته شد طبیعیه بیان اصن ده هزار پست در موردش بدند، این عجیب نیست،

عجیب این هست که یک عده که از بازی خوششون نیومده، روز اول که سر تا پاش از اسم ای پی تا رسمش رو خاک مالی میکردن، به اندازه کافی هم نظرشون رو ابراز کردند، سوال اینجاست این عزیزان چرا بار ها و بار ها، پشت هم، باید نظرشون رو تکرار کنند؟

چرا قانع نمیشند و هر 10 پست 20 پست بعد از هر طرفداری، باید بیان اینجا که نظر منفی بینهایت تکراری شون رو، که همه فهمیدن، رو دوباره و دوباره و دوباره تکرار کنند؟ چرا میخوان بقیه رو قانع کنند؟

البته حق هر کسی هست که هر نظری عشقش میکشه بده، این تردید نداره، اما اگر احیانا سواله که چرا تاپیک میره جلو، سوال اصلی نباید از طرفداران باشه که طبیعیه جلو ببرند، سوال اصلی باید از مخالفان باشه که چرا، بار ها و بار ها و بار ها مخالفتشون رو ابراز کردند، ولی راضی نشدند؟ این هست که میتونه عجیب باشه، مثلا من از خیلی از بازی ها خوشم نمیاد، سال دوازده ماه تو تاپیک هاشون نمیرم چون دلیلی نداره حال بقیه ای رو که خوششون میاد رو بگیرم، نیاز ندارم حال بقیه رو بگیرم :D بازی هم که دوست ندارم اصن سمتش نمیرم، حتی اگر بازی یوبی سافتی باشه که 25 سال پیش عاشقش بودم، هرچقدر که من از الان یوبی بدم بیاد، بلاخره صد بار نظر منفیم رو گفتم، پس دلیلی نداره حال طرفدارهای فعلیش رو با تکرار هزار باره ی نظر تکراریم که فقط برای خودم ارزش اهمیت و جذابیت داره قائدتا نه برای بقیه،، به هم بزنم...

------------------------------------------------------------

GhGTzCTagAA_BNt.jpg


HypeYourGames - 1867630451227287704.gif

nathan_drake-cagdasboss.gif
 
من فقط برام سواله یه تریلر نچسب و نامفهوم چطور میتونه باعث بشه تایپیک 52 صفحه جلو بره
چون واقعا یکی از بهترین تریلرای تاریخ ND بود، که مثل تریلرای کوجیما پر از سرنخ و کشف های تازه هست، اینکه برخی ناراضی هستن، به خاطر وجود برخی افراد بالا رده استدیو هست! که آدم می مونه یک ارتیست واقعی چرا باید همچین چیزایی دغدغه اش باشه!
که البته این مشکل فراتر از این حرفاست، یادمه تو کتاب کلکسیونر که برای چند دهه قبل هست، وقتی داستان رو از ذهن کاراکتر زن که ارتیست هست دنبال می کنیم، استادش بهش میگه، تحت هر شرایطی یک ارتیست باید چب باشه، حتی اگه اشتباه باشه اون بحثم، باز چپول بودن به نفع بشریت و هنر هست، ما کم سلبریتی و ارتیست چپول نداریم، اما همین جریان کلی که افراد هنرمند و سلبریتی رو بدون هیچ مدرکی وارد چپولیت می کنن، منم بدون هیچ مدرکی میگم، بهترین هنرمندایی که به درجه فیلسوفی هم می رسن، در دورانی بوده که حاکمیت کلی، برخلاف جهت چپول ها بوده! و اصلا برای همینه همیشه شرقی ها(چه بلوک شرق اروپا چه شرق آسیا) داستان های خفن تری برای روایت داشتن تا غربی ها!
 
اگه اینطور که شما میگی بود ویدیوگیم هم یه قالب هنری حساب میشد و بعد از سینما هنر هشتم به حساب میومد. اما بخاطر جنبه خدماتیش نشده (اینکه وظیفه داره سرگرم کننده باشه).
و این ایراد منطقیه که اثری که راجع به هیچ محتوای بزرگسالانه ای نیست و صرفا یه اکشن ادونچر سایفای هست دلیلی نداره قیافه کاراکتر اصلیش بد باشه.
سرگرمی بودن لزوما باعث میشه که یک اثر هنری هنر محسوب نشه؟ الان مثلا تئاتر یا سینما جنبه سرگرم کننذگی و حتی وجوه اقتصادی ندارن مثل ویدئو گیم؟ اینکه مدیوم گیم رو با احتیاط هنر خطاب میکنن و عده ای هم اونو هنر نمیدونن اشتباه محض هست. به تئوری ها و منطق آکادمیک هنر کاری ندارم چون خیلی جاها صحبتاشون ناقض خود فرم هنر به شکلی که میبینیم هست. چیزی که خلق میشه و خلاقیت رو به نمایش میزاره، مفاهیم زیبایی شناسی درش به کار میره و مثل تمامی هنرها خاصیت تعاملی داره با حواس پنجگانه و قابل درک و لمس هست قطعا هنر محسوب میشه.
پس فرمایش دوستمون Albert Camus صحیح هست از نظر من
 
امروز داشتم به این فکر میکردم که چقدر به همچین بازی هایی با این مدل وایب قدیمی نیاز داریم این روزا .

کاری به طراحی کرکتر و حواشی دورش ندارم و بعدها در موردش صحبت میکنم ، ولی کلاً گیم هایی که حس " گیم بودن " میدن و اون جادوی دنیاهای فانتزی رو دارن ، حس میکنم چندین سال هست که همه چیز شده رئالیسم و واقع گرایی و با اینکه واقعاً هم خودم فن همچین گیم هایی هستم ولی همیشه از ترند خوشم نیومده چون باعث میشه همه چیز شبیه به هم بشه و خلاقیت به شدت وجودش کمتر بشه ( نمونه بارزش گیم های سولزلایک هست که رسماً پاره کردن و هر چی معرفی میشه یسری باید سولز لایک باشه با اون طراحی خاص انمی ها و گرایند کردن و سختی حتی انمی های معمولی ) .

بعد از TLOU PII و 2 نسل تمرکز روی دنیای واقعی و کمتر شدن درجه فانتزی و سای فای و کلاً دنیاهای این مدلی ، به نظر " بین سیاره ای " تغییر جهت خیلی خوبی بود از ناتی داگ و مطمئنم با همه حرف و حدیث ها ولی دنیای جالب و اتمسفر جذابی رو به ما ارائه میده بعد ها و بعد هم کار با TLOU PIII میتونه ادامه پیدا که با همون روندی که همه آشنا هستیم باهاش .

خلاصه واقعاً مشتاقم ببینم چه دنیا و جهانی رو قرار ناتی داگ بهمون هدیه بده دوباره .
 
سرگرمی بودن لزوما باعث میشه که یک اثر هنری هنر محسوب نشه؟ الان مثلا تئاتر یا سینما جنبه سرگرم کننذگی و حتی وجوه اقتصادی ندارن مثل ویدئو گیم؟ اینکه مدیوم گیم رو با احتیاط هنر خطاب میکنن و عده ای هم اونو هنر نمیدونن اشتباه محض هست. به تئوری ها و منطق آکادمیک هنر کاری ندارم چون خیلی جاها صحبتاشون ناقض خود فرم هنر به شکلی که میبینیم هست. چیزی که خلق میشه و خلاقیت رو به نمایش میزاره، مفاهیم زیبایی شناسی درش به کار میره و مثل تمامی هنرها خاصیت تعاملی داره با حواس پنجگانه و قابل درک و لمس هست قطعا هنر محسوب میشه.
پس فرمایش دوستمون Albert Camus صحیح هست از نظر من
صرفا داشتم به اون قضیه شناخته شده هفت قالب هنر اشاره میکردم که بازی هنر هشتم نیست، حالا از نظر من و شما ممکنه باشه و هیچ اشکالی نداره.

In a 2006 interview with US Official PlayStation 2 Magazine, game designer Hideo Kojima agreed with Ebert's assessment that video games are not art. Kojima acknowledged that games may contain artwork, but he stressed the intrinsically popular nature of video games in contrast to the niche interests served by art. Since the highest ideal of all video games is to achieve 100% player satisfaction whereas art is targeted to at least one person, Kojima argued that video game creation is more of a service than
An artistic endeavor.[63]​

البته برای رسیدن به این نتیجه که انتخاب این بازیگر عجیب بوده هیچ نیازی هم نیست وارد اون بحث بشیم و بهتر بود صرفا همون استدلال خودم رو میاوردم که هیچ لزوم هنری نداشته انتخاب این بازیگر، ینی اگه یه قیافه خوشکل بود باز بقول شما از ارزش و انسجام هنری این عنوان کم نمیشد.
پس انتخابش بحث برانگیزه و حیف که بخاطر این ترند جدید "حواست باشه به هیچکس بر نخوره" ما نمیبینیم و نخواهیم دید که دراکمن بیاد راجع به دلیل انتخاب این بازیگر از نظر ظاهری توضیح بده.
اگر هم مصاحبه ای به این موضوع کشیده بشه احتمالا میگه که: آره متاسفانه یه مشت دلقک متعصب وجود دارن ولی بازخورد مثبت هم زیاد داشتیم!

همونطور که خودتم اشاره کردی آثار تو یه طیف هستن از نظر اینکه چه مقدار محتوای هنری داشته باشن و چه مقدار سرگرمی باشن. منم تو سینما نمیام هیچوقت از یه فیلم واقعگرا اجتماعی یا روانشناختی به قیافه بازیگر گیر بدم. ولی اینجا گیر میدم چون اثر یه بازی اکشن ادونچر سایفای با تم 80s هست و هیچ لزومی برا این قیافه وجود نداشته

 
صرفا داشتم به اون قضیه شناخته شده هفت قالب هنر اشاره میکردم که بازی هنر هشتم نیست، حالا از نظر من و شما ممکنه باشه و هیچ اشکالی نداره.

In a 2006 interview with US Official PlayStation 2 Magazine, game designer Hideo Kojima agreed with Ebert's assessment that video games are not art. Kojima acknowledged that games may contain artwork, but he stressed the intrinsically popular nature of video games in contrast to the niche interests served by art. Since the highest ideal of all video games is to achieve 100% player satisfaction whereas art is targeted to at least one person, Kojima argued that video game creation is more of a service than
An artistic endeavor.[63]​

البته برای رسیدن به این نتیجه که انتخاب این بازیگر عجیب بوده هیچ نیازی هم نیست وارد اون بحث بشیم و بهتر بود صرفا همون استدلال خودم رو میاوردم که هیچ لزوم هنری نداشته انتخاب این بازیگر، ینی اگه یه قیافه خوشکل بود باز بقول شما از ارزش و انسجام هنری این عنوان کم نمیشد.
پس انتخابش بحث برانگیزه و حیف که بخاطر این ترند جدید "حواست باشه به هیچکس بر نخوره" ما نمیبینیم و نخواهیم دید که دراکمن بیاد راجع به دلیل انتخاب این بازیگر از نظر ظاهری توضیح بده.
اگر هم مصاحبه ای به این موضوع کشیده بشه احتمالا میگه که: آره متاسفانه یه مشت دلقک متعصب وجود دارن ولی بازخورد مثبت هم زیاد داشتیم!

همونطور که خودتم اشاره کردی آثار تو یه طیف هستن از نظر اینکه چه مقدار محتوای هنری داشته باشن و چه مقدار سرگرمی باشن. منم تو سینما نمیام هیچوقت از یه فیلم واقعگرا اجتماعی یا روانشناختی به قیافه بازیگر گیر بدم. ولی اینجا گیر میدم چون اثر یه بازی اکشن ادونچر سایفای با تم 80s هست و هیچ لزومی برا این قیافه وجود نداشته

البته جناب کوجیما میتونه هم نظر با ایبرت باشه و خب دیدگاهشون این هست و بعنوان یک بازیساز کارکشته کاملا قابل احترام هست. منتها همین نظری که الان گفتن با چیزی که من مثال زدم و مفهوم محتوایی یکسان هم دارن در تضاد هست و خب همینه که میشه ناقض هم. هنر در هر شاخه ای طیفی داره که اونو میتونه خیلی متعالی بکنه و یا میتونه دم دستی تر و فان تر بکنه. ولی در هر حال اصل اثر به همون جهاتی که گفتم قطعا هنر تلقی میشه و در چهارچوب فرم هنری قرار میگیره.
حالا این بحث واقعا در حوصله این تاپیک نیست ولی خود من همون صفحات اول تاپیک هم گفتم که با ایدئولوژی سران ناتی داگ کاملا مشکل دارم و از نظر شخص من ابدا نیاز به این سمت و سو رفتن نیست برای همچین استودیو بزرگی.
منتها الان واقعا این همه هجمه منفی نسبت به این بازی رو درک نمیکنم. گفتن و نشر نظرات آزاده و خب هرکسی میتونه بیاد بگه از تریلر راضی نبوده ولی حقیقتا بعضیا با همین یه تیزر نسخه کل بازی رو پیچیدن و جو واقعا بدی رو حول این بازی راه انداختن که برای من اصلا توجیه نداره. بزارین نمه نمه از بازی اطلاعات بیشتری بیاد و یه مقدار نمایش های بیشتری ببینید بعد بیاین اینجوری کمر همت برای hate دادن ببندید مخالفان گرامی😊
 
  • Like
Reactions: Arios 22
سلام و درود
همه ی اینها بعد رلیز بازی و وقتی ببینن ناتی داگ باز مرزهای قصه گویی و شخصیت پردازی و گیمپلی و گرافیک رو جابه جا کرد، همشون یک شبه توبه میکنن و برمیگردن
من که هر روز تریلر رو میبینم و دارم تو ذهن خودم نظریه پردازی میکنم و در کنارش به ناتی داگ هم ایمان دارم

از ناتی خدا نسازین
همونطور که مایکی خدای یه عده بود ولی حضرت فیل زد نابودش کرد

به عقیده من بازی فضایی و جنگ ستارگان تیغ دو لبه است
هم میتونه به عرش برسونتت هم میتونه با مخ بزنتت زمین

ناتی تا الان ثابت کرده تو هر زمینه ای پرفکت عه
امیدوارم تو این عنوان هم بدرخشه
 
  • Like
Reactions: genesis007
از ناتی خدا نسازین
همونطور که مایکی خدای یه عده بود ولی حضرت فیل زد نابودش کرد

به عقیده من بازی فضایی و جنگ ستارگان تیغ دو لبه است
هم میتونه به عرش برسونتت هم میتونه با مخ بزنتت زمین

ناتی تا الان ثابت کرده تو هر زمینه ای پرفکت عه
امیدوارم تو این عنوان هم بدرخشه
سلام و درود
خدا نمی سازیم

اینطوری بگم
یه سری استاد تو بازی سازی هست، مثل استاد کوجیما، استاد میازاکی و......
به نظر من ناتی داگ متشکل شده از 500 تا استاد که در کنار هم بازی میسازن،
به قول خودت که میگی ( ناتی تا الان ثابت کرده تو هر زمینه ای پرفکت عه ) و + حرف های نیل دراکمن که گفته این بهترین و جاه طلبانه ترین بازی ما تا امروز هست و از تمام تجربیاتمون از بازی های گشته استفاده میکنیم ، میشه تقریبا مطمعن شد که بازی شاهکار خواهد بود
بله نمیشه ۱۰۰درصد گفت همینطوره ولی با یکم سبک سنگین کردن میشه مطمعا شد که بازی عالی خواهد بود
واقعا بعضی دوستان ۹۹ درصد از چیز های خوب یه اثر و سازنده رو میزارن کنار و اون یک درصد منفی رو چنان بولد میکنن ،
خود سم لیک افسانه ای گفته ما آرزو و هدفمون اینه که تبدیل به نسخه اروپایی ناتی داگ بشیم،
ولی تو بازی سنتر طوری حرف میزنن که من فکر کردم در مورد بازی جدید سازندگان بازی آمیرزا حرف میزنن
از صمیم قلب امیدوارم که بازی تو بهترین حالت ممکن ساخته بشه تا همون لذت ببریم و به گیمر بود تموم افتخار کنیم
 
  • Like
Reactions: vaan 2
چون يه عده ول نميكنن هى هر روز ياداورى ميكنن نچسب بوده و ازون طرفم يه عده به زور ميخوان بگن نچسب نبوده :D
کسی به نچسب نبودن تریلر کاری نداره،، تریلر برای یه استودیو مثل ناتی و بازی جدیدشون،، و دادن اطلاعاتی که حاکی از آینده استودیو بعد از ۸ سال هست, اتفاقا به شدت ضعیف و غیر قابل قبول بود(حالا قصد و سیاستشون ایجاد حس کنجکاوی یا تو کف گذاشتن ملت یا هر چیز بود) ‌... البته اطلاعاتی که از طریق مجازی دادن کمی قابل هضم و هایپش کرد ....

بحث اینه که چطور از روی همچین تریلر گنگ و سر بسته ای نسخه کل بازی رو میپیچن و تازه طلبکار میشه که چرا اجازه نمیدید اینجا رو میدان نفرت پراکنی مون کنیم ...‌ بازی بیاد و بازی بدی بود همه با هم به استودیو. و سازنده هاش فحش میدیم و لعنت میفرستیم....

ولی اینکه یکی بیاد بگه کارکتر کچله من کارکتر کچل دوست ندارم ،، اینا نمیخوان ما زن واقعی ببینیم (؟؟) و اینو ۵۰ صفحه تکرار کنه ،، این ربطی به بازی نداره ... این یه مشکل دیگه داره که باید جای دیگه رفع بشه‌. اما....
بازم تکرار میکنم در نبود یه مدیریت درست توی این فروم این کاربر ها هستن که مجبور میشن این شرایط و این کاربر ها رو تحمل کنن ...
 
آخرین ویرایش:
کسی به نچسب نبودن تریلر کاری نداره،، تریلر برای یه استودیو مثل ناتی و یچبازی حدیدشون،، و دادن اطلاعاتی که حاکی از آینده استودیو بعد از ۸ سال هست, اتفاقا به شدت ضعیف و غیر قابل قبول بود ‌... حالا اطلاعاتی که از طریق مجازی دادن کمی قابل هضم و هایپش کرد ....

بحث اینه که چطور از روی همچین تریلر گنگ و سر بسته ای نسخه کل بازی رو میپیچن و تازه طلبکار میشه که چرا اجازه نمیدید اینجا رو میدان نفرت پراکنی مون کنیم ...‌ بازی بیاد و بازی بدی بود همه با هم به استودیو. و سازنده هاش فحش میدیم و لعنت میفرستیم....

ولی اینکه یکی بیاد بگه کارکتر کچله من کارکتر کچل دوست ندارم ،، اینا نمیخوان ما زن واقعی ببینیم (؟؟) و اینو ۵۰ صفحه تکرار کنه ،، این ربطی به بازی نداره ... این یه مشکل دیگه داره که باید جای دیگه رفع بشه ولی بازم تکرار میکنم در نبود یه مدیریت درست توی این فروم این کاربر ها هستن که مجبور میشن این شرایط و این کاربر ها رو تحمل کنن ...

والا من شخصا خيلى تو ذوقم خورد و دراكمن و استوديو و سونى هم نشون دادن اونورى غش كردن ولى دقيقا به احترام كيفيت بازياى قبليشون همون اوايل نظرمو دادم و فعلا منتظرم تا اطلاعات جديد و تريلر از گيم پلى اينا بياد ببينيم چطور ميشه.
ولى نيومدم هى هر روز تكرار مكررات كنم مثل بقيه.
حالا اين دوستان دو دسته هستن:
١-هيتر هاى هميشگى سونى و ناتى داگ كه معرف حضور هستن.
٢-افراد علاقمندى كه واقعا ناراحت شدن و نگران هستن و به نظرم ولى نبايد هى هر روز هم اعصاب خودشون هم بقيه رو خورد كنن.
البته ناگفته نماند يه عده از دوستان هم كلا از بيخ منكر حتى احتمال وجود اين مسائل تو بازى هستن يا ميگن مهم نيست ولى خب ااكثرا جاهاى ديگه نسبت به اين مقوله ها واكنش منفى بعضا تند داشتن ولى اينجا از روى علاقه يا تعصب چشمشونو ميبندن و به نوعى دابل استاندارد عمل ميكنن.
من شخصا جزو هيچ كدوم از افراد بالا نيستم و به نظرم فعلا بايد صبر كرد فقط و همين تئورى هايي پامنقلى خودمونو بگيم و دوستانى رو هم كه هيتر شناسنامه دار (!) محسوب ميشن رو بهشون توجه نكنيم و بقيه ايي رو هم كه نگران هستن سعى كنيم نرنجونيم و واكنش بدى نديم و عملا بهشون نگيم شما نميفهميد و نه اصلا همچين چيزى به نظر نمياد و اونا هم نوارشون رو قضيه گير نكنه هر روز ابراز نگرانى كنن هر چند كه واقعى هم هست :D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • تبلیغات متنی

    Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or