PlayStation Intergalactic: The Heretic Prophet

270d1eea399ddeaea096c20afd887d2c5c7a8196.png
توجه: هرگونه بحث نامربوط جهت برهم زدن جو تاپیک از جمله موارد اقلیتی شامل قطع دسترسی از انجمن خواهد بود
ما برگشتیم! می‌دونم که خیلی منتظر بودید ببینید پروژه بعدی ما چیه و حالا خیلی خوشحالم که می‌تونم بگم: بازی جدید Naughty Dog اسمش Intergalactic: The Heretic Prophet هست و در حال حاضر برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در دست توسعه است. ما از سال ۲۰۲۰ روی این ماجراجویی جدید کار می‌کنیم! این بازی قراره جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین داستانی باشه که تا حالا ساختیم.

Intergalactic داستان شخصیت جدید ما، جردن اِی. مان رو روایت می‌کنه؛ یک جایزه‌بگیر خطرناک که به طرز عجیبی توی یه سیاره دورافتاده به اسم سمپیریا گیر می‌افته. ارتباط این سیاره با دنیای بیرون صدها سال پیش قطع شده و هر کسی که سعی کرده به اونجا سفر کنه و رازهای گذشته‌اش رو کشف کنه، دیگه برنگشته. حالا جردن باید از تمام مهارت‌ها و هوشش استفاده کنه تا اولین نفری باشه که بعد از ۶۰۰ سال از مدار این سیاره خارج می‌شه.

بیشتر از این نمی‌تونیم داستان رو لو بدیم – حداقل فعلاً. اما چیزی که می‌تونیم بگیم اینه که این بازی هم مثل تمام کارهای قبلی ما یه ماجراجویی احساسی و شخصیت‌محور خواهد بود. اهداف داستانی ما فقط با جاه‌طلبی‌هامون تو گیم‌پلی قابل رقابت هستن. این بازی عمیق‌ترین گیم‌پلی‌ای خواهد داشت که تا حالا تو تاریخ Naughty Dog ساختیم و قراره تمام تجربیات‌مون از فرنچایزهای قبلی رو برداریم و اون‌ها رو به مرحله‌ای جدید ببریم.

نقش جردن رو تاتی گابریله، بازیگر بااستعداد، ایفا می‌کنه و بقیه تیم بازیگران هم عالی هستن (اشاره به ستاره‌ها تصادفی نبود!). توی تریلر ممکنه بعضی از بازیگرای دیگه رو هم شناسایی کنید. اطلاعات بیشتری درباره تیم بازیگران در آینده منتشر می‌کنیم.

ماجراجویی فضایی خفن ما به یه موسیقی متن خفن‌تر هم نیاز داره. برای همین، با افتخار اعلام می‌کنیم که قراره موسیقی این بازی رو ترنت رزنر و اتیکوس راس بسازن! کارهای اون‌ها فوق‌العاده هستن و تریلر فقط یه بخش کوچیک از شاهکارشون برای این بازی رو نشون می‌ده.

می‌دونیم که برای اطلاعات بیشتر بی‌صبرانه منتظرید – و باور کنید ما هم خیلی هیجان داریم که چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم. ولی فعلاً باید سرمون رو بندازیم پایین و کار روی این ماجراجویی فوق‌العاده رو ادامه بدیم.

از طرف کل تیم Naughty Dog، از همه طرفدارامون ممنونیم! حمایت شما باعث می‌شه بتونیم بازی‌های رویایی‌مون رو بسازیم و دنیاها و شخصیت‌های جدید و فوق‌العاده‌ای رو خلق کنیم. نمی‌تونیم صبر کنیم تا چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم!

- نام شخصیت اصلی "جردن" است، یک شکارچی جایزه بگیر که به سیاره Sempiria کشیده می شود، سیاره ای که صدها سال پیش ارتباطش با دنیای بیرون قطع شد.
- داستان حول یک دین ساختگی و عواقب ایمان آوردن به نهاد های مختلف متمرکز است.
- بازی در یک جهان موازی جریان دارد که در آن سفرهای فضایی از سال 1986 به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.
- از انیمه های کلاسیک مانند "Akira" و "Cowboy Bebop" الهام گرفته شده.
- بازیگران عبارتند از: Tati Gabrielle - Kumail Nanjiani - Tony Dalton - Halley Gross - Troy Baker
- بازگشت به ریشه های Naughty Dog در ژانر اکشن ادونچر.
- عمیق ترین گیم پلی تاریخ Naughty Dog را خواهد داشت.
- تریلر به طور کامل In-game کپچر شده.
- موسیقی متن توسط Trent Reznor و Atticus Ross ضبط می شود.
- هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد.
 
آخرین ویرایش:
هر چیزی حکمتی داره . احتمالا فایل های بازی در اتش بسوزه. لطفا بازی رو کنسل کنید
و یک انچارتد تر و تمیز با وایب نسل ۷ بسازید.
با سپاس
انچارتد که هیچی، خود کراشم بسازن شما دوستان هستید که یه بامبول برای هیت دادنتون به ناتی داگ پیدا کنید
 
انچارتد که هیچی، خود کراشم بسازن شما دوستان هستید که یه بامبول برای هیت دادنتون به ناتی داگ پیدا کنید
والا بخدا فقط شما سونی فن متولد نشدید ما هم مدت ها با ناتی داگ عشق میکردیم و بازی هاشو میجویدیم.
از یه بازی جدید یه استودیو راصی نبودن و از شرایط جدیدش راضی نبودن = هیت؟ مگه رباتیم بی چون و چرا بپذیریم و حتما هر چی داد خوشمون بیاد
 
هر چیزی حکمتی داره . احتمالا فایل های بازی در اتش بسوزه. لطفا بازی رو کنسل کنید
و یک انچارتد تر و تمیز با وایب نسل ۷ بسازید.
با سپاس
حالا مثلا این بازی کنسل بشه، اینا انچارتد کلاسیک می سازن؟!

نخیر، داستان دنباله، هر استدیویی که انچارتد رو بسازه، با تایید کلی ND هست، و خوب از شواهد بر میاد(امیدوارم اشتباه کنم) در نقش دختر تینیجر نیتن هستیم، مشکل اصلا بازی های ND نیست
اگر انتقادی داریم، باید مستقیم به ایدئلوژیکی که رهبران استدیو دارن به پروژه ها تزریق می کنن، خرده بگیریم

یعنی من مطمئنم، لایسنس بازی های تالکین برا دست ND هم بود، با یک بازی محشر از نظر گیمپلی، روایتی خیلی بهتر لز سریال طرف بودیم، ولی از نظر دایورسیتی و این چیزایی که اعضای اصلی ND زیر کرسی می شینن و شعر می گن به مراتب پتانسیل سمی بودن بیشتری هم داشت!
 
هر چیزی حکمتی داره . احتمالا فایل های بازی در اتش بسوزه. لطفا بازی رو کنسل کنید
و یک انچارتد تر و تمیز با وایب نسل ۷ بسازید.
با سپاس
اگه فایل های بازیش بسوزه فردا دراکمن دلیل اتش سوزی امریکا رو هم گیمر هایی که به بازی هاش ایراد گرفتن اعلام می کنه:D کلا در دفتر دراکمن قفل کنند بهتره:D

جدا از شوخی این بازی برای من وایب خوبی داره به جز کارکتر اصلی تا اینجا . به شدت از ساختن ای پی جدید مثل همین من استقبال می کنم دنیا گیم امروز خیلی نیاز داره به بازی های جدید ، وقعا پر شده از ریمیک و ریمستر و اسکی کردن از موفقیت های بازی های قبلی. به ندرت دیگه داستان های جدید گفته می شه. علاوه بر اون ND امروزی عمرا بتونه یک انچارتد تر تمیز وایب نسل 7 دربیاره قطعا بازی به حاشیه می برن و خب همون بهتر که اون سری شاهکار همونجا تو اوج رهاش کن.
 
والا بخدا فقط شما سونی فن متولد نشدید ما هم مدت ها با ناتی داگ عشق میکردیم و بازی هاشو میجویدیم.
از یه بازی جدید یه استودیو راصی نبودن و از شرایط جدیدش راضی نبودن = هیت؟ مگه رباتیم بی چون و چرا بپذیریم و حتما هر چی داد خوشمون بیاد
خوب میشه ما بدونیم شما چه اطلاعاتی از بازی دارید که ما نداریم ؟ تا علت این نارضایتی رو بدونیم! ... آدم نمیتونه باور کنه کسی که از آتش سوزی که جون ۲۰ نفر رو گرفته و صدها هزار نفر رو به خاک سیاه نشونده هم برای هیت دادن به استودیو و بازیش استفاده می‌کنه ، خیلی مشتاق باشه برای بازی های ناتی ....

Why the Backlash Against Intergalactic: Heretic Prophet Is Unwarranted
 
آخرین ویرایش:
فکر نکنم تا حالا کسی برای بنز و پورشه تعیین کرده باشه که چه جور ماشینی بسازه و قیافش هم چه جوری باشه.این شرکتها خالق هستن و من و شما مصرف کننده.در نهایت حق انتخاب داریم که اون اثر رو بخریم یا نخریم با همه ی کمبودهاشون.
نمیدونم منظورم رو رسوندم یا نه.منظورم اینه جهت و ایده حق خالق هستش و نمیتونیم تو این حیطه وارد بشیم.تو صنعت و بازار هم بوده ایده هایی که اصلا ازشون استقبال نشده ولی همین ایده ها ی جدید هستن که صنعت رو جلو بردن
 
  • Like
Reactions: vaan 2
فکر نکنم تا حالا کسی برای بنز و پورشه تعیین کرده باشه که چه جور ماشینی بسازه و قیافش هم چه جوری باشه.این شرکتها خالق هستن و من و شما مصرف کننده.در نهایت حق انتخاب داریم که اون اثر رو بخریم یا نخریم با همه ی کمبودهاشون.
نمیدونم منظورم رو رسوندم یا نه.منظورم اینه جهت و ایده حق خالق هستش و نمیتونیم تو این حیطه وارد بشیم.تو صنعت و بازار هم بوده ایده هایی که اصلا ازشون استقبال نشده ولی همین ایده ها ی جدید هستن که صنعت رو جلو بردن
این صحبتی که میکنی درمورد کنسول پلی استیشن صدق میکنه نه خدماتی که سونی به شکل بازی داره روش ارائه میده. مثل اینه تو ماشین بخری بعد هرکی درمورد خدمات پس از فروشش حرف میزنه بگی سازنده هرجور بخواد رفتار میکنه.
هر کارگردان یا خالقی تو حیطه ویدیوگیم که تو استدیو های فرست پارتی مشغول کاره، اگه حس میکنه دلش میخواد واسه خودش بازی بسازه و مخاطب به یه ورشه تشریف ببره یه استدیو شخصی باز کنه بگرده دنبال یه ناشر تردپارتی.

البته من هیچ مشکلی با بازی ندارم مشکلم فقط با تریلرش بود از اول که اونم دیگه الان برام مهم نیست منتظر تریلرهای بعدیشم که ببینیم بازی چطوریه اصلا. ولی کسی که رفته کنسول پلی استیشن رو خریده حق داره درمورد خدماتی که رو کنسولش ارائه میشه نظر بده و انتقاد کنه.
 
این صحبتی که میکنی درمورد کنسول پلی استیشن صدق میکنه نه خدماتی که سونی به شکل بازی داره روش ارائه میده. مثل اینه تو ماشین بخری بعد هرکی درمورد خدمات پس از فروشش حرف میزنه بگی سازنده هرجور بخواد رفتار میکنه.
خدمات پس از فروش تو کنسول شامل گارانتی سخت افزار میشه عین خودرو.محصول اصلی بازی هستش.چه بسا که تو مقاطعی سونی سر کنسول ضرر هم میداده و سودش تو عرضه ی بازیها بوده.خودرو رو برا راحتی و لذت رانندگیش میخری و کنسول رو هم برا بازیاش
نمیدونم چه اصراری دارید که نظرتون رو به سازنده تحمیل کنید.همه رو این موضوع اتفاق نظر داشتیم که کمپانیهای بزرگ باید استدیو ها رو آزاد بزارن تا بتونن خلاقیتشون رو عرضه کنن ولی الان همه دارن برا ناتی داگ که خدای خلاقیته صراط مستقیم نشون میدن
 
خدمات پس از فروش تو کنسول شامل گارانتی سخت افزار میشه عین خودرو.محصول اصلی بازی هستش.چه بسا که تو مقاطعی سونی سر کنسول ضرر هم میداده و سودش تو عرضه ی بازیها بوده.خودرو رو برا راحتی و لذت رانندگیش میخری و کنسول رو هم برا بازیاش
نمیدونم چه اصراری دارید که نظرتون رو به سازنده تحمیل کنید.همه رو این موضوع اتفاق نظر داشتیم که کمپانیهای بزرگ باید استدیو ها رو آزاد بزارن تا بتونن خلاقیتشون رو عرضه کنن ولی الان همه دارن برا ناتی داگ که خدای خلاقیته صراط مستقیم نشون میدن
آقا تو سر خرید کنسول مثل ماشین قدرت انتخاب داری که بخری یا نه چون یه محصول پایه س. واسه همین میتونی بگی کسی واسه سازنده خط و نشون نکشه. هرچند کنسولا حتی تو این زمینه هم دیگه متفاوت از محصولات دیگه شدن چون یه چیزی به اسم لایبرری دیجیتال دارن که عملا فقط رو کنسولای اون کمپانی در دسترسه پس حتی من خریدار پلی استیشن درمورد خود کنسول های نسل بعدیشم میتونم نظر بدم چه برسه بازی هاش که تضمین سونی برای خرید محصولش بوده که تنها کاری که انجام میده اجرای بازیه. عجیبه که یه مفهوم مثل لذت رو داری با خرید بازی که مثل هر محصول دیگه ای قابل نقده مقایسه میکنی.

والا تو تریلری که من دیدم تنها چیزی که توش نبود خلاقیت بود. حتی موزیک تریلرم اورجینال نبود. بقیشم که تا شلوار پای کاراکترم که رفرنس از اینور اونور بود. حالا بذار 4 تا تریلر از بازی ببینیم صد در صد بخش های خلاقانه ی بازی رو هم میبینیم. هرچند من به شخصه با اینکه ناتی داگ برام یه استدیو 10 از 10 هستش ولی استدیوی خلاقی نمیدونمش به اون صورت. بیشتر بلدن چطور اجزای مختلف رو کنار هم قرار بدن که یه تجربه بی نقص ارائه بدن.

در کل یکم حساسیت درمورد ناتی داگ دوباره رفته بالا. نمیشه رفت همه جا تا یه انتقادی از یه چیزی که یه ربطی به ناتی داگ داشته چاقو کشی راه انداخت که شما چه میفهمید و هیترید.
 
  • Like
Reactions: genesis007
من فقط برام سواله یه تریلر نچسب و نامفهوم چطور میتونه باعث بشه تایپیک 52 صفحه جلو بره

چون يه عده ول نميكنن هى هر روز ياداورى ميكنن نچسب بوده و ازون طرفم يه عده به زور ميخوان بگن نچسب نبوده :D
 
خدمات پس از فروش تو کنسول شامل گارانتی سخت افزار میشه عین خودرو.محصول اصلی بازی هستش.چه بسا که تو مقاطعی سونی سر کنسول ضرر هم میداده و سودش تو عرضه ی بازیها بوده.خودرو رو برا راحتی و لذت رانندگیش میخری و کنسول رو هم برا بازیاش
نمیدونم چه اصراری دارید که نظرتون رو به سازنده تحمیل کنید.همه رو این موضوع اتفاق نظر داشتیم که کمپانیهای بزرگ باید استدیو ها رو آزاد بزارن تا بتونن خلاقیتشون رو عرضه کنن ولی الان همه دارن برا ناتی داگ که خدای خلاقیته صراط مستقیم نشون میدن
سلام و درود
همه ی اینها بعد رلیز بازی و وقتی ببینن ناتی داگ باز مرزهای قصه گویی و شخصیت پردازی و گیمپلی و گرافیک رو جابه جا کرد، همشون یک شبه توبه میکنن و برمیگردن
من که هر روز تریلر رو میبینم و دارم تو ذهن خودم نظریه پردازی میکنم و در کنارش به ناتی داگ هم ایمان دارم
 
  • Like
Reactions: malek911
آقا تو سر خرید کنسول مثل ماشین قدرت انتخاب داری که بخری یا نه چون یه محصول پایه س. واسه همین میتونی بگی کسی واسه سازنده خط و نشون نکشه. هرچند کنسولا حتی تو این زمینه هم دیگه متفاوت از محصولات دیگه شدن چون یه چیزی به اسم لایبرری دیجیتال دارن که عملا فقط رو کنسولای اون کمپانی در دسترسه پس حتی من خریدار پلی استیشن درمورد خود کنسول های نسل بعدیشم میتونم نظر بدم چه برسه بازی هاش که تضمین سونی برای خرید محصولش بوده که تنها کاری که انجام میده اجرای بازیه. عجیبه که یه مفهوم مثل لذت رو داری با خرید بازی که مثل هر محصول دیگه ای قابل نقده مقایسه میکنی.

والا تو تریلری که من دیدم تنها چیزی که توش نبود خلاقیت بود. حتی موزیک تریلرم اورجینال نبود. بقیشم که تا شلوار پای کاراکترم که رفرنس از اینور اونور بود. حالا بذار 4 تا تریلر از بازی ببینیم صد در صد بخش های خلاقانه ی بازی رو هم میبینیم. هرچند من به شخصه با اینکه ناتی داگ برام یه استدیو 10 از 10 هستش ولی استدیوی خلاقی نمیدونمش به اون صورت. بیشتر بلدن چطور اجزای مختلف رو کنار هم قرار بدن که یه تجربه بی نقص ارائه بدن.

در کل یکم حساسیت درمورد ناتی داگ دوباره رفته بالا. نمیشه رفت همه جا تا یه انتقادی از یه چیزی که یه ربطی به ناتی داگ داشته چاقو کشی راه انداخت که شما چه میفهمید و هیترید.
یه مثال دیگه میزنم.شما نایکی رو میشناسی و به برندش هم اطمینان داری.برای خرید کفش ایده میدی که زیرَش فلان باشه،رویَش فلان و رنگش فلان و ظاهرش هم فلان؟ مسلما خیر.شما میری نمایندگیش و از ویترین با تنوع بالاش یه محصولی انتخاب میکنی که باب میلت باشه.شاید تو ویترینش چندتا هم کفش باشه که ازشون بشدت بدت اومده.ولی یه نامه برا نایکی نمینویسی و یا تو توئیتر کامنت نمیدی که فلان کفشات آشغال بودن و دیگه از اینا نساز
الان من از gta بدم میاد و حتی یه نسخش رو هم بازی نکردم، براش دلیل هم دارم ولی تا حالا تاپیکش نرفتم و دربارش هم نظر ندادم چون برا منم محصول مناسب وجود داره و دلیلی نداره همه ی بازیها باب میل من باشن و وظیفه ی شرعی خودم بدونم همه بازیها رو نقد کنم.
در مورد خلاقیت هم قرار نیست تک تک عناصر جزو خلاقیت باشن.به عنوان مثال فقط نحوه ی باز کردن درها یه نمونه از خلاقیت تو لست حساب میشه
 
آخرین ویرایش:
من درباره نمایش اولیه Intergalactic، تو این تاپیک هنوز نظری ندادم؛ چون از نمایش بازی راضی بودم و خیلی ازش خوشم اومد ولی همه گفتنی‌ها رو بقیه دوستان گفته بودن و نیازی به نظرِ تکراری من نبود. فقط میخوام یه نکته رو عرض کنم:

اینکه بعضی از دوستان توقع دارن که بازی‌ها مطابق با سلیقه و میلشون ساخته بشه و دولوپرها چیزی رو ارائه بدن که گیمرها دوست دارن، کاملاً قابل درکه و حتی در ظاهر امر، منطقی هم به نظر میاد؛ ولی چه خوشمون بیاد چه نیاد، اگر بازی‌هایی از این دست رو نهایتاً یک اثر هنری بدونیم (که هست) و خالقش رو هنرمند (که هست)، باید یک بار با این واقعیت روبه‌رو بشیم که نه اثر هنری می‌تونه سفارشی باشه و نه رسالت هنرمند، fan service دادنه! هنرمند کارش اینه که اثرش رو خلق کنه و بعد، اون رو در معرض نقد دیگران قرار بده. حالا شما می‌تونی به وجوه مختلف اثر نقد داشته باشی و یا حتی فراتر بری و توانمندی‌ها و نیّات هنرمند رو زیر سوال ببری! حتی می‌تونی اثر هنری رو به نشانه نپسندیدن، نخری و پولی بابتش ندی! ولی در نهایت نمی‌تونی برای هنرمند تعیین تکلیف کنی که چی بسازه و چی نسازه. هنرمندی که بخواد درونیات و احساساتش رو بر اساس میل مخاطب تغییر بده و کاری بکنه که همه همیشه براش به‌به و چه‌چه کنن، فاتحشه‌اش رو باید خوند. من نمی‌گم از نیل دراکمن و ناتی داگ، قدیس بسازید ولی بذارید تو کاری که بیشتر از ما بلدن و توش استادن، راه دلخواهشون رو برن و اصالت خودشون رو حفظ کنن.
 
من درباره نمایش اولیه Intergalactic، تو این تاپیک هنوز نظری ندادم؛ چون از نمایش بازی راضی بودم و خیلی ازش خوشم اومد ولی همه گفتنی‌ها رو بقیه دوستان گفته بودن و نیازی به نظرِ تکراری من نبود. فقط میخوام یه نکته رو عرض کنم:

اینکه بعضی از دوستان توقع دارن که بازی‌ها مطابق با سلیقه و میلشون ساخته بشه و دولوپرها چیزی رو ارائه بدن که گیمرها دوست دارن، کاملاً قابل درکه و حتی در ظاهر امر، منطقی هم به نظر میاد؛ ولی چه خوشمون بیاد چه نیاد، اگر بازی‌هایی از این دست رو نهایتاً یک اثر هنری بدونیم (که هست) و خالقش رو هنرمند (که هست)، باید یک بار با این واقعیت روبه‌رو بشیم که نه اثر هنری می‌تونه سفارشی باشه و نه رسالت هنرمند، fan service دادنه! هنرمند کارش اینه که اثرش رو خلق کنه و بعد، اون رو در معرض نقد دیگران قرار بده. حالا شما می‌تونی به وجوه مختلف اثر نقد داشته باشی و یا حتی فراتر بری و توانمندی‌ها و نیّات هنرمند رو زیر سوال ببری! حتی می‌تونی اثر هنری رو به نشانه نپسندیدن، نخری و پولی بابتش ندی! ولی در نهایت نمی‌تونی برای هنرمند تعیین تکلیف کنی که چی بسازه و چی نسازه. هنرمندی که بخواد درونیات و احساساتش رو بر اساس میل مخاطب تغییر بده و کاری بکنه که همه همیشه براش به‌به و چه‌چه کنن، فاتحشه‌اش رو باید خوند. من نمی‌گم از نیل دراکمن و ناتی داگ، قدیس بسازید ولی بذارید تو کاری که بیشتر از ما بلدن و توش استادن، راه دلخواهشون رو برن و اصالت خودشون رو حفظ کنن.
اگه اینطور که شما میگی بود ویدیوگیم هم یه قالب هنری حساب میشد و بعد از سینما هنر هشتم به حساب میومد. اما بخاطر جنبه خدماتیش نشده (اینکه وظیفه داره سرگرم کننده باشه).
و این ایراد منطقیه که اثری که راجع به هیچ محتوای بزرگسالانه ای نیست و صرفا یه اکشن ادونچر سایفای هست دلیلی نداره قیافه کاراکتر اصلیش بد باشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • تبلیغات متنی

    Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or