Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Assassins-creed-red.jpeg
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
اینجا خیلی شاکی هستن از سری، به هر شکل درسته سر یکسری بازی اخیر مثلا Avatar و Star wars اخیرا فروش های خوبی نداشته، و در کنارش عنوان های جدید یکسری IP محبوب قدیمیش رو کنار گذاشته. ولی فروش بازی ها رو هم نگاه کنید خیلی بی منطق این مسیر جلو نرفته.

سه نسخه RPG شده AC به ترتیب هر کدوم بیشتر از قبلی و در مجموع بالاترین فروش تو این سری رو تجربه کردن، Unity خوب اولش مشکل داشت و فروش جالبی هم نداشت، Syndicate ملت از یک لحاظ دیگه باهاش حال نکردن، Origin اومد سبک رو کلا عوض کرد و کلی هم فروش رفت بالا، پشت بندش Odyssey هم بیشتر RPG شد و باز هم فروش بالاتری داشت، بعد از Origin همون تیم شروع کردن روی Valhalla و اگر اشتباه نکنم بیشترین فروش سری رو در کل داشته (شاید بعد از Black flag). وقتی بازی خوب ازش استقبال میشه چرا نباید همون مسیر رو ادامه بدن، ملت بازگشت به ریشه ها خواستن یک عنوان جمع و جور تر دادن مثل Mirage (که البته خیلی قابل مقایسه نیست). سر Shadow هم شاید اولش خیلی امیدوار کننده نبوده، ولی الان میشه به نظر میاد بازی خیلی پخته تر شده باشه. باید منتشر بشه و دید در واقعیت چطوره ولی من به هر شکل براش الان دیگه هایپ دارم و شاید بعد مدت ها اولین نسخه سری باشه که همون ابتدا بخرم و صبر نکنم براش که تخفیف بخوره.

در مورد IP های دیگه، Prince of Persia با Lost Crown برگشت، چه مراجع مختلف چه ملتی که بازی کردن همه از بازی رضایت داشتن و یکی از معدود بازی های خوش ساخت Ubi بود تو سال های اخیر، ولی سر فروش پایین، تیم سازنده منحل شد، درسته سبک بازی شاید خیلی همه پسند نباشه ولی بازی های خوش فروش دیگه تو این سبک کم نبوده مثل دو نسخه Ori (که روی Gamepass هم بوده ولی به نظر مثلا نسخه دوم تو یک سال اول فروش بالای دو میلیون نسخه داشته) یا Hollow Knight یا Dead Cells همه مثال هایی هستن که تو چند سال اخیر منتشر شده و خوش ساخت بودن و فروش خوبی هم تجربه کردن ولی Prince of Persia با اینکه بازی خوش ساختی بود در نهایت هم اون فروشی که لایقش بود رو نشد تجربه کنه. خوب احتمالا هم دوباره IP برای سالها میره تو خواب، اون ریمیک Sands of Time فعلا بلا تکلیفه (البته خیلی جای دفاع هم نداره با اون شرایطی که در نظر داشتن یک زمانی منتشرش کنن). همین الان تو لیست فرند های من تو استیم با اینکه 50 درصد تخفیف خورده 14 نفر Wishlist کردنش، و جز خودم کلا یک نفر تهیه کرده یکی دیگه هم که داره یک رفیق من بود که من سر اینکه سری رو بهش بشناسونم براش گیفت کردم که اتفاقا خیلی هم باهاش حال کرد. البته شرایط فرق میکنه، ولی در کل ملت حاضر نیستن بازم برای این بازی که خوش ساخته قیمت یک بازی کامل رو نداره و تازه 50 درصدم تخفیف خورده خرج کنن، چرا بعد ملت انتظار دارن مثلا Ubi برگرده این سری رو زنده کنه وقتی فروشی براشون نداره.

در مورد Splinter Cell هم با درسته Conviction عنوانی بود که عقب گرد حساب میشده تو سری، ولی Black List با اینکه عنوان خوش ساختی هم بوده و بازم برگشت به ریشه ها حساب میشده، از نظر فروش خیلی ضعیف عمل کرد و سری رو به خواب زمستانی فرو برد.
 
اینا هم مثل اینکه نسخه اشون داره پیچیده میشه. چند سال پیش وقتی ویوندی میخواست بخرشون، چه حمایتی می کردن طرفدارها ازشون و با همین جوی که علیه ویوندی ایجاد شد نهایتا اون معامله به نفع یوبی به هم خورد. یادمه رئیس کمپانی هر تریبونی که پیدا میکرد میخواست که ازشون حمایت بشه و همینم شد و کمپانی رو نگه داشتن. از اون سال تا امروز چنان گند زدن که بعید میدونم زیر نظر ویوندی انقدر کارنامه اشون سیاه میشد.
راحت میتونستن برگردن، یعنی هر بازی ای که عرضه میکردن یه نشونه بود که بفهمن آب بستن تو بازی ها و اپن ورلد پوچ و توخالی ساختن تا یه جایی کشش داره ولی انقدر ادامه دادن تا دیگه نه راه پس دارن نه راه پیش. بهتر، اون همه خاطره دفن بشه بهتر از این فارکرای و اساسین ساختنه.
وقتی به شکل مضحکی بودجه رو صرف کپی پیس و عرضه بازی تو هر وضعیت و شرایطی میکنی همین میشه دیگه. یه زمان تنوع آی پی ها و سبک هایی که بازی میساختن زبانزد بود الان هم البته بازی زیاد میسازن ولی همه کلا یه بازیه پوسته عوض کرده. حتی ریسینگ هاشم از همون فرمول کپی پیس پیروی میکنه، آخه لامصب تا کجا؟
بهترین حالت بنظرم اینه که کلا منحل بشه و آی پی هاش بیوفته دست بقیه ناشرها، اینطور حداقل این امید هست که چند تا سری با کیفیت دوباره برگردن. وگرنه اگه تنسنت مثلا بخرشون همین آی پی ها هم از دست میره.
 
الکی که منفور نشده این شرکت
اینقدر که گند زده به همه ای پی هاش و حرف گیمر ها رو به یک ورش گرفته
همون بهتر منحل شه چون اینا درست بشو نیستن

فکر کن این ای پی هارو داشته باشی و نتونی یه نسخه درست درمون از توشون دربیاره !

Brothers In Arms -Splinter cell - Prince -Assasins -Rainbow Six
 
این آرزوی منحل شدن UBI قراره که چه مشکلی رو حل کنه؟

درسته که ماها هی چپ و راست و به درستی سرش غر میزنیم که این AC نیست ، سیستم جهان بازتون کپی پیسته یا هرچی...

ولی بسته شدن یا ورشکسته شدن اینها چه دست آوردی برای گیمرجماعت داره؟

UBI با تمام منفوریت و... سبکهایی از بازیها رو میسازه که هیچ کمپانی دیگه ای جرات سرمایه گذاری روش رو نداره.
همین Crew motorfest ، گوست ریکان ها ، رینبوسیکس ، حتی همین AC ها که ما میگیم اصلا اساسینزکرید نیستن فروش خیلی خفنی دارن و کلی طرفدار.

اگه یوبی گوست ریکان نسازه دیگه کی تو صنعت شوتر تاکتیکی AAA با این کیفیت میسازه؟
حتی اگه بگیم فرمول جهان بازش کپی پیست باشه.
شما رو نمیدونم ولی Wildlands و BreakPoint دوتا از بهترین بازیهایی هستن که میتونه پلیرها رو تا مدتها سرگرم کنه ، طرفدار میلیونی هم دارن.

اینکه Ubi نتونسته اسپلینترسل رو برگردونه اولین باره که تو صنعت اتفاق میفته؟
سونی تونسته سایفون فیلتر رو برگردونه یا کلی عنوان دیگه رو؟
خب این طبیعیه که کمپانیها انتخاب کنن که چی براشون سودآوره و چی نیاز داره که بیشتر روش کار بشه یا اصلا آرشیو بشه.

شاید با ورشکست شدن Ubi ما دیگه AC نبینیم و یکسری از ما که اصلا مشتریش نیستیم خیالمون راحت بشه که دیگه تولید نمیشه ولی به همون نسبت دیگه Crew ، Prince ، Ghost Recon ، R6 ، Anno ، SETTLERS ، RIDERS REPUBLIC و... رو هم به هیچ وجه نخواهیم دید.

هیچ کمپانی دیگه ای روی این بازیهایی که گفتم سرمایه گذاری در حد AAA نمیکنه.
یکبار این رو تجربه کردیم وقتی THQ به فنا رفت و دیدیم که چطور عناوین خفنش نابود شدن ، شاید یکی دوتا مثل Metro و... نجات پیدا کردن ولی مابقی حتی اگه توسط کمپانیهای دیگه خریداری شدم و بعدها برگشتن اصلا در حد دوران THQ براشون هزینه نشد و فقط اسم اون بازی رو یدک میکشیدن.

خلاصه اینکه وقتی میبینم یکی میگه بزار فلانی ورشکست بشه تا آدم بشه و فلان خیلی برام عجیبه.
نمیتونم تصور کنم که گیمر باشه و همچین نظری داشته باشه.
 
این آرزوی منحل شدن UBI قراره که چه مشکلی رو حل کنه؟


ولی بسته شدن یا ورشکسته شدن اینها چه دست آوردی برای گیمرجماعت داره؟
اشتیاق برای تعطیل شدن یوبیسافت برای یه عده حکم سیگما و خفن بودن براشون داره همین.
تنها چیزی که عایدشون میشه اینه که سیس خود خفن پنداری بگیرن، آرزوی منحل شدن یوبیسافتو کنن و لایک بگیرن تا کیف کنن که اوففف چقدر حق گفتم دمم گرم.
اصلا نباید اهمیت بدی به این جماعت. بذار غرشونو بزنن. یوبیسافت چه بازی بد بسازه، چه بازی خوب بسازه و چه اصلا بازی نسازه اینا همیشه غر زدن و میزنن.
کمپانی های دیگه روی IPهای خودشون نمیتونن تمرکز کنن بعد بیان IPهای یوبیسافتو نجات بدن. خنده دارترین ادعا که قبلتر با مایکروسافت دیدیم چه بلایی سر تانگو اومد و این جماعت همیشه شاکی براشون درس عبرت نشد.
 
این آرزوی منحل شدن UBI قراره که چه مشکلی رو حل کنه؟

درسته که ماها هی چپ و راست و به درستی سرش غر میزنیم که این AC نیست ، سیستم جهان بازتون کپی پیسته یا هرچی...

ولی بسته شدن یا ورشکسته شدن اینها چه دست آوردی برای گیمرجماعت داره؟

UBI با تمام منفوریت و... سبکهایی از بازیها رو میسازه که هیچ کمپانی دیگه ای جرات سرمایه گذاری روش رو نداره.
همین Crew motorfest ، گوست ریکان ها ، رینبوسیکس ، حتی همین AC ها که ما میگیم اصلا اساسینزکرید نیستن فروش خیلی خفنی دارن و کلی طرفدار.

اگه یوبی گوست ریکان نسازه دیگه کی تو صنعت شوتر تاکتیکی AAA با این کیفیت میسازه؟
حتی اگه بگیم فرمول جهان بازش کپی پیست باشه.
شما رو نمیدونم ولی Wildlands و BreakPoint دوتا از بهترین بازیهایی هستن که میتونه پلیرها رو تا مدتها سرگرم کنه ، طرفدار میلیونی هم دارن.

اینکه Ubi نتونسته اسپلینترسل رو برگردونه اولین باره که تو صنعت اتفاق میفته؟
سونی تونسته سایفون فیلتر رو برگردونه یا کلی عنوان دیگه رو؟
خب این طبیعیه که کمپانیها انتخاب کنن که چی براشون سودآوره و چی نیاز داره که بیشتر روش کار بشه یا اصلا آرشیو بشه.

شاید با ورشکست شدن Ubi ما دیگه AC نبینیم و یکسری از ما که اصلا مشتریش نیستیم خیالمون راحت بشه که دیگه تولید نمیشه ولی به همون نسبت دیگه Crew ، Prince ، Ghost Recon ، R6 ، Anno ، SETTLERS ، RIDERS REPUBLIC و... رو هم به هیچ وجه نخواهیم دید.

هیچ کمپانی دیگه ای روی این بازیهایی که گفتم سرمایه گذاری در حد AAA نمیکنه.
یکبار این رو تجربه کردیم وقتی THQ به فنا رفت و دیدیم که چطور عناوین خفنش نابود شدن ، شاید یکی دوتا مثل Metro و... نجات پیدا کردن ولی مابقی حتی اگه توسط کمپانیهای دیگه خریداری شدم و بعدها برگشتن اصلا در حد دوران THQ براشون هزینه نشد و فقط اسم اون بازی رو یدک میکشیدن.

خلاصه اینکه وقتی میبینم یکی میگه بزار فلانی ورشکست بشه تا آدم بشه و فلان خیلی برام عجیبه.
نمیتونم تصور کنم که گیمر باشه و همچین نظری داشته باشه.
این AAA ها که میفرمایید در حد ی دونه A هم نیستن چه برسه تریپل A
چه سرمایه گذاری میکنه؟ مثلا این فارکرای 5-6 نیو داون چ کاری داره کلا همه چی رو کپی پیست کرده حتی زحمت یک طراحی از اولم نمیکشه.
این اساسین هاش کجا AAA هستن بهترین حالت ی بازی متوسطه ( اگر نگیم ضعیف)
 
این AAA ها که میفرمایید در حد ی دونه A هم نیستن چه برسه تریپل A
چه سرمایه گذاری میکنه؟ مثلا این فارکرای 5-6 نیو داون چ کاری داره کلا همه چی رو کپی پیست کرده حتی زحمت یک طراحی از اولم نمیکشه.
این اساسین هاش کجا AAA هستن بهترین حالت ی بازی متوسطه ( اگر نگیم ضعیف)
قبوله.
شما یدونه بازی با هر چندتا Aیی که مدنظرته درحد همین فارکرای ها ، ACها ، Crewها ، گوست ریکان ها و... بیار اونوقت منم قبول میکنم اینها اصلا B یا C هستن.
اصلا غیر یوبی کس دیگه ای تو این سبکها با همین کیفیت ضعیفی که میگی بازی میسازه؟
غیر UBI کس دیگه ای همچین رنج متفاوتی از عناوین رو منتشر میکنه؟

منم مشتری فارکرایهاش نیستم ، از 4 به بعد رو بازی نکردم ولی خب چرا باید آرزو کنم که تعطیل بشه یا ورشکست بشه؟

UBI تعطیل بشه فارکرای/AC با کیفیت میزارن کف دستمون؟
یا همین شانسِ کم که تو چند سال آینده UBI مثل کپکام تو نسل قبل و احتمالا کونامی تو این نسل شیفت بخوره و بتونه عناوینش رو به بهترین شکل ممکن برگردونه هم از بین میره؟
 
یوبیسافت پارسال Crew motorfestی عرضه کرد که با هر متر و معیاری چیزی از سری FH کم نداشت و چه بسا تو مواردی بهتر هم ظاهر شد ولی متاش چی؟
از روز عرضه تا الان تو تاپیکش ببینی یه نفرم ناراضی نبوده. متاش شده 76! چرا؟ چون یوبیسافت ساخته. بماند که به صورت رایگان اومدن یه مپ جدیدم اضافه کردن که تو این سطح از ریسینگ استودیو دیگه ای رایگان اینکارو نمیکنه.
حالا شما بگرد ریسینگ در این سطح از کیفیت با این جذابیت فارغ از سری FH پیدا کن. سیگمادوستان ریختن گند زدن به متا و یوزر اسکور بازی که هرکی تجربش کرده عملا معتادش شده‌. تاپیکش خودش گویای وضعیت هست.
یا ده ها مثال دیگه. اینا مهم نیست بجاش بیایم غر بزنیم لایک بگیریم و کیف کنیم :-j پرنس جدید ساخت از این سیگماها و همیشه شاکیا کدومشون خریدن که ساپورتش کنن؟ ولی حمله کردن به اینکه چرا سازندش بخاطر فروش کم تعدیل شد. مسخره تر از غر زدنای سیگماها نداریم حقیقتا:D
ویدیوهای AC Shadows کاملا نمایانه که بازی نمایش به نمایش بهتر و پالیش تر شده و احتمالا بعیده محصول بدی باشه. بعد طرف با افتخار بدون اینکه اصلا بازی عرضه شه یا تجربش کرده باشه میاد غر میزنه که افتضاحه و شکست خوردس:))
 
قطعا منحل شدن راه حل منطقی و مناسبی نیست، وقتی قرار نيس وضعیت عناوین بهتر بشه بعد از یوبی ، دست خود یوبی باشه بهتره ، همینطوریش هم کمبود تنوع عناوین داره گیمر هارو عذاب میده.
 
  • Like
Reactions: MyJinx
این آرزوی منحل شدن UBI قراره که چه مشکلی رو حل کنه؟

درسته که ماها هی چپ و راست و به درستی سرش غر میزنیم که این AC نیست ، سیستم جهان بازتون کپی پیسته یا هرچی...

ولی بسته شدن یا ورشکسته شدن اینها چه دست آوردی برای گیمرجماعت داره؟

UBI با تمام منفوریت و... سبکهایی از بازیها رو میسازه که هیچ کمپانی دیگه ای جرات سرمایه گذاری روش رو نداره.
همین Crew motorfest ، گوست ریکان ها ، رینبوسیکس ، حتی همین AC ها که ما میگیم اصلا اساسینزکرید نیستن فروش خیلی خفنی دارن و کلی طرفدار.

اگه یوبی گوست ریکان نسازه دیگه کی تو صنعت شوتر تاکتیکی AAA با این کیفیت میسازه؟
حتی اگه بگیم فرمول جهان بازش کپی پیست باشه.
شما رو نمیدونم ولی Wildlands و BreakPoint دوتا از بهترین بازیهایی هستن که میتونه پلیرها رو تا مدتها سرگرم کنه ، طرفدار میلیونی هم دارن.

اینکه Ubi نتونسته اسپلینترسل رو برگردونه اولین باره که تو صنعت اتفاق میفته؟
سونی تونسته سایفون فیلتر رو برگردونه یا کلی عنوان دیگه رو؟
خب این طبیعیه که کمپانیها انتخاب کنن که چی براشون سودآوره و چی نیاز داره که بیشتر روش کار بشه یا اصلا آرشیو بشه.

شاید با ورشکست شدن Ubi ما دیگه AC نبینیم و یکسری از ما که اصلا مشتریش نیستیم خیالمون راحت بشه که دیگه تولید نمیشه ولی به همون نسبت دیگه Crew ، Prince ، Ghost Recon ، R6 ، Anno ، SETTLERS ، RIDERS REPUBLIC و... رو هم به هیچ وجه نخواهیم دید.

هیچ کمپانی دیگه ای روی این بازیهایی که گفتم سرمایه گذاری در حد AAA نمیکنه.
یکبار این رو تجربه کردیم وقتی THQ به فنا رفت و دیدیم که چطور عناوین خفنش نابود شدن ، شاید یکی دوتا مثل Metro و... نجات پیدا کردن ولی مابقی حتی اگه توسط کمپانیهای دیگه خریداری شدم و بعدها برگشتن اصلا در حد دوران THQ براشون هزینه نشد و فقط اسم اون بازی رو یدک میکشیدن.

خلاصه اینکه وقتی میبینم یکی میگه بزار فلانی ورشکست بشه تا آدم بشه و فلان خیلی برام عجیبه.
نمیتونم تصور کنم که گیمر باشه و همچین نظری داشته باشه.
من شخصا دنبال ورشکسته شدنش نیستم نه اینکه مخالف باشم نه کلا خنثی ام هیچ ارزشی برام نداره بشه یا نه ولی چیزی که هست، شواهد اینو داره نشون میده که افتاده تو سراشیبی سقوط و سرعتشم خیلی زیاده! مسبب این شرایطم اونی نیست که دنبال ورشکسته شدن این کمپانی باشه، خروجی خود کمپانی هست و واکنش گیمرها!
بیا درام نسازیم، ورشکست هم که بشه همین بازی هایی که چپ و راست داره کپی پیست میکنه رو تو سریع ترین زمان کمپانی های پولدار میخرن و نهایتا با همین کیفیت ادامه میدن! میمونه یه سری بازی که خاک شدن و شاید خاک بمونن، پس برای منه گیمر چه فرقی داره؟
شما الان از کدوم تنوع صحبت میکنی؟ آواتار تو سبک جهان آزاد شوتر، استاروارز تو سبک جهان آزاد ماجراجویی، ac تو سبک جهان آزاد تاریخی، فارکرای تو سبک جهان آزاد شوتر، کرو تو سبک جهان آزاد ریسینگ، گوست ریکان تو سبک جهان آزاد تاکتیکی همه درسته به شدت متنوع هستند ولی من میگم همه یه بازی هستن با پوسته متفاوت. تو ویژگی های بد و افتضاح همه کلی خصوصیت مشترک دارن که نمیشه شمرد! این شرکت چنان تو بازی هاش به شعور منه گیمر توهین کرده که نمیخوام اصلا لوگو شرکتشو تو اینترو هیچ بازی ای ببینم، منی که طرفدار کارهای این شرکت بودم.
یه زمان آره تنوع کارهای شرکت مثال زدنی بود ولی الان نه، تنوع هم که باشه چنان میزنه تو صورتت که پشیمون میشی از تنوع.
من اخیرا فارکرای ۴ و پرایمال رو تموم کردم و نسخه ۵ رو نصب کردم! عذر میخوام حالم به هم خورد تو دوتا بازی انقدر که کار تکراری کردم و دیدم تو ۵ هم باز همون آش و همون کاسه. آخه بازی ساز عاقل، منه گیمر رو چی فرض کردی؟ چقدر ظرفیت تو من دیدی که یه کار تکراری رو هزاران بار انجام بدم باز بیای همون کارها رو تو نسخه بعد هم نه نسخه های بعد تکرار کنی؟ باورم نمیشه من عاشق فارکرای بودم ولی الان فکر اینکه تو نسخه ۵، اسپین آفی که براش دادن و نسخه ۶ باز باید یه سری فعالیت تکراری رو تو یه دنیای تکراری، با شخصیت های تکراری، روایت تکراری و گیم پلی بارها و بارها تکرار شده انجام بدم؟
بازم میگم درام نباید ساخت، واقعیت اینه که این شرکت وضعیت بدی داره و خروجی های خودش که حالا شما بعنوان گیمر دوست داشتی و من نه، به اینجا رسوندش، الان دیگه تغییر اومده سراغش و دیگه دست خودشم نیست یه اتفاقی احتمالا در آینده میوفته و اجتناب ناپذیره، به منه گیمر بستگی نداره که بخوام بخاطر سرزنش بشم. مثال بدی هم زدی در مورد سونی، سونی اگر فلان بازی رو کنار گذاشته یه جای دیگه از یه طریق دیگه با یه بازی پرداخت شده جاشو حداقل برای اکثریت طرفدارهاش پر کرده، با تنوع معنا دار سبک و بازی، یوبی اگه میخواست مسیر سونی رو بره الان تنه میزد به تنه بزرگای صنعت. من به تنوع بازی های الان یوبی میگم پوچ، تو خالی.
Thq هم مثال بدی بود، یوبی الان با thq قابل مقایسه نیست شرایط الان یوبی طمع کردن از سلیقه گیمرها هست نه خواست گیمرها، منه گیمر کی خواستم فارکرای بسازی، بعد بری فارکرای با تم آواتار بسازی، بعد بری فارکرای با تم استاروارز بسازی...
 
@Booker DeWitt
مثالم از سونی برای این بود که بگم این طبیعیه که کمپانیها بازیهاشون رو آرشیو کنن یا خیلی در مورد برگشت اونها محتاط باشن.
الان کسی دلش نمیخواد سایفون فیلتر ، کیلزون و... برگردن؟

در مورد THQ هم کاملا دیدیم که چه خوب عناوینش نجات پیدا کردن!
نمیدونم بودی و دیدی یا نه.
ولی از عناوین بزرگش تقریبا مترو مونده (مابقی رو حضور ذهن ندارم).
عناوین دیگش و حتی خیلی از استودیوها همه خداحافظی شدن.

خب فکر کنم خیلی واضح گفتی که مشتری UBI نیستی.
ولی کی این وسط داره دارما میسازه؟
چرا باید با منتشر کردن فارکرای بهت توهین بشه؟
خب بازی نکن که همچین توهینی نبینی.

مثلا اگه سونی هورایزن/سوشیما یا مایکرو فورتزا/Redfall میسازه که من نوعی دوست ندارم باید بیام بگم کاش ورشکست بشن؟
ولی در مقابل اینها Gow/Halo/Gears/Tlou میسازن که واقعا دوستشون دارم .

Ubi هم همینه.

دقت نکردی.
اگه فارکرای یا AC ضعیف میسازه ولی کلی IP داره که واقعا باکیفیتن و کلی پلیر دارن.
من نگفتم با فارکرای ،آواتار ، Outlaws و... مشکلی ندارم.
اما این کمپانی به همون اندازه که این بازیهای تکراری رو میسازه به همون اندازه هم Crew /Ghost Recon/RIDERS REPUBLIC/Anno/Watch Dogs/ R6 و... هم میسازه که هیچ کس دیگه ای نمیسازه.
بسازن پیش کش ، اصلا از دو کیلومتری این سبکها رد هم نمیشن.

خب شما طرفدار اون بازیها نیستی ، هیچ مشکلی نداره .
از طرفی میگی دنبال ورشکسته شدنش هم نیستی و هیچ ارزشی برات نداره ، خیلی خوبه.

چرا فکر میکنی یکی مثل من که میگم مطمئنم که با ورشکسته شدنش خیلی از عناوینش هم باهاش خاک میشه دارم دراما میسازم؟
مگه من گفتم پلیرها و آرزوی تعطیلی UBI دارن باعث میشن که UBI ورشکست بشه؟

حرفم اینه چرا یکسری از این ورشکستگی UBI خوشحال میشن و دنبالش هستن که این اتفاق بیفته؟
تهش چه دست آوردی براشون داره؟
نهایت سطح این تفکر دبستانه.

حرف من اینه که ماها به عنوان گیمر به جای آرزوی ورشکستگی و تعطیلی یک کمپانی مثل UBI باید امیدوارم باشیم که این کمپانی با همین مشکلاتش کج دار و مریض بتونه به حیات خودش ادامه بده.
مطمئنا وقتی وضعیت کمپانی به این درجات میرسه تغییرات ساختاری درش شکل میگیره و خب این احتمال که تو بلند مدت بتونه برگرده هم زیاد میشه.

در اخر نمیدونم چقدر بالا و پایین این صنعت رو دیدی ولی مطمئن باش اگه Ubi بیفته جز یکی دو تا از عناوینش مابقی همه خاک میشن.
هیچ تضمینی هم نیست که کمپانیهای دیگه ای که برش میدارن اونها رو زنده کنن ، تازه با چه بودجه و تو چه کیفیتی خودش جای بحثه.
اونها خیلی هنر کنن عناوین خفن و قدیمی خودشون رو زنده کنن ، عناوین Ubi پیش کش.
 
من به شخصه کاری ندارم یوبیسافت ورشکست شه یا تغییر ساختاری کنه یا هرچی. ولی عمیقا امیدوارم اساسینز کرید شدوز به بدترین شکل ممکن شکست بخوره حالا اینکه بعدش دیگه چه بلایی سر کمپانی میاد اهمیتی نداره تقصیر خودشونه به هر حال.
 
یوبیسافت پارسال Crew motorfestی عرضه کرد که با هر متر و معیاری چیزی از سری FH کم نداشت و چه بسا تو مواردی بهتر هم ظاهر شد ولی متاش چی؟
از روز عرضه تا الان تو تاپیکش ببینی یه نفرم ناراضی نبوده. متاش شده 76! چرا؟ چون یوبیسافت ساخته. بماند که به صورت رایگان اومدن یه مپ جدیدم اضافه کردن که تو این سطح از ریسینگ استودیو دیگه ای رایگان اینکارو نمیکنه.
کسی با یوبیسافت خصومت شخصی نداره، مخصوصا منتقدا، بازی‌های مایکروسافت هم کم کوبیده نشدن اما وقتی یه عنوان خیلی خوب(مثل ایندینا) عرضه میکنه جدا از این بحثا، همه بازی و ناشر رو تحسین میکنن.
دلیل متای پایین crew هم ناقص بودن بازی توی زمان عرضه بوده و به مرور تکمیل شده
 
  • Like
Reactions: SiminSecret
قبوله.
شما یدونه بازی با هر چندتا Aیی که مدنظرته درحد همین فارکرای ها ، ACها ، Crewها ، گوست ریکان ها و... بیار اونوقت منم قبول میکنم اینها اصلا B یا C هستن.
اصلا غیر یوبی کس دیگه ای تو این سبکها با همین کیفیت ضعیفی که میگی بازی میسازه؟
غیر UBI کس دیگه ای همچین رنج متفاوتی از عناوین رو منتشر میکنه؟

منم مشتری فارکرایهاش نیستم ، از 4 به بعد رو بازی نکردم ولی خب چرا باید آرزو کنم که تعطیل بشه یا ورشکست بشه؟

UBI تعطیل بشه فارکرای/AC با کیفیت میزارن کف دستمون؟
یا همین شانسِ کم که تو چند سال آینده UBI مثل کپکام تو نسل قبل و احتمالا کونامی تو این نسل شیفت بخوره و بتونه عناوینش رو به بهترین شکل ممکن برگردونه هم از بین میره؟
حقیقت اینه که بازی های یوبی سافت لایق همون متایی هستن که میگیرن و نه بیشتر و تازه در بسیاری از موارد بهشون لطف میشه و متای بالاتر بهشون میدن. شرکتی که از زمان Unity سال 2014 هنوز داره همون انیمیشن ها رو تو بازی AC:Mirage استفاده میکنه. از بعد از FC3 که داستان و شخصیت منفیش خیلی تعریفی بوده 3 نسخه بعدیش افتضاح کامل بودن. شرکتی که با نمایش فیک WD هنوز موفق نشده به همون کیفیت تریلر های 2012 برسه و نسخه بعدیش خراب کردن. همینو بگیر برو برای تمااااام عناوینی که ساخته مگر اینکه تک و توک شانسی از توش چیزی در بیاد. وگرنه دنیا ها فقط فرق میکنه و Asset ها ولی کلیت بازی ها تماما مشترک هستن و مزخرف.

منم دلم میخواست که یوبی سافت گیر این چرخه باطل نیوفته ولی تقصیر کیه؟ خودش... ملت که همیشه از بازی هاش حمایت کردن. EA و Ubi دوتا شرکتی ان که به جز پول به هیچی فکر نمیکنن و آشغال تحویل میدن. اون وسطاش یکی دو تا گیم خوب هم از دستشون در میره که اونم به خاطر کارگردان مطرح و سازنده های دلسوزه وگرنه به خود اینا باشه همه چی رو با سطح آشغالی تحویل میدن.

اگر میگم امیدوارم با باسن زمین بخورن به خاطر اینه که درس عبرتی بشه براشون و بهتر بشن یا بفروشن به یه شرکتی که نظارت درستی روی بازی ها داشته باشه. وگرنه منی که با عناوین سونی با متای درست و حسابی و پروداکشن حرفه ای ده بار ارضا شدم و در آینده هم خواهم شد، اصلا کسر شان هست برام که مزخرفات متا زرد یوبی سافت بخوام تجربه کنم!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or