خبر رسمی بازی The Witcher 4 دارای مناطق جدید و هیولاهای حیله‌گر و عوضی می‌باشد.

Farh@d

کاربر سایت

1000002288.jpg

بازی The Witcher 4 دارای مناطق و هیولاهای کاملاً جدید است. یکی از این هیولاها به گفته کارگردان بازی، بسیار حیله‌گر، عوضی و ترسناک است و از ترس های خودتان برای مقابله با شما استفاده می‌کند.
طبق مصاحبه سباستین کالیمبا، کارگردان بازی، این هیولا دقیقاً یک "حرامزاده حیله‌گر، حیله‌گر، حیله‌گر" است. نام آن باوک است و شما آن را در یکی از "مناطق شگفت‌انگیز" و "کاملاً جدید پیدا خواهید کرد.
این موجود الهام گرفته از اساطیر صربستان است که از موجودی سایه‌دار که در تاریکی زندگی می‌کند و می‌خواهد شما را بخورد، سخن می‌گوید.

"کالیمبا ادامه می‌دهد: "وقتی به سری The Witcher نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که نحوه برخورد ما با کلمه "هیولا" در مقایسه با بازی The Witcher 1 کاملاً متفاوت است. در ابتدا در این مجموعه، شما مجبور بودید با "یک هیولای معمولی" مقابله کنید، سپس با انسان‌هایی که رفتار وحشیانه‌ای داشتند. اما در اینجا، شما با شیاطین درونی خود مبارزه می‌کنید تا بتوانید در نهایت باوک را شناسایی کرده و آن را بکشید."
 
پس شما رو دعوت میکنم به این بازی های موفق :

Concord
suicide squad: kill the justice league
Fallout 76
Marvel's Avengers
Skull and Bones
starfield
Unknown 9: Awakening
Star Wars Outlaws
Dragon Age: The Veilguard
یه مشت بازی مزخرف لیست کردی که همه از دم شکست بودن اوکی ولی ربطش به لانچ ناامید کننده سایبرپانک چیه؟ بجز استارفیلد کدومشون هایپی در حد و اندازه بازی نسل و گیم ۲.۰۰ داشتن؟!
از عجایب دنیا اینه که لانچ فاجعه و ناامید کننده سایبرپانکو بیای ربط بدی به کنکورد! :))بشین برا خودت کیف کن که سازنده های سایبر به عشق فنی مثل تو لطف کردن، افتخار دادن و رسم مردونگی رو بجا آوردن که nتا از مشکلات فاجعه بار بازیشونو رفع کردن تا بشه نرمال پلیش داد! این کار وظیفشون نبوده ها، لطف کردن! لول
یه گلریزون تو چنل یوتیوبت براشون بذار هزینشو واریز کن به حسابشون که تشکر رو بجا آورده باشی. ۷۰ دلار کم بوده بابت خرید بازیی که زمان لانچ مشکلات اساسی داشت و غیرقابل بازی بود!
 
آخرین ویرایش:
یه مشت بازی مزخرف لیست کردی که همه از دم شکست بودن اوکی ولی ربطش به لانچ ناامید کننده سایبرپانک چیه؟ بجز استارفیلد کدومشون هایپی در حد و اندازه بازی نسل و گیم ۲.۰۰ داشتن؟!
از عجایب دنیا اینه که لانچ فاجعه و ناامید کننده سایبرپانکو بیای ربط بدی به کنکورد! :))بشین برا خودت کیف کن که سازنده های سایبر به عشق فنی مثل تو لطف کردن، افتخار دادن و رسم مردونگی رو بجا آوردن که nتا از مشکلات فاجعه بار بازیشونو رفع کردن تا بشه نرمال پلیش داد! این کار وظیفشون نبوده ها، لطف کردن! لول
یه گلریزون تو چنل یوتیوبت براشون بذار هزینشو واریز کن به حسابشون که تشکر رو بجا آورده باشی. ۷۰ دلار کم بوده بابت خرید بازیی که زمان لانچ مشکلات اساسی داشت و غیرقابل بازی بود!
چرا راه دور بریم؟

همین بازی استالکر 2 با کلی مشکل ریز و درشت دست و پنجه نرم میکنه و هر پچی که میده 150 گیگ حجمشه! ولی بازم یه سری از فیچر های وعده داده شده رو نداره و پلیر ها باید انتظار بکشن. در صورتی که این بازی تو همون روزای اول 1 میلیون نسخه فروخت و این به خاطر فن بیس نسخه قبلی و هایپ نسخه جدید بود دیگه...
 
اینایی که هنوز فکر میکنن سایبرپانک شکست بوده عالین

بازی 30 میلیون نسخه فروخته ( این عدد بی نظیره و از 90 درصد بازی های خیلی معروف بیشتر فروخته)
پشتیبانی بی نظیر و رسوندن بازی به بهترین ورژن ممکن
فن بیس بسیار قوی و دی ال سی فوق العاده
داستان غنی و منحصر به فرد
بهترین گرافیک حال حاضر دنیا

چیه این بازی شکست بوده ؟ فقط چون اول کار روی کنسول های نسل هشتمی مشکل داشته ؟

شکست یعنی استارفیلد که بعد از کلی اپدیت و پشتیبانی بازم هیچ فرقی نکرد نه سایبرپانک
شکستش این بود که به اعتبار این شرکت صدمه زد با اون لانچ فاجعه بار
بازی رو ناقص لانچ کردن عملا
سایبر پانک یه آی پی جدید بود کسی نمیشناختش که بخوان اینقدر پیش فروش کنه علت خیلی از این فروش ها اعتبار سی در رد پراجکت و ویتچر بود که ملت چشم بسته خریدن
حالا دیگه جمع کثیری قبل پیش خرید یا حتی خرید یکم احتیاط میکنن
همه چیز اعداد نیست
 
یه مشت بازی مزخرف لیست کردی که همه از دم شکست بودن اوکی ولی ربطش به لانچ ناامید کننده سایبرپانک چیه؟ بجز استارفیلد کدومشون هایپی در حد و اندازه بازی نسل و گیم ۲.۰۰ داشتن؟!
از عجایب دنیا اینه که لانچ فاجعه و ناامید کننده سایبرپانکو بیای ربط بدی به کنکورد! :))بشین برا خودت کیف کن که سازنده های سایبر به عشق فنی مثل تو لطف کردن، افتخار دادن و رسم مردونگی رو بجا آوردن که nتا از مشکلات فاجعه بار بازیشونو رفع کردن تا بشه نرمال پلیش داد! این کار وظیفشون نبوده ها، لطف کردن! لول
یه گلریزون تو چنل یوتیوبت براشون بذار هزینشو واریز کن به حسابشون که تشکر رو بجا آورده باشی. ۷۰ دلار کم بوده بابت خرید بازیی که زمان لانچ مشکلات اساسی داشت و غیرقابل بازی بود!

داری حرف از شکست میزنی
منم برات لیستی از بازی هایی که بودجه زیادی داشتن و شکست خوردن رو لیست کردم
بازی هایی که در ادامه با تلاش سازنده هم به هیچ جایی نرسیدن

روزی که suicide squad منتشر شد تا ماه ها همه از انلاین بودن همیشه این بازی شاکی بودن اما شرکت سازنده این قابلیت رو حذف کرد ؟ نه به حرف طرفدارها گوش کرد؟ بعد از یک سال تازه این قابلیت رو برداشتن !

بودجه ساخت concord حدود 100 میلیون از سایبرپانک بیشتر بوده !! (سایبر پانک با دی ال سی شده 400 ) اون پس اسمش چیه ؟
استارفیلد همینطور 400 میلیون دلار هزینه ساختش شده اون چقدر تونسته بفروشه ؟ و چقدر موفق بوده ؟ و چقدر فن بیس داره ؟ همین الان سایبرپانک 2 خبرش بیاد مطمئنم پیش فروشش حتی از نسخه قبل هم بیشتر میشه


بله سی دی پراجکت اشتباه کرده اما اشتباهشو موند پاش و جبران کرد ، 100 تا پچ داد و با پشتیبانی بازی رو به کمال رسوند
به شرکت لطمه خود اما براشون به هیچ وج شکست نبود

اتفاقا من با ارقام کار دارم و نظرات گیمرهای دنیا نه 100 نفر از کاربرهای بازیسنتر که !
 
اینایی که هنوز فکر میکنن سایبرپانک شکست بوده عالین

بازی 30 میلیون نسخه فروخته ( این عدد بی نظیره و از 90 درصد بازی های خیلی معروف بیشتر فروخته)
پشتیبانی بی نظیر و رسوندن بازی به بهترین ورژن ممکن
فن بیس بسیار قوی و دی ال سی فوق العاده
داستان غنی و منحصر به فرد
بهترین گرافیک حال حاضر دنیا

چیه این بازی شکست بوده ؟ فقط چون اول کار روی کنسول های نسل هشتمی مشکل داشته ؟

شکست یعنی استارفیلد که بعد از کلی اپدیت و پشتیبانی بازم هیچ فرقی نکرد نه سایبرپانک
شکست سایبرپانک فقط اونجاش که، بعد از لانچ، 200درصد سهام cdpr افت کرد و یکی دو سال بعد سهام به یک پنجم قبل از لانچ سایبر رسید! الانم با شعار و وعده فعلا دارن به سهام باز حباب می دن!

شکست یعنی تو بیای برای جلوگیری از افت بیشتر، از 2022 برنامه استدیو رو تا 12-15سال آینده با تعداد بی شماری ویچر، در دست ساخت... رو به خاطر موفقیت عنوان قبلی ویچر اعلام کنی، حالا کنارش بگی یک شعبه دیگه، یک سایبری رو بعدا میده...!

هیچ کجای این صنعت، معرفی پروژه هایی که حتی روی کاغذ هم نیستن رو نشان موفقیت نمی دونن!!!!! این عمل بیشتر از احساس خطر هست!
.
.
.
.
پ ن: کلی پست من موجود دفاع از سایبرپانک و اینکه ساخت یک sci fi بسیار سخت تر از ساب ژانر های دیگه هست، ولی خب شرایط برای همه یکسان هست، قطعا سایبر یک سری دستاورد های عظیم برا صنعت داشته، و باعث میشه خیلی ها وارد ساخت بازی با این ساب ژانر بشن، ولی همه رو باید با یک چوب زد، وقتی یوبی وعده و نمایش دروغین می زاشت و مردم از خجالتش در اومدن، نباید اینا رو با دید دیگه ای نگاه کرد، مخصوصا که تجربه های اول استدیو در ساخت بازی نبود که بگیم حالا چون بازی اول استدیو هست، میشه از ایرادات بگذریم...!
تفاوت سایبر با نسخه نهایی بر اساس وعده ها یک چیز تو مایه های همون watch dogs هست...تهش WD کلی ایده خوب و خاص خودشو داشت ولی با حرف ها و نمایش ها فاصله داشت...!(باز حداقل پرفورمنس WD روی کنسول، مثل اوایل سایبر، فحش خالص به مخاطب نبود:دی)
 
شکست سایبرپانک فقط اونجاش که، بعد از لانچ، 200درصد سهام cdpr افت کرد و یکی دو سال بعد سهام به یک پنجم قبل از لانچ سایبر رسید! الانم با شعار و وعده فعلا دارن به سهام باز حباب می دن!

شکست یعنی تو بیای برای جلوگیری از افت بیشتر، از 2022 برنامه استدیو رو تا 12-15سال آینده با تعداد بی شماری ویچر، در دست ساخت... رو به خاطر موفقیت عنوان قبلی ویچر اعلام کنی، حالا کنارش بگی یک شعبه دیگه، یک سایبری رو بعدا میده...!

هیچ کجای این صنعت، معرفی پروژه هایی که حتی روی کاغذ هم نیستن رو نشان موفقیت نمی دونن!!!!! این عمل بیشتر از احساس خطر هست!

.
پ ن: کلی پست من موجود دفاع از سایبرپانک و اینکه ساخت یک sci fi بسیار سخت تر از ساب ژانر های دیگه هست، ولی خب شرایط برای همه یکسان هست، قطعا سایبر یک سری دستاورد های عظیم برا صنعت داشته، و باعث میشه خیلی ها وارد ساخت بازی با این ساب ژانر بشن، ولی همه رو باید با یک چوب زد، وقتی یوبی وعده و نمایش دروغین می زاشت و مردم از خجالتش در اومدن، نباید اینا رو با دید دیگه ای نگاه کرد، مخصوصا که تجربه های اول استدیو در ساخت بازی نبود که بگیم حالا چون بازی اول استدیو هست، میشه از ایرادات بگذریم...!
تفاوت سایبر با نسخه نهایی بر اساس وعده ها یک چیز تو مایه های همون watch dogs هست...تهش WD کلی ایده خوب و خاص خودشو داشت ولی با حرف ها و نمایش ها فاصله داشت...!(باز حداقل پرفورمنس WD روی کنسول، مثل اوایل سایبر، فحش خالص به مخاطب نبود:دی)

همین الانش سهام سی دی بیشتر از موقعی هست که ویچر 3 لانچ شده بود
اون حبابی هم که داشت به خاطر خب بازی جدید بود (سایبرپانک) که طبیعی هست ، بله درسته که به خاطر مشکلات زیاد سایبر بعدش کلی افت کرد اما به هر حال در نظر بگیر که اینا هنوز بعد شکست به قول شما سهامشون خیلی بیشتر از قبل سایبرپانکه !
سهام 2k هم 1-2 سال بعد از عرضه GTA V تقریبا 100% سقوط کرد خب که چی ؟ این شرکت شکست خورده یعنی ؟

چون اومده از بازی هایی که هنوز استارت نخوردن صحبت کرده شده شکست ؟
الان داری واچ داگ رو با سایبرپانک مقایسه میکنی ؟ : دی

باشه دوستان بنده اشتباه میکنم و شما درست میفرمایید با تشکر و احترام <:-P
 
اینایی که هنوز فکر میکنن سایبرپانک شکست بوده عالین

بازی 30 میلیون نسخه فروخته ( این عدد بی نظیره و از 90 درصد بازی های خیلی معروف بیشتر فروخته)
پشتیبانی بی نظیر و رسوندن بازی به بهترین ورژن ممکن
فن بیس بسیار قوی و دی ال سی فوق العاده
داستان غنی و منحصر به فرد
بهترین گرافیک حال حاضر دنیا

چیه این بازی شکست بوده ؟ فقط چون اول کار روی کنسول های نسل هشتمی مشکل داشته ؟

شکست یعنی استارفیلد که بعد از کلی اپدیت و پشتیبانی بازم هیچ فرقی نکرد نه سایبرپانک
سایبر نسبت به اون چیزی که اول میگفتن قراره بشه کلا خیلی فرق داره. بازی اکشن خوبیه ولی اوورالی اصلا نقش آفرینی خوبی نیست به نظرم و خیلی الکی رو اکشن تمرکز داره. داستان هم کلا به جز چند تا کوئست ربط خاصی به ژانر سایبرپانک نداره به نظرم. بازی خیلی خوبیه ولی کلا فاصله داره با اون چیزی که قرار بود باشه و پتانسیل دنیای بازی. وایب بازی به نظرم اصلا سایبرپانکی نیست.
درمورد پشتیبانی هم خب وظیفشون بود دیگه. قرار نیست بگیم بعد ۵-۶ سال هایپ و عرضه محصول غیر قابل بازی دمتون گرم درست کردید بازی رو.
 
نظرات من درباره سایبرپانک تو تاپیکش هست ، جزو بهترین بازی های این نسل بوده برام و هرچی از خوبی هاش بگم کم گفتم ولی اینا به کنار ، اونجوری که CDPR بازی رو لانچ کرد دقیقا مشابه کلاه برداری بوده مثل این میمونه که بنا پول کامل بگیره سر موعد که شد خونه نیمه ساز تحویل بده بگه حالا تا دوسال دیگه تمومش میکنم زیاد سخت نگیر .
پ.ن : کلا این اروپای شرقی به شدت خورده شیشه دارن مردمش و شارلاتان هستن اکثرا و این مارموز بازی ها تو خونشونه ، در مورد سهامشون هم احساس میکنم دارن بازی میکنن باهاش مثل قبل .
 
نظرات من درباره سایبرپانک تو تاپیکش هست ، جزو بهترین بازی های این نسل بوده برام و هرچی از خوبی هاش بگم کم گفتم ولی اینا به کنار ، اونجوری که CDPR بازی رو لانچ کرد دقیقا مشابه کلاه برداری بوده مثل این میمونه که بنا پول کامل بگیره سر موعد که شد خونه نیمه ساز تحویل بده بگه حالا تا دوسال دیگه تمومش میکنم زیاد سخت نگیر .
پ.ن : کلا این اروپای شرقی به شدت خورده شیشه دارن مردمش و شارلاتان هستن اکثرا و این مارموز بازی ها تو خونشونه ، در مورد سهامشون هم احساس میکنم دارن بازی میکنن باهاش مثل قبل .
حرفات درست و اصلا بازی زباله تحویل داده اما واسه خودشون شکست نبوده

شکست یعنی فروش کم و ضرر !
که اینا نداشتن برعکس مثل سگ هم به سود دهی رسیدن ، کلاه برداری کردن اما به سود رسیدن ! برای خودشون شکست نیست

الان rocksteady بنده خدا داره درش تخته میشه به خاطر اون بازی زباله، اگه اون سود میکرد وارنر نسخه بعدی رو هم میساخت
 
سایبر نسبت به اون چیزی که اول میگفتن قراره بشه کلا خیلی فرق داره. بازی اکشن خوبیه ولی اوورالی اصلا نقش آفرینی خوبی نیست به نظرم و خیلی الکی رو اکشن تمرکز داره. داستان هم کلا به جز چند تا کوئست ربط خاصی به ژانر سایبرپانک نداره به نظرم. بازی خیلی خوبیه ولی کلا فاصله داره با اون چیزی که قرار بود باشه و پتانسیل دنیای بازی. وایب بازی به نظرم اصلا سایبرپانکی نیست.
درمورد پشتیبانی هم خب وظیفشون بود دیگه. قرار نیست بگیم بعد ۵-۶ سال هایپ و عرضه محصول غیر قابل بازی دمتون گرم درست کردید بازی رو.
دقیقا.
کاملا باهات موافقم.

از این لحاظ میشه گفت بازی بیشتر سایبره تا پانک !
البته حتما دارم اغراق میکنم ولی میخوام بگم بازی نتونسته به اندازه ای که باید تو این مورد عمق کافی رو داشته باشه.

خیلی بازیهای جمع و جور تر المانها و سیستم های سایبرپانک رو به مراتب بهتر و با عمق بیشتری پیاده کردن ، حتی بازیهای ایندی.

یا حتی Deus Ex ها خیلی خیلی بهتر وارد این سبک شدن و محتواش رو به خوبی درک کردن و در بازیشون پیاده سازی کردن.
اون بازیها سوالاتی که تو ذهن ایجاد میکردن رو هنوز بعد این همه سال به یاد منِ پلیر مونده.
=========

اون تریلر/تیزر اولیه CP2077 کجا و خود بازی کجا؟
بقول یکی از بچه ها 2077 که منتشر کردن عملا یه نسخه آینده نگرانه از GTA بود تو یه خط زمانی دیگه.

البته این رو خودشون هم اذعان کردن که ما نتونستیم به خوبی وارد این سبک بشیم و تو سطح موندیم.
مطمئنا خیلی محتوای کات شده داشته ، از چپ و راست بازی زدن که تونستن یه همچین چیزی رو به عنوان سایبرپانک منتشر کنن.

اما این کارگردان جدیده رو که آوردن با اون انیمه ای که تو ساختش دخیل بود و اکسپنشن باکیفیتی که ساختن نشون میده که این CDP اون استودیویی نیست که با بدبختی فقط تونستن 2077 رو منتشر کنن.

با انتخاب آنریل هم راحت یکی دو سال از توسعه بازی رو کم کردن.
موردی که برای 2077 واقعا برای استودیو فرسایشی شده بود که انجین رو پا به پای تغییراتی که بازی حین توسعه میکرد بخوان به روز کنن و بهش سیستمهای مختلف رو اضافه کنن.

من خیلی امیدوارم یعنی مطمئنم که نسخه بعدی بازی اونچیزی که باید باشه حتما خواهد بود.
 
.
حرفات درست و اصلا بازی زباله تحویل داده اما واسه خودشون شکست نبوده

شکست یعنی فروش کم و ضرر !
که اینا نداشتن برعکس مثل سگ هم به سود دهی رسیدن ، کلاه برداری کردن اما به سود رسیدن ! برای خودشون شکست نیست

الان rocksteady بنده خدا داره درش تخته میشه به خاطر اون بازی زباله، اگه اون سود میکرد وارنر نسخه بعدی رو هم میساخت
نه لزوما، ما موفقیت کوتاه مدت و بلند مدت داریم.
شما میتونید مثل یوبیسافت ده اساسین کرید موفق بدی، اما کم کم پلیر بیس خودت رو از دست بدی. الان شما گفتی اگر سایبرپانک شکست بوده پس چطور ویتچر اینقدر هایپ داره؟ اولا ویتچر 3 تا بازی و کلی فن بیس از کتاب و سریال و... غیره پشتشه، مشخصه قراره بازدید زیاد بخوره. اما شما به گفتمان دور شرکت نگاه بکنید، هنوزم طعم تلخ سایبرپانک به دهان همه مونده. فعلا همه وایستادیم ببینیم درس اینا از لانچ سایبرپانک گرفتند یا نه. کسب اعتماد مخاطب کار سختیه که مشخصا CDP از دست داده.

کلا دیگه مخاطب ها مثل قدیم به جریان بازی نصفه دادن و اپدیت درست کردن خوشبین نیستند. خود مخاطب مثلا سه سال بعد لانچ که اپدیت ها میاد پیر میشه و به هزار دلیل اون بازی رو دیگه دنبال نمیکنه. خلاصه وقتشون براشون مهم شده.

مورد دیگه اینجاست تایم ساخت بازی ها بشدت افزایش داشته همین ویتچر ممکنه 2027 لانچ بشه که 7 سال بعد از سایبرپانک میشه. واقعا مدت زمان کمی نیست.

برای همین مشخصه من مخاطب قراره سختگیر باشم.
 
آخرین ویرایش:
گفتن این که مردم اعتمادشون رو به CDPR از دست دادن یخورده سخته

سایبرپانک هر جور بخوایم فکرشو کنیم، نهایتا موفق شد سرپا وایسته
خوب هم سرپاوایسته.
یعنی من به شخصه تصور نمی کردم از دل آشوب و فاجعه ای به اون سطح بتونن نه تنها بازی رو سرپا کنن بلکه آبروی فرنچایز رو حفظ کنن.
اساسا سایبرپانک 2077 بعد اون لانچ، علی رغم همه تلاش ها باید یه فرنچایز مرده می شد.
ولی این جوری نیست
شانس زیادی این وسط دخیلی بوده، ولی جوری که بازی بالا اومد از انیمه Edgerunners و آپدیت بعدش
تا عرضه Phantom Liberty یه مجموعه ای از واکنش های صحیح و به موقع به بازخوردها بوده که برخلاف چیزی که فکر می کنید موفق شد تا حدودی نظرات رو به این کمپانی برگردونه

بذارید این جوری بگم

الان سه دسته آدم چشم دوختن به ویچر 4

در دسته اول شما یه سری طرفدارهای سرسخت CDPR رو دارید که موقع لانچ بازی رو خریدن و عین سگ ناامید شدن. طی سه سال ولی بازی به یه چیز واقعا عالی تبدیل شد و مخصوصا با DLC اینا نه اون محصول ایده آل ولی یه بازی ای رو بالاخره دریافت کردن که میشه راحت بهش گفت کار درجه یکیه. این جماعت الان با این که یخورده محتاط اند، در عین حال میدونن CDPR یه کمپانی درب و داغون نیست که تنها موفقیت بزرگش ویچر 3 است و هنوز مهارت تو ساخت بازی دارن. فقط برای سایبرپانک وقت نداشتن. مسئله ای که در مورد این گروه باید در نظر بگیرید اینه که اینا واقعا میخواستن هر جور شده CDPR موفق شه و زمین نخوره. بنابراین بلند شدن کمپانی حتی بعد از تاخیر و عذرخواهی و اینا، بازم برای اینا خیلی ارزش داره

دسته دوم افراد کژوال اند. کسایی که دنبال اینن ببینن عمه شون تو اینترنت و گروه دیسکوردشون کدوم بازی رو هایپ می کنه برن بگیرن. موقع لانچ قطعا تو همون دیسکورد، سایبرپانک رو به سخره گرفتن، سه سال بعد که بازی کامبک زد، حافظه ماهی گونه شون نه تنها کل اون قضیه رو فراموش کرده، بلکه عین طوطی به تعریف و تمجید Phantom Liberty هم پرداختن و دور هم زدن کلی کیف کردن. این جماعت در لحظه زندگی می کنن. خیلی پیگیر اخبار صنعت و حباب سهام و این چیزا نیستن :D میبینن آخرین بازی CDPR عالی بوده، اسم فرنچایز ویچر هم می بینن و کف و خونه که قاطی می کنن.

دسته سوم ما میشیم :دی افراد پیگیر این حوزه و علاقمندهای این صنعت که لزوما فن سه آتیشه CDPR نیستیم. لذا وقتی اون فاجعه 2020 رخ داد. تو ذهن همه ما حک شد. همه ما اون جا بودیم. دیدیم چه قشقرقی به پا شد. یادمون نمیره. حتی اگه سه سال بعد هم CDPR با Phantom Liberty رسما یه چیزی تو سطح GOTY به ملت تحویل داده باشه، ما یادمون نمیره خیلیا پول کامل به این کمپانی دادن و یه آشغال غیر قابل بازی تحویل گرفتن. این دسته خیلی محتاطانه عمل می کنن در مورد CDPR قطعا. نمیتونن و نباید اعتماد کنن. مسئله ای که در مورد این گروه باید در نظر بگیرید اینه که اینا اساسا خیلی جمعیت زیادی نیستن. ولی نفوذ زیادی رو افکار عمومی و کژوال ها دارن. لذا اگه واقعا CDPR بتونه ویچر 4 رو تو وضعیت عالی یا حتی قابل قبولی عرضه کنه، نیازی نیست نگران این جماعت محتاط یا حتی هیتر باشه. چون نه تنها جمعیتی ندارن که مستقیم رو فروش بازی تاثیر بذارن، بلکه بعد اتفاقات و روند بهبود CP2077 و لانچ کامل ویچر 4 چیزی هم برای تبلیغ علیه کمپانی ندارند. در حقیقت خیلی از این جماعت محتاط ممکنه بعد از کومبوی Phantom Liberty و Witcher 4 (در صورت موفقیت) از موضع شون پایین بیان.

برای همین من الان مطمئنم اگه جای ویچر 4، اینا سایبرپانک 2078 هم معرفی می کردن خیلی هایپ می شد.
 
دقیقا.
کاملا باهات موافقم.

از این لحاظ میشه گفت بازی بیشتر سایبره تا پانک !
البته حتما دارم اغراق میکنم ولی میخوام بگم بازی نتونسته به اندازه ای که باید تو این مورد عمق کافی رو داشته باشه.

خیلی بازیهای جمع و جور تر المانها و سیستم های سایبرپانک رو به مراتب بهتر و با عمق بیشتری پیاده کردن ، حتی بازیهای ایندی.

یا حتی Deus Ex ها خیلی خیلی بهتر وارد این سبک شدن و محتواش رو به خوبی درک کردن و در بازیشون پیاده سازی کردن.
اون بازیها سوالاتی که تو ذهن ایجاد میکردن رو هنوز بعد این همه سال به یاد منِ پلیر مونده.
=========

اون تریلر/تیزر اولیه CP2077 کجا و خود بازی کجا؟
بقول یکی از بچه ها 2077 که منتشر کردن عملا یه نسخه آینده نگرانه از GTA بود تو یه خط زمانی دیگه.

البته این رو خودشون هم اذعان کردن که ما نتونستیم به خوبی وارد این سبک بشیم و تو سطح موندیم.
مطمئنا خیلی محتوای کات شده داشته ، از چپ و راست بازی زدن که تونستن یه همچین چیزی رو به عنوان سایبرپانک منتشر کنن.

اما این کارگردان جدیده رو که آوردن با اون انیمه ای که تو ساختش دخیل بود و اکسپنشن باکیفیتی که ساختن نشون میده که این CDP اون استودیویی نیست که با بدبختی فقط تونستن 2077 رو منتشر کنن.

با انتخاب آنریل هم راحت یکی دو سال از توسعه بازی رو کم کردن.
موردی که برای 2077 واقعا برای استودیو فرسایشی شده بود که انجین رو پا به پای تغییراتی که بازی حین توسعه میکرد بخوان به روز کنن و بهش سیستمهای مختلف رو اضافه کنن.

من خیلی امیدوارم یعنی مطمئنم که نسخه بعدی بازی اونچیزی که باید باشه حتما خواهد بود.
انتظار من از نسخه بعدی یه چیزی شبیه نسخه اول بلید رانره از لحاظ وایب و تم داستان. امیدوارم عرضه gta6 کلا ویژن نسخه بعد رو تحت تاثیر قرار نده.
 
به عنوان کسی که خیلی پیگیر اخبار این کامپانی بوده باید بگم که اینا هنوز ادم نشدن :دی یعنی انگار این قضیه OverHype کردن پروژه هاشون تو خونشون ـه و دقیقا از ویچر 1 تا الان دست از این عادتشون برنداشتن !!به خاطر تلنت هایی که تو استدیوشون داشتن هم همیشه تونستن از زیرش قصر در برن . سر سایبرپانک شانسی که اوردن این بود که دقیقا خوردن به کنسول های نسل بعدی وگرنه عمرا متونستن به این چیزی که میخواستن برسن . بیشترین کار رو هم انیمه واسشون انجام داد که قشنگ از این رو به اون رو شدن و بعد با پدیت 2 و Phantom Liberty کار رو یک سره کردن :دی این نشون میده چقدر تلنت ریخت تو این استدیو و اگه به خاطر مشکلاتی فنی و موتورشون نبود خیلی بیشتر از اینا میتوسنتن از پتانسیلشون استفاده کنن .

همین چند وقت پیش کوئست مربوط به آپدیت Next Gen ویچر 3 رو بازی کردم. یـ کوئست 40-50 دقیقه ای بود که اومده بودن واسه یـ ست ارمور اضافه یـ داستان عالی و چند تا شخصیت جدید اضافه کردن بودن . باس فایتش آخرش هم از کل باس فایت های بازی اصلی بهتر بود ! همه اینا + کلی پیشرفت گرافیکی = مفتی
اینا اگه یـ اکسپنشن دیگه با همین موتور منتشر کنن و تگ 60 دلاری بزنن براش مثل چی فروش خواهد کرد .
 
آخرین ویرایش:
به عنوان کسی که خیلی پیگیر اخبار این کامپانی بوده باید بگم که اینا هنوز ادم نشدن :دی یعنی انگار این قضیه OverHype کردن پروژه هاشون تو خونشون ـه و دقیقا از ویچر 1 تا الان دست از این عادتشون برنداشتن !!به خاطر تلنت هایی که تو استدیوشون داشتن هم همیشه تونستن از زیرش قصر در برن . سر سایبرپانک شانسی که اوردن این بود که دقیقا خوردن به کنسول های نسل بعدی وگرنه عمرا متونستن به این چیزی که میخواستن برسن . بیشترین کار رو هم انیمه واسشون انجام داد که قشنگ از این رو به اون رو شدن و بعد با پدیت 2 و Phantom Liberty کار رو یک سره کردن :دی این نشون میده چقدر تلنت ریخت تو این استدیو و اگه به خاطر مشکلاتی فنی و موتورشون نبود خیلی بیشتر از اینا میتوسنتن از پتانسیلشون استفاده کنن .

همین چند وقت پیش کوئست مربوط به آپدیت Next Gen ویچر 3 رو بازی کردم. یـ کوئست 40-50 دقیقه ای بود که اومده بودن واسه یـ ست ارمور اضافه یـ داستان عالی و چند تا شخصیت جدید اضافه کردن بودن . باس فایتش آخرش هم از کل باس فایت های بازی اصلی بهتر بود ! همه اینا + کلی پیشرفت گرافیکی = مفتی
اینا اگه یـ اکسپنشن دیگه با همین موتور منتشر کنن و تگ 60 دلاری بزنن براش مثل چی فروش خواهد کرد .
سلام میگم اسم اون کوست رو میگی یوقت جاش نزارم ممنون
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or