شایعه معرفی ریمیک بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion در ماه آینده.

Farh@d

کاربر سایت

معرفی ریمیک بازی محبوب The Elder Scrolls IV: Oblivion در ماه آینده(؟) این چیزی است لیکر معروف Extas1s به آن اشاره کرده است.

1000004275.jpg

طبق گفته لیکر Extas1s، نه تنها ریمیک The Elder Scrolls 4: Oblivion واقعی است، بلکه ایکس‌باکس ممکن است این بازی را در رویداد ایکس‌باکس دایرکت در ژانویه اعلام کند و حتی بلکه بازی ممکن است در سال 2025 منتشر شود.
طبق شایعات قبلی، این ریمیک توسط استودیو Virtuos در حال ساخت است و با استفاده از موتور Unreal Engine 5 ساخته می‌شود. این شایعات همچنین به انتشار بازی در سال 2025 اشاره کردند.
اگر به یاد دارید، اولین خبر در مورد یک ریمیک یا بازسازی این بازی در جریان تحقیقات FTC در مورد خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت منتشر شد. در آن زمان، اسناد نشان می‌داد که انتظار می‌رود این بازی در سال مالی 2022 منتشر شود، اما بدیهی است که این اتفاق هرگز رخ نداد. از آن زمان تاکنون، مایکروسافت یا بتسدا هیچ اظهار نظر رسمی در مورد وضعیت آن نداشته‌اند.

Elder Scrolls Oblivion Remake Could Be Revealed Next Month, It's Claimed
 
حداقل حسنش اینه کوچشون به آنریل رو با سیکوئل اصلی تجربه نمیکنن و کوشش و خطاها با ریمیک انجام میشه .
ولی رفتن به آنریل کلا داستان های ماد کامیونیتی رو باهاش چه کار میکنه ؟ به نظرتون دیگه این موج عظیم ماد های بتسدا رو باید باهاش خداحافظی کرد؟؟ و حتی ماد کامیونیتی نسبتا خوب CDPROJECT رو در آینده چه چیزی انتظارمون رو میکشه با آنریل؟
هیچوقت قرار نیست بتسدا و یا بازی سازا بزرگ دیگه کوچ کنن به موتور زباله و عمومی مثل انریل
در نظر بگیریم همه شایعات درست باشه, تنها دلیلی که از انریل داره استفاده میشه اینه یه استدیو خارجی پروژه دستشه و کار با انریل رو بلدن ولی creation engine رو نه, رسما باید بازیو از اول بسازن و اینکه تاد اجازه داده بچه عزیزش رو توالت عمومی ساخته شه خودش نشون از تمایل مایکروسافته تا خاسته خود بتسدا اونا حاضر نیستن بدن اوبسیدیان یه بازی فرعی فالوت بسازه بدن یه استدیو خارجی رو یه موتور دیگه از سری اصلیشون ریمیک بسازه ؟ کاش مایکرو جای ریمیک ابلیوین به ابسیدیان دستور ساخت یه فالوت فرعی جدید رو میداد
کوچ کردن امثال بتسدا, راکستار, ea, ناتی داگ, سانتا مونیکا و غیره به انریل مثل اینه از یه ادیتور حرفه ای و سرشناس درخاست کنی فتوشاپ و ابزار اصلیشو ول کنه بره رو برنامه های ادیت موبایلی و مجانی
 
آخرین ویرایش:
هیچوقت قرار نیست بتسدا و یا بازی سازا بزرگ دیگه کوچ کنن به موتور زباله و عمومی مثل انریل
در نظر بگیریم همه شایعات درست باشه, تنها دلیلی که از انریل داره استفاده میشه اینه یه استدیو خارجی پروژه دستشه و کار با انریل رو بلدن ولی creation engine رو نه, رسما باید بازیو از اول بسازن و اینکه تاد اجازه داده بچه عزیزش رو توالت عمومی ساخته شه خودش نشون از تمایل مایکروسافته تا خاسته خود بتسدا اونا حاضر نیستن بدن اوبسیدیان یه بازی فرعی فالوت بسازه بدن یه استدیو خارجی رو یه موتور دیگه از سری اصلیشون ریمیک بسازه ؟ کاش مایکرو جای ریمیک ابلیوین به ابسیدیان دستور ساخت یه فالوت فرعی جدید رو میداد
کوچ کردن امثال بتسدا, راکستار, ea, ناتی داگ, سانتا مونیکا و غیره به انریل مثل اینه از یه ادیتور حرفه ای و سرشناس درخاست کنی فتوشاپ و ابزار اصلیشو ول کنه بره رو برنامه های ادیت موبایلی و مجانی
البته اگه این کوچی که میگی زیربنایی باشه و UE فقط وظیفه بخش گرافیکی رو به عهده نگیره که این حتما خیلی ناامید کنندست.
فکر هم نکنم اصلا برای بتسدا منطقی باشه که بخواد اینهمه وقت و هزینه صرف کنه که سیستمهایی که طی این همه سال به انجینشون اضافه کردن رو دوباره برای آنریل بنویسن.

در تایید نظرت اما اگه اونطور که یکی از بچه ها گفت که انجین رو ترکیبی زده باشن و همچنان creation اون زیر داره بخش فیزیک و هسته گیم پلی رو هماهنگ میکنه که همه باید خوشحال باشیم.
اگه همچین چیزی باشه به عنوان یه پروتوتایپ هم که شده خبر خیلی خوبیه و هم برای بتسدا میتونه نقطه عطفی باشه که ببینه میتونه آینده بازیهاش رو بر این اساس پایه ریزی کنه یا نه؟
اینکه با ضعف گرافیکی و تکنیکی بازیهاش برای همیشه بتونه خداحافظی کنه و...

اگه این مسیر رو برن حتی میتونن به فکر تلفیق Id Tech با Creation هم باشن که دیگه پول لایسنس UE رو هم ندن و خب خود ID هم که همیشه آمادست که به بتسدا کمک کنه.

خودمونیم دیگه نباید شک کرد که با استارفیلد به خود بتسدا هم ثابت شده که انجینش مشکلات عمده فنی داره که باید حتما اونها رو آدرس دهی کنه.
حتی اگه بگیم حالت فعلیش کاملا برای TES VI جواب میده ــ چون برگشت به فرمول عناوین قبلیشه و نیاز نیست بین سیاره ها سفر کنیم که لودینگ و... ببینیم و مسائلی از این دست ــ باز هم پیاده سازی ایده های جدید چه در بخش گیم پلی و چه در بخشهای دیگه به انجین فعلی نیازمند اینه که یه بازنگری کلی در کریشن انجام بده (چیزی ورای کاری که برای استارفیلد انجام داد).
 
هیچوقت قرار نیست بتسدا و یا بازی سازا بزرگ دیگه کوچ کنن به موتور زباله و عمومی مثل انریل
در نظر بگیریم همه شایعات درست باشه, تنها دلیلی که از انریل داره استفاده میشه اینه یه استدیو خارجی پروژه دستشه و کار با انریل رو بلدن ولی creation engine رو نه, رسما باید بازیو از اول بسازن و اینکه تاد اجازه داده بچه عزیزش رو توالت عمومی ساخته شه خودش نشون از تمایل مایکروسافته تا خاسته خود بتسدا اونا حاضر نیستن بدن اوبسیدیان یه بازی فرعی فالوت بسازه بدن یه استدیو خارجی رو یه موتور دیگه از سری اصلیشون ریمیک بسازه ؟ کاش مایکرو جای ریمیک ابلیوین به ابسیدیان دستور ساخت یه فالوت فرعی جدید رو میداد
کوچ کردن امثال بتسدا, راکستار, ea, ناتی داگ, سانتا مونیکا و غیره به انریل مثل اینه از یه ادیتور حرفه ای و سرشناس درخاست کنی فتوشاپ و ابزار اصلیشو ول کنه بره رو برنامه های ادیت موبایلی و مجانی
موافقم و امیدوارم سناریو همینطور باشه که میگی .
ضمن اینکه بیشتر با مشکلات خروجی انجینش آشنا هستیم تا مشکلات دولوپ باهاش .
خیلی از دولوپرها از کامپایل لحظه به لحظه بعد هر ادیت اعصاب ندارن به خصوص یونیتی وترن ها که مجبور شدن کوچ کنن به آنریل.
ولی یه سال پیش بهت میگفتم آبلیوین ریمیک و ویچر 4 با UE5 در حال توسعه هستن قطعا ازم تست اعتیاد میگرفتی !!!
 
البته اگه این کوچی که میگی زیربنایی باشه و UE فقط وظیفه بخش گرافیکی رو به عهده نگیره که این حتما خیلی ناامید کنندست.
فکر هم نکنم اصلا برای بتسدا منطقی باشه که بخواد اینهمه وقت و هزینه صرف کنه که سیستمهایی که طی این همه سال به انجینشون اضافه کردن رو دوباره برای آنریل بنویسن.

در تایید نظرت اما اگه اونطور که یکی از بچه ها گفت که انجین رو ترکیبی زده باشن و همچنان creation اون زیر داره بخش فیزیک و هسته گیم پلی رو هماهنگ میکنه که همه باید خوشحال باشیم.
اگه همچین چیزی باشه به عنوان یه پروتوتایپ هم که شده خبر خیلی خوبیه و هم برای بتسدا میتونه نقطه عطفی باشه که ببینه میتونه آینده بازیهاش رو بر این اساس پایه ریزی کنه یا نه؟
اینکه با ضعف گرافیکی و تکنیکی بازیهاش برای همیشه بتونه خداحافظی کنه و...

اگه این مسیر رو برن حتی میتونن به فکر تلفیق Id Tech با Creation هم باشن که دیگه پول لایسنس UE رو هم ندن و خب خود ID هم که همیشه آمادست که به بتسدا کمک کنه.

خودمونیم دیگه نباید شک کرد که با استارفیلد به خود بتسدا هم ثابت شده که انجینش مشکلات عمده فنی داره که باید حتما اونها رو آدرس دهی کنه.
حتی اگه بگیم حالت فعلیش کاملا برای TES VI جواب میده ــ چون برگشت به فرمول عناوین قبلیشه و نیاز نیست بین سیاره ها سفر کنیم که لودینگ و... ببینیم و مسائلی از این دست ــ باز هم پیاده سازی ایده های جدید چه در بخش گیم پلی و چه در بخشهای دیگه به انجین فعلی نیازمند اینه که یه بازنگری کلی در کریشن انجام بده (چیزی ورای کاری که برای استارفیلد انجام داد).
فکر نکنم ترکیب انجین شدنی باشه به هر حال یکی از دلایل اصلیشون سهم ندادن به اپیک و امثالشه حداقل برای انجینا مطرح و شناخته شده مثل کریشن, مطمعنم 5% از انریل هم استفاده کنن تیم سوینی سود کامل میخاد
دلیل دیگشم خودت گفتی اینهمه وقت و هزینه کنن بعد از یکی دیگه اویزون بشن جلوهه خوبی نداره
الان استارفیلد از لحاظ تکسچر و گرافیک عمومی قشنگه اما اوپتیمایز فرا افتضاح! بزور 4 تا علوفه میبینی تو محوطه 300 متری اما fps دراپش خیلی بده, این ضعف برا tes vi که جلوتو نگاه میکنی اندازه 1000 تا سیاره استارفیلد درخت و علفزار میبینی, فاجعه تمام میشه مگر اینکه فیکسش کنن یا گرافیک نسل قبلی بدن مردم
من حقیقتا ضعف اصلی کریشن رو تو بهینه افتضاحش میبینم, وقتی یه محیط خالی که صرفا فقط خاک و خله اینقد سنگینه فکرشو کن interior هارو هم با محیط بیرونی seamless در میوردن مثل سایبرپانک, اون موقع از لود در نمیومدی هیچوقت, تئوری من اینه دنیا بدون لود اسکرین رو امتحان کردن لابد سیستما ناسا هم نکشیده:))
خلاصه با حرفت موافقم, کریشن از لحاظ بهینه خیلی عقبه و مشکل اساسیه, استارفیلد سر این خیلی ضرر زد به بتسدا
 
موافقم و امیدوارم سناریو همینطور باشه که میگی .
ضمن اینکه بیشتر با مشکلات خروجی انجینش آشنا هستیم تا مشکلات دولوپ باهاش .
خیلی از دولوپرها از کامپایل لحظه به لحظه بعد هر ادیت اعصاب ندارن به خصوص یونیتی وترن ها که مجبور شدن کوچ کنن به آنریل.
ولی یه سال پیش بهت میگفتم آبلیوین ریمیک و ویچر 4 با UE5 در حال توسعه هستن قطعا ازم تست اعتیاد میگرفتی !!!
بله
بنده عاشق W3 بودم با شنیدن اینکه cdpr اومده W4 رو با UE میسازه غبطه سنگینی خوردم
حالا جدای بحث سود ندادن به تیم سوینی, موتور های بازی سازی inhouse یا همون داخلی هدف اصلیشون توسعه به دقیق ترین شکلیه که بازی ساز میخاد, ue و unity با در نظر گرفتن پشتیبانی از انواع اقسام بازیا ساخته شدن
والا خیلی عجیب بود, red engine خیلی پیشرفت کرده بود
 
آخرین ویرایش:
فکر نکنم ترکیب انجین شدنی باشه به هر حال یکی از دلایل اصلیشون سهم ندادن به اپیک و امثالشه حداقل برای انجینا مطرح و شناخته شده مثل کریشن, مطمعنم 5% از انریل هم استفاده کنن تیم سوینی سود کامل میخاد
میشه این کار رو کرد.
استودیوهایی میشناسم که این کار رو انجام دادن و از لایه گرافیکی آنریل برای پردازش گرافیکی استفاده کردن.
آخریش که تو ذهنمه استودیو 397 بود که از این راه تونستن گرافیک یکی دوتا بازیشون رو ارتقا بدن.

یه بار انجین خودشون رو که محاسبات فیزیک بالایی رو میطلبه رو با لامبریارد آمازون هماهنگ کردن و بازی The Grand Tour رو دادن و دفعه بعد برای موتوراسپورت گیمز همین کار رو با آنریل 4 انجام دادن و Nascar Ignition رو دادن.
حتما استودیوهای دیگه ای هم این کار رو انجام دادن که من اطلاعی ازش ندارم ولی میخوام بگم که واقعا شدنیه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • تبلیغات متنی

    Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or