شایعه معرفی ریمیک بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion در ماه آینده.

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

کاربر سایت

معرفی ریمیک بازی محبوب The Elder Scrolls IV: Oblivion در ماه آینده(؟) این چیزی است لیکر معروف Extas1s به آن اشاره کرده است.

1000004275.jpg

طبق گفته لیکر Extas1s، نه تنها ریمیک The Elder Scrolls 4: Oblivion واقعی است، بلکه ایکس‌باکس ممکن است این بازی را در رویداد ایکس‌باکس دایرکت در ژانویه اعلام کند و حتی بلکه بازی ممکن است در سال 2025 منتشر شود.
طبق شایعات قبلی، این ریمیک توسط استودیو Virtuos در حال ساخت است و با استفاده از موتور Unreal Engine 5 ساخته می‌شود. این شایعات همچنین به انتشار بازی در سال 2025 اشاره کردند.
اگر به یاد دارید، اولین خبر در مورد یک ریمیک یا بازسازی این بازی در جریان تحقیقات FTC در مورد خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت منتشر شد. در آن زمان، اسناد نشان می‌داد که انتظار می‌رود این بازی در سال مالی 2022 منتشر شود، اما بدیهی است که این اتفاق هرگز رخ نداد. از آن زمان تاکنون، مایکروسافت یا بتسدا هیچ اظهار نظر رسمی در مورد وضعیت آن نداشته‌اند.

Elder Scrolls Oblivion Remake Could Be Revealed Next Month, It's Claimed
 
اگه 2025 بیاد و واقعی باشه دلم برای سازنده ها، صداگذارها و... skyblivion میسوزه.
البته میشه گفت نکته مثبت و متفاوت میتونه این باشه که همچنان ساپورت ماد رو داره و این نکته مثبتی جلوی نسخه آنریله.

با این حال بتسدا طبق معمول بیشعور بودن خودش رو بار دیگه نشون داد که اگه میخواستی ریمیک رو بسازی چرا جلوی این پروژه رو نگرفتی؟
یا حتی چرا باهاشون وارد همکاری نشدی؟
برخلاف ادعایی که میکنن طبق معمول کمیونیتی به هیچ جاشون نیست.
 
اگه 2025 بیاد و واقعی باشه دلم برای سازنده ها، صداگذارها و... skyblivion میسوزه.
البته میشه گفت نکته مثبت و متفاوت میتونه این باشه که همچنان ساپورت ماد رو داره و این نکته مثبتی جلوی نسخه آنریله.

با این حال بتسدا طبق معمول بیشعور بودن خودش رو بار دیگه نشون داد که اگه میخواستی ریمیک رو بسازی چرا جلوی این پروژه رو نگرفتی؟
یا حتی چرا باهاشون وارد همکاری نشدی؟
برخلاف ادعایی که میکنن طبق معمول کمیونیتی به هیچ جاشون نیست.

جلوشون رو می گرفتن که یه جور دیگه بهشون میپریدن
مگه نینتندو نبود
موقعی که میخواست ریمیک Metroid Samus Returns رو بزنه گرفت پروژه فن مید AM2R رو بست
ملت به فحش اش کشیدن که چرا این کار رو کردی و فلان و بیسار

اینم همونه

حالا این که چرا همکاری نکردن یخورده جای بحث است. ولی کلا همکاری یه کمپانی با یه محصول فن مید یه چیز خیلی ایده آلیه که تا به حال تو صنعت دو بار دیده شده (Sega با Sonic Mania و Valve با Black Mesa)

من بیشتر از همه میخوام بدونم آنریل 5 چجوری زیر یه بازی که اساسش انجین بتسدا است قراره بزاد :دی
کلا ساختار گیم های بتسدا خیلی فاکدآپه و بعد عرضه این ریمیک مقایسه های به شدت جالبی رو قراره ببینیم
 
جلوشون رو می گرفتن که یه جور دیگه بهشون میپریدن
مگه نینتندو نبود
موقعی که میخواست ریمیک Metroid Samus Returns رو بزنه گرفت پروژه فن مید AM2R رو بست
ملت به فحش اش کشیدن که چرا این کار رو کردی و فلان و بیسار

اینم همونه

حالا این که چرا همکاری نکردن یخورده جای بحث است. ولی کلا همکاری یه کمپانی با یه محصول فن مید یه چیز خیلی ایده آلیه که تا به حال تو صنعت دو بار دیده شده (Sega با Sonic Mania و Valve با Black Mesa)

من بیشتر از همه میخوام بدونم آنریل 5 چجوری زیر یه بازی که اساسش انجین بتسدا است قراره بزاد :دی
کلا ساختار گیم های بتسدا خیلی فاکدآپه و بعد عرضه این ریمیک مقایسه های به شدت جالبی رو قراره ببینیم
خب خروجی بستن پروژه تهش اگه منجر میشد به ریمیک رسمی خودشون خب منطقی بود و ملت در نهایت راضی میشدن.
از این لحاظ به نظرم کارهای نینتندو یا بقیه خیلی درست تره.

ولی کلا بتسدا به هیچ جاش نیست.
آخریش همین آپدیت نسل بعدی فالوت 4 بود که درگوشی هم به دولوپرهای فالوت لندن نگفت که قصد داریم بازی رو آپدیت کنیم.
بیچاره ها دستشون موند تو پوست گردو.

سر این پروژه هم احتمالا همین میشه.

ولی خب میگم برگ برنده این تیم اینه که تو انجین اسکایریمه و حتما طرفدارهای خودش رو خواهد داشت.
 
اگه 2025 بیاد و واقعی باشه دلم برای سازنده ها، صداگذارها و... skyblivion میسوزه.
البته میشه گفت نکته مثبت و متفاوت میتونه این باشه که همچنان ساپورت ماد رو داره و این نکته مثبتی جلوی نسخه آنریله.

با این حال بتسدا طبق معمول بیشعور بودن خودش رو بار دیگه نشون داد که اگه میخواستی ریمیک رو بسازی چرا جلوی این پروژه رو نگرفتی؟
یا حتی چرا باهاشون وارد همکاری نشدی؟
برخلاف ادعایی که میکنن طبق معمول کمیونیتی به هیچ جاشون نیست.
با توجه به اینکه هنوز معرفی رسمی نشده، شاید به عقلشون رسیده باشه و دارن با سازنده های Skyblivion همکاری می کنن.
 
جلوشون رو می گرفتن که یه جور دیگه بهشون میپریدن
مگه نینتندو نبود
موقعی که میخواست ریمیک Metroid Samus Returns رو بزنه گرفت پروژه فن مید AM2R رو بست
ملت به فحش اش کشیدن که چرا این کار رو کردی و فلان و بیسار

اینم همونه

حالا این که چرا همکاری نکردن یخورده جای بحث است. ولی کلا همکاری یه کمپانی با یه محصول فن مید یه چیز خیلی ایده آلیه که تا به حال تو صنعت دو بار دیده شده (Sega با Sonic Mania و Valve با Black Mesa)

من بیشتر از همه میخوام بدونم آنریل 5 چجوری زیر یه بازی که اساسش انجین بتسدا است قراره بزاد :دی
کلا ساختار گیم های بتسدا خیلی فاکدآپه و بعد عرضه این ریمیک مقایسه های به شدت جالبی رو قراره ببینیم
یه شایعه خیلی عجیبی هست که قراره رو همون انجین اصلی باشه ولی یه جور wrapper آنریل روش هست فقط واسه گرافیک :)) یعنی عینا همون بازی اصلی رو برداشتن فقط از نظر سمعی و بصری ریمیک کردن
 
  • Wow
Reactions: majidred2011
یه شایعه خیلی عجیبی هست که قراره رو همون انجین اصلی باشه ولی یه جور wrapper آنریل روش هست فقط واسه گرافیک :)) یعنی عینا همون بازی اصلی رو برداشتن فقط از نظر سمعی و بصری ریمیک کردن
خب اینطوری که میشه یک ورژن خیلی بدتر از GTA Definitive edition، اون باز فقط یک سری کاتسین داشت بقیش گیمپلی بود این یکی هر دوثانیه قراره با یک کرکتر حرف بزنی و زوم میشه رو صورتشون، گرافیک نسل دهمی هم داشته باشه به قدری انیمیشنا و مدلا پوسیدس که یک Uncanny valley عجیبی ایجاد میکنه.
اگه واقعا همچین چیزی باشه هنوز Skyblivion پروژه بهتری خواهد بود.

اما بعید میدونم اینا حماقت راکستارو تکرار کنن.
 
با توجه به اینکه هنوز معرفی رسمی نشده، شاید به عقلشون رسیده باشه و دارن با سازنده های Skyblivion همکاری می کنن.
فکر نکنم چون اگه میخواست این کارو کنن حتما از یکی دو سال پیش دیگه نباید آپدیتهای دوره ای از توسعه بازی رو میدیدیم.

آخرین آپدیت از مراحل پیشرفت اسکایبلیویون همین چندوقت پیش بود.

بتسدا این مسایل واقعا براش مهم نیست.
همین چندماه پیش با Fallout london همین کار رو کرد.
اوج بی محلیش اونجا بود که تعداد قابل توجهی از اعضای تیم فالون لندن رو تو همون یکی دو سال منتهی به انتشار استارفیلد و آپدیت نسل بعدی F4 جذب خودش کرد ولی کوچکترین همکاری باهاشون نکرد و با شدودراپ کردن آپدیت F4 عملا پوست موز انداخت زیر پاهاشون.

یه کمپانی اینطوری، یکی هم مثل valve و روابطی که با تیمهای مادساز بزرگ برای هفلایفها برقرار میکنه.

برخلاف بتسدا حتی GOG ارزش فالوت لندن رو درک کرد و با تیمشون همکاری کرد که پلیرها بتونن بازی رو با دردسر کمتری نصب کنن ولی خب روی استیم نصب کردن London کلی دردسر داره.

خب اینطوری که میشه یک ورژن خیلی بدتر از GTA Definitive edition، اون باز فقط یک سری کاتسین داشت بقیش گیمپلی بود این یکی هر دوثانیه قراره با یک کرکتر حرف بزنی و زوم میشه رو صورتشون، گرافیک نسل دهمی هم داشته باشه به قدری انیمیشنا و مدلا پوسیدس که یک Uncanny valley عجیبی ایجاد میکنه.
اگه واقعا همچین چیزی باشه هنوز Skyblivion پروژه بهتری خواهد بود.

اما بعید میدونم اینا حماقت راکستارو تکرار کنن.
اگه اینطور باشه که خیلی خوبه.
اصلا بهترین تصمیم برای خود بتسدا و بازیهای آیندشه.

مشکل gta trilogy خود استودیوی سازنده و کم کاریش بود یا زمان ندادن کافی تیک تو به اونها.

این انجینهای فسیل ولی در عین حال گولاخی رو که به راحتی نمیشه گذاشت کنار این بهترین راه حل و در عین حال کم هزینه ترین کاره.

فقط امیدوارم فیکسهای غیررسمی بازی رو هم درش بگنجونن.
اگه اینطور باشه تقریبا میشه یه چیزی بین ریمستر و ریمیک که فکر نکنم چیز بدی از آب در بیاد.
 
آخرین ویرایش:
خب اینطوری که میشه یک ورژن خیلی بدتر از GTA Definitive edition، اون باز فقط یک سری کاتسین داشت بقیش گیمپلی بود این یکی هر دوثانیه قراره با یک کرکتر حرف بزنی و زوم میشه رو صورتشون، گرافیک نسل دهمی هم داشته باشه به قدری انیمیشنا و مدلا پوسیدس که یک Uncanny valley عجیبی ایجاد میکنه.
اگه واقعا همچین چیزی باشه هنوز Skyblivion پروژه بهتری خواهد بود.

اما بعید میدونم اینا حماقت راکستارو تکرار کنن.
خب وقتی دارن از آنریل استفاده میکنن لابد میخوان مدل ها و انیمیشن ها رو ریمیک کنن وگرنه انجین بازی عملا همون انجین استارفیلده و اونطوری راحت میشه بازی رو ریمستر ساده کرد
 
  • Like
Reactions: majidred2011
اصلا بهترین تصمیم برای خود بتسدا و بازیهای آیندشه.

مشکل gta trilogy خود استودیوی سازنده و کم کاریش بود یا زمان ندادن کافی تیک تو به اونها.

این انجینهای فسیل ولی در عین حال گولاخی رو که به راحتی نمیشه گذاشت کنار این بهترین بهترین راه حل و در عین حال کم هزینه ترین کاره.

فقط امیدوارم فیکسهای غیررسمی بازی رو هم درش بگنجونن.
اگه اینطور باشه تقریبا میشه یه چیزی بین ریمستر و ریمیک که فکر نکنم چیز بدی از آب در بیاد.
منظورت ریمسترای اینطوریه؟
من مخالفم راستش، اصلا کانسپت gta triliogy بنظرم از اول بد بود حتی اگه خیلی پالیش شده تر هم ریلیز میشد.

چه معنی میده یک بازی مال 20 سال پیشه رو بیای با گرافیک و تکسچرای خیلی بهتر عرضه کنی اما مدل و انیمیشنا و گیمپلی تو همون 20 سال پیش مونده باشه حالا با یه ذره بهبود.
مثلا جذابیت Skyblivion برام اینه که روی انجین کمی جدید تر و با بیس اسکایریم داره درست میشه ینی اجراش که کنی میدونی قراره با یک بازی جدید روبرو شی حالا طبیعیتا قرار نیست در حد AAA های 2024 باشه اما همون اسکایریم بهبود داده شده هم فرسنگ ها بهتره از بیس گیم.

بنظرم آنریل انجین هم نیاز نیست، اگه همه محتوا رو به کریشن انجین 2 منتقل کنن، از سیستم انیمیشن استارفیلد استفاده کنن و مدلارو بروز کنن کافیه، که خب در گفتار فقط ساده بنظر میرسه و قطعا زمان بره.

البته اگه اون چیزایی که تو جریان FTC لیک شد راست بوده باشه خیلی وقته در دست ساخته پس نباید انتظار یک چیز دم دستی ازش داشت.
 
  • Like
Reactions: m.a.t
منظورت ریمسترای اینطوریه؟
من مخالفم راستش، اصلا کانسپت gta triliogy بنظرم از اول بد بود حتی اگه خیلی پالیش شده تر هم ریلیز میشد.

چه معنی میده یک بازی مال 20 سال پیشه رو بیای با گرافیک و تکسچرای خیلی بهتر عرضه کنی اما مدل و انیمیشنا و گیمپلی تو همون 20 سال پیش مونده باشه حالا با یه ذره بهبود.
مثلا جذابیت Skyblivion برام اینه که روی انجین کمی جدید تر و با بیس اسکایریم داره درست میشه ینی اجراش که کنی میدونی قراره با یک بازی جدید روبرو شی حالا طبیعیتا قرار نیست در حد AAA های 2024 باشه اما همون اسکایریم بهبود داده شده هم فرسنگ ها بهتره از بیس گیم.

بنظرم آنریل انجین هم نیاز نیست، اگه همه محتوا رو به کریشن انجین 2 منتقل کنن، از سیستم انیمیشن استارفیلد استفاده کنن و مدلارو بروز کنن کافیه، که خب در گفتار فقط ساده بنظر میرسه و قطعا زمان بره.

البته اگه اون چیزایی که تو جریان FTC لیک شد راست بوده باشه خیلی وقته در دست ساخته پس نباید انتظار یک چیز دم دستی ازش داشت.
این ریمیک دقیقا یـ چیزی میشه مثل ریمیک MG3 چون دقیقا همون استدیو داره میسازتش . استراکچر بازی دقیقا همون ـه دیالوگا داستان لول دیزاین دقیقا همون ـه . یعنی تقریبا ریمیک یک به یک محسوب میشه که در کنارش اومدن انیمیشن های کامبت ، صورت و غیره رو بهبهود بخشیدن تا مدرن تر به نظر برسه . قطعا چند تا چیز جدید هم اضافه میکنن این وسط . مثلا UI رو مدرن میکنن بازی رو کامل Seamless ـش میکنن و ....

اگه دقیقا همین باشه زیاد از نظر ویژوال و گیم پلی مشکلی براش پیش نمیاد . فقط میمونه ویس اکتینگش که اون رو قطعا باید از نو ضبط کنن . MG3 کات سین محور ـه و کارگردانی صنحه ها و ویس اکتینگش قشنگ تو چش میزنه اینکه همش دیالوگ ـه .
 
حداقل حسنش اینه کوچشون به آنریل رو با سیکوئل اصلی تجربه نمیکنن و کوشش و خطاها با ریمیک انجام میشه .
ولی رفتن به آنریل کلا داستان های ماد کامیونیتی رو باهاش چه کار میکنه ؟ به نظرتون دیگه این موج عظیم ماد های بتسدا رو باید باهاش خداحافظی کرد؟؟ و حتی ماد کامیونیتی نسبتا خوب CDPROJECT رو در آینده چه چیزی انتظارمون رو میکشه با آنریل؟
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • InfeR

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or