رییس CD Projekt: بازی بعدی (ویچر ۴) بزرگتر و بهتر از TW3 و سایبرپانک ۲۰۷۷ خواهد بود

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

کاربر سایت

Screenshot-2024-11-29-115849.jpeg

در جدیدترین مصاحبه‌ای که رییس CD Projekt یعنی آقای Michał Nowakowski با سایت یوروگیمر داشت از آینده این استودیو و بازی ویچر۴ صحبت کرد که خلاصه سخنان وی را در زیر مشاهده میکنید.​


بازی بعدی (ویچر ۴) بزرگتر و بهتر از TW3 و سایبرپانک ۲۰۷۷ خواهد بود
▫️ احتمالاً ویچر ۴ یک یا دو سال پس از معرفی کامل منتشر خواهد شد
▫️ درس‌های آموخته‌شده از سایبرپانک - "هیچ جادویی وجود ندارد. فقط کار سخت و اطمینان از اینکه در مسیر درست قرار داریم وجود دارد."
▫️ سازماندهی بهتر استودیو برای جلوگیری از انتشار پر از باگ، از جمله فرآیندهای بررسی بهتر و زمان بیشتر برای پیش‌تولید
▫️ انتشار ناموفق سایبرپانک دلیل تغییر به UE5 نبود - آن‌ها می‌خواستند فناوری را بین پروژه‌های متعدد به اشتراک بگذارند
▫️ انتشار اولیه برای PC در حال حاضر در برنامه‌ها نیست (همزمان با کنسول‌ها منتشر خواهد شد)
 
آخرین ویرایش:
سلام.

شب بخیر.

به نظرم ريیس استودیو دوست داشتنی CD Projekt کم حرف بزنه و بیشتر به مدیریت تیم خودش بپردازه خیلی خوبه.
باور کنه که هنوز جای زخم Cyberpunk روی سروصورت و ذهن گیمرها مونده و ذهنیت منفی به این زودیا پاک نمیشه.
اخوی، در سکوت خبری کار کن. بعد که کار به جای خوبی رسید، تازه اعلام رسمی کن که به خاطر فشار سهام دارها و گیمرها، مجبور نشی مثل Cyberpunk بازی رو ۱ سال زودتر از نهایی سازی منتشر کنی.
دمتم گرم رييس جان.

یا علی...
 
رییس بهتره هایپ بی خود درست نکنه بزرگ کردن بازی کار چندان دشواری نیست ولی بازی کاربر پسند درست کردن خیلی دشواره .
سه گانه قبلی با حضور گرالت جای پای محکمی داشت ولی تضمین نمیکنه شخصیت جدید هم مورد استقبال قرار بگیره بخصوص اگه قراره زن باشه.
موتور آنریل هم که مشخص شده که در بهینه سازی مشکلات خاص خودش رو داره هر چند هم که به لحاظ بصری خوب باشه .بهتر بود موتور رد خود شرکت رو با بروز رسانی ها بهترش کنند و ادامه ها رو با همون بسازن (کاری که راک استار انجام میده)نه که موتور جدید و ناشناخته برای دولوپر ها استفاده کنند.
 
  • Like
Reactions: ( Layken )
دوتا نکته :
1. کسی phantom liberty رو بازی کرده باشه می دونه که این استدیو هنوز هم توان ساخت بازی خوب رو داره .
2. یکسری ها به معرفی زودتر از موعد اعتراض می کن ، این واقعا ربطی به کارگردان نداره شرکت کلی سهام داره باید یه ریپوریتی بدن چند وقت یه بار که دارن چی کار می کنن ، برای همین معمولا CDPR هر 3 ماه یه گزارش از پروژ هاش میده برای من و شما نیست برای سهام دارس :D
 
دوتا نکته :
1. کسی phantom liberty رو بازی کرده باشه می دونه که این استدیو هنوز هم توان ساخت بازی خوب رو داره .
2. یکسری ها به معرفی زودتر از موعد اعتراض می کن ، این واقعا ربطی به کارگردان نداره شرکت کلی سهام داره باید یه ریپوریتی بدن چند وقت یه بار که دارن چی کار می کنن ، برای همین معمولا CDPR هر 3 ماه یه گزارش از پروژ هاش میده برای من و شما نیست برای سهام دارس :D
اتفاقا بیشتر برای ماها این معرفی ها رو انجام میدن.
ارجاعت میدهم به تیزر معرفی سایبرپانک که 2013 دادن.
من اون رو بس که دیدم حفظ بودم، حتی موزیکش رو.

==============
تا وقتی منتشر بشه تقریبا 3تا نسل PC عوض کردم تا خود بازی منتشر شد :D
 
همین که اول بسمالله موتور خودشون ول کردن چسبیدن به UE5 چراغ قرمز بود مشخصه دنبال یه لقمه راحتن
سایبرپانک منطقی بود اگه نخان رو red engine بسازن ولی ویچر چرا دیگه ؟ اون موتور سال 2015 شاهکار کرد هنوز گرافیکش از خیلی بازیا مدرن چشم نواز تر و قشنگ تره, والا خود گیم پلیش هم از هرچی بازی سبک خودش لذت بخش تر بود
بی دلیل نیست اکثر شرکتا غول پیکر رو موتور خودشون بازی میسازن هزینش هم میپردازن چون نگه داشتن مهندساش, ارتقا و اموزش نیرو کار جدید رو موتور داخلی خیلی هزینه برداره
خلاصه دیگه خر وعده های اینا نشید دروغاشون راجب سایبرپانک تو روز روشن دیدیم حالا اون بازیو که تو اوج cdpr ساختن خدا برسه به داد ویچر 4 که دیگه رو RE نیست و از همون اولش دنبال میونبر و راحتی میگردن
 
  • Like
Reactions: ALI_FURY and kaka64

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or