خبر رسمی پروژه ویچر 4 (Polaris) رسما وارد مرحله تولید شده است

dantemaximum

کاربر سایت
sshot-135.jpg

🔳 آقای سباستین کالمبا، کارگردان بازی اعلام کرده که پروژه ویچر 4 رسما وارد مرحله تولید شده

▫️ترجمه پیام ایکس:
بچه ها خیلی هیجان دارم که اعلام کنم پروژه (پولاریس) رسما وارد مرحله تولید شده! کلی چالش جدید جلو رومونه، ولی با وجود آدمای با استعداد و کاری که داریم مطمئنم میتونیم با هم یه ویچر حماسی بسازیم. دیگه نمیشه ایستاد! منتظر سورپرایزهای اون روی سکه باشید!
 
اقا جدا نگو اینجوری :D همین نسل بمونه لطفا .
اخه با توجه به روند طولانی ساخت این روز ها، و تجربه سایبرپانک، شاید بهتر باشه حتی بین نسلی نباشه و بره نسل بعد کلا که پرفورمنس بهتری داشته باشه...

بعد اخه ببین، نسخه بعدی "ویچر" یکی از بهترین بازی های تاریخ میخواد بیاد، بره نسل بعد و شگفت انگیزتر بشه بهتره ارزش صبر داره....
 
اقا جدا نگو اینجوری :D همین نسل بمونه لطفا .
همین نسلم بمونه، یک نسخه کنسولی با پرفورمنس سمی تحویل میدن، بعد منت می زارن ما یوزرفرندلی هستیم، رو کنسول های نسل بعد می تونید از بازی با اپدیت نسل بعدی که رایگان بهتون می دیم، لذت ببرید:دی
پس همون بره نسل بعد بهتره:دی
 
آخرین ویرایش:
اخه با توجه به روند طولانی ساخت این روز ها، و تجربه سایبرپانک، شاید بهتر باشه حتی بین نسلی نباشه و بره نسل بعد کلا که پرفورمنس بهتری داشته باشه...

بعد اخه ببین، نسخه بعدی "ویچر" یکی از بهترین بازی های تاریخ میخواد بیاد، بره نسل بعد و شگفت انگیزتر بشه بهتره ارزش صبر داره....
داداش مشکل سن منه که بالا میره :D و همینجوری دغدغه جدید خواهد بود که اضافه میشه و منو از یکی از بزرگترین دل خوشی های زندگی دور میکنه.
 
دقیقا دوستان درست میگن.
تو این نسل بمونه که میدونیم خروجی UE5 چطوره ، حتی اگه خوب هم بهینه بشه حتما از کلی جاها و اهدافشون زدن که تونستن خروجی خوبی بگیرن.
اگه بین نسلی بشه باز همه حتما فاجعست و بعدش بهونه میکنن که روی 10تا پلتفرم داشتیم همزمان بازی میساختیم و نتیجه این شد، دو سال طول میکشه که فیکسش کنن و نسخه مورد انتظار نسل 9 رو فیکس شده تو نسل بعد تحویلمون بدن.

همون بره نسل بعد که لااقل هم برای UE5 ظرفیت بهتری داره و هم استودیو بهونه ای نداره و هم میدونیم درصد بالایی از طراحی هاشون رو میتونن اجرایی کنن.
 
داداش مشکل سن منه که بالا میره :D و همینجوری دغدغه جدید خواهد بود که اضافه میشه و منو از یکی از بزرگترین دل خوشی های زندگی دور میکنه.
ایشالله هم سنت با سلامتی میره بالا هم فرصت کافی داشته باشی که به زندگیت برسی و شاد باشی و گیم هم همزمان بزنی :-bd ناامید نباش داداش همه همینیم، دیگه عشق یک سری تلویزیون دیدنه، یک سری نقاشی کردن یک سری ساز زدن، یک سری هنر های رزمی و ورزش، ما هم بازی کردن :D

ایشالا میشه همه رو با هم داشته باشیم...
 
آقا الان بعد 4 سال از شروع نسل 9 هنوز نصف بیشتر بازیا کراس جن منتشر میشن بعد انتظار دارید سی دی پراجکت براتون ویچر لانچ تایتل انحصاری نسل 10 بده بیرون با پلیر بیس چند صد هزار نفره کنسولی؟ :D
اینا بازیشون چه 2027 بیاد چه 2030 در هر صورت کراس جن خواهد بود. ازونطرفم بعید میدونم دیگه به اون شکل جهش عظیم سخت افزاری داشته باشیم که قابلیت اجرا رو به طور کل روی یه سری سخت افزارا نداشته باشه.
 
انریل موتور سنگینیه و منابع زیادی رو درگیر میکنه اما خوبیش اینه که مسیر و پروسه توسعه براشون هموار تر و راحت تر میشه چون ابزارش وجود داره‌.
حداقلش اینه که برای بوجود اوردن یک مکانیزم یک سال وقت گذاشته نمیشه ، آخرشم بگن چیزی که میخواستیم نشد.
اگر برای همین نسل هم عرضه بشه استقبال فقط امیدوارم فریم تو دیوار نباشه :D
 
نمی دونم این چه عادت مزخرفیه به تازگی باب شده بین بعضی از شرکت ها.... همین که فکر و ایده بازی نهایی میشه و تصمیم قطعی برای ساخت میگیرن میان رونمایی میکنن. 10 سال دیگه هم منتشر میشه.
بتسدا با الدر اسکرول این کارو کرد. اینا هم تقریبا با تمام پروژه های در دست ساختشون این کارو کردن. رمدی هم الان داره هر چی داره رو رونمایی میکنه. از مکس پین ها بگیر تا کنترل و بقیه
همه این بازی ها هم تاپ هستن. واقعا حیفه 1 سال قبل انتشار و تو یه مراسم یا کمپین تبلیغاتی فکر شده رونمایی نشن. قبلا با این رونمایی های یه دفعه ای(یک سال قبل از عرضه) ، هایپ خوبی راه می افتاد.
 
آخرین ویرایش:
نمی دونم این چه عادت مزخرفیه به تازگی باب شده بین بعضی از شرکت ها.... همین که فکر و ایده بازی نهایی میشه و تصمیم قطعی برای ساخت میگیرن میان رونمایی میکنن. 10 سال دیگه هم منتشر میشه.
بتسدا با الدر اسکرول این کارو کرد. اینا هم تقریبا با تمام پروژه های در دست ساختشون این کارو کردن. رمدی هم الان داره هر چی داره رو رونمایی میکنه. از مکس پین ها بگیر تا کنترل و بقیه
همه این بازی ها هم تاپ هستن. واقعا حیفه 1 سال قبل انتشار و تو یه مراسم یا کمپین تبلیغاتی فکر شده رونمایی نشن. قبلا با این رونمایی های یه دفعه ای، هایپ خوبی را می افتاد.
یه چی میگم خودزنی نکن.
ویچر بعدی دوسال پیش تایید رسمی شد :D

همونطور که گفتی معرفی زودهنگام ، ایجاد هایپ و بالابردن سطح انتظار پلیرها دیگه امضای CPDR شده.
خب همیشه هم براشون جواب هم داده ، برای همین بیخیال نمیشن و همین روش رو ادامه میدن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or