Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
❇️ آپدیت Elden Ring – Patch Notes Version 1.15

🔒 Protection : Steam

💢 Size : -MB

🔻جزئیات آپدیت
🔸یه باگ بود که وقتی وارد منطقه کلیسا می‌شدی دوباره کلیپ‌ سینماتیک پخش می‌شد. حالا درستش کردن.
🔹بعضی از حملات سلاح Golem Fist وقتی بازیکن تحت تأثیر اثرات خاصی بود، آسیب نمی‌زد. این مشکل رفع شده.
🔸قدرت حمله سنگین با یک دست اسلحه Golem Fist کمتر از حد انتظار بود. حالا بهتر شده.
🔹باگی بود که باعث می‌شد وقتی طلسم Thorns رو سریع استفاده می‌کردی نتونی اجراش کنی. اینم درست شده.
🔸اثر طلسم Smithing روی بعضی از حملات پرتابی اسلحه‌ها کار نمی‌کرد. حالا اصلاح شده.
🔹در برخی از بخش‌های عرصه نبرد Scadutree Avatar امکان استفاده از خاکسترها نبود. درستش کردن.
🔸شخصیت Rellana وقتی با اشیاء تعامل می‌کرد، کارهای غیرمنتظره‌ای انجام می‌داد. حالا اونم درست شده.
🔹بعضی از مهارت‌ها تحت شرایط خاصی با اسلحه‌ها به درستی ترکیب نمی‌شدند. حالا باگشو برطرف کردن.
🔸رفتار و نمایش بعضی از دشمن‌ها در شرایط خاصی غیرمنتظره بود. اصلاحش کردن.
🔹صداهای خاصی به درستی پخش نمی‌شدن. حالا اینم حل شده.
🔸چند تا بهبود عملکرد و اصلاحات دیگه هم انجام شده.
🔹تعدادی از مشکلات مربوط به نوشتن نام تموم شده بازی هم درست شده.

📌نکات مربوط به عملکرد ناپایدار:
🔸برای نسخه PS5، می‌تونی با استفاده از گزینه "Rebuild Database" از حالت safe mode، مشکل فریم‌ریت ناپایدار رو حل کنی.
🔸توی بعضی نسخه‌های PC ممکنه Ray Tracing به صورت ناخواسته فعال بشه و کارایی رو پایین باره. برید توی تنظیمات "System" > "Graphics" > "Ray Tracing Quality" چک کن.
🔸در نسخه PC، ممکنه پیام "Inappropriate activity detected" بدون تقلب نمایش داده بشه. برای رفعش، قبل از شروع مجدد بازی، بررسی صحت فایل‌های بازی رو انجام بده.
 
خب بازی بعد ۳ دور پلات شد . پلاس نداشتم که بتونم تو یه دور جمعش کنم.

همه باس های ضرروی و غیر ضرروی بازی اصلی و dlc رو زدم بغیر راداهان dlc .
باسی که بهم حال داد اون آفتابگردونه توی dlc بود و paclidargon . اسماشون رو یاد نداشتم .
دور دوم به بعد همه باس همون بار اول رنده میشدن .

فقط بازی رو فقط جادوگری رفتم اگه بیلد خوبی بهمراه چیدن استات ها برای melee سراغ دارین بگین دور چهارم رو melee برم . فک کنم تقریبا همه آیتم های dlc و بازی اصلی رو گرفتم دور سوم از روی نقشه رفتم.
 
این چند وقته هیچ بازی حال نداد ، دوباره بازیو از اول شروع کردم :|:D
بیلد strength و faith تا حالا بازی نکرم ، فعلا با strength شروع کردم تا بعدا ببینم چی میشه.
اصلا روایت داریم هرجا هر گیمی یا هیچی بهت حال نداد باید برگردی به عناوین استاد :D منکه آمار پلی دادنش از دستم خارجه. خصوصا تو بخش بیلدسازی.

کار درستی کردی str/faith یکی از خوباست.
 
❇️ آپدیت Elden Ring – Patch Notes Version 1.16

🔒 Protection : Steam

💢 Size : 535MB

🔻جزئیات آپدیت

🔸مشکل اینکه افزایش موقت آمار بازیکن بعد از بستن و راه‌اندازی دوباره بازی باقی می‌موند، حل شد.
🔸توی بعضی نسخه‌های PC، امکان داره رهگیری پرتو بطور ناخواسته فعال بشه و باعث عملکرد ناپایدار بشه. لطفاً تنظیمات رهگیری پرتو رو از منوی "System" > "Graphics" > "Ray Tracing Quality بررسی کن.
🔸پیام "فعالیت نامناسب شناسایی شد(Inappropriate activity detected)" ممکنه بدون تقلب ظاهر بشه. برای حل این مشکل، لطفاً قبل از راه‌اندازی دوباره بازی، صحت فایل‌های بازی رو بررسی کن.
🔸همچنین، فریم‌ریت ناپایدار ممکنه به‌خاطر برنامه‌های شخص ثالثی که کنترل موس رو به عهده دارن، باشه. غیرفعال کردن این برنامه‌ها میتونه عملکرد رو بهتر کنه.
🔸چند باگ دیگه هم رفع شد.
 
1000072963.jpg
این روایت داستان رو من خیلی میپسندم.
برای نمونه داستان اسکارلت رات روایتش حالت کاراگاهی داره.
وارد یک محیط عجیب غریب میشیم به اسم caelid و جای سوال هست که اینجا چرا این شکلی هست‌‌. هر چی تو محیط میچرخیم ایتم ها، کاراکترها و خود همون محیط مثل یک راوی سر نخ میدن که قبلا چه اتفاقی افتاده اینجا.

حالا شما این سرنخ رو که بگیری و ادامه بدی و بخوای به ریشه اصلی برسی بابت هر قدمی که برمیداری پاداش میگیری.
داستان اسکارلت رات برای من جذاب ترین قسمت بازی هست.

کلا چیزی که الدن رینگ رو برای من خیلی خاص میکنه، جدا از گیمپلی، همین نحوه روایت داستان هست که ۱۰۰٪ تو خدمت کلیت بازی هست. یعنی همین داستان روی ایتم، محیط، دشمن ها و هر چیزی که تو بازی وجود داره تاثیر داره. اینکه یکی رو میبینیم که داره یه گوشه میرقصه یا یکی افتاده به جون زمین و با دستاش داخل خاک دنبال چیزی هست یا یه گروهی دارن انگار چیزی رو پرستش میکنند بابت هر عملشون یک منطقی وجود داره و عجیب تر اینکه سلاح ها، طراحی ها، ضعف ها و قدرت هاشون منحصر به فرد هست و برای همین هم یک دلیلی وجود داره.

من تقریبا بخش پایانی بازی رسیدم بعد از ۱۹۰ ساعت برای اولین بار. کاراکتر مالینیا با اینکه فقط یک بار ملاقاتش میکنیم ولی به بهترین شیوه اون build up برای اشنایی باهاش شکل میگیره. نویسندگی برای این کاراکتر بی نظیره.
ولی واقعا هم عجیبه که چرا بخش مربوط بهش optional هست. اما وقتی بهش فکر میکنم میبینم این پاداش کسی هست که دنبال سرنخ‌ها میگرده و دوست داره که سر از دنیای الدن رینگ دربیاره.

ایکاش Dlc دوم رو هم داشتیم
 
آخرین ویرایش:
همزمان رسیدم به Malenia و Mohg و Godskin Duo، دارم از سه جهت مورد عنایت قرار میگیرم:|:دی
راهنمایی‌های شما را پذیرا هستم

mohg فقط باید یه tear بذاری روی قمقمه که وارد فاز دوم شد دمیج نخوری . و یه سنگ هم هست که فقط تو فاز اول کار میکنه و استانش میکنه . فاز دومش کمتر ضربه بزن و بیشتر جاخالی بده .
یه تلیسمان هم هست که بلادلاس بگیری باف افزایش دمیج میده .

مالنیا فاز اول تنها حرکتی که اذیت میکنه بهش میگن dance همچین چیزی که ۳ یا چهار بار رو هوا شمشیر میچرخونه و فاز دومش همون اول لاک رو بردار و به یه جهت جاخالی بده و حرکت این فازش هم رو هوا کلون میسازه میفرسته سمتت که فقط جاخالی بده .

گاد اسکین هم تنها حرکتش قل خوردنش هست که نفهمیدم سیستمش چیه اینقدر میچرخه تا بهت بخوره .

من کلاس magic بودم و فقط سر مالنیا بخاطر سریع بودنش و life steal شدم
 
همزمان رسیدم به Malenia و Mohg و Godskin Duo، دارم از سه جهت مورد عنایت قرار میگیرم:|:دی
راهنمایی‌های شما را پذیرا هستم

واسه مالنیا به جرقه ی شمشیرش دقت کن هر بار بخواد حمله ای رو شروع کنه، یه صدای جرقه مانند از شمشیرش میاد. شنیدی، جای خالی بده. تمام حرکاتش در فاز اول راحت و قابل کنترله. سریع بودنش رو بتونی تو ذهنت حل کنی، باس فایت راحتی میشه. ترجیحا تو این مبارزه از میمیک کمک نگیر. به blood loss حساسه. بتونی بیلدی که مبتنی بر str و dex باشه ببندی و اون talisman هایی که به بلاد کمک میکنن رو تجهیز کنی، کار در میاد.
Lord of blood talisman و اونی که زده increases successive attacks از جمله موارد مهمه. خونش در هر فاز به یک سوم که برسه، میپره بالا. واسه در امان ماندن از این حرکت وقتی میپره بالا، بدو به سمت عقب، حرکت بعدیش رو به سمت خودش رول بزن و حرکت آخر هم دوباره به سمت عقب رول بزن. اینطوری میشه الگوش:
دوییدن به سمت عقب و عبور از dance اول
رول به سمت جلو و رد کردن dance دوم
رول به سمت عقب و تمام. دوباره باید همین مسیر رو طی کنی تا فاز اول تموم شه.

تو فاز دوم میپره بالا که بیاد سمتت. یه به سمت جلو بدو و دو بار رول بزن یا که به سمت عقب بدو و لحظه ای که زمین رو لمس میکنه دو بار غلت بزن عقب. تو این فاز کارایی که در فاز قبل میکرد ترکیب میشن و یکی دو تا حرکت جدید.



واسه زدن Mohg یک عدد tear هست که در برابر قفل شدن کمکت میکنه. مهمترین سلاح واسه مبارزه با ایشون، mohg's shackle هست که اگر درست یادم مونده باشه توی subterranean grounds واقع در لایندل کنار یک سوراخ تو دیوار که خرچنگ کنارش هست پیدا میشه. اون رو موقع مبارزه استفاده کنی، زمین گیرش میکنه و میتونی چند مرتبه بهش ضربه بزنی. گستره ی حرکاتش هم زیاد نیست. باس راحتیه.


واسه گادسکین هم از ستون های محیط کمک بگیر. روی هیچ کدومشون لاک نکن تا دوربین اذیتت نکنه و قدرت مانورت بیشتر بشه ولی تمرکزت رو بزار روی یکیشون.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or