Xbox S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

سازنده
GSC Game World
تاریخ انتشار
2023
ناشر
GSC Game World
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___vignette.wikia.nocookie.net_stalker_images_d_d0_Stalker2_art_uhd.jpg_revision_latest_s...jpg

Developer GSC Game World
Publisher GSC World Publishing
Genre Sci-Fi/Survival/First Person Shooter
Platforms PC/Xbox X|S
Release Date April 28, 2022
بلاخره بعد از مدت‌ها انتظار، استودیوی GSC Game World اولین تریلر سینمایی از بازی Stalker 2 را منتشر کرد، این عنوان ادامه‌ی سه‌گانه‌ا‌ی درخشان است که ژانر immersive-sim را با اتمسفر قوی و پویای خود متحول کرد، استودیوی سازنده بازی این قول را داده که همانند سری عناوین قبلی، بازی Stalker 2 ترکیبی بی‌نظیر از شوتر اول‌شخص، ژانر وحشت و immersive-sim را به همراه عناصر سندباکس ارائه کند.

زمزمه‌های برگشت این بازی برای مدت‌ها شنیده می‌شد تا سرانجام در ماه مارچ امسال خبر ساخت این عنوان با انتشار یک تصویر از محیط بازی تایید شد. به گفته‌ی GSC بازی Stalker 2 بزرگترین پروژه‌ای است که تا به حال این استودیو روی آن کار کرده. فضای سرد و تاریک Zone در این تریلر بخوبی نشان داده شده، ناهنجارهای فضا و زمان که با دنیای حقیقی درآمیخته‌اند و شخصیتی که تنها در تونل‌های ویران Zone پرسه می‌زند در دنیایی آخرالزمانی که در خلق آن از شهر پرپیت و حادثه‌ی تلخ چرنوبیل الهام گرفته شده.

Stalker 2 -1


به گفته استودیوی GSC هر بازیکن ماجرایی بی‌نظیر را در این بازی تجربه خواهد کرد و تصمیم‌هایی که شما می‌گیرید نه تنها به عواقبی کوتاه مدت منجر می‌شود بلکه دنیایی را که در آن حضور را دارید تحت تاثیر قرار می‌دهد ی ، شبیه‌سازی دسته‌ها و موجودات در این بازی از طریق هوش مصنوعی A-Life 2.0 انجام می‌شود، یک نسخه‌ی تازه از سیستم A-Life که در سری بازی‌های قبلی از آن استفاده شده است. حوادث و اتفاقاتی بی‌شمار در محیط این بازی در هر لحظه رخ می‌دهد حتی اگر شما شاهد آن نباشید. این بازی توسط موتور Unreal Engine 4 ساخته شده.

تاریخ دقیق انتشار Stalker 2 هنوز مشخص نیست اما این بازی در زمان لانچ اول بصورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌ی شخصی منتشر خواهد شد.

4cpNPr2bVVebwEzb3DmsWn-1200-80-1024x576.jpg

[Trailers]



[Screenshot]

======================

F.A.Q

 
آخرین ویرایش:
انجین شماره اول (xray) اونقدر تو این سالها مادیفای شده و اونقدر نفر روش فعالن که احتمالا کل محتوای شماره دوم رو روش پورت کنن
 
واقعا نا امید کننده اس اوضاع شخصا حاضر بودم بازی ۱ سال دیگه تاخیر میخورد ولی با این شرایط منتشر نمی شد
حیف...
یک سال هیچی، بازم پنج سال دیگه تاخیر می خورد، باز بازی با کلی مشکل عرضه می شد:دی

الان تمام تمرکز میره روی بهبود مشکلات بازی، وگرنه ده سال دیگه هم میومد باز چند سال بعد از عرضه مشکلات برطرف می شد:دی

متاسفانه تا یک کمپانی بزرگ غربی یا شرقی که به شدت رو کنترل کیفی نظارت می کنند، بالاسر استدیو های شرق اروپایی نباشن، شرایط همینه

اینا با نهایت عشق و هنر و خلاقیت بازی می سازن، ولی تو هرچی استعداد داشته باشند، تو مدیریت پروژه، مدیریت زمان، مدیریت لقمه ای که بر می دارن، تو هرچیزی که یک مدیر لازم داره تعطیل هستند!

در حالیکه اگه همین تاخیری که بعضیا میگن کاش می خورد، مطمئن باش، شش ماه پیش از زمان لانچ یهو یکی تو استدیو بلند میشد داد می زد یه ایده خفن به ذهنم رسید، همینم بچپونیم تو بازی، دوباره کلی مشکل تو پروژه ایجاد می شد

متاسفانه اکثر شرق اروپایی ها، اون ذهنیتی رو که میگن هر ایده ای داری قبل از اتمام پری پروداکشن باید ارائه بدی رو ندارند، بازی تو فول پروداکشن شد، همه باید سکوت کنند، همونا رو ارائه بدن، ایده جدید به ذهنت رسید، تو پروژه بعدی ارائه بده...
 
آخرین ویرایش:
یک سال هیچی، بازم پنج سال دیگه تاخیر می خورد، باز بازی با کلی مشکل عرضه می شد:دی

الان تمام تمرکز میره روی بهبود مشکلات بازی، وگرنه ده سال دیگه هم میومد باز چند سال بعد از عرضه مشکلات برطرف می شد:دی

متاسفانه تا یک کمپانی بزرگ غربی یا شرقی که به شدت رو کنترل کیفی نظارت می کنند، بالاسر استدیو های شرق اروپایی نباشن، شرایط همینه

اینا با نهایت عشق و هنر و خلاقیت بازی می سازن، ولی تو هرچی استعداد داشته باشند، تو مدیریت پروژه، مدیریت زمان، مدیریت لقمه ای که بر می دارن، تو هرچیزی که یک مدیر لازم داره تعطیل هستند!

در حالیکه اگه همین تاخیری که بعضیا میگن کاش می خورد، مطمئن باش، شش ماه پیش از زمان لانچ یهو یکی تو استدیو بلند میشد داد می زد یه ایده خفن به ذهنم رسید، همینم بچپونیم تو بازی، دوباره کلی مشکل تو پروژه ایجاد می شد

متاسفانه اکثر شرق اروپایی ها، اون ذهنیتی رو که میگن هر ایده ای داری قبل از اتمام پری پروداکشن باید ارائه بدی رو ندارند، بازی تو فول پروداکشن شد، همه باید سکوت کنند، همونا رو ارائه بدن، ایده جدید به ذهنت رسید، تو پروژه بعدی ارائه بده...
فقط پلیر های EFT این کامنت رو درک میکنن :دی
 
IMG_20241122_130835_673.jpg IMG_20241122_130831_791.jpg

پیشنهاد میکنم اگه الان میخان بازیو پلی بدید یه سر به نکسوس مد بزنید اونجا چنتا ماد اپتیمایز گزاشتن واقعا بازیو بهینه میکنه ،فریم بازی برا من ۶۰ بود نهایت اما به ۱۰۰ رسید و هیچ استارتر و کرشی تا اینجا نداشتم ،یه مادم برا بهینه سازی TAA گزاشتن که فیلم گرین و کروماتیکم از بین میبره و خیلی از نظره بصری بازی یه دست و کلیر میشه اونم حتما نصب کنید .
IMG_20241122_162618_539.jpg
و بازی بعد ۲ روز به فروش یک ملیون نسخه رسید.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or