اولاً؛ فینچر یه قرارداد طولانیمدت با نتفلیکس بسته که متاسفانه در این قرارداد خبری از احیای «مایندهانتر» نیست؛ اما ایشون آزادی تام داره که هر سریالی که میخواد رو تولید کنه؛ بدین نتیجه رسیده که میشه از «بازی مرکب» یک اقتباس آمریکایی جذابتر از نسخه اصلی ساخت
دوماً؛ مولف یا سازنده هرگز در حین تولید اثرش، به برچسبهای «انقلابیشدن» یا «پرفکتشدن» کار فکر نمیکنه؛ برچسبهای انقلابی یا تحسینبرانگیزبودن رو ما میزنیم و منتقدان؛ به خصوص در حوزه سریالسازی که شورانر دلِ تو دِلش نیست که هر لحظه ممکنه شبکه، سریالش رو به دلایلی کنسل کنه
سوماً؛ تو بستر سینما شاید پول حرف رو میزنه؛ اما در سریالسازی، پول جایگاهی نداره که طرف رو میلیونر کنه؛ ینی اینطور نیست که الان وینس گیلیگان یا دیوید سایمون میلیونر خفن باشند؛ شاید تنها میلیونر تلویزیونسازی رایان مورفی باشه؛ به همین دلیل بود که نویسندگان و شورانرها سال پیش زدن اعتصاب کردند