خبر رسمی ثروت خالص رییس کمپانی Nvidia، از کل شرکت Intel بیشتر می‌باشد.

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

کاربر سایت
Untitled-design-11-1456x819.png

ثروت خالص آقای جنسن هوانگ، رییس کمپانی Nvidia، از کل شرکت Intel بیشتر می‌باشد.
طبق خبر، ارزش ثروت آقای جنسن هوانگ به حدود ۱۰۹٫۲ میلیارد دلار رسید که این رقم از کل ارزش خالص شرکت اینتل که ۹۶٫۳۹ است، بیشتر می‌باشد و این به بدین معنا است که آقای جنسن بر روی کاغذ می‌تواند با سرمایه شخصی خود، اینتل را خریداری کند.

هوش مصنوعی و عملکرد انویدیا به‌عنوان پیشرو در تولیدکننده شتاب‌دهنده‌های گرافیکی هوش مصنوعی، عملکرد سهام آن را افزایش داده است و آن را با ارزش‌ترین شرکت جهان از نظر ارزش بازار در ژوئن گذشته تبدیل کرده است. اگرچه قیمت سهام آن از آن زمان اصلاح شده است و حدود 10 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است، اما همچنان در ردیف پنج شرکت بزرگ، در کنار سایر غول‌های فناوری مانند اپل، مایکروسافت، آلفابت (گوگل) و آمازون در رتبه سوم قرار دارد.
این یک نقطه عطف چشمگیر است که نشان می‌دهد با چه سرعت جزر و مدی، فناوری می‌تواند تغییر کند، جایی که شرکت‌ها در آنجا رشد و سقوط می‌کنند - حتی آنهایی که دارای تاریخچه معتبری مانند Intel و NVIDIA هستند.

NVIDIA's CEO is currently worth more than the entirety of Intel
 
عجیبه gpu که اختراع دهه ۹۰، هنوزم تنها دو کمپانی با بیس و ceo تایوانی، استخون لازخم و محل مناقشه آمریکا و چینه.
آیا اینکه استراتژیک ترین محصولِ های-تک در سطح کامرشیال از اون لوکیشن ریشه گرفته، شده محل درگیری یا برعکس، بقصد و غرض، این مهمترین محصول از عمد برده شده در محل درگیری دو غول اقتصادی جهان کاشته شده؟
 
  • Like
Reactions: Farh@d and Amorfin

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or