Multi Platform Star Wars: Outlaws

star_wars_logo-qmf3y7juy16hfz0d9h3tuglmz18xx264hhkegibyj8.png

Developer: Massive Entertainment

Publisher: Ubisoft

Engine: Snowdrop

Genre: Action-adventure

Platforms: PlayStation 5, Xbox Series X|S, Microsoft Windows

Release Date: 30 August, 2024

uP6qvCGPm87Vk8Nw56QEVM-1200-80.jpeg

43 سال از عرضه نخستین فیلم جتگ ستارگان یعنی A New Hope می‌گذرد و در طول این چهار دهه این فرنچایز در سطح مدیاهای مختلفی مثل سریال، انیمه، کتاب، کامیک بوک و صد البته ویدیو گیم به تصویر کشیده شده است. حال نکته قابل توجه این است که تا کنون هیج ویدیو گیم جهان بازی از این نماد سرگرمی قرن بیستم ساخته نشده است، یا شاید بهتر است که بگوییم هیج استدیویی جرئت به قالب در آوردن این دنیای عظیم با سیارات مختلف و جنگ های فضایی آن را به خود نداده است. استدیو مسیو، یکی از شعب یوبیسافت، با معرفی عنوان Outlaws در شوکیس 2023 اکس باکس به این نفرین بلندمدت پایان داد و قرار است ما را به سفری دور و دراز در اعماق کهکشان بسیار بسیار دور ببرد...

JUex4Pgcy6UUJRJJQs5cL7.jpg


داستان بازی بین اپیزودهای دوم و سوم یعنی Empire Strikes Back و Return of the Jedi روایت می‌شود و بازیکن در نقش یاغی به اسم Kay Vess قرار می‌گیرد که قرار است به همراه یار همیشه همراهش Nix، بزرگترین سرقت کهکشان را رقم بزنند.

star-wars-outlaws-story-trailer-interview-article-featu_336a22a4.jpeg

همانطور که پیش از این گفته شد، این عنوان حالتی جهان باز دارد که از مکانیک‌های مختلف مخفیکاری بهره می‌برد. پلیر به مکان‌ها و سیارات آشنایی که بارها در فیلم‌ها به تصویر کشیده شده‌اند، مانند Tatooine قدم خواهد گذاشت و ماجراجویی‌های خود را دنبال خواهد کرد.

مکان‌های آشنا تنها نقطه مشترک این بازی با فیلم‌های قدیمی این سری نیستند، بلکه با افراد نام‌آشنایی مانند جابا د هات نیز قرار است ملاقات داشته باشیم.

سازندگان این عنوان بسیار سعی کرده‌اند به اپیزودهای اولیه این فرنچایز وفادار باشند؛ به همین دلیل است که از سینماتوگرافی مشابه فیلم‌ها استفاده شده است و Transition معروف بین کات‌سین‌ها نیز مشابه اپیزودهای اولیه است.

شما در این بازی قادر به کنترل سفینه‌تان هستید و با آن می‌توانید به سفینه دشمنان خود حمله کنید و جنگ‌های فضایی حماسی را بیافرینید.
بر روی سیارات نیز وسایل نقلیه مختلفی را از جمله موتور سیکلت در اختیار خواهید داشت که به شما اجازه جا‌به‌جایی سریع بین نقاط مختلف نقشه بازی را می‌دهد.

بر طبق گفته سازندگان، تمرکز داستان بازی بر خلاف فیلم‌ها بیشتر بر روی نبرد بین امپراطوری کهکشانی که هر روز قوی‌تر می‌شود و سندیکای خلافکاران است که به دنبال کسب ثروت از هر راهی هستند؛ به همین دلیل، اتحاد شورشیان (Rebel Alliance) که فیلم‌ها بیشتر متمرکز بر آنان است جای زیادی در این عنوان ندارد.



scoundrelduo-final-cinemascope-nologo_e7508227.jpeg dogfight-final-cinemascope-nologo_cf252b82.jpeg sneaking-wide-nologo_e746fb2b.jpeg vista-final-cinemascope-nologo_e451a9a8.jpeg


 
آخرین ویرایش:
اواتار و استار وارز مگه با یه انجین نساختن؟
پس چرا انقد گرافیک هاشون فرق داره
پارسال اواتار جزو 5تا گرافیک برتر سال بود !
~X(:-s
چون اواتار فقط گرافیک بود
یکی از زباله ترین بازی هایی بود که تو عمرم تجربه کردم
 
یه چرخ بازی های قدیمیش می ارزه به کل بازی های چند سال اخیرش
فقط همون پرنس 2d که زده لولش در حد بازی های قدیمیش هست الباقی برای وقت پر کردنه
زمان حال دریاب که بدجور برای یوبی آب قطع هست

استودیوهای سونی که در اوج هر چند سال شگفت زده می کنند . استدیو های دیگه هم بیشتر اوقات عالی هستند . راک استار هم بزودی مرزها رو جا به جا می کنه دوباره

اما یوبی در این ۱۰ سال اخیر اوریجین و میراث قابل تحمل بود
 
  • Like
Reactions: GPSY
هوش مصنوعی بازی با سایبرپانک زمان لانچ رقابت میکنه (که قطعا برنده میشه :دی)
View attachment 348115
لعنتی تو یه لول دیگه ای هست این دیگه :))
این چه زباله ایه تو سال ۲۰۲۴؟!!
بدترین ویژگی یه گیم همین هوش مصنوعی ضعیف به حساب میاد. عملا تمام جذابیت بازی رو ازت می گیره. هنوز من با گرافیک نسل ۷ کنار میام اما هوش مصنوعی داغون رو یه لحظه هم نمی تونم تحمل کنم.
 
هوش مصنوعی بازی با سایبرپانک زمان لانچ رقابت میکنه (که قطعا برنده میشه :دی)
View attachment 348115
لعنتی تو یه لول دیگه ای هست این دیگه :))
احتمالا باگ خورده وگرنه ai رو میدادن دست چند تا عقب‌مانده بهتر کارو درمیاوردن😐
 
  • Like
Reactions: majidred2011
منم از دیروز که قفل نسخه معمولی باز شد حدود 6 ساعتی بازیش کردم و فکر کنم برخلاف 90 درصد بچه های اینجا از بازی خوشم اومده :D
البته متاسفانه یا خوشبختانه من از اکثر بازی های یوبی سافت حالا این باشه یا فار کرای اساسین پرنس و صد البته کرو موتورفست خوشم میاد و باهاشون حال میکنم.
بازی با بقیه بازی های اوپن ورلد یوبی فرق داره اونجوری نیست شونصد تا ایکون روی نقشه بیاد و برید نمیدونم پایگاه ازاد کنید و...
2 ساعت اولش که خیلی طوفانی شروع میشه کلا محیط شهرها و ماموریت های داخل شهر و فضای بسته اش خیلی خوبه. توی جهان باز بازی هست که افت بازی نشون داده میشه .
بازی تو این شش ساعت کم هم باگ و گلیچ نداشته و پست قبلی هم گفتم انقدر تستر های یوبی داغونن بازی را پلات نمیشه کرد باگ داره فعلا.
یه کارت بازی جانبی هم به نام سباک داره شبیه بازی پوکر البته ساده تر هست با اونم خیلی حال کردم هر جا گیر بیارم یه دست بازی می کنم .
گرافیکشم یه حالت سینمایی با حال داره البته من دارم اینو بعد از black myth بازی میکنم قطعا در حد و اندازه های اون نیست ولی خوبه
کلا بخوای به بازی امتیاز بدی بیشتر از 8 حقش نیست برای همینم متاش 77 78 شده ولی بازی بدی نیست حتما ارزش یک بار بازی کردن و تموم کردن داره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or