وضع امروز به خاطر اینه که هشت سال داشتن رو پروژه مد نظر خودشون کار می کردندپروژه های مد نظر خودش رو جلو ببره
منظورم صرفا این هست که گنگ بنک نشن وگرنه ولا جزئیات رو خبر ندارموضع امروز به خاطر اینه که هشت سال داشتن رو پروژه مد نظر خودشون کار می کردند
.
.
تنها راه نجات استدیو اینه، اتفاقا اعضای ارشدش اخراج بشن، یا ادغام بشه با یک استدیو مطرح دیگه! مثل گوریلا کمبریج که حیف شد بسته شدن، مثلا اینا گوریلا واشنگتن بشن!
ولی خب چون اینا اعضای سابق بانجی هستند، بانجی می تونه بهشون اسپین اف های دستینی رو بده!
ولی همه اینا اما و اگر هست
بازی ضررده بوده، و استدیو هم تو شهری هست که به شدت هزینه حقوق ها بالاست
و این سونی خیلی سخت فرصت دوباره به یک استدیو میده! سونی به خاطر ضرر مالی سانتا برا یک پروژه کنسلی، با اون همه سابقه، استدیو رو تا مرز تخته شدن برد... اینا که دیگه همون حداقل سابقه رو هم ندارن!
این گیم پلی رو میخوای بهتر ببینی برو دستینی بازی کن چون این بازی گیم پلی بعضی از کاراکتر هاش دقیقا کپی کلاس های دستینی ۲ هستن و حتی نحوه سوییچ کردن موقت دوربین به سوم شخص واسه بعضی قابلیت ها رو هم از دستینی کپی کردنمنظورم صرفا این هست که گنگ بنک نشن وگرنه ولا جزئیات رو خبر ندارم
گیم پلی خوبه و این به نظرم حیفه.. دوست دارم یک بازی ازشون ببینم که این گیم پلی خودش رو نشون بده
بانجی با 1400 تا کارمند کم کوچیکه که یه استودیو 150 تایی دیگه تو واشنگتن براش بخرن که اسپین آف بسازه.ای کاش سونی بانجی رو زودتر میخرید که بتونه اینو تبدیل به اسپین آف دستینی بکنه چون اگر به عنوان بخشی از فرنچایز دستینی و با آرت استایل و کاراکتر هاش ریلیز میشد خیلی بازی بهتری میشد و یکی از مشکلات اصلی PVP دستینی که یکی بودن بالانسش با PVE هست رو هم حل میکرد
خودشون خسته میشن لفت می دن
اگه اعتدال رو رعایت کنه. گس ساختن چیزی بدی نیست، فقط مشکل این بود که 12 تا گس رو میخواستن برا 3 سال عرضه کنن که یچیز وحشتناک بوداحساسم میگه یکی دو تا کاربری که بابت این سیاست گس خود زنی میکردن و میگفتن این سیاست سونی رو به عرش اولیا میبره و بیشتر نگران درآمد سونی بودن تا لذت و تجربه گیمر ها رو دیگه زیاد تو بازی سنتر نمیبینم ....
چه کردید با سونی محبوب ما ... حالا باز برید آمار revenue در بیارید