Xbox Avowed

  • Thread starter Thread starter Refill
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Obsidian
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
156502

Developer:Obsidian Entertainment
Genre:First-Person RPG
خالقین عناوینی همچون Fallout: New Vegas و The Outer Worlds بازی جدید خود را با نام Avowed معرفی کردند. به گفته سازندگان، این بازی نقش آفرینی فانتزی از پایه بر روی کنسول Xbox Series X توسعه می‌یابد. پس از The Outer Worlds و Grounded، این بازی سومین عناوین استودیو Obsidian به‌شمار می‌رود که پس از خریده شدن توسط مایکروسافت در حال ساخت است.

بازی در جهان فانتزی Eora جریان دارد، جهانی که ابتدا در سال 2015 و با یکی از آثار گذشته Obsidian یعنی بازی Pillars of Eternity به ما معرفی شده بود. البته بر خلاف Pillars of Eternity، بازی Avowed با زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود و به‌نظر می‌رسد جادو و اسپل‌ها نیز نقش مهمی را در این عنوان ایفا می‌کنند. با اینکه تریلر منتشر شده جزئیات زیادی را از گیمپلی مشخص نمی‌کند، اما نمایش کوتاه بازی جلوه‌های بصری چشم‌نواز و اتمسفر حاکم بر بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

متن خبر @
Cpt. price

عکس هایی از بازی :
RWoMExI.jpg FSOH0cF.jpg

تاپیک بازی به مرور بروز میشه .
 
این ویدیوی 30 دقیقه‌ای خیلی بهتر حس و حال بازی رو نشون میده چون کسی رو ویدیو دری وری نمیگه و ادیت نشده هست و قشنگ میشه با روند بازی به همراه موسیقی آشنا شد...



بنظرم خیلی خوب تونستن حس و حال دنیای Pillars of Eternity رو تو این مقیاس بازسازی کنن...طراحی محیط‌ها خیلی خفن و خاصه، بازی دعوتت میکنه بری اکتشاف کنی و بدون هیچ عجله‌ای همه جا رو بگردی.
نمیدونم در نهایت چه جور تجربه‌ای از آب درمیاد چون مبارزاتش مخصوصا با استانداردهای الان زیاد چنگی به دل نمیزنه ولی با دنیاش و محیطاش خیلی حال کردم. داستان و نویسندگی هم بعیده کمتر از عالی از آب دربیاد.
 
ویدیو MrMatty هم اومد که خودش تو برنامه بود کنار دولوپرا:

میگه هنوز بنظرش Melee Combat زیاد جذاب نیست و حالت Floaty داره اما Ranged Combat عالیه و خیلی جذاب.
تنوع بیلدا عالیه جوری که هی تغییرات توش ایجاد میکنی، همینطور تنوع اسلحه ها زیاده.
در کل میگه تو زمینه کامبت تو یه لول دیگه ای هست به نسبت بازیای قبلیشون مثل Outer Worlds که فقط قابل تحمل بود از این نظر.

از صداگذاری هم خیلی ایراد گرفت و گفت حس خوبی نمیده اما در عوض بشدت از لول دیزاین، دیالوگا و انتخابا راضی بود.
از گرافیک و نورپردازی بازی هم خیلی تعریف کرد.

----
تا همینجاشم از انتظاراتم خیلی بالاتر ظاهر شده :دی
اصلا کوچک ترین انتظاری از کامبتش نداشتم، اما با توجه به چیزایی که دیدم انگار اونقدری تنوع داره که خیلی از پلی استایلارو ساپورت کنه.
 
-اولین بازی xgs هست که تو بتل نت هم منتشر میشه
اولین بازی غیر اکتی بلیزاردی هست که تو بتل نت منتشر میشه. تا الان تو بتل نت فقط بازیهای اکتی و بلیزارد منتشر میشد و این اولیشه
با 1.4 میلیون طلای wow میشه خریدش
 
توی این تصاویر به سختی میشه مرز واقعیت و بازی رو متوجه شد...نسل نهمی به معنای واقعی کلمه :D
از هر زاویه ای به پستت نگاه کردم نتونستم با قطعیت بگم که داری شوخی میکنی یا جدی میگی:دی ترسمم از اینه که جدی گفته باشی...:دی
 
از صداگذاری هم خیلی ایراد گرفت و گفت حس خوبی نمیده اما در عوض بشدت از لول دیزاین، دیالوگا و انتخابا راضی بود.
خب IGN تو پریویوش میگه انگار تو این مدت خیلی رو صداها کار کردن و پیشرفت زیادی داشته.
چقدم کامبت لانگ رنجش فان بنظر میرسه، ینی اصلا فکرشو نمیکردم یه زمانی اینو در مورد یه بازی Obsidian ـی بگم :D
تو بخش RPG هم حداقل تو این بخش کوتاهی که دست سایتا بوده بنظر میرسه با یه عنوان تو سطح بقیه کارای آبسیدین طرف هستیم که امیدوارم همینطور باشه.


انگار این بازی هم دچار سم رگناراک شده که کامپنین همون اول شروع میکنه لو دادن پازلا! امیدوارم یه کاریش کنن یا هم گزینه داشته باشه برا خاموش کردنش یا بهتر از همه بهش بگی خفه شو مثلا :> :دی

چقد گرافیک هنری و نورپردازیش معرکس، شباش مخصوصا بشدت زیباست.
از نظر آرت استایل حداقل محیطش خیلی به Baldur's gate 3 شبیهه اما با گرافیک بهتر و انیمیشنای خیلی بدتر :دی

--

اینم میگه تا قبل پریویو هیچ علاقه ای بهش نداشته و جذبش نمیکرده الان که بازی کرده بشدت حال کرده و رفته تو لیست مورد انتظاراش.
 
آخرین ویرایش:
اطلاعاتی از Avowed:

-شما به عنوان یک شخصیت کاملا قابل شخصی سازی به نام "Envoy" یا همان سفیر بازی خواهید کرد که در حال سفر در سرزمین های"Living lands" به دستور امپراطوری Aedyr می‌باشد. این امپراطوری از تمدن الف ها و انسان ها تشکیل شده است

- Living lands قرار است همان حس غرب وحشی را منتقل کند جایی که مردم جستجوی یک زندگی بهتر می‌روند و پر از موجودات خطرناک و مهلک می باشد

- مردم این سرزمین ممکن است به شما که به عنوان سفیر امپراطوری( Envoy) به، آنجا آمده‌اید با یک بی اعتمادی خفیف یا با خصومت تمام عیار نگاه کنند، زیرا قرار است امپراطوری جای پای خود را در این سرزمین محکم کند

-شما قرار است در مورد "Dream Scourge" تحقیق کنید. یک روح آزار رسان که همه چیز را بیمار و مریض میکند و شما باید یاد بگیرید چگونه آن را متوقف کنید

-بازی یک جهان باز کامل نیست، بلکه مانند چیزی که در The outer worlds دیدیم از محیط های باز متفاوت تشکیل شده است که بزرگ و به هم متصل هستند

- ابسیدین تمام تلاش خود را کرده است تا تمام این محیط را جذاب و به طور کامل "دست ساز "بسازد. اردوگاه های راهزن ها، خرابه های قابل اکتشاف، خانه ها و کلبه های نیمه ویران شده، سربازان undead و...

- بازی از کلاس آزاد برای نبردها پشتیبانی میکند، جایی که داستان پس زمینه زندگی شما، نوع سلاح شما را تعیین خواهد کرد و در ادامه میتوانید به سلاح های مختلف تعویض کنید

-شما میتوانید دو سلاح را در یک زمان داشته باشید و بک این دو سلاح را به صورت سریع جابه جا کنید ، حتی قابلیت mid attack combo رو اجرا کنید

- ضربه زدن به دشمنان باعث پر شدن Stagger meter میشود که وقتی کامل شد میتوانید از قدرت ویژه سلاح خود استفاده کنید که آسیب فراوانی با دشمن میزند

- شما میتوانید به طور کامل به صورت پنهانی به دشمنان نزدیک و حمله کنید

- از بعضی درگیری ها در صورت مخفیانه عمل کردن یا انتخاب دیالوگ های خاص در صورت داشتن ضرورت های لازم میتوانید به طور کامل اجتناب کنید

- نبرد ها سریع و روان هستند از مدیریت Stamina لازم است، جاخالی دادن از ضربات غیر قابل دفاع، شارژ کردن اسلحه برای ایجاد یک ضربه قدرتمند، و قابلیت استفاده از دو سلاح همزمان در دو دست مانند دو شمشیر یا نیزه-پیستول. به طوری که این احساس رو حس کنید همیشه چیزی در چنته دارید

- بعضی از پیش نمایش ها اشاره دارند که نبردهای بازی به سمت آسانی کفه ترازو سنگینی میکند

-Eurogamer اشاره میکند شاید Living lands آن طور که ابسیدین اشاره میکند جادویی و خاص نباشد زیرا چیز کاملا با اصالت مختص این دنیا یا خاص به چشم نمیخورد

- قابلیت های متفاوت به همراه Cooldown، امکان ترکیب کردن کردن قدرت های مختلف کلاس ها مانند Fighter و ranger

- ازادی عمل و انتخابهای زیاد به همراه تاثیرگذاری آنی

- انتخاب های شما در ماموریت های جانبی، تاثیر زیادی بر سرنوشت شخصیت ها، گروه ها، زیستگاه ها دارد، و در ادامه بازی بر روند بازی و دیالوگ ها تاثیر می‌گذارد

- گشت و گذار در مناطقی که قبلا انجا را گشته اید می‌تواند پاداش قابل توجهی داشته باشد، زیرا ممکن است چیزهای جدیدی که قبلا انجا نبوده روبه‌رو شوید

-قابلیت ایجاد اردوگاه در مناطق مختلف، حرف زدن با همراهان و یاد گرفتن داستان های زندگی آن ها

-همراهان در طول سفر زیاد با شما حرف خواهند زد نکات مکان های متفاوتی که آن هستید را خواهند گفت و سعی بر ان شده است که یک همراه واقعی و زنده با شما باشد تا یک شخصیتی که دائما فقط پشت سر شما حرکت کند

- نویسندگی بازی نسبت به the outer worldsکه بسیار بی محابا بود ، معقول تر و متعادل تر خواهد بود، احساس شوخ طبعی که امضای ابسیدین در نویسندگی هست وجود خواهد داشت اما نویسندگی جدی تر و منطقی تر خواهد بود
 
من این گیم پلی جدیده رو دیدم همه چیز خفنه گرافیکم عالیه به نظرم تا قبل از elder scrolls جدید نزدیک ترین چیز بهش همینه تنها چیزی که منو ترسونده و امیدوارم اشتباه کنم اینه که حس میکنم بازی Woke ـه یعنی از یک سری رنگ بندی ها و قیافه کرکترها وایب دراگون ایجی گرفتم امیدوارم اینطور نباشه . قیافه های عنتر منتری و بدترکیب و ووک حس میکنم داره .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or