خبر رسمی Avowed به صورت 30 فریم روی کنسول های XBOX Series S|X اجرا می‌شود

SiminSecret

کاربر سایت
ابسیدین تایید کرد که بازی Avowed به صورت 30 فریم روی کنسول های XBOX Series S|X اجرا میشه! Matt Hansen کارگردان بازی گفته چون بازی ما اول شخص RPG هست، نیازی به فریم ریت 60 نداره!

Avowed Runs at 30fps on Xbox Series X and S, Obsidian Confirms - IGN
 
ابسیدین تایید کرد که بازی Avowed به صورت 30 فریم روی کنسول های XBOX Series S|X اجرا میشه! Matt Hansen کارگردان بازی گفته چون بازی ما اول شخص RPG هست، نیازی به فریم ریت 60 نداره!

Avowed Runs at 30fps on Xbox Series X and S, Obsidian Confirms - IGN
8c5323_24cvx.jpg

------------
نمی‌دونم چندمین بازی فرست‌پارتی مایکروسافت هست که زمان عرضه به صورت 30fps منتشر می‌شه. هیچ‌کدوم هم به جز Hellblade 2 گرافیک خیلی خوب (چه برسه به فوق‌العاده) ندارن و آدم انتظار داره حداقل روی XSX بتونن راحت 60fps اجرا بشن.
شاید توهم توطئه باشه، ولی حس می‌کنم XSS بی‌تقصیر نیست و یه جورایی خجالت می‌کشن که نسخه XSX در زمان عرضه (نه با آپدیت) حالت 60fps داشته باشه و XSS همچین حالتی نداشته باشه.
 
آخرین ویرایش:
8c5323_24cvx.jpg

------------
نمی‌دونم چندمین بازی فرست‌پارتی مایکروسافت هست که زمان عرضه به صورت 30fps منتشر می‌شه. هیچ‌کدوم هم به جز Hellblade 2 گرافیک خیلی خوب (چه برسه به فوق‌العاده) ندارن و آدم انتظار داره حداقل روی XSX بتونن راحت 60fps اجرا بشن.
شاید توهم توطئه باشه، ولی حس می‌کنم XSS بی‌تقصیر نیست و یه جورایی خجالت می‌کشن که نسخه XSX در زمان عرضه (نه با آپدیت) حالت 60fps داشته باشه و XSS همچین حالتی نداشته باشه.
تنها فرست پارتی نکست جن 60فریم xbox موقع لانچ بازی ٬ تا پنج سال بعد از شروع نسل (بجز فورزا که ریسینگه مجبورن) indiana jones خواهد بود اگر اونم یه ماه قبلش نگن مود ۶۰ فریم نداره .

- قابل ذکر هست تمام نمایش هایی که از Avowed نشون دادن تا الان ۶۰ فریم اجرا شده بوده !
 
- قابل ذکر هست تمام نمایش هایی که از Avowed نشون دادن تا الان ۶۰ فریم اجرا شده بوده !
یحتمل با PS5 خروجی می گرفتن :D مشخصا کسانی که روی کنسول کیفیت و قابلیت مدنظرشونه مثل عناوین قبلی پورت شده مایکروسافت گیمینگ، روی PS5 تجربه به مراتب بهتری خواهند داشت چون استودیوهای فرست پارتی مایکرو ثابت کردن برای فن های پلی استیشن از جونودل مایه می ذارن :>
 
8c5323_24cvx.jpg

------------
نمی‌دونم چندمین بازی فرست‌پارتی مایکروسافت هست که زمان عرضه به صورت 30fps منتشر می‌شه. هیچ‌کدوم هم به جز Hellblade 2 گرافیک خیلی خوب (چه برسه به فوق‌العاده) ندارن و آدم انتظار داره حداقل روی XSX بتونن راحت 60fps اجرا بشن.
شاید توهم توطئه باشه، ولی حس می‌کنم XSS بی‌تقصیر نیست و یه جورایی خجالت می‌کشن که نسخه XSX در زمان عرضه (نه با آپدیت) حالت 60fps داشته باشه و XSS همچین حالتی نداشته باشه.
دیگه بی انصافی نکن Hellblade 2 گرافیکش جز شاهکارهای نسل 9
 
8c5323_24cvx.jpg

------------
نمی‌دونم چندمین بازی فرست‌پارتی مایکروسافت هست که زمان عرضه به صورت 30fps منتشر می‌شه. هیچ‌کدوم هم به جز Hellblade 2 گرافیک خیلی خوب (چه برسه به فوق‌العاده) ندارن و آدم انتظار داره حداقل روی XSX بتونن راحت 60fps اجرا بشن.
شاید توهم توطئه باشه، ولی حس می‌کنم XSS بی‌تقصیر نیست و یه جورایی خجالت می‌کشن که نسخه XSX در زمان عرضه (نه با آپدیت) حالت 60fps داشته باشه و XSS همچین حالتی نداشته باشه.
نمیدونم چند بار این کار رو کردن ولی میدونم حداقل یه موردش که استارفیلد بود به خاطر وضع کلی بازی بود که موقع ریلیز رو پی سی هم پرفورمنس درست حسابی نداشت و تاد هاوارد هم کلی فحش خورد سر همین قضیه چون حاضر نبود قبول کنه بازی مشکل داره و با کاربرای توییتر جر و بحث میکرد
 
8c5323_24cvx.jpg

------------
نمی‌دونم چندمین بازی فرست‌پارتی مایکروسافت هست که زمان عرضه به صورت 30fps منتشر می‌شه. هیچ‌کدوم هم به جز Hellblade 2 گرافیک خیلی خوب (چه برسه به فوق‌العاده) ندارن و آدم انتظار داره حداقل روی XSX بتونن راحت 60fps اجرا بشن.
شاید توهم توطئه باشه، ولی حس می‌کنم XSS بی‌تقصیر نیست و یه جورایی خجالت می‌کشن که نسخه XSX در زمان عرضه (نه با آپدیت) حالت 60fps داشته باشه و XSS همچین حالتی نداشته باشه.
این نظریه رو من خیلی وقته دارم و هنوز هم پاش وایسادم.

دلیلی نداره کنسول قوی تر نتونه 60FPS اجرا کنه. اونم تو این بازی ای که آنچنان خروجی فنی و بصری خاصی نداره.


یا این که به قول نوکتیس هیچ علاقه‌ای به بهینه‌سازی نیست به خاطر گیم پس و این موضوع که دیگه رقابتی ندارند تا بهترین باشند و یا اینکه صرفاً زمان عرضه با امکانات کم منتشر میشه بازی و در طول زمان بهبود پیدا می‌کنه.

در اخر اکس باکس و استودیو هاش و بازی هاش جای هیچ دفاعی ندارند و اگه یکی بیاد اینجا بگه نه بازی تک نفره است، اکشن نیست نیاز به 60FPS نداره، حقیقتا جوابی که بهش میدم باعث خواهد شد بن بشم.
 
بار ها در صنعت گیم ثابت شده پرفورمنس و خروجی یه بازی انچنان به گرافیک ربطی نداره مهم ترین چیز توان فنی استودیو هست و حتی قدرت کنسول هم در رتبه سوم قرار میگیره تکلیف امثال بتسدا و ابسیدین هم که تو این موارد مشخصه این جا البته تقصیر مایکرو هست که هیچ تلاشی برای بهبود این شرایط انجام نداده
یه دلیل دیگش هم اینه برخلاف استودیو های سونی که در زمان لانچ فقط و فقط روی یک سخت افزار بازی رو منتشر میکنن این طرف با دو تا کنسول و انواع و اقسام pc طرفن
این که میگن دلیلش سریز اسه هم حقیقتا مسخره ترین چیزیه که من شنیدم حتی نسل ۸ که ۶۰ فریم یه چیز نادر بود روی کنسول امثال گیرز ۵ و هورایزن ۴ روی وان ایکس مود ۶۰ فریم هم داشتن و باز برمیگردیم به همون توان استودیو
 
  • Like
Reactions: pbgame
8c5323_24cvx.jpg

------------
نمی‌دونم چندمین بازی فرست‌پارتی مایکروسافت هست که زمان عرضه به صورت 30fps منتشر می‌شه. هیچ‌کدوم هم به جز Hellblade 2 گرافیک خیلی خوب (چه برسه به فوق‌العاده) ندارن و آدم انتظار داره حداقل روی XSX بتونن راحت 60fps اجرا بشن.
شاید توهم توطئه باشه، ولی حس می‌کنم XSS بی‌تقصیر نیست و یه جورایی خجالت می‌کشن که نسخه XSX در زمان عرضه (نه با آپدیت) حالت 60fps داشته باشه و XSS همچین حالتی نداشته باشه.
من شک ندارم داستان همینه، یعنی یه دستور العملیه که که سازنده رو ملزم میکنه اگر قراره مود شصت فریم وجود داشته باشه باید واسه جفت کنسولا باشه و اگر به هر دلیلی قابل اجرا نیست بعد چند ماه به صورت اپدیت و بی سر و صدا به سری اکس اضافه شه.
برای مثال تا اونجا که یادمه حتی مود کوآپ بالدرز گیت سر همین داستان روی سری اکس هم غیر فعال بود.
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
من شک ندارم داستان همینه، یعنی یه دستور العملیه که که سازنده رو ملزم میکنه اگر قراره مود شصت فریم وجود داشته باشه باید واسه جفت کنسولا باشه و اگر به هر دلیلی قابل اجرا نیست بعد چند ماه به صورت اپدیت و بی سر و صدا به سری اکس اضافه شه.
برای مثال تا اونجا که یادمه حتی مود کوآپ بالدرز گیت سر همین داستان روی سری اکس هم غیر فعال بود.
چرا واسه چیزی که راحت میشه سرچ کرد نظریه پردازی میکنین؟ :)) برابری اجباری بین کنسول ها فقط در زمینه گیم پلی هست و در زمینه گرافیک هر فرقی دلشون بخواد میتونن بذارن. خیلی مورد بوده که روی یه کنسول 60 فریم بوده روی اون یکی 30 و سازنده رزولوشن رو تا 720p هم پایین آورده. BG3 مشکلش مربوط به قابلیت splitscreen بود که چون جزو گیم پلی محسوب میشه حق نداشتن فقط برای یه کنسول حذف کنن و نهایتا با کلی تلاش و مذاکره تونستن مایکروسافت رو قانع کنن که استثنا قائل بشن و بذارن splitscreen از نسخه XSS حذف بشه. به عنوان مثال Alan Wake 2 فقط روی XSX مود 60 فریم داره و روی XSS رو 30 فریم و رزرولوشن پایین تر قفله
 
آخرین ویرایش:
چرا واسه چیزی که راحت میشه سرچ کرد نظریه پردازی میکنین؟ :)) برابری اجباری بین کنسول ها فقط در زمینه گیم پلی هست و در زمینه گرافیک هر فرقی دلشون بخواد میتونن بذارن. خیلی مورد بوده که روی یه کنسول 60 فریم بوده روی اون یکی 30 و سازنده رزولوشن رو تا 720p هم پایین آورده. BG3 مشکلش مربوط به قابلیت splitscreen بود که چون جزو گیم پلی محسوب میشه حق نداشتن فقط برای یه کنسول حذف کنن و نهایتا با کلی تلاش و مذاکره تونستن مایکروسافت رو قانع کنن که استثنا قائل بشن و بذارن splitscreen از نسخه XSS حذف بشه.
تا قبل از آپدیت ۶۰ فریم سریز اکس برای استارفیلد هیچ کدوم از فرست پارتی های مایکروسافت با دو مود گرافیکی متفاوت عرضه نشدند.

مایکروسافت رو هم راضی نکردند. مایکروسافت دید بالدورز گیت ۳ پرفروش بود و تو همه رسانه ها بود راضی شد این قانون برابری رو برای این بازی کنسل کنه. در خصوص وو کانگ هم همین میشه.
 
تا قبل از آپدیت ۶۰ فریم سریز اکس برای استارفیلد هیچ کدوم از فرست پارتی های مایکروسافت با دو مود گرافیکی متفاوت عرضه نشدند.

مایکروسافت رو هم راضی نکردند. مایکروسافت دید بالدورز گیت ۳ پرفروش بود و تو همه رسانه ها بود راضی شد این قانون برابری رو برای این بازی کنسل کنه. در خصوص وو کانگ هم همین میشه.
Wukong که فعلا روی PS5 هم زورش به 60 فریم واقعی نمیرسه :))
 
چرا واسه چیزی که راحت میشه سرچ کرد نظریه پردازی میکنین؟ :)) برابری اجباری بین کنسول ها فقط در زمینه گیم پلی هست و در زمینه گرافیک هر فرقی دلشون بخواد میتونن بذارن. خیلی مورد بوده که روی یه کنسول 60 فریم بوده روی اون یکی 30 و سازنده رزولوشن رو تا 720p هم پایین آورده. BG3 مشکلش مربوط به قابلیت splitscreen بود که چون جزو گیم پلی محسوب میشه حق نداشتن فقط برای یه کنسول حذف کنن و نهایتا با کلی تلاش و مذاکره تونستن مایکروسافت رو قانع کنن که استثنا قائل بشن و بذارن splitscreen از نسخه XSS حذف بشه. به عنوان مثال Alan Wake 2 فقط روی XSX مود 60 فریم داره و روی XSS رو 30 فریم و رزرولوشن پایین تر قفله
جدی فریم ریت رو یه آپشن بصری و گرافیکی میدونی که تاثیری رو گیم پلی نمیذاره؟ :D
 
جدی فریم ریت رو یه آپشن بصری و گرافیکی میدونی که تاثیری رو گیم پلی نمیذاره؟ :D
معیار مایکروسافته نه معیار من، من برخلاف بعضی از دوستان اینجا تو باندل کنسولم سهام شرکت سازنده نبود، بحثی هست باید بری آمریکا یقه فیل اسپنسر رو بگیری با اون مناظره کنی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or