آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)

Black Myth WuKong موفق شد با 1.44 میلیون پلیر رکورد بیشترین پلیر همزمان یک بازی single player را در استیم بشکند.
لازم به ذکر هست فقط PUBG (مجانی) و Counter-strike2 (مجانی) و Palword(30$) پلیر ها بیشتری نسبت به این بازی 60$ داشته اند.

 
Black Myth WuKong موفق شد با 1.44 میلیون پلیر رکورد بیشترین پلیر همزمان یک بازی single player را در استیم بشکند.
لازم به ذکر هست فقط PUBG (مجانی) و Counter-strike2 (مجانی) و Palword(30$) پلیر ها بیشتری نسبت به این بازی 60$ داشته اند.

مثه اینکه حدود 80 الی 90 درصد پلیرهاش چینی هستن.
این نشون میده به دلیل جمعیت بالای چین و طبیعتا تعداد گیرمهای زیادش، ناشرا اگر بازیه چینی پسند بسازن میتونن به فروش های خیلی نجومی برسن(حتی رو بازیهای سینگل)

برای خود سونی هم فروش این بازی یه نشونس که باید بیش ازپیش رو بازار چین مانور بده

.
 
بازی با عبور از پیک تعداد پلیر های همزمان CS، به جایگاه سومی رسید...
View attachment 346987
Screenshot_20240820_154837_Samsung Internet.jpg

رکورد ۲ میلیون رو هم زد
آقا با این وضعیت به زودی چین قدرتمند وارد صنعت گیم میشه.
نکته مثبت اینه که توی چین این لگبت و مزخرفات ممنوعه و میتونیم به دنیای ۱۵ سال پیش گیم برگردیم
 
عنوان Black Myth WuKong موفق شد
به رتبه 4ام تاریخ استیم، از لحاظ پلیر همزمان برسه
View attachment 346940
بازی با عبور از پیک پلیر های palworld تبدیل به دومین بازی تاریخ استیم از لحاظ پلیر های همزمان شد!
IMG_20240820_173806.png
 
آخرین ویرایش:
از دلایل این رکورد اینه که استیم چین و هر بازیش باید مورد قبول دولت چین واقع بشه تا بتونه توش عرضه بشه و برای مثال سال 2020 که استیم 63 هزار بازی داشت کل بازیای استیم چین 53 تا بود.
در مورد pubg هم رکورد اون مربوط به سال 2018 هست و pubg از سال 2022 شد f2p
 
تعادل و میانه روی دیگه جواب نیست. نمره و نقد و جایزه آخر سال میخوای باید غش کنی بغل جریان woke، آمار فروش و پلیر میخوای، برعکس.
دولوپرهای چینی سالهاست روی استیم بازیهای با کیفیت قابل قبول میدن مثل bloody spell و bright memory و ... و وجه مشترک استفاده از UE و ایندی بودن استدیو هاست، حتی بعضی سینگل دولوپر یا دو نفر هستن و کم کم همچین استدیو هایی با یکم تعداد بالاتر که هنوزم جلو غربی ها ایندی حساب میشن، همچین کارهای عظیم از جنبه پروداکشن ولیو بیرون میدن که مدیون دو چیزه: UE و استاندارد کاری چینی ها که هم سخت کوشترن و کرانچ و این سوسول بازیها هنوز ترجمه نشده اونجا، هم دستمزد پایینتره و مانع شروع پروژه نمیشه
 
تعادل و میانه روی دیگه جواب نیست. نمره و نقد و جایزه آخر سال میخوای باید غش کنی بغل جریان woke، آمار فروش و پلیر میخوای، برعکس.
Goty های پنج سال اخیر که هم جایزه آخر سال رو بردن و هم فروش رو خلاف چیزی که میگی رو نشون میده.
حتی تو نامزدهای هر سال موارد جزیی رو بزاریم کنار باز هم بالای 99 درصد با این جمله ای که نوشتی تطابق ندارن.
============
همونطور که یکی از بچه ها بالاتر گفت قدرت هنوز دست گیمرهاست چون ماهاییم که پول به صنعت تزریغ میکنیم.
حداقل تا وقتی نسل ما دست بالاتر رو داره اینها کاری از پیش نمیبرن و حتما امیدشون به نسلهای آینده و شستشوهای مغذییه که تو مدارس و دانشگاه و جاهای دیگه دارن به سرشون میارن.
از نسل ماها چیزی نمیتونن در بیارن.
 
به گفته ی ویندوز سنترال sea of thieves بیشتر از یک میلیون نسخه بر روی ps5 فروخته.

Indeed, trusted sources have indicated to me that Sea of Thieves has crossed a million sales on PlayStation since its launch over there, and is most likely higher still since this information came to me.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or