كمپانی Activision اعلام کرده است حجم بازی Call of Duty را کوچکتر می‌کند

  • Thread starter Thread starter Adam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Adam

عضو تحریریه
callof.jpg

كمپانی Activision می‌گوید که زمانی که Black Ops 6 در ماه اکتبر منتشر شود، حجم بازی نسبت به Modern Warfare 3 كمتر خواهد بود. كمتر شدن حجم بازی به دلیل به‌روزرسانی‌هایی است که از هم‌اکنون تا انتشار بازی برنامه‌ریزی شده‌اند که نحوه نصب بازی‌های Call of Duty را تغییر می‌دهد. اولین مورد از این آپدیت‌ها که به عنوان بخشی از آپدیت فصل 5 Reloaded برای Warzone و Modern Warfare 3 ارائه می‌شود، به طور پیش فرض نحوه نصب بازی‌ها را تغییر می‌دهد.

در سال‌های اخیر، بازیکنانی که بازی‌های Call of Duty را دانلود می‌کردند، اگر قبلاً بازی Warzone را دانلود نكرده بودند، به‌طور پیش‌فرض آن را بايد نصب می‌کردند. اکتیویژن می‌گوید که اکنون این وضعيت تغییر خواهد کرد و زمانی که بازیکنان یک بازی جدید Call of Duty را خریداری می‌کنند، فقط باید فایل های مورد نیاز آن بازی را نصب کنند.

در بیانیه اکتیویژن آمده است: بازیکنان می‌توانند هنگام دانلود یک عنوان جدید، برای دریافت Call of Duty: Warzone اقدام کنند یا به سادگی آن را در هر مقطع زمانی جداگانه دانلود کنند. انتخاب با شماست. به‌روزرسانی فصل 5 همچنین فایل‌های بازی را سازماندهی مجدد می‌کند و فناوری جدیدی را برای آماده‌سازی در ماه اکتبر اضافه می‌کند.

بازیکنان باید به‌عنوان بخشی از این سازمان‌دهی مجدد، یک به‌روزرسانی بزرگ را دانلود کنند، اما Activision می‌گوید: اين دانلود راه را طی چند هفته آینده هموار می‌کند و در نهایت با ورود Black Ops 6 به تجربه بهتری منجر می‌شود. در نتیجه این به‌روزرسانی‌ها، Black Ops 6 در زمان عرضه، حجم دانلود کوچک‌تری نسبت به Call of Duty: Modern Warfare 3 خواهد داشت.
 
من چند شماره اخرش رو بخاطره همین حجم و اینکه انلاین باز نیستم از دست دادم . بنظرم بهترین کار اینه که قسمت داستانی رو جداگونه بشه دانلود کرد
بهترین کار اینه که قسمت داستانی رو تو یوتیوب ببینی.
 
  • Like
Reactions: ehsan M

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or