خبر رسمی هیدتا میازاکی: اعضای Fromsoftware خواستار پورت PC بلادبورن هستند

Subject 16

Only fools venture where them spirits tread
کاربر سایت
wp1835137.jpg

متن پیش رو از زبان خبرنگار PC Gamer, وس فنلان می‌باشد:

زمانی که در حال پایان دادن به مصاحبه‌ام با مدیرعامل FromSoftware، هیدتاکا میازاکی برای کاور جلد مربوط به اکسپنشن Shadow of the Erdtree بودم، می‌دانستم که نمی‌توانم از اتاق کنفرانسی که بیش از یک ساعت در آن نشسته بودیم بدون پرسیدن آن سوال خارج شوم.

شما به خوبی می‌دانید که منظورم چه سوالی است؛ این سوال همیشه در ذهن گیمرهای PC بوده است و هرگز در هر جلسه پخش زنده یا رویداد پلی‌استیشن از زمانی که سونی بازی‌های خود را در استیم منتشر کرده، فراموش نشده است: پس بلادبورن چه زمانی برای PC منتشر می‌شود؟

صد البته من اولین نفری نبودم که از میازاکی درباره بازگشت Bloodborne یا ساخت یک دنباله بازجویی کرده بود؛ همین چند ماه پیش وی در مصاحبه با IGN اعلام کرد که FromSoftware حقوق IP بلادبورن را در اختیار ندارد: «متاسفانه این را در مصاحبه‌های دیگر هم گفته‌ام، در جایگاهی نیستم که در مورد بلادبورن به طور خاص صحبت کنم.»

این بار تلاش کردم رویکردی کمی متفاوت داشته باشم: سعی کردم نقش قربانی را بازی کنم؛ به میازاکی گفتم اگر این سوال را نپرسم به دردسر خواهم افتاد، سپس با تأکید بر اینکه من می‌دانم FromSoftware حقوق بلادبورن را در اختیار ندارد شروع به پرسیدن سوال خود کردم:«اما میلیون‌ها گیمر در پلتفرم PC وجود دارند که هنوز امیدوار به پورت بازی هستند؛ آیا او - میازاکی - شخصاً دوست دارد بلادبورن روزی برای PC عرضه شود؟»

سوال من باعث خنده اعضای حاضر FromSoftware در اتاق شد و باعث شد جوابی صادقانه از خالق دارک سولز دستگیرم شود.

میازاکی با اشاره به یاسوهیرو کیتائو، تهیه کننده FromSoftware و بابی سیمپسون مترجم وی که پشت میز کنفرانس نزدیک به او نشسته بودند، گفت:«می‌دانم که این افراد خواهان پورت PC بلادبورن هستند. اگر بگویم که من هم چنین چیزی می‌خواهم، قطعا به دردسر خواهم افتاد، اما چیزی نیست که مخالفش باشم.»

فکر می‌کردم این پایان جواب او باشد، اما میازاکی در ادامه پاسخ خود را بیشتر توضیح داد:

«قطعا به عنوان یکی از سازندگان بلادبورن، نظر شخصی و صادقانه‌ام این است که دوست دارم بازیکنان بیشتری بتوانند از آن لذت ببرند. به خصوص به عنوان یک بازی که کم کم دارد پا به سن می‌گذارد و در سخت‌افزاری قدیمی‌ (PS4) محبوس شده است. فکر می‌کنم در قبال هر بازی مانند بلادبورن، بهتر است فرصتی برای گیمرهای بیشتری فراهم شود تا بتوانند آن را تجربه کنند و این یادگار گذشته را دوباره زنده کنند؛ این امر چیزی نیست که من با آن مخالف باشم.»


بلادبورن عنوانی RPG در ژانر سولزلایک است که توسط Fromsoftware و استدیو ژاپن در سال 2015 توسعه یافت و توسط Sony Interactive Entertainment به صورت انحصاری برای PlayStation 4 منتشر شد.
 
آخرین ویرایش:
«قطعا به عنوان یکی از سازندگان بلادبورن، نظر شخصی و صادقانه‌ام این است که دوست دارم بازیکنان بیشتری بتوانند از آن لذت ببرند. به خصوص به عنوان یک بازی که کم کم دارد پا به سن می‌گذارد و در سخت‌افزاری قدیمی‌ (PS4) محبوس شده است. فکر می‌کنم در قبال هر بازی مانند بلادبورن، بهتر است فرصتی برای گیمرها فراهم شود که بتوانند آن را تجربه کنند و این یادگار گذشته را دوباره زنده کنند؛ این امر چیزی نیست که من با آن مخالف باشم.»
این چه سمی بود ؟ همین الان رو ps5 با قابلیت بکوارد قابل بازی !!!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or