نمایشگاه/رویداد Xbox Games Showcase 2024

به نمایش Xbox چه امتیازی می دید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    236
Fable
نمایشش خوب و امیدوارکننده بود. به نظر میاد که قراره با یه فراروایت روبه‌رو باشیم. پتانسیلش بالاست.

Prefect Dark
نمایشش خوب بود و واقعا سورپرایز خوبی بود؛ مخصوصا چون ما فکر میکردیم بازی عملا مرده. امیدوارم یه ایمرسیوسیم واقعی باشه، حداقل در سطح دو نسخه آخر Deus Ex.

South of Midnight
استایل گرافیکیش رو دوست داشتم و به نظر میاد که بتونه روایت خوبی هم داشته باشه ولی مبارزه‌ای که نشون دادن، میانمایه بود.

Indiana Jones and the Great Circle
حقیقتا چیز خاصی نشون ندادن ولی به نظرم بازی خوبی میشه.

Life is Strange: Double Exposure
سورپرایز خوبی بود.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
به نظر میاد به نسخه اصلی خیلی وفادار باشه. فکر نکنم عنوان بدی بشه.

Winter Burrow
ازش حس خوبی گرفتم.

Avowed
جهان پردازی سری Pillars of Eternity دارک، فلسفی و حتی در نوع خودش واقع‌گرایانه‌ست؛ نمیدونم چرا واقعا این استایل گرافیکی رو برا ی بازی انتخاب کردن. از طرف دیگه نقطه قوت ابسیدین همیشه داستان آثارش بوده؛ نمیدونم چرا تا حالا هر چی نمایش دادن روی مبارزات بازی مانور دادن. در کل، از نمایش‌های بازی حسی خوبی نمیگیرم.

Dragon Age: The Veilguard
اولا که چه اسم بدی. دوما بعد از 10 سال، این رو نشون دادن؟ قصدشون اینه که به طرفدارها توهین کنن؟ یا غیرتعمدی بوده و خودشون هم نمیدونن دارن چیکار میکنن؟​
 
بسیار لذت بردم از اینکه ایکس باکس انقدر دست پر اومده بود! \m/ امیدوارم در ادامه هم همینجور قوی بمونه و تنور رقابت داغتر از همیشه بشه مثل نسل 7. من همیشه پلی استیشن داشتم ولی نبود رقیب قدری مثل ایکس باکس باعث میشه همه ضرر کنیم! تبریک میگم به دوستان ایکس باکسی بابت این نمایش قدر:-bd
 
بسیار لذت بردم از اینکه ایکس باکس انقدر دست پر اومده بود! \m/ امیدوارم در ادامه هم همینجور قوی بمونه و تنور رقابت داغتر از همیشه بشه مثل نسل 7. من همیشه پلی استیشن داشتم ولی نبود رقیب قدری مثل ایکس باکس باعث میشه همه ضرر کنیم! تبریک میگم به دوستان ایکس باکسی بابت این نمایش قدر:-bd
مایکرو دیگه بفکر رقابت نیست، اینو خودشونم می‌دونن. البته فن‌هاش هنوز سنگرو محکم نگه داشتن. وقتی قراره بیشترشون یا حتی در آینده کل این آی‌پی‌ها مولتی بشن، چیزی بنام رقابت نخواهد بود.
 
من چند روزه پیش به یکی از دوستان گفتم که سونی کاری کرد برای اولین بار میخوام شوکیس ایکس باکس رو لایو ببینم که خوشبختانه ارزششو داشت و به بهترین نمایش رو اجرا کردند.:D

به عنوان یه PSفن آزاده،:D واقعا لذت بردم از شوکیس دیشب مایکی و گل سرسبدشون هم دووم بود و پرفکت دارک (که خیلی وایب سایبرپانک رو میداد!) و بشدت با این ۲ تا بازی حال کردم!

به جز فیبل و دارگون ایج که فنشون نیستم، نظری هم ندارم در موردشون، ولی باقی بازی ها نمایش عالی داشتن!

مهم نیست برا من که بازی ها بعدا رو PS میان، مهم اینه که به عنوان یه گیمر دوست دارم یه رویداد سکسی و خفن ببینم که مایکی ترکوند دیشب!

در ضمن تبریک به ایکس باکس فن های اصیل و واقعی.
 
برای اولین بار تو این چند سال اخیر که نمیرسم مراسم ها رو زنده تماشا کنم دیشب واقعا دلم سوخت. یه شب هم که میتونست از استرس روزمره و کار و دغدغه جدامون کنه رو نرسیدم ببینم. حیف شد...
بگذریم، مراسم که از قرار معلوم غوغا کرده جای بحث نداره فقط ای کاش کالکشن Geow رو هم معرفی کنه همین روزا.
 
ولی لذتی که ما پیرمردا از نمایش بردیم نسل جدید نصفشم نبرد برای اونا فقط یه سری بازی خوب و جذاب بود برای ما یک نسل خاطره و نوستالژی.
همیشه پیرمرد بودنم بد نیست.
به خودم اومدم دیدم ۱۸ سال پیش بود گیرز یک بازی میکردیم. پرفکت مال ۱۹ سال پیش بوده!
 
نکاتی چند از برنامه دیشب. :D
Doom: The Dark Ages غوغاست! حس می‌کنم دشمن‌ها یه حالت سنتی‌تر و خاکی‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی دارن و اسلحه‌ای مثل اون جمجمه‌خردکنِ محشر یا سپر هم در همین راستا، حالت متفاوتی نسبت به سلاح‌های کلاسیک این مجموعه دارن. کلاً یه جورایی انگار دوز مکانیکی/ماشینی کمتر شده که شاید با توجه به داستان و محل وقوع ماجراهای بازی هم منطقی باشه.
Flight Simulator 2024 یکی از بهترین تریلرها رو داشت و به نظرم بازی یه جوری شده که افراد بیشتری می‌تونن ازش لذت ببرن. حقیقتش نسخه قبلی برای من خیلی سنگین بود و با اینکه گزینه‌های مختلفی هم برای گیم‌پلی داشت، باز انقدر میزان شبیه‌ساز بودنش بالا بود که نتونستم اون طور که باید و شاید باهاش سرگرم بشم. :D این هم به هیچ وجه مشکل بازی نیست و فقط به سلیقه مخاطب برمی‌گرده، مثل Gran Turismo و Forza Motorsport که برای بعضی‌ها خیلی خشک محسوب می‌شن و ریسینگ‌های آرکید رو ترجیح می‌دن. ولی حس می‌کنم این دفعه می‌خوان یه کاری کنن که هر دو گروه از گیمرها از بازی لذت ببرن. هم اون‌هایی که برای تک‌تک ویژگی‌های شبیه‌سازی‌شده هواپیما احترام قائل هستن و دست کمی از خلبان ندارن، هم امثال من که از فضای همچین بازی‌ای خوش‌شون میاد ولی دوست دارن یه ذره ساده‌تر باشه و بتونن مأموریت‌های مختلف رو انجام بدن.
همه بخش‌های محشر تریلر Gears of War: E-Day یه طرف و استفاده از تم زیبای Mad World و یادآوری خاطرات نسخه اول یه طرف. :x
South of Midnight جزو پدیده‌های دیشب بود و خیلی از تریلرش لذت بردم. این حالتی که فریم پایین داره و شبیه استاپ‌موشن هست، واقعاً جالب از آب در اومده و نه‌تنها توی کاتسین‌ها همچین چیزی دیده می‌شه، بلکه توی خود گیم‌پلی هم با غلظت کمتر وجود داره و بعضی جاها حس و حال منحصربه‌فردی به بازی می‌ده، مثل اون بخش پرواز یا حرکت پرنده‌ها. و عجب موسیقی‌ای داشت این تریلر! کلاً ترکیب اون موسیقی با لهجه‌های سیاه‌پوستی و اتمسفر خاص بازی یه معجون عجیبی ساخته و خیلی منتظرش هستم!
یکی از بهترین نمایش‌های دیشب برای Mixtape بود و استودیوی سازنده این بازی یعنی Beethoven & Dinosaur، قبلاً بازی The Artful Escape رو ساخته بود که اگه از نمایش Mixtape خوش‌تون اومده، حتماً یه سری به اون بازی هم بزنین. قدیما توی تاپیک امتیازها بهش ۹ داده بودم و به نظرم واقعاً بازی جذابی بود.
از آهنگ تریلر Clair Obscur: Expedition 33 سیر نمی‌شم. عجب حس خوبی داره این بازی!
در نهایت هم اگه بنده رو به شهادت نمی‌رسونین، به نظرم این شخصیت Fable دیگه در اون حد هم فجیع نیست! یعنی با اینکه زیبا نیست، ولی دیگه در حدی هم زشت نیست که آدم با دیدنش از شدت وحشت صلوات بفرسته! :D یه حالت ساده و روستایی داره که احتمالاً از پایین شروع می‌کنه و به تدریج در طول داستان به جاهای جالبی می‌رسه. حالا دوستان نیان بگن به روستایی‌ها توهین شد یا چمیدونم عکس از روستایی‌های پری‌چهره بذارن! منظورم روستایی‌های دنیای Fable هست نه اینجا! :-"
شاید یکی از دلایلی که مشکلی با این کاراکتر ندارم، به Fable 2 برمی‌گرده (تنها نسخه‌ای که تا آخر رفتم و خیلی دوستش داشتم). کاراکتر من توی اواخر اون بازی تقریباً شبیه شعبون جعفری شده بود، البته با شکم بزرگ‌تر و موهای کمتر! :D

a0a210_24sd3.jpg


برای همین چیزی به عنوان کاراکترهای زیبا توی Fable توی ذهنم ثبت نشده و بیشتر یه حالت فانتزی و اغراق‌آمیز یادمه که البته توی نسخه جدید . مثل یکی از کاراکترهای خانم (فکر کنم اسمش Hammer بود) که ۲۰۰ کیلو وزن داشت و احتمالا‌ً اگه الآن همچین کاراکتری رو توی یه بازی نشون می‌دادن، ملت استودیو رو به آتیش می‌کشیدن و می‌گفتن از یه جایی دستور رسیده که کاراکتر سنگین‌وزن توی بازی بچپونن! :D البته توی نسخه جدید، نوع طراحی کاراکترها واقع‌گرایانه شده و خبری از اون حالت قبلی نیست، ولی منظورم اینه که توی نسخه دوم به عنوان یکی از بهترین بازی‌های X360 هم مشکلی با زشت بودن کاراکترم نداشتم!
در مورد حضور احتمالی ایران توی Indiana Jones هم دیشب گفتم و الآن عکسش رو بذارم:

d9fc10_24xczed.jpg


شاید هم چیز مهمی نباشه و فقط داره یه حالت نمادین از سفرهای ایندیانا جونز رو نشون می‌ده، ولی نکته اینجاست که توی بازی به مصر سفر می‌کنیم و توی این نقشه هم دو تا نقطه روی مصر دیده می‌شه. بعدش می‌رسه به عربستان و... در نهایت هم ایران. پس اندک امیدی وجود داره که یه سر به ایران بزنن. :D
نقطه ای که زده تقریبا میشه تخت جمشید و نقش رستم
اما ایندیانا جونز سال 1936 به ایران سفر کرده و به یزد رفته
ایندیانا قبلا ایران اومده
_____________
دیشب واقعا خسته بودم و اگه ایونتش خسته کننده بود قطعا میخوابیدم ولی واقعا عالی بود.
بنظرم کار کامپلیشن فوق العاده بوده از کنتراست رسیده به south of
یه جهش بالا، بازی ضعف داره ولی جهشش بالاست
@Natural Killer
راضی کننده بود
______
چیزی که از اینیشیتیو دیدیم، واقعا بی نظیر بود
سال پیش فاتحه استودیو رو میخوندن،گراب اخیرا خونده بود و یدفعه چنین چیزی ازش دیدیم.
بازی واقعا جذاب بود وقتی کلاک ورک رو پاارسال دیدیم طرفدارای بایوشاک، میگفتن wow
الان طرفدارای deus و ..
___________
دوم تغییرات جذاب داشت، حس کمبود امکانات و استفاده از جمجمه و ....
___________
گیرزو دیدیم و برگشت به گذشته،فوق العاده
فیبل کاراکترش از نظرم کیوت و جالب بود،گرافیک واقعا چشم نواز
ایندیانا رو نمیگم و منتظر خودش هستم چون سالهاست منتظر دیدن یه بازی از ایندیانا هستم
اوود بنظرم، یه گیم پلی ازش میخواستیم تا بشه تغییراتو دید ولی گرافیک پیشرفت کرده
_____________
فلایت هم جذاب شده و از خشکی یه شبیه ساز کاسته تا امعه بیشتری رو هدف بگیره
به ترد پارتیا فعلا کاری نداریم
ایونت و ارائه واقعا عالی بود و پرفکت
 
آخرین ویرایش:
همه درگیر گیرز، Doom و Fable ـن کسی نمیگه Flight Sim چقد عجیب غریب خوبه.
حتما کیفیت بالاش رو ببینید، این چیزی که من میبینم دیگه حتی نسل 9 هم محسوب نمیشه میره نزدیک 10 :D

یه سری تیکه هاش رسما نمیشد گفت بازیه یا فیلم واقعی، مخصوصا تیکه پاریسش:
1718037387411.png
1718037474541.png

فک کن 10 سال پیش اینو به یکی نشون میدادی میگفتی بکگراندش تصویر واقعی نیست و میشه رفت تک تک اون مناطق رو دید عمرا باورش میشد:
1718037592039.png
بماند که آسمون هم مثل بقیه بازیا فیک نیست و میشه رفت بالای ابرا :| اصلا عجیبه برام!

کلا این Asobo تو یه لیگ دیگه داره واسه خودش بازی میکنه با کسی رقابت نداره :D
 
آخرین ویرایش:
این شوکیس همه را برگرداند به دوران 360 و دوران باشکوه بازیهای آن نسل، یعنی دورانی که بازی سطح پایین تولید نمی شد، در دورانی که بازیها تازه داشتند وارد سطح جدیدی از داستان گویی می شدند و همچنان گیم پلی رکن اول بازیهای ویدویی بود.
تمام ویدیوهایی که نشون دادن اشتیاق برانگیز بود برای تمام کسانی که عاشق ویدوگیم هستند. امیدواری دیگری بود برای صنعت گیم که یک بار دیگر جوهره ی وجودی خود را باز یابد و از گور خود برخیزد. واقعا چه سالی شود سالهای پیش رو...
 
همه درگیر گیرز، Doom و Fable ـن کسی نمیگه Flight Sim چقد عجیب غریب خوبه.
حتما کیفیت بالاش رو ببینید، این چیزی که من میبینم دیگه حتی نسل 9 هم محسوب نمیشه میره نزدیک 10 :D

یه سری تیکه هاش رسما نمیشد گفت بازیه یا فیلم واقعی، مخصوصا تیکه پاریسش:
View attachment 340650
View attachment 340651

فک کن 10 سال پیش اینو به یکی نشون میدادی میگفتی بکگراندش تصویر واقعی نیست و میشه رفت تک تک اون مناطق رو دید عمرا باورش میشد:
View attachment 340655
بماند که آسمون هم مثل بقیه بازیا فیک نیست و میشه رفت بالای ابرا :| اصلا عجیبه برام!

کلا این Asobo تو یه لیگ دیگه داره واسه خودش بازی میکنه با کسی رقابت نداره :D
این بازی همیشه خدا عالی بوده حتی نسخه های قدیمی یادمه من میدیدم تو زمان خودش کپ میکردم از گرافیک.
 
  • Like
Reactions: majidred2011

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or