امتیازهای بازی Rise of the Rōnin

پیش‌بینی امتیاز بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,928
نام
نـــــــویـــــــــد
به نظرم مشکلات گرافیکیش قطعا عده‌ای از منتقدارو حتی عصبانی هم میکنه موقع بازی که خب نمیشه ایراد گرفت ازشون :D مورد دیگه که میتونن ایراد بگیرن، طراحی مپ بازی و ساید اکتیویتی و ساید کوئست‌ها خواهد بود. ولی خب عده‌ای که انتظارشون پایین باشه شاید مشکل کمتری با این مورد داشته باشن. داستان و روایت و کرکترا هم نمیشه نظر داد که چطور میشه کیفیتشون. به هر حال سیستم روایت بازی هم واسشون جدیده عین جهان باز شدنش. کرکترا خیلی بیشترن و پرداخت بهشون قطعا خیلی اهمیت داره. کات‌سین‌ها خیلی بیشتر شدن. دیالوگ‌ها هم همینطور. حتی انتخاب و تصمیم‌گیری هم داخل بازی گذاشتن. قطعا چیز پیچیده‌ و گسترده‌ای نخواهند بود. فکر کنم کامبت بازی و موسیقی و صداگذاری جاپونی رو نتونن ایراد بگیرن. ولی صداگذاری انگلیسی لَنگ میزنه قطعا و متاسفانه اکثر منتقدا هم قراره انگلیسی بازی کنن! در کل با توجه به این موارد اگر بتونن ۸۰ تا ۸۴ بگیرن به نظرم خوبه واسشون. اگه بالاتر بره که چه بهتر ولی اگه پایین‌تر بیاد ناراحت میشم واسشون :D
 

Tatsumaru

Searching For Light
Gold User
Mar 31, 2013
940
نام
Ahmad
پیش بینی من 85 هست.

پ . ن:
خیلی دوست دارم موفق بشه این بازی.چون عاشق این سبک هستم.وقتی قراره امتیاز یه بازی رو پیش بینی کنیم،قاعدتا نگاه میکنیم به کارهای قبلی سازنده.بدترین بازی این ها Wo Long ه با متای 80.همونطور که اگر من به دلیل علاقم به این بازی پیش بینی امتیاز 90 بکنم،غیر منطقیه،پیش بینی متای 75 هم غیر منطقیه انصافا.
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
یه یوتوبر معروف که بازی رو تجربه کرده گفته، بازی خیلی ساده شده و تمام حرکات شما یا با یک مربع هست و یا برای شارژ کردن حمله خودتون مربع رو نگه می‌دارید و جلو و‌مربع دوباره بزنید تا حمله پیشرفته رو‌ انجام بده.! یا موقع پریدن مربع بزنید...برای پری کردن هم از مثلث استفاده باید بکنید که گویا باعث پنیک شدن دشمن میشه.که اسمش Counterspark در بازی هست.
بازی به سه نوع استنس تقسیم میشه
Ten, Chi, و Jin.

استنس TEN در برابر کاتانا و سایر سلاح‌های معمولی موثره ولی در برابر سلاح ‌های سبک وزن کم اثر هست.
استنس chi در برابر اوداچی و سلاح‌های سنگین دیگه موثر است و در برابر کاتانا و سلاح های سبک دیگه بی تاثیره

استنس jin در برابر سابرها و و دیگر سلاح‌های سبک موثر است و در برابر اوداچی و سلاح‌های سنگین دیگه بی تاثیره .

داشتن استنس درست برای کی دمیج و یا استگر کردن خیلی تاثیر داره.که بالعکس همین هم هست.

در کل گفته بازی برای یه مخاطب معمولی عالی هست ولی اگه به دنبال اون عمق مبارزاتی در نیو و یا اون زرق و برق wo long هستید تو این بازی نیست. گفته این مشکلش بوده برای ساده بودن بسیار زیاد مبارزات و این چیزی نبود که از تیم نینجا توقع داشته!
 
آخرین ویرایش:

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
منتقد IGN:

ظهور رونین تا کنون انفجاری بوده است. اگرچه مانند Ghost of Tsushima شاهد گرافیکی خیره کننده نیستم، اما از عمق و تعداد زیاد کارهایی که باید انجام دهم بسیار تحت تاثیر قرار گرفته ام. داستان قانع‌کننده است و به شما انگیزه می‌دهد که ادامه دهید تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد. تجهیزات زیادی وجود دارد که می توانید آنها را بدست آوردید و برای ساخت بیلدی قوی‌تر از آنها استفاده کنید. شخصیت هایی که در طول سفر با آنها ملاقات می کنید به خدمه شما می پیوندند و در کنار شما می جنگند. یک سیستم به نام transmogrification وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که ظاهر خود را شخصی سازی کنید و در عین حال بهترین تجهیزات ممکن را نیز داشته باشید و می توانید گربه ها را حیوان خانگی خود کنید. اما مهم‌تر از همه اینها، حلقه اصلی گیم‌پلی ترکیبی از کاوش و داستان‌گویی Assassin’s Creed 2 با کمی مبارزه Ninja Gaiden و کمی سختی Dark Souls است. به عبارت دیگر، به نظر می رسد این دستور غذا ترکیبی عالی از مواد اولیه گیم پلی است که من عاشق آن شدم.

پ.ن اینجور که معلومه منتقد ign از بازی خیلی خوشش اومده و گرافیک بازی به لطف المان‌های خوبی که توش هست یه هیچ‌وجه به چشم نمیاد.

Rise of the Ronin: The Final Preview - IGN
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر