PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
بیاین بحث ببریم یکم سمت چیز هایی که دوست دارین تو بازی باشن و چیز هایی که فکر میکنین قراره تو بازی باشه :D

بشخصه خیلی دوست دارم مراحل شب تو محیط های ساختمونی بیشتر باشه، یه چیزی مثل همون مرحله اوایل بازی که تو دو برج سقوط کرده تو شب بود :D با این تفاوت که یه محیط بزرگ پر از کلیکر و اینفکتد :D داخل خود برج ها یا ساختمون ها هم نه :D یه چیزی شبیه همون چند دقیقه ابتدایی بازی که شهر ها داشتن سقوط میکردن.
یکی از معدود کمبود های نسخه اول همون مراحل شب و تاریک بود که ادرنالین رو بچسبونه به سقف :D اون مرحله داخل هتل که جوئل و الی از هم جدا میشن و تو بخش موتورخونه بودیم عالی بود، شدیدا استرس زا و خوفناک :D یه همچین مرحله هایی بیشتر باشه خیلی خوبه

چیزی هم که فکر میکنم صد در صد تو بازی قراره باشه محیط های سندباکس هست با توجه به انچارتد ۴ و لاست لگسی، کنترل یه خودرو رو بنظرم داریم. البته پیشرفته تر و جذاب تر.
 

trainer

کاربر سایت
Jan 19, 2009
712
نام
میلاد
اون مرحله داخل هتل که جوئل و الی از هم جدا میشن و تو بخش موتورخونه بودیم عالی بود، شدیدا استرس زا و خوفناک
درود

شدیدا این مرحله خوف ناک بود ... خیلی خوب ساخته بودنش ... رو درجه سختی های بالاتر من بعد از روشن کردن موتور برقه فقط میدوییدم ت برسم اون درو باز کنم .. قلبم میخواس بیاد تو دهنم از ترس اون Bloaters لعنتی
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
بیاین بحث ببریم یکم سمت چیز هایی که دوست دارین تو بازی باشن و چیز هایی که فکر میکنین قراره تو بازی باشه :D

بشخصه خیلی دوست دارم مراحل شب تو محیط های ساختمونی بیشتر باشه، یه چیزی مثل همون مرحله اوایل بازی که تو دو برج سقوط کرده تو شب بود :D با این تفاوت که یه محیط بزرگ پر از کلیکر و اینفکتد :D داخل خود برج ها یا ساختمون ها هم نه :D یه چیزی شبیه همون چند دقیقه ابتدایی بازی که شهر ها داشتن سقوط میکردن.
یکی از معدود کمبود های نسخه اول همون مراحل شب و تاریک بود که ادرنالین رو بچسبونه به سقف :D اون مرحله داخل هتل که جوئل و الی از هم جدا میشن و تو بخش موتورخونه بودیم عالی بود، شدیدا استرس زا و خوفناک :D یه همچین مرحله هایی بیشتر باشه خیلی خوبه

چیزی هم که فکر میکنم صد در صد تو بازی قراره باشه محیط های سندباکس هست با توجه به انچارتد ۴ و لاست لگسی، کنترل یه خودرو رو بنظرم داریم. البته پیشرفته تر و جذاب تر.

قبلا گفتم :D ولی خب دوست دارم یک مینی گیم گیتار زنی تو بازی با الی باشه

یکی دیگه هم با توجه به تریلر معرفی دوست دارم وجود خرس مبتلا شده تو بازی هست :D مخصوصا بعد از تجربه نبرد با خرس در RDR II

DLC اوت لست یک رو نمیدونم بازی کردید یا نه ولی اونجا گیر یک سادیسمی میافتیم که میخواد با اره برقی و ... دم دستگاه مون رو ببره :D باتوجه به اینکه همچین تمی به صورت لایت تو نسخه اول دلست بود، دوست دارم اینجا خیلی هاردکور تر داشته باشیم (خیلی سعی کردم سربسته بگم :D )
 

trainer

کاربر سایت
Jan 19, 2009
712
نام
میلاد
درود

تو طراحی دشمن ها هر کاری میخوان بکنن اشکال نداره ولی لطفا و خداکنه اسلحه و چماق دست کلیکر ها و رانرهای عزیز ندن . مثل RES --- که خیلی ضایعس و رومخه
طراحی مراحل نسخه اول به جا بود . همه چی به اندازه خودش فوق العاده بود . وقتی از کلیکر ها خسته میشدی وارد بخش انسان ها میشدی و برعکس .

تو این نسخه بیشتر شب رو اضافه کنن با موسیقی فوق العاده ای که داره شدیدا استقبال میشه به نظرم .

کاش فقط بودن یا نبودن جوئل تایید بشه . خیالمون راحت بشه بره . ولی فک کنم نیل این مهم رو بزاره آخر کار یا به عنوان سورپرایز که خودمون تجربه اش کنیم
 

Big boss_returns

کاربر سایت
Jan 29, 2019
965
نام
ژوبین
درود

تو طراحی دشمن ها هر کاری میخوان بکنن اشکال نداره ولی لطفا و خداکنه اسلحه و چماق دست کلیکر ها و رانرهای عزیز ندن . مثل RES --- که خیلی ضایعس و رومخه
طراحی مراحل نسخه اول به جا بود . همه چی به اندازه خودش فوق العاده بود . وقتی از کلیکر ها خسته میشدی وارد بخش انسان ها میشدی و برعکس .

تو این نسخه بیشتر شب رو اضافه کنن با موسیقی فوق العاده ای که داره شدیدا استقبال میشه به نظرم .

کاش فقط بودن یا نبودن جوئل تایید بشه . خیالمون راحت بشه بره . ولی فک کنم نیل این مهم رو بزاره آخر کار یا به عنوان سورپرایز که خودمون تجربه اش کنیم
نه بابا مگه دیوانن دست کلیکرا و رانرا اسلحه بدن اونم وقتی خالق بازی بالا سرشه:Dre5 کارگردان احمق انیموشا ساخته بود و نمیدونست چیکار کنه امد دست زامبیا چرت و پرت داد خود میکامی یکی دو سال پیش تازه 5 بازی کرد و حالش بهم خورد:-& بگزریم درباره جوئل هم هرچی که هست فکر نکم اصلا باهاش بازی کنیم=((
 
  • Like
Reactions: trainer

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
کاش فقط بودن یا نبودن جوئل تایید بشه .
یعنی خداوکیلی من دیگه نمیدونم با چه زبونی باید بگن که مردم باورشون بشه. :D
Druckmann : So much thought went into this - I know there's trepidation about going back to these characters. We feel that as well. No-one loves these characters more than we do, and we wouldn't do it if we didn't have the right idea. I had ideas with different characters and it didn't feel right. The Last of Us is about these two characters. All I ask is that fans of the first one put some faith in us - we're going to do right by you.
 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
من تنها نگرانیم برای تم بازی هستش
موقعی که گفتن این نسخه راجعبه انتقامه یخورده فقط یخورده ناامید شدم.خیلی دوست دارم بازی هنوز اون تم احساسیشو حتی بیشتر هم بکنه.چند وقت پیش چنتا عکس منتشر شد که گفتن این صحنه ها به شدت تاثیر گذار هستش.نگرانی بعدیم سر جول هستش.باتوجه به تئوریهایی که برای اولین تریلر بازی دادن معلوم نبود اصلا جول هست یا نه.خیلی خیلی دوست دارم جول رو ببینم.(قهرمان منه)
تو E3 گفتن جول هست که خیلی امیدوار شدم.تو نسخه اول یه صحنه هست که جول و الی قایم میشن و اونور خیابون دوتا ادم دارن فرار میکنن که کشته میشن و کسایی که کشتنشون کفشاشونو غنیمت میبرن.درواقع ناتی داگ یجورایی میخواست قانون جنگلی که میگن رو به تصویر بکشونه.یا اون صحنه که یه عده آدم به دار آویزون بودن و جول به الی میگه که اینا کشته نشدن.ازین دست صحنه ها خیلی دوست دارم تو بازی باشه تا بازی بیشتر جنبه هنری پیدا کنه.دوست دارم حیوانات بیشتری رو ببینیم.مثل صحنه زرافه ها تو خیابون که واقعا شاهکار بود صحنش.دوست دارم بازی تاریکتر بشه.امیدوارم بازی لحظات شوکه کننده و ست پیسهای فراموش نشدنیو ببینیم که خوب ناتی داگ جزو بهترینهاس تو این زمینه.
 

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
درود

تو طراحی دشمن ها هر کاری میخوان بکنن اشکال نداره ولی لطفا و خداکنه اسلحه و چماق دست کلیکر ها و رانرهای عزیز ندن . مثل RES --- که خیلی ضایعس و رومخه
طراحی مراحل نسخه اول به جا بود . همه چی به اندازه خودش فوق العاده بود . وقتی از کلیکر ها خسته میشدی وارد بخش انسان ها میشدی و برعکس .

تو این نسخه بیشتر شب رو اضافه کنن با موسیقی فوق العاده ای که داره شدیدا استقبال میشه به نظرم .

کاش فقط بودن یا نبودن جوئل تایید بشه . خیالمون راحت بشه بره . ولی فک کنم نیل این مهم رو بزاره آخر کار یا به عنوان سورپرایز که خودمون تجربه اش کنیم
دست زامبیا (خوش مزه بازی در نیارن دوستان بکن اینا فریکرن کلیکرن ..چرت و پرت . ذاتشون زامبیه !!هه) بدن بازی به نابودی میره تصورشم مسخرس
 
  • Like
Reactions: trainer

ALIREZADARODI_IR

کاربر سایت
Dec 9, 2018
44
درود

تو طراحی دشمن ها هر کاری میخوان بکنن اشکال نداره ولی لطفا و خداکنه اسلحه و چماق دست کلیکر ها و رانرهای عزیز ندن . مثل RES --- که خیلی ضایعس و رومخه
طراحی مراحل نسخه اول به جا بود . همه چی به اندازه خودش فوق العاده بود . وقتی از کلیکر ها خسته میشدی وارد بخش انسان ها میشدی و برعکس .

تو این نسخه بیشتر شب رو اضافه کنن با موسیقی فوق العاده ای که داره شدیدا استقبال میشه به نظرم .

کاش فقط بودن یا نبودن جوئل تایید بشه . خیالمون راحت بشه بره . ولی فک کنم نیل این مهم رو بزاره آخر کار یا به عنوان سورپرایز که خودمون تجربه اش کنیم

اتفاقا دیروز داشتم تو منو بازی میچرخیدم توی قسمت طراحی ها چند مورد خیلی خوب بود
یکی چسبیده بودن ۲تا کلیکر به هم که شکل متفاوتی پیدا کرده بودن
یکی هم رانرهایی بودن که دستشون میله و چوب بود.:D
همین الان میتونید برید خودتون ببینید:D:D البته اگه بازیو‌نصب دارید
 
  • Like
Reactions: trainer

trainer

کاربر سایت
Jan 19, 2009
712
نام
میلاد
اتفاقا دیروز داشتم تو منو بازی میچرخیدم توی قسمت طراحی ها چند مورد خیلی خوب بود
یکی چسبیده بودن ۲تا کلیکر به هم که شکل متفاوتی پیدا کرده بودن
یکی هم رانرهایی بودن که دستشون میله و چوب بود.:D
همین الان میتونید برید خودتون ببینید:D:D البته اگه بازیو‌نصب دارید
نه . اگه میتونی یه عکسی ازشون زحمت بکش بگیر بفرس
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر