رسپینا رسما دزده. 2 برابر کم میکنه که هیچی قیمت بسته هاش رو 2 برابر کرد بعد وصل شدن اینترنت.
من که دیگه این آخرین بار بود ازشون خرید کردم. حتی قیمت همراه اول و شاتل و ایرانسل از رسپینا کمتره در حالی که سرعت 10 برابر بهتری دارن.
پریمیموم که پیدا نمیشه ولی اگه میخوای با wabbajack ماد پک حجیم دانلود کنی و تعداد ماد ها اینقدر زیاده یه اسکریپت ساده میتونی بریزی اتوماتیک دانلود کنه همه ماد هارو.
Nexus AutoDL
دوستان شما هم مثل من اینترنتتون هیچکاری نمیکنید حجم مصرف میکنه؟
فکر میکنم ضریب چندX گذاشتن برای اینترنت من نسبت به قبل خیلی کمتر مصرف میکنم ولی حجم بیشتری ازم کم میشه.
اینا نمیخوان قیمت بسته ها رو ببرن بالا جاش ضریب پنهان گذاشتن.
KCD2 رو بخر. واقعا بازی خوبیه.
من KCD1 رو هنگام عرضه خریدم ولی کلا بازیش نکرده بودم تا همین ماه پیش.
KCD2 حتی از اونم بهتره. تو اکراین هم قیمتش بد نیست.
کلا بازی شوتر بنظرم میخوای بخری باید همون اول عرضه یا اولین تخفیف بخری و لذتش رو ببری.
بعد از یه مدت پلیر بیس به شدت میریزه و همه توش خدا شدن لذتی دیگه نداره.
بتل پس 300 دلاری کجا بود.
پایه بتل پس 10 دلار بود توی دوتا 2. شما میتونستی 100 هزار دلار هم خرج کنی ولی پایه 10 دلار. خودت هم تا ته میتونستی تمامش رو آنلاک کنی.