Recent content by sopranus

  1. sopranus

    Xbox GEARS OF WAR E-DAY

    نه داداش این نبود. یکی از اسلحه های بازی رو اشتباه دیدم Pure Aura:
  2. sopranus

    Xbox GEARS OF WAR E-DAY

    میدونم هیچ چیزی مثل اون موقعها نیست ولی حداقل اینجا لا به لا کامنت بدید یاد اون دوران از نکبت امروز دورمون کنه. @Musician تو چنتا ویدئو و شات سلاح سرد مثل تبر بزرگ دیدم. اطلاعاتی از تعداد و تنوعشون تو بازی هست؟
  3. sopranus

    Xbox GEARS OF WAR E-DAY

    به به آقا فرخ گل. نام کاربری رو که میبینم یاد rage و جان کارمک میوفتم. نمیدونم اون موقع کاربر @uriel فعال بود یا نه ولی فرخ از جان کارمک بیشتر رو id software و rage حساس بود. این واسه آف نشدن تاپیک.
  4. sopranus

    Xbox GEARS OF WAR E-DAY

    نه تنها فیزیک و گیم پلی بلکه ماشینای داخل بازی هم مال ۲۰ سال پیشن. اینا مگه نمیگن موتورشون آپگرید شده،چرا ماشیناشون همه مدل پایینه؟
  5. sopranus

    Xbox GEARS OF WAR E-DAY

    عجیب تر از همه چی ۶۰ فرم بودن بازیه. اینا چند سالیه شده بودن کار راه بنداز اپیک و UE و کلی با اپیک و استودیوهای دیگه همکاری داشتن. یه سری عکس با کیفیت از دایرکت دیدم،پرام ریخت. شبها و جاهایی که تاریکه فوق‌العاده است و امیدوارم اکثر مراحل بازی تاریک باشه.
  6. sopranus

    نمایشگاه/رویداد Xbox Games Showcase 2026 | Xbox Events | یکشنبه 17 خرداد ساعت 20:30 دقیقه

    دقیقا میشه گفت داداش کوچیکتر id ان. ولی انصافا با wolf 2 بدجوری میخشون رو کوبیدن. قطعا id نمیشن ولی کارشون خیلی درسته. نمیدونم بتونن doom بسازن یا نه ولی تو اولد اسکول fps تنه به تنه id میزنن. از وولف ۲ به اینور هنوز هیچ اول شخصی به اون اندازه برام لذت بخش نبوده حتی dark age.
  7. sopranus

    Xbox GEARS OF WAR E-DAY

    کاملا جدی چند سال پیش فکر میکردم این داداشمون کارمند کوالیشن هست.
  8. sopranus

    نمایشگاه/رویداد Xbox Games Showcase 2026 | Xbox Events | یکشنبه 17 خرداد ساعت 20:30 دقیقه

    Machine games سلام میرسونه. سال دیگه که با wolf زدن دهن id و doom رو نوازش کردن بهت میگم. به قول اون املاکی خواهیم دید چه خواهد شد. اونایی که مثل من بانمایش گرز حال نکردن حتما دایرکت رو ببین. چرا مثل آدم همین و اول نشون ندادن؟
  9. sopranus

    Xbox Game Pass [پست اول مطالعه شود]

    احتیاجی نیست من بگم ولی این و از دست ندید.
  10. sopranus

    امتیازات Call of Duty: Black Ops 7

    آخه مشکل اینجاست که اینا اصلا کاری با اینکه کالاف چی بوده و چی شده ندارن وگرنه یادم نمیاد وقتی متای کالاف ۵۶ شد کسی صحبت از گوتی و اینا کنه. اگه دقت کنی اصلا بحثی در مورد بد و خوب بودن خود بازی نیست. خودشون نشستن چرتکه میندازن و به بالا پایین شدن درصد گرفتن سونی ذوق میکنن ولی به بقیه میگن...
  11. sopranus

    امتیازات Call of Duty: Black Ops 7

    اینکه چنتا کاربر بگن نمرات مهندسی شده و هرکی امتیاز سبز داده پول گرفته. اینکه کالاف قبل از ماکروسافت متای بالای ۹۰ داشته و نامزد گوتی بوده اونی که چرتکه میندازه و واسه درصد گرفتن سونی ذوق کرده این کامنتا واسه همین ۲-۳ صفحه اخیره. از نظر شما اینا بحث منطقی و خیرخواهانه است کا هرکی هم بگه...
  12. sopranus

    امتیازات Call of Duty: Black Ops 7

    واسه امتیازات کدوم کالاف، کالت شما اجماع کرده که ما یادمون نمیاد؟ چرا قبول نمیکنید نسبت به ماکروسافت و هرچیزی که بهش مربوطه هیت دارید؟
  13. sopranus

    امتیازات Call of Duty: Black Ops 7

    دوستان بیکار نشسته تو شبستانهای قم باید پیش یه سریا درس سفسطه و مغلطه بخونن. کالاف اولین باره متای پایین داره؟ نخیر بدتر از این هم بوده چرا به این نسخه گیر دادن؟ در راه رضای خدا مطالبه گری برای صنعت بازی این کالافی که مدنظر شماست با ما تو یه سیاره زندگی میکنه؟
  14. sopranus

    آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)

    مشکل من دقیقا اینجاست. بلکس آپس ۶ سه سال قبل خرید استارت خورده و ربطی به ماکروسافت نداره. بلک آپس ۷ که چندماه بعد ۶ ریلیز شده، بعد از خرید و به دست فیل اسپنسر ساخته شده. اون سقوط آزاد معروفترین آی پی جهان هم این مدلی نتیجه گیری شده.
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or