عجیب تر از همه چی ۶۰ فرم بودن بازیه.
اینا چند سالیه شده بودن کار راه بنداز اپیک و UE و کلی با اپیک و استودیوهای دیگه همکاری داشتن.
یه سری عکس با کیفیت از دایرکت دیدم،پرام ریخت.
شبها و جاهایی که تاریکه فوقالعاده است و امیدوارم اکثر مراحل بازی تاریک باشه.