بزرگترین مشکل مورتال کمبت اینه که دنیاش جوری ساخته شده که باید مبارزه کنن و بمیرن و بنابراین هرچی شخصیت پردازی قوی هم داشته باشی در نهایت یه عده کاراکتر میمیرن!
مورتال کمبت باید یه سریال خیلی قوی میشد که بشه با شخصیت ها همزاد پنداری کرد چند قسمت و بعد وقتی توی تورنمنت شکست خوردن و مردن، اون حس...