فکر می کنم اواسط بازی هستم و به نظرم بزرگ ترین مشکلش ریتم بد بازیه؛ از اینکه بازی دیر استارت میخوره بگذریم، کلاً تا اینجا تو همه مراحل بیشتر وقت رو اختصاص دادن به هیتمن بازی در آوردن باند و حل پازل های خسته کننده :D وقتی همچین شوتینگ و کامبت فوق العاده و مخفی کاری خوب و متنوعی ساختن نمی دونم چرا...