من قبلا خیلی بازیش کردم سیزن قبلیارو مخصوصا یه سیزن رو ، ولی اکسپنشن رو ندارم :(
الان بیشتر واسه داداشم پرسیدم ولی خودمم میام یکم بعدا تر ، حتما خبرت میدم (باید اکسپنشن رو بگیرم که مشکلی پیش نیاد واسه کو اپ دیگه ؟ هر دوتا dlc رو یا فقط همین جدیده)
پس بریم سراغ گیرآپ (گیر اپ pc بگیرم رو کنسول...