من یک ماه پیش تو فروم استیم اسم اکستنشن مرورگر اوردم کامیونیتی بن خوردم مارکت و ترید همه چیم بسته اونم بصورت دائمی، 3 روزی دپرس بودم پیام دادم ساپورت گفتم گی خوردم دیگه تکرار نمیشه درستش کرد :دی
هیچی هم ازم نخواست با ip ایرانم رفتم البته خود اکانت ریجن اوکراین
دریابید اینو