من exfat کردم دیتای بازی رو تو هارد داخلی اما kena لگ داره مناسفانه.شما مشکلی نداری اگه نه ممنون میشم بگین چجوری اجرا کنم لگ نداشته باشه
اگه منظورتون ps5_autoloader هستش من انجام دادم اما جیلبریک ارور میده و خاموشی داره وقتی پوشه ps5_autoloader پاک میکنم جیلبریک یوتیوب بدون مشکل اجرا میشه...