دقیقا، زیادی از حد جاه طلبانس :دی من داشتم یکی یکی تریلر های گیم آواردز رو میدیدم، هی با خودم میگفتم هممم، عجب مراسم جالبی بوده امسال، یوهویی به این رسیدم از خود بی خود شدم :)) اصلا توقع نداشتم بعد اینکه اومدن مدیوال ۳ رو معرفی کردن، یوهویی همچین چیزی نشون بدن.
یک Dawn of War درست که نتوستن...